Selungen Skrevet søndag kl. 12:53 #29621 Skrevet søndag kl. 12:53 Alt for svær den rosebuketten å for 2 dager er det helt tullete.. tar jo aldri med seg rosene uansett. skoene er vel det hun hadde bestilt å sendt til han 🙈🙊🙉 nå ventes balkong bildet med rosene slik som sist de var i Paris sammen. Hehe 3 4
Sirah Skrevet søndag kl. 12:55 #29622 Skrevet søndag kl. 12:55 Selungen skrev (Akkurat nå): Alt for svær den rosebuketten å for 2 dager er det helt tullete.. tar jo aldri med seg rosene uansett. skoene er vel det hun hadde bestilt å sendt til han 🙈🙊🙉 nå ventes balkong bildet med rosene slik som sist de var i Paris sammen. Hehe Ja jeg fatter heller ikke at man bruker tusenvis på roser som man får se på i 2 dager. Så ufattelig unødvendig! 3 5
Trueout Skrevet søndag kl. 13:02 #29623 Skrevet søndag kl. 13:02 Sirah skrev (6 minutter siden): Ja jeg fatter heller ikke at man bruker tusenvis på roser som man får se på i 2 dager. Så ufattelig unødvendig! Galskap! Tenk alt det andre en kunne brukt de pengene på🙄 Syns overhode ikke at det er fint med så store buketter heller. Ser bare rart ut spør du meg😂 5 1
Sirah Skrevet søndag kl. 13:04 #29624 Skrevet søndag kl. 13:04 Trueout skrev (1 minutt siden): Galskap! Tenk alt det andre en kunne brukt de pengene på🙄 Syns overhode ikke at det er fint med så store buketter heller. Ser bare rart ut spør du meg😂 Helt enig, men det er vel smak og behag som alt mulig annet 😅 2
Synne.h.e. Skrevet søndag kl. 13:09 #29625 Skrevet søndag kl. 13:09 Maia92 skrev (20 minutter siden): Hvordan tar man ett menneske tilbake som i flere år, gjentatte og gjentatte av ganger håner deg fremfor hundrevis av mennesker? kaller deg fattig, voldemortfitta, og at du ble forsørget av den personen, og så mye meir. Hun sa også at andre har vært bedre i sengen(f eks maldivenegjøken), åssen føles det? jeg hadde følt meg så liten. Men Isabel har penger og livvstil de fleste bare kan drømme om, deriblandt han, så på annen måte så skjønner jeg at man bare ignorerer den ydmykelsen😅. Ikke glem at hun også har sagt at han siste året bare gjorde romantiske ting fordi jeg filmet det, mens nå når folk spør om han gjør dette med gode intensjoner, så sier hun «nei nei han gjør det av rein kjærlighet for meg». Jeg har ikke fulgt med på snap på typ et halvt år, men når var denne maldivegjøken inne i bildet? Var det ikke sånn at naboen plutselig ikke ble nevnt etter nyttår, og så var maldivegjøken etter det? Eller datet hun M før nyttår? Av det jeg har lest her inne, så tror jeg nok at maldivegjøken og rosegjøken er samme person? altså Jack. Så han blir nok ikke fornærmet for det når det er han som er best..De er så komfortable med hverandre at har nok holdt på lenger enn 2,5 mnd. Rett på meg dersom det er feil 1
Sirah Skrevet søndag kl. 13:13 #29626 Skrevet søndag kl. 13:13 Synne.h.e. skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke fulgt med på snap på typ et halvt år, men når var denne maldivegjøken inne i bildet? Var det ikke sånn at naboen plutselig ikke ble nevnt etter nyttår, og så var maldivegjøken etter det? Eller datet hun M før nyttår? Av det jeg har lest her inne, så tror jeg nok at maldivegjøken og rosegjøken er samme person? altså Jack. Så han blir nok ikke fornærmet for det når det er han som er best..De er så komfortable med hverandre at har nok holdt på lenger enn 2,5 mnd. Rett på meg dersom det er feil Om jeg ikke husker helt feil så var det naboen i fjor vår, så var det Ibizagjøken (eller hva nå han het) i sommer, så Maldiviegjøken (som viste seg å være gift/ha et åpent ekteskap/eller hva nå det var han dreiv på med) i høst og så naboen frem til nyttår. Så var det brått ikke et knyst om naboen etter at Pierre ved en feil postet et bilde av han på nyttår. Vipps så var det Rosegjøken for alle penga. 5 3
Ellie25 Skrevet søndag kl. 13:14 #29627 Skrevet søndag kl. 13:14 Synne.h.e. skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke fulgt med på snap på typ et halvt år, men når var denne maldivegjøken inne i bildet? Var det ikke sånn at naboen plutselig ikke ble nevnt etter nyttår, og så var maldivegjøken etter det? Eller datet hun M før nyttår? Av det jeg har lest her inne, så tror jeg nok at maldivegjøken og rosegjøken er samme person? altså Jack. Så han blir nok ikke fornærmet for det når det er han som er best..De er så komfortable med hverandre at har nok holdt på lenger enn 2,5 mnd. Rett på meg dersom det er feil Maldivenegjøken var vel i høst!
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 13:25 #29628 Skrevet søndag kl. 13:25 Cami9 skrev (40 minutter siden): Kan ha arvet et lass med penger Han kommer fra en vanlig lower/middleclass familie i England.. så neppe 3
Synne.h.e. Skrevet søndag kl. 13:29 #29629 Skrevet søndag kl. 13:29 Ellie25 skrev (6 minutter siden): Maldivenegjøken var vel i høst! Ja, ja naboen har jo vært av og på i typ 1,5 til 2 år og noen menn imellom der...Hvor lenge varte det med M, da? Jeg tror maldivegjøken er jack og at det med åpent ekteskap kan ha vært falsk fortelling eller et skalkeskjul, at det kanskje har vært litt frem og tilbake igjen i oppstarten. Husk at det var Isabel som gjorde det slutt, han ville ikke avslutte. Er sååå glad de er sammen igjen. De er perfect match. Han har vært den beste hun har hatt. All god kjærlighet starter med godt hat😜 Minus og minus blir pluss. He he 1
Sirah Skrevet søndag kl. 13:32 #29630 Skrevet søndag kl. 13:32 Synne.h.e. skrev (1 minutt siden): Ja, ja naboen har jo vært av og på i typ 1,5 til 2 år og noen menn imellom der...Hvor lenge varte det med M, da? Jeg tror maldivegjøken er jack og at det med åpent ekteskap kan ha vært falsk fortelling eller et skalkeskjul, at det kanskje har vært litt frem og tilbake igjen i oppstarten. Husk at det var Isabel som gjorde det slutt, han ville ikke avslutte. Er sååå glad de er sammen igjen. De er perfect match. Han har vært den beste hun har hatt. All god kjærlighet starter med godt hat😜 Minus og minus blir pluss. He he Ikke dumme tanker dette, men husk at når det ble slutt med Maldivegjøken så virket hun egentlig ikke lei seg. Bare oppgitt og irritert. Hadde det vært Jack hadde hun vel reagert mye sterkere?
Trueout Skrevet søndag kl. 13:33 #29631 Skrevet søndag kl. 13:33 Sirah skrev (27 minutter siden): Helt enig, men det er vel smak og behag som alt mulig annet 😅 Ja det er det😂 Husker hun nevnte hva den valetinesbuketten kostet, men husker ikke eksakt. Var det ikke rundt 30000kr eller noe sånt😂
Synne.h.e. Skrevet søndag kl. 13:34 #29632 Skrevet søndag kl. 13:34 Er han fra Dubai og så dro de til maldivene, derav navnet? Viste hun bilder av maldivegjøken noen gang, typ skygge eller kropp med skjult ansikt? Var de på det stedet hun var første gang hun var på Maldivene? Med jack? Og neste gang blir Joali?...Hmmm 1
Sirah Skrevet søndag kl. 13:38 #29633 Skrevet søndag kl. 13:38 Trueout skrev (1 minutt siden): Ja det er det😂 Husker hun nevnte hva den valetinesbuketten kostet, men husker ikke eksakt. Var det ikke rundt 30000kr eller noe sånt😂 Ja den kostet vel 28K eller noe tror jeg 🫣 Det er jo faktisk en helt ok bruktbil... Synne.h.e. skrev (Akkurat nå): Er han fra Dubai og så dro de til maldivene, derav navnet? Viste hun bilder av maldivegjøken noen gang, typ skygge eller kropp med skjult ansikt? Var de på det stedet hun var første gang hun var på Maldivene? Med jack? Og neste gang blir Joali?...Hmmm Nå er det mulig jeg husker feil, men M bodde i Dubai ja. De hadde truffet hverandre en gang på byen eller noe og så var første date på Maldivene. Det var en ny resort for henne, hun ville ikke ta han med til Joali. Husker ikke om hun la ut noe bilde av han, men de ble observert sammen og fotografert. Bildet sirkulerte bla på Jodel, men kvaliteten var så dårlig at man ikke kunne se hvem han var. 1
Selungen Skrevet søndag kl. 15:34 #29634 Skrevet søndag kl. 15:34 Ser snappene til henne nå, før de går ut så gløder hun, men når klærne e på så er d triste øyne samt enn å sitte på date ute på kafé å snakke til snap ?? Skulle ikke de være så forelska å oppslukt i hverandre istede .. snapper tidigere på dagen i dag enn på lenge kun for contens å lansering av hele 2 bikinier ikveld .. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 15:42 #29635 Skrevet søndag kl. 15:42 Dama trenger seriøst en stylist……👀 2 10
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 15:45 #29636 Skrevet søndag kl. 15:45 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Dama trenger seriøst en stylist……👀 Den hvite fluff jakken var ekstremt … lite flatterende. 3 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 15:55 #29637 Skrevet søndag kl. 15:55 Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Den hvite fluff jakken var ekstremt … lite flatterende. Alt… 🙄🙈 kombinasjonene hun setter sammen er rare og klærne ar altfor store til den syke kroppen hennes stakkars.. Jeg mener stakkars her for hun trenger sårt hjelp til styling.. Så mye penger hun har kan hun spandere på seg en stylist i det minste 🤔 3 8
Alauda Skrevet søndag kl. 16:08 #29638 Skrevet søndag kl. 16:08 Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Alt… 🙄🙈 kombinasjonene hun setter sammen er rare og klærne ar altfor store til den syke kroppen hennes stakkars.. Jeg mener stakkars her for hun trenger sårt hjelp til styling.. Så mye penger hun har kan hun spandere på seg en stylist i det minste 🤔 Jeg synes antrekket hennes var fint, selv om kåpen er litt for stor. Endelig påkledt, viste hverken mage, lår eller kløft. Ellers enig i at hun generelt ikke er så flink til å kle seg, men da mest fordi hun for det meste går i trange treningsklær eller for avkledt. 3 1
Trueout Skrevet søndag kl. 16:12 #29639 Skrevet søndag kl. 16:12 Alauda skrev (Akkurat nå): Jeg synes antrekket hennes var fint, selv om kåpen er litt for stor. Endelig påkledt, viste hverken mage, lår eller kløft. Ellers enig i at hun generelt ikke er så flink til å kle seg, men da mest fordi hun for det meste går i trange treningsklær eller for avkledt. Enig!. Er så harry når en dame på 32 år kler seg i åletrange og alt for korte klær som en 20 åring. Mye bedre at hun går slik som i dag! 5 2
agent Skrevet søndag kl. 17:34 #29640 Skrevet søndag kl. 17:34 Sirah skrev (4 timer siden): Om jeg ikke husker helt feil så var det naboen i fjor vår, så var det Ibizagjøken (eller hva nå han het) i sommer, så Maldiviegjøken (som viste seg å være gift/ha et åpent ekteskap/eller hva nå det var han dreiv på med) i høst og så naboen frem til nyttår. Så var det brått ikke et knyst om naboen etter at Pierre ved en feil postet et bilde av han på nyttår. Vipps så var det Rosegjøken for alle penga. Synes dette gjøk styret er barnslig, det er content som er brukt opp. Hvorfor vil hun leve ett sånt dobbeltliv, må være veldig slitsomt. Tror det hadde vært mer skånsomt for gjøken, hvis hun hadde vært åpen om hvem det er. Meldinger kommer til gjøken/gjøkene åkkesom. Men kanskje trykket hadde gått fort over, ærlighet lønner seg i lengden. Dette blir sånn fjortiss opplegg. 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå