Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trixie99 skrev (1 minutt siden):

Ok nå forstår vi hvorfor hun er på vip lounge…. Ser ut som hun har med seg kameracrew på slep. Ser ut som mikrofon på jakka også.

IMG_7391.png

Kanskje de lager en serie om fortsettelsen med voldemort og hvordan de fant kjærligheten tilbake..?😅🙈🙈🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Kanskje de lager en serie om fortsettelsen med voldemort og hvordan de fant kjærligheten tilbake..?😅🙈🙈🙈

Herregud skal hu ha med kameracrew på slep på kjærlighetstur? Så skuff

• Liker 5
Skrevet

Hun sier hun ikke kan kjøpe bolig i Norge enda, hun må ha bodd i Dubai i 3 år om jeg ikke husker feil. Men hun kan jo fint betale for et hus til moren sin. Den norske stat har vel ikke noe med hvor moren får penger til det fra? Er det noen som vet? 

• Liker 2
Skrevet
LastebilZara skrev (19 minutter siden):

Hun sier hun ikke kan kjøpe bolig i Norge enda, hun må ha bodd i Dubai i 3 år om jeg ikke husker feil. Men hun kan jo fint betale for et hus til moren sin. Den norske stat har vel ikke noe med hvor moren får penger til det fra? Er det noen som vet? 

Jeg har tenkt på det samme. Mulig moren da må skatte av pengegaven? Eventuelt betale formueskatt og det er det jo ikke sikkert hun har råd til?

• Liker 2
Skrevet (endret)
LastebilZara skrev (32 minutter siden):

Kan ligge andre grunner til grunn og. Om moren får penger til eiendom så må hu dele det med ektemannen sin. Og ved død så har hun 3 søsken som kan kreve sitt. Kjøper Isabel selv så er det fortsatt hennes 

Endret av Aristokrat1
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 minutt siden):

Kan ligge andre grunner til grunn og. Om moren får penger til eiendom så må hu dele det med ektemannen sin. Og ved død så har hun 3 søsken som kan leve sitt. Kjøper Isabel selv så er det fortsatt hennes 

Det er jo faktisk et veldig godt poeng ja.

• Liker 1
Skrevet
LastebilZara skrev (19 minutter siden):

Nja, det kan være litt tricky så lenge hun ønsker å være skattemessig utflyttet. Hun kan verken eie eller disponere bolig i Norge sånn som jeg har forstått det (innenfor denne 3 års rammen). Det må i såfall være reell utleie. Tror å kjøpe til familie er veldig i grenseland. Så hun kan i hvert fall ikke kjøpe noe "familiehjem" som hun ønsker på sikt. 

Nå har jeg ikke tatt noe dypdykk i det konkrete regelverket, men sjekket litt tidligere. Jeg kan se hvordan Skatteetaten hadde hatt et problem med den "bakveien" for å si det sånn, om man ser bort fra "Isabel gir penger til ufør mor". 

• Liker 2
Skrevet
smiiiley skrev (1 time siden):

Kanskje du skulle vurdert å komme tilbake til internett når frontallappen din er ferdig utviklet? Du vet, når man faktisk vet hvordan man snakker til og om andre mennesker. 

Tror jeg du burde gå tilbake og sjekke hvem som startet med å være frekk! Greit at du sjekker fakta før du spyr ut enda mere galle!

Skrevet
Hasse29 skrev (Akkurat nå):

Tror jeg du burde gå tilbake og sjekke hvem som startet med å være frekk! Greit at du sjekker fakta før du spyr ut enda mere galle!

Dere kan ta dette på privaten. Ingen som er interessert i gjentatt munnhuggeri mellom dere to. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Aristokrat1 skrev (4 minutter siden):

Dere kan ta dette på privaten. Ingen som er interessert i gjentatt munnhuggeri mellom dere to. 

Takk, helt enig! Det blir bare for dumt å holde på sånn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Av flere grunner har jeg avsky mot Dubai. Husker Norwegian skulle begynne å fly dit for lenge siden og i starten kostet det minimalt. Noen rundt meg ble litt fristet men jeg var fast bestemt på at aldri Dubai uansett. De ble kanskje smittet for ingen tro dit selv om det kostet latterlig lite. Det er blant steder i verden som frister aller minst å reise til. Man vet om de indiske slavene som bygger opp byen og mye annet. Det er en arabisk stat og selv om de pynter mye på byen/stedet så er det like fullt arabisk. Med alt det negative som har blitt fortalt som at om du blir voldtatt er det du som får fengsel og masse annet som ikke den vestlige verden synes noe spesielt om. Så veldig nei takk til Dubai her 👍

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
Justlooking skrev (5 minutter siden):

Av flere grunner har jeg avsky mot Dubai. Husker Norwegian skulle begynne å fly dit for lenge siden og i starten kostet det minimalt. Noen rundt meg ble litt fristet men jeg var fast bestemt på at aldri Dubai uansett. De ble kanskje smittet for ingen tro dit selv om det kostet latterlig lite. Det er blant steder i verden som frister aller minst å reise til. Man vet om de indiske slavene som bygger opp byen og mye annet. Det er en arabisk stat og selv om de pynter mye på byen/stedet så er det like fullt arabisk. Med alt det negative som har blitt fortalt som at om du blir voldtatt er det du som får fengsel og masse annet som ikke den vestlige verden synes noe spesielt om. Så veldig nei takk til Dubai her 👍

Enig, forstår ikke at folk kan være så naive angående Dubai.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (13 minutter siden):

Enig, forstår ikke at folk kan være så naive angående Dubai.

De som er skatteflyktninger synes nok Dubai er topp. De ser antagelig ikke lenger enn at det er supert med null inntektsskatt. Og formuesskatt selvsagt og tar ikke til seg det negative eller lukker øynene for det. Pengene rår … 

Endret av Justlooking
Litt tillegg
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Justlooking skrev (21 minutter siden):

Kunne aldri tenkt meg å dra dit, og langt ifra å bo der😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hasse29 skrev (5 timer siden):

Når en føler seg så viktig at en betaler 7000 kr for å ha VIP lounge på Gardermoen😂 Gud bedre så kvalm hun er🤮

Jeg lurer på hvor disse Securitas ( sikkerhetsfolkene) er, de hun sa nettopp at hun har når hun er ute i Norge.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer på hvor disse Securitas ( sikkerhetsfolkene) er, de hun sa nettopp at hun har når hun er ute i Norge.

Har hun sikkerhetsfolk?😳

• Liker 2
Skrevet
Jenzen skrev (3 timer siden):

Det er jo jobben hennes,å snakke…selvsagt forteller hun d!! Let her live. 💫✈️

Til og med Rami ble irritert på jappinga hennes under bilturen opp til Gardermoen, han varsla henne, ser du ikke vi er nå på Kløfta og du japper i ett.. da kommenterte hun" stått opp tidlig han".

• Liker 4
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Tror hun at hun er viktigere enn endre mye større kjendiser i Norge som ikke bruker livvakt? Det er vel kun toppolitikerne som har livvakt, selv ikke Listhaugs hadde det da hun ble forfulgt av noen som slang veldig  med leppa . 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Justlooking skrev (Akkurat nå):

Tror hun at hun er viktigere enn endre mye større kjendiser i Norge som ikke bruker livvakt? Det er vel kun toppolitikerne som har livvakt, selv ikke Listhaugs hadde det da hun ble forfulgt av noen som slang veldig  med leppa . 

Isabel Raad lyver så d spruter av henne..... Og hun er så dum at hun tror ikke vi forstår d.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (10 minutter siden):

Har hun sikkerhetsfolk?😳

Hun har bekreftet d på ett spørsmål fra noen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...