smiiiley Skrevet søndag kl. 20:45 #29701 Skrevet søndag kl. 20:45 (endret) smiiiley skrev (4 minutter siden): Endret søndag kl. 20:46 av smiiiley Klarte å sitere meg selv 😂🤦🏻♀️
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 20:47 #29702 Skrevet søndag kl. 20:47 Markri skrev (14 minutter siden): Veeldig lite, er ganske stille der inne ..fikk søsteren min til å sjekke😅 er kun snakk om str på klærne, morsomme klipp av sist paris tur, merket hennes og at alle er så glad for at det går riktig retning Forn prinsessa vår mtp kjøp av huset…unnskyld villaen 😌 Du må på RaadSquad 2.0 om du skal få noe annet enn "blomster og lykke" poster. RS gruppa styres med jernhånd, ikke et skjevt ord får stå. 7
Fiin Skrevet søndag kl. 20:48 #29703 Skrevet søndag kl. 20:48 Tuppenoglillemor12 skrev (26 minutter siden): Hun har jo allerede endret seg mye etter januar… Enda mer ned i vekt, mer uthult i ansikt, enda mindre jordnær og glammer hver dag… Hun som sa at hun var så mye mer fornøyd uten sminke.. 🙄 Botoxen har også fått gjenforening med henne..🙄 Og plutselig dette brystet som må fikses på også, som hun oppdaget i januar, og når det skal fikses skal hun ta et lite løft også. Er det Jack som har fått henne til å gjøre det? 2
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 20:49 #29704 Skrevet søndag kl. 20:49 Fiin skrev (2 minutter siden): Og plutselig dette brystet som må fikses på også, som hun oppdaget i januar, og når det skal fikses skal hun ta et lite løft også. Er det Jack som har fått henne til å gjøre det? Skal ikke se bort i fra det med tanke på løftet. 1
Trueout Skrevet søndag kl. 20:53 #29705 Skrevet søndag kl. 20:53 Sunniva K skrev (10 minutter siden): Fy faen, OM det er Jack da😂😂😂 Ja det er 100% han. Skal spise de gamle joggeskoene mine om det ikke er det😂 3
Trueout Skrevet søndag kl. 20:57 #29706 Skrevet søndag kl. 20:57 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Skal ikke se bort i fra det med tanke på løftet. Hadde ikke blitt forundret. Plutselig var det botox igjen, nye operasjoner i sikte og blitt enda tynnere. Tilfeldigvis akkurat i den tiden han kom inn i bildet🙄 En glemmer jo aldri sånne stygge ting som blir sagt om kroppen slik Jack gjorde. Så det har nok brent seg fast hos henne. 2 2
Eplemose Skrevet søndag kl. 21:02 #29707 Skrevet søndag kl. 21:02 Teori… kanskje hun tilfeldigvis traff på Jack på nyttårsaften og rotet med han, så ble det klinsj med naboen og hun gikk til Jack. Kanskje derfor hun ikke har nevnt naboen med et ord….. og derav at hun logget av en stund..
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 21:16 #29708 Skrevet søndag kl. 21:16 Eplemose skrev (13 minutter siden): Teori… kanskje hun tilfeldigvis traff på Jack på nyttårsaften og rotet med han, så ble det klinsj med naboen og hun gikk til Jack. Kanskje derfor hun ikke har nevnt naboen med et ord….. og derav at hun logget av en stund.. Jaja, så lenge man ikke spekulerer, så…
Trueout Skrevet søndag kl. 21:16 #29709 Skrevet søndag kl. 21:16 (endret) Eplemose skrev (16 minutter siden): Teori… kanskje hun tilfeldigvis traff på Jack på nyttårsaften og rotet med han, så ble det klinsj med naboen og hun gikk til Jack. Kanskje derfor hun ikke har nevnt naboen med et ord….. og derav at hun logget av en stund.. Ja tenker også at hun plutselig har møtt på han. Virker jo rart at de plutselig skulle begynne å skrive til hverandre utav det blå, etter alt hatet mot hverandre siste årene🤔 Endret søndag kl. 21:19 av Trueout
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 21:20 #29710 Skrevet søndag kl. 21:20 Er jo en kjent sak at mange går tilbake til giftige forhold fordi det er noe som er kjent osv. de hadde det jo bra lenge sammen ifølge Isabel.
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:21 #29711 Skrevet søndag kl. 21:21 (endret) Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): Jaja, så lenge man ikke spekulerer, så… Hvorfor kan man ikke finne teorier på ett diskusjonforum? Eller trenger du bevis igjen? 🤔 Endret søndag kl. 21:32 av Tuppenoglillemor12 3 3
Snurris Skrevet søndag kl. 21:25 #29712 Skrevet søndag kl. 21:25 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Hvorfor kan man ikke spekulere på ett diskusjonforum? Eller trenger du bevis igjen? 🤔 https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ * Spekulasjoner eller ryktespredning. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:34 #29714 Skrevet søndag kl. 21:34 refill skrev (Akkurat nå): Insta til Nóvu og Isabel sin snap. Her er du god!😳👏👏👌😂 1
LastebilZara Skrevet søndag kl. 21:34 #29715 Skrevet søndag kl. 21:34 Jeg syns i hvert fall det er vanskelig å bli imponert av rosegjøken etter alt I har fortalt. Hans "falske" pengebruk når de var sammen har jo på en måte vært det hun har sett på som prinsesstreatment og higet etter i et forhold, bare at hun ikke skulle betale for det selv som med Jack. J vet nok hvordan han skal imponere, men ikke har hatt penger til. For I er jo bildet utad det viktigste. Kan tenke meg at hun nok, som Mette Mareritt også for øvrig, sliter med å finne på den riktige historien for å forklare seg. Uten å sitte igjen uten troverdighet og æra i behold 😜 7
Margit777 Skrevet søndag kl. 21:34 #29716 Skrevet søndag kl. 21:34 refill skrev (1 minutt siden): Insta til Nóvu og Isabel sin snap. Så kjedelig 😄😄😄 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:36 #29717 Skrevet søndag kl. 21:36 LastebilZara skrev (1 minutt siden): Jeg syns i hvert fall det er vanskelig å bli imponert av rosegjøken etter alt I har fortalt. Hans "falske" pengebruk når de var sammen har jo på en måte vært det hun har sett på som prinsesstreatment og higet etter i et forhold, bare at hun ikke skulle betale for det selv som med Jack. J vet nok hvordan han skal imponere, men ikke har hatt penger til. For I er jo bildet utad det viktigste. Kan tenke meg at hun nok, som Mette Mareritt også for øvrig, sliter med å finne på den riktige historien for å forklare seg. Uten å sitte igjen uten troverdighet og æra i behold 😜 Jepp! Og hun har sagt hun må date en gjøk som tjener MER enn henne eller i det minste er på hennes nivå.. 😅🤡 3
Ellenn Skrevet søndag kl. 21:44 #29718 Skrevet søndag kl. 21:44 (endret) refill skrev (12 minutter siden): Insta til Nóvu og Isabel sin snap. Det er tre stykker på jobben min som også har den orange iPhonen, og i hvert fall han ene av dem har svarte joggesko med hvit såle. Kanskje det er han som er rosegjøken? 😲 Endret søndag kl. 21:45 av Ellenn 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:46 #29719 Skrevet søndag kl. 21:46 Ellenn skrev (Akkurat nå): Det er tre stykker på jobben min som også har den orange iPhonen, og i hver fall han ene av dem har av dem har svarte joggesko med hvit såle. Kanskje det er han som er rosegjøken? 😲 Hva mer trenger dere som ikke ser det er han?🤔🙈 Alt som har kommet frem, forsnakkelser osv.. Er litt for mye som peker på han nå vel?😂 2 2
Ellenn Skrevet søndag kl. 21:49 #29720 Skrevet søndag kl. 21:49 Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Hva mer trenger dere som ikke ser det er han?🤔🙈 Alt som har kommet frem, forsnakkelser osv.. Er litt for mye som peker på han nå vel?😂 Som sagt tidligere så spiller det ingen trille for meg hvem hun er sammen med, det er ikke mitt liv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå