Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det røde roser? Roser er så kjedelig og fantasiløst. Like kult som tulipaner fra essoen. 

Endret av Margit777
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var greia med å bli kjørt på flybanen(?) også ta vanlig fly?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

«Livet smilet, allerede i april» LOOOL hvor kjapt tror dere det snur?

Skrevet
Vålull skrev (1 minutt siden):

Hva var greia med å bli kjørt på flybanen(?) også ta vanlig fly?

Betalte 7000kr for VIP lounge med rød løper på Gardermoen🤣🤣🤣 

• Liker 5
Skrevet
Vålull skrev (1 minutt siden):

Teatiiime og tårer er nok rett rundt hjørnet skal du se🤪

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Vålull skrev (12 minutter siden):

Er i tillegg fortsatt i mars måned👀🙈 Snakker allerede om hvor de skal booke ferien i sommer og planer om å flytte sammen.. jada Isabel, vi skjønner det er Voldemort nå 🙈 Mindre «ekte mann» skal man lete lenge etter… 😅🙈 Var også hennes egne ord at han bruker lengre tid på badet enn henne selv..🚩Metroseksuell much?😅

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Er i tillegg fortsatt i mars måned👀🙈 Snakker allerede om hvor de skal booke ferien i sommer og planer om å flytte sammen.. jada Isabel, vi skjønner det er Voldemort nå 🙈 Mindre «ekte mann» skal man lete lenge etter… 😅🙈 Var også hennes egne ord at han bruker lengre tid på badet enn henne selv..🚩Metroseksuell much?😅

Er det ikke Jack eller noen hun har kjent i flere år, så blir jeg oppriktig skremt🙈 Går fort i svingene si. Hun virker iallefall helt desperat etter å finne noen, og da tar en ofte til takke med den første og "beste" Er jo dømt til å gå til h.... det forholdet der med tanke på historikken. Hun er nok uhyre ensom uten venner og noe nettverk i Dubai. Alt kan desverre for Isabell, ikke kjøpes for penger..

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det er jo jobben hennes. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Ja tenk det er det.

Når du skal treffe ditt livs kjærlighet  og han har kommet seg ut av ett krigsområde. Hun selv skal reise tilbake til Dubai.

Ja veldig rare prioriteringer.

Noen ganger må livet trumfe/seire over jobben.

Men kanskje hele Paris turen er business trip, å ikke en kjærlighetstur.

Kanskje også grunnen til at menn trekker seg fra henne.

For hun evner ikke å tenke på andre det er bare meg meg meg.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (1 time siden):

Det er jo heller ikke normalt å kle seg sånn når en er 32 år gammel😂 jævlig harry med de korte åletrange skjørtene og magetoppene. Handler ikke om å ha figur til det eller ikke... Handler om klasse og stil👌 Dama er ikke 14 år....

Hun har fjortiss oppførsel 🤦‍♀️🤣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia92 skrev (4 minutter siden):

Det er jo Jack sin kropp 100%😂

IMG_7955.jpeg

Jupp 100%! Ser det godt på holdningen og måten han står på med beina.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Hun har fjortiss oppførsel 🤦‍♀️🤣

Det er iallefall sikkert og vist🙈👌

• Liker 4
Skrevet
Maia92 skrev (12 minutter siden):

IMG_7955.jpeg

Samme klærne og skoene og som han bruker.   Se bare på novu, va, ve eller hva fader det heter det merket hans 🙈

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hva tenker dere om at hun har sittet og spydd ut så mye dritt om Jack siden det ble slutt? Må jo være ekstremt flaut for henne når det blir avslørt at det er Jack?🙈 Det var vel mildt sagt et toxic forhold🙄

Endret av Trueout
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia92 skrev (15 minutter siden):

IMG_7955.jpeg

Om jeg gadd så hadde jeg tatt å sjekka nettsiden hans for klærne han designer for å se om det er en lik type genser der. Men Neh for lat. Raadsquaad kan ta seg av det😂😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (Akkurat nå):

Hva tenker dere om at hun har sittet og spydd ut så mye dritt om Jack siden det ble slutt? Må jo være ekstremt flaut for henne når det blir avslørt at det er Jack?🙈

Ett ord: flaut!🤡 Hbordan i helvete skal hun forklare dette?🤔🙈 Er ikke lite dritt hun har soydd ut om han..  Og i tillegg er det drit flaut for de begge når hunntidkigere har innrømmet å lyve pga fasaden osv.. at hun betalte alt mens de later som om det var han… Flaut!

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Vålull skrev (Akkurat nå):

Om jeg gadd så hadde jeg tatt å sjekka nettsiden hans for klærne han designer for å se om det er en lik type genser der. Men Neh for lat. Raadsquaad kan ta seg av det😂😂😂

Lurer på hva som skjer i disse dager på denne RS gruppa mtp Jack osv😅

• Liker 3
Skrevet

Tenk hvor trigget hun må bli av Jack da...Han som hadde sagt hun var tjukk og burde fettsuge seg på lårene sist de var sammen. 

• Liker 4
Skrevet
Trueout skrev (1 minutt siden):

Tenk hvor trigget hun må bli av Jack da...Han som hadde sagt hun var tjukk og burde fettsuge seg på lårene sist de var sammen. 

ja, det er ikke bra. Får håpe vi ikke ser en enda tynnere Isabel etterhvert.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje dette er ett spill for galleriet? At de har inngått en kontrakt med en serie eller noe? For enorme summer penger..  idk. Noe Må det være, for jeg nekter å tro dette er ekte..😂

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...