vilas Skrevet i går, 22:54 #29761 Skrevet i går, 22:54 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (34 minutter siden): Ja det er nok planlagt 😉 Som sagt tidligere - hennes liv er et manus… I sier jo det selv, - "alt jeg opplever er som i en film". Endret i går, 23:00 av vilas 2
smiiiley Skrevet 23 timer siden #29762 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Dama er jo syk med sf og du skriver her at dama har tydeligvis figur til klærne..? 😳 Nå ble jeg sjokkert…. Så trist å oppfordre til sf.. Jeg skjønner ikke hvorfor du stadig blir sjokkert at noen svarer deg, spesielt når noen tar deg på å skrive noe sånn som dette? Jeg hadde blitt rimelig forbanna om du hadde påstått jeg oppfordret til Sf bare fordi jeg hadde skrevet at I har figur som passer et antrekk. Du sier stadig at vi ikke skal diskutere brukere. Du gjør jo det samme selv. 1 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #29763 Skrevet 23 timer siden smiiiley skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor du stadig blir sjokkert at noen svarer deg, spesielt når noen tar deg på å skrive noe sånn som dette? Jeg hadde blitt rimelig forbanna om du hadde påstått jeg oppfordret til Sf bare fordi jeg hadde skrevet at I har figur som passer et antrekk. Du sier stadig at vi ikke skal diskutere brukere. Du gjør jo det samme selv. Tror du misforstår innlegget mitt her? Jeg tar liksom IR i forsvar her skjønner du? Var den andre brukeren som skrev dette med figuren hennes etc.. Det reagerte jeg på siden IR tydeligvis er syk med sf. Nei, her trur jeg dy misforstår mitt innlegg kraftig 😳 2
Anonym012 Skrevet 23 timer siden #29764 Skrevet 23 timer siden Trueout skrev (3 timer siden): Tenk hvor trigget hun må bli av Jack da...Han som hadde sagt hun var tjukk og burde fettsuge seg på lårene sist de var sammen. Dette tenkte jeg og på, langtidsvirkningene blir vel at hun ikke blir frisk av sykdommen sin. Håper håper det ikke er han Se for dere hvordan han hadde reagert om hun ble gravid🤨 for en ekkel fyr 3
Sassya Skrevet 18 timer siden #29765 Skrevet 18 timer siden Rosegjøken har samme acics sko som Jack her. 1 3
Sassya Skrevet 18 timer siden #29766 Skrevet 18 timer siden Når man studerer blodårene på hendene her ser man at de er veldig like. Rosegjøken må være Jack. 1 4
Trueout Skrevet 16 timer siden #29767 Skrevet 16 timer siden Anonym012 skrev (7 timer siden): Dette tenkte jeg og på, langtidsvirkningene blir vel at hun ikke blir frisk av sykdommen sin. Håper håper det ikke er han Se for dere hvordan han hadde reagert om hun ble gravid🤨 for en ekkel fyr Ja, det er bare trist😔 Aldri hatt sansen for den fyren. Han virker veldig selvopptatt. 4
smiiiley Skrevet 14 timer siden #29768 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (9 timer siden): Tror du misforstår innlegget mitt her? Jeg tar liksom IR i forsvar her skjønner du? Var den andre brukeren som skrev dette med figuren hennes etc.. Det reagerte jeg på siden IR tydeligvis er syk med sf. Nei, her trur jeg dy misforstår mitt innlegg kraftig 😳 Det var setningen «så trist å oppfordre til sf» jeg reagerte på. Man oppfordrer på ingen måte til sf med å si at hun har en figur som kler et antrekk. Men uansett missforståelse eller ei, så tenker jeg at vi alle kanskje kan la være å trekke frem sf her inne? Ja hun har sagt hun sliter med det, og at hun får hjelp, men ønsker å holde det privat. Hvis det stemmer at hun leser her inne, så trenger ikke vi å trigge noe. For sf er for mange en livslang kamp, som har gode og dårlige perioder. Jeg er nærstående til en person som har slitt med dette i over 20 år, så det å lese om sf og om hun har tatt av eller lagt på seg ikke er bra. Bare en tanke ☺️ 1 4
Teflonhjernen Skrevet 13 timer siden #29769 Skrevet 13 timer siden Denne tråden blir galere og galere, både på godt og vondt. Men, underholdende er den, det skal dere ha…. Litt i drøyeste laget med all den sammenligningen av bilder, husk at alle disse hintene som Isabel tydeligvis legger ut er ikke glipper/forsnakkelser , det er nøye planlagt fra henne sin side. Hun ser jo hvor mye engasjement det genererer og det igjen betyr mer penger. Jeg har ikke vært og sett på snappen hennes på lenge nå, er så kjedelig, men å lese her inne er vilt….så mye krangling og kverulering og munnhugeri. Men, har troen på at dere alle her inne er flotte greie mennesker i det virkelige liv. Takk for den daglige underholdningen 😘 12
refill Skrevet 13 timer siden #29770 Skrevet 13 timer siden Ellenn skrev (11 timer siden): Jeg skjønner ikke at folk er så engasjerte i kjærlighetslivet hennes at de studerer alle bilder med lupe og sammenligner med andre profiler. Det er jo litt spesielt at de såkalte kritikerne er de som har mest oversikt over hva hele Raad-familien (inkludert faren og X-er) gjør til enhver tid. Jeg nekter å ha på meg at jeg studerer alle bilder med lupe 😅 En av mine (litt irriterende) superkrefter som autist er å legge merke til avvik og detaljer. Ikke på blodåre og føflekknivå (på bilder), men 😂 ------ Generelt, ikke svar til deg: Folk har nok forskjellig motivasjon for hvorfor de følger - og er nysgjerrig på - Isabel. For min del begynte jeg å følge henne for 1,5-2 år siden. Jeg tror grunnen til at jeg fortsatte å følge henne var fordi hun var morsom, uhøytidelig, litt sprø, lever et liv ekstremt langt fra mitt eget og har en imponerende "comeback historie" sett i lys av oppveksten hennes. Isabel er veldig flink til å holde følgerne sine engasjert. Hun var i hvertfall det. Jeg må jo si at hun har "tapt seg" en del. Men når man har fulgt en "serie" så er det veldig normalt å være nysgjerrig på hva som skjer videre. Ingenting er mer engasjerende enn en cliffhanger, og Isabel er the Queen of cliffhangers. Mange har nok en mer emosjonell tilknytning og, og en god del hate watcher rett og slett. Akkurat det gir minst mening for meg. Å se på noen/noe som skaper my negative følelser i en skjønner jeg ikke, men det er kanskje en form for "avhengighet" det også. Spiller det noen rolle for meg hvem typen er? Absolutt ikke. Men jeg er nysgjerrig, spesielt pga tidslinjen. Er det gøy å gjette litt? Jeg syntes det. Trenger andre å forstå det? Absolutt ikke 😊 3 15
sunnywhimz Skrevet 12 timer siden #29771 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (14 timer siden): Ett ord: flaut!🤡 Hbordan i helvete skal hun forklare dette?🤔🙈 Er ikke lite dritt hun har soydd ut om han.. Og i tillegg er det drit flaut for de begge når hunntidkigere har innrømmet å lyve pga fasaden osv.. at hun betalte alt mens de later som om det var han… Flaut! Hvem sier det er Jack? Og hvem faen bryr seg? Og hva er det som feiler dere kvinner som har så lite å gjør at dere søker opp og sammenligner bilder.... Ta dere sammen!!! 1 4
agent Skrevet 12 timer siden #29772 Skrevet 12 timer siden Da har jeg sett bevis på at det er Jack🤣 4
Sol 75 Skrevet 12 timer siden #29773 Skrevet 12 timer siden agent skrev (1 minutt siden): Da har jeg sett bevis på at det er Jack🤣 Har du sett det samme som meg så er det Jack ja😂 2 1
lotti__s Skrevet 12 timer siden #29774 Skrevet 12 timer siden Sol 75 skrev (25 minutter siden): Har du sett det samme som meg så er det Jack ja😂 100%på at det er han😂😂😂 er vel ikke lenge til det kommer ut vil eg tro. 2
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #29775 Skrevet 12 timer siden Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #29776 Skrevet 12 timer siden sunnywhimz skrev (35 minutter siden): Hvem sier det er Jack? Og hvem faen bryr seg? Og hva er det som feiler dere kvinner som har så lite å gjør at dere søker opp og sammenligner bilder.... Ta dere sammen!!! Det har jeg uansett ikke gjort.. «ta» heller de som gjør det du… 1
agent Skrevet 11 timer siden #29777 Skrevet 11 timer siden Sol 75 skrev (1 time siden): Har du sett det samme som meg så er det Jack ja😂 Sier Gigi deg noe 🫣🤣 1
agent Skrevet 11 timer siden #29778 Skrevet 11 timer siden Hatsumomo skrev (31 minutter siden): Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? Det er Mathilda som er igjen. Johanna er på snabelsafari i Europa.
Hatsumomo Skrevet 11 timer siden #29779 Skrevet 11 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Det er Mathilda som er igjen. Johanna er på snabelsafari i Europa. Ok. Følger ikke så mye med at jeg vet navnene på dem, har kun sett på dem pga Iran krigen. 1
Eplemose Skrevet 11 timer siden #29780 Skrevet 11 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Sier Gigi deg noe 🫣🤣 Gigi? Fortell 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå