agent Skrevet 19 timer siden #29641 Skrevet 19 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Dama trenger seriøst en stylist……👀 Som jeg har sagt før burde hun få en offentlig verge ang. shopping av klær og interiør. 🫣🤣 1 7
agent Skrevet 18 timer siden #29642 Skrevet 18 timer siden (endret) Er det ikke rart hun prioriterer snapp på denne turen. Hvis jeg hadde vært den personen som er der sammen med henne , hadde jeg sagt bye bye. Hun hadde ikke godtatt det. Her skal hun liksom treffe den store kjærligheten, mannen i sitt liv. Så har hun pakket ned hele Ivorie og kjører reklame. Hu er håpløs.🤦♀️🤷♀️ Endret 18 timer siden av agent 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #29643 Skrevet 18 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Er det ikke rart hun prioriterer snapp på denne turen. Hvis jeg hadde vært den personen som er der sammen med henne , hadde jeg sagt bye bye. Hun hadde ikke godtatt det. Her skal hun liksom treffe den store kjærligheten, mannen i sitt liv. Så har hun pakket ned hele Ivorie og kjører reklame. Hu er håpløs.🤦♀️🤷♀️ Han er nok lik selv? En slags influencer..😅 2
agent Skrevet 18 timer siden #29644 Skrevet 18 timer siden Den røde løper opplegget med VIP, klent hele opplegget. Her er det ei som har mistet det fullstendig . Det var bare helt malplassert 🤦♀️🤷♀️ Er hun redd for å face venninnene/elsklingene sine.🤔 Hvorfor gjemme seg ? 1 13
agent Skrevet 18 timer siden #29645 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Han er nok lik selv? En slags influencer..😅 Blir så oppgitt 🤣🤦♀️ 1
Selungen Skrevet 18 timer siden #29646 Skrevet 18 timer siden agent skrev (32 minutter siden): Er det ikke rart hun prioriterer snapp på denne turen. Hvis jeg hadde vært den personen som er der sammen med henne , hadde jeg sagt bye bye. Hun hadde ikke godtatt det. Her skal hun liksom treffe den store kjærligheten, mannen i sitt liv. Så har hun pakket ned hele Ivorie og kjører reklame. Hu er håpløs.🤦♀️🤷♀️ Det jeg oxo reagere på. Sier han er i annet rom, når de har lansering.. sitter på mobil. Plinger på andre mobilen i ett sett.. hadde blitt gal av disse lydene .. samt hvem filmer henne ? Kan være stativ selvsagt med hans mobil .. 1 1
Murukleiven Skrevet 18 timer siden #29647 Skrevet 18 timer siden Aristokrat1 skrev (21 timer siden): Lo godt da rami sa hu hadde jabba fra Oslo til kløfta😄😂 Det er en uting hu har, sitter og filmer og prater hver gang de kjører bil. Jeg hadde klikka🫣 Kan du forestille deg at du er sammen med enten ei god venninne eller et søsken, og hver gang dere er sammen, uavhengig av hvor dere er, så går kjeften og kamera i ett. Hadde slutta å være rundt de. 1 2
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #29648 Skrevet 18 timer siden Trueout skrev (2 timer siden): Enig!. Er så harry når en dame på 32 år kler seg i åletrange og alt for korte klær som en 20 åring. Mye bedre at hun går slik som i dag! Jeg syns ærlig talt at det ikke er noen aldersgrense for hvordan man kan kle seg. Hun har absolutt figur til antrekkene sine selv om stilen ikke er helt hundre. Jeg syns absolutt hun er finest når hun er påkledd og i dag hadde hun en kul stil, bortsett fra at vesken var litt malplassert. 2 1
Murukleiven Skrevet 18 timer siden #29649 Skrevet 18 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (50 minutter siden): Han er nok lik selv? En slags influencer..😅 Absolutt! Om det er James Jack, er han jo kjent med det. Uansett hvem denne karen er, er han jo åpenbart kjent med hva som er influencer aesthetic i gavene og blomstene han kjøper. Forresten, er det ingen her inne som følger James Jack? Ser han har lukket profil på insta. Endret 18 timer siden av Murukleiven Feil gubbe
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #29650 Skrevet 18 timer siden agent skrev (48 minutter siden): Er det ikke rart hun prioriterer snapp på denne turen. Hvis jeg hadde vært den personen som er der sammen med henne , hadde jeg sagt bye bye. Hun hadde ikke godtatt det. Her skal hun liksom treffe den store kjærligheten, mannen i sitt liv. Så har hun pakket ned hele Ivorie og kjører reklame. Hu er håpløs.🤦♀️🤷♀️ Det er jo jobben hennes. Er det virkelig så vanskelig å forstå? 3 2
Dupers Skrevet 18 timer siden #29651 Skrevet 18 timer siden Murukleiven skrev (1 minutt siden): Absolutt! Om det er James, er han jo kjent med det. Uansett hvem denne karen er, er han jo åpenbart kjent med hva som er influencer aesthetic i gavene og blomstene han kjøper. Forresten, er det ingen her inne som følger James? Ser han har lukket profil på insta. Er james han hun handla klokka av? Jeg trodde folk her inne var enige om at det var jack?
Selungen Skrevet 18 timer siden #29652 Skrevet 18 timer siden Dupers skrev (Akkurat nå): Er james han hun handla klokka av? Jeg trodde folk her inne var enige om at det var jack? James er broren til Josh som solgte klokkene Jack/voldemort er rosegjøken 1
Trueout Skrevet 18 timer siden #29653 Skrevet 18 timer siden agent skrev (45 minutter siden): Den røde løper opplegget med VIP, klent hele opplegget. Her er det ei som har mistet det fullstendig . Det var bare helt malplassert 🤦♀️🤷♀️ Er hun redd for å face venninnene/elsklingene sine.🤔 Hvorfor gjemme seg ? Hadde vært flau om det var meg🙈😂 Såg så j..... dumt ut hele greia 2 1 1
Murukleiven Skrevet 18 timer siden #29654 Skrevet 18 timer siden agent skrev (55 minutter siden): Som jeg har sagt før burde hun få en offentlig verge ang. shopping av klær og interiør. 🫣🤣 Det er helt krise!! Så lenge det er et eller annet yalla designermerke kjøper hun det. Hun burde få seg en stylist. 2 1
Murukleiven Skrevet 18 timer siden #29655 Skrevet 18 timer siden Dupers skrev (6 minutter siden): Er james han hun handla klokka av? Jeg trodde folk her inne var enige om at det var jack? Å...Ja seff... Mente Jack. Vanskelig å holde styr på alle gjøkene 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 timer siden #29656 Skrevet 17 timer siden Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Jeg syns ærlig talt at det ikke er noen aldersgrense for hvordan man kan kle seg. Hun har absolutt figur til antrekkene sine selv om stilen ikke er helt hundre. Jeg syns absolutt hun er finest når hun er påkledd og i dag hadde hun en kul stil, bortsett fra at vesken var litt malplassert. Dama er jo syk med sf og du skriver her at dama har tydeligvis figur til klærne..? 😳 Nå ble jeg sjokkert…. Så trist å oppfordre til sf.. 1 1 11
Dupers Skrevet 17 timer siden #29657 Skrevet 17 timer siden Murukleiven skrev (5 minutter siden): Å...Ja seff... Mente Jack. Vanskelig å holde styr på alle gjøkene Spessielt siden de alle starter på J 😅 2
Trueout Skrevet 17 timer siden #29658 Skrevet 17 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Dama er jo syk med sf og du skriver her at dama har tydeligvis figur til klærne..? 😳 Nå ble jeg sjokkert…. Så trist å oppfordre til sf.. Det er jo heller ikke normalt å kle seg sånn når en er 32 år gammel😂 jævlig harry med de korte åletrange skjørtene og magetoppene. Handler ikke om å ha figur til det eller ikke... Handler om klasse og stil👌 Dama er ikke 14 år.... 9
lillemar Skrevet 17 timer siden #29659 Skrevet 17 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Dama er jo syk med sf og du skriver her at dama har tydeligvis figur til klærne..? 😳 Nå ble jeg sjokkert…. Så trist å oppfordre til sf.. Synes det var veldig trist å se henne i den buksa hun hadde på i dag. Husker når hun først fikk den og den satt fint og litt tettere på henne. Den var fortsatt litt loose, men satt fint. Nå ser det bare alt for stor ut. 9
Sirah Skrevet 17 timer siden #29660 Skrevet 17 timer siden agent skrev (1 time siden): Synes dette gjøk styret er barnslig, det er content som er brukt opp. Hvorfor vil hun leve ett sånt dobbeltliv, må være veldig slitsomt. Tror det hadde vært mer skånsomt for gjøken, hvis hun hadde vært åpen om hvem det er. Meldinger kommer til gjøken/gjøkene åkkesom. Men kanskje trykket hadde gått fort over, ærlighet lønner seg i lengden. Dette blir sånn fjortiss opplegg. Enig med deg, men det funker jo tydeligvis.... 🫣 Murukleiven skrev (28 minutter siden): Absolutt! Om det er James Jack, er han jo kjent med det. Uansett hvem denne karen er, er han jo åpenbart kjent med hva som er influencer aesthetic i gavene og blomstene han kjøper. Forresten, er det ingen her inne som følger James Jack? Ser han har lukket profil på insta. Jeg følger Jack og han har ikke lagt ut noe siden desember. På story har det også vært helt knyst. Han legger ut litt på profilen til klesmerket sitt da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå