Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hasse29 skrev (21 minutter siden):

Hadde ikke tenkt tanken en gang, selv om jeg hadde hatt mye penger.....

Tror jeg null på.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hasse29 skrev (15 minutter siden):

Oi oi😂 en sjekk? Bare smekk igjen brødhullet du. Mine meninger er mine og ikke dine. God bedring til deg😘😘😘😘

Hm, du elsker å bli rapportert? Skjønner, jeg skal gjøre mitt beste :)

• Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Tror jeg null på.

Så hadde jeg lagt ut en ti min story om det for å skryte meg selv opp i skyene😘 Så flott at du digger deg selv så mye at du hadde gjort d samme da🤡 Sier vel mye mere om deg, enn at jeg skrev at jeg blir kvalm av det🤣🤣🤣🤣👌

Screenshot_20260314_205146_Snapchat.jpg

Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Hm, du elsker å bli rapportert? Skjønner, jeg skal gjøre mitt beste :)

Må du bare gjøre så du føler deg bedre😘 Ser du har 4952 innlegg her inne...Skaff deg et liv kjære deg🤣 

Skrevet (endret)
Hasse29 skrev (3 minutter siden):

Må du bare gjøre så du føler deg bedre😘 Ser du har 4952 innlegg her inne...Skaff deg et liv kjære deg🤣 

:popcorn: ja, i motsetning til deg så har jeg ikke blitt fjernet av admin/moderator så jeg har en lang fartstid her.

Endret av Hatsumomo
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

:popcorn: ja, i motsetning til deg så har jeg ikke blitt fjernet av admin/moderator så jeg har en lang fartstid her.

Har jeg aldri blitt heller ditt troll🤡 Men jeg har heldigvis et liv utenom some😘

Skrevet
Hasse29 skrev (1 minutt siden):

Har jeg aldri blitt heller ditt troll🤡 Men jeg har heldigvis et liv utenom some😘

Tror jeg null på :)

Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Tror jeg null på :)

Ok😘 Syns oppriktig synd på deg. Håper du har noe i livet ditt utenom 5000 innlegg på KG...(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Endret av Hasse29
Skrevet (endret)
Hasse29 skrev (3 minutter siden):

Ok😘 Synds oppriktig synd på deg. Håper du har noe utenom 5000 innlegg på KG i livet ditt(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Lever veldig godt med det :fnise:

Eller hva sier du @Sirah, jeg har litt å gå på før jeg når deg ;) 

Endret av Hatsumomo
Skrevet

Jeg føler meg ikke viktig (og hadde cringet av rød løper), men om jeg hadde hatt råd hadde jeg 100% betalt 7000 kr for å slippe å forholde meg til en flyterminal. Ikke tenk på det en gang 😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hasse29 skrev (31 minutter siden):

Ja hvorfor sitte å skryte av det liksom? Flaut og jævlig kvalmt🤮🤮🤮

Det er jo jobben hennes,å snakke…selvsagt forteller hun d!! Let her live. 💫✈️

• Liker 2
Skrevet
refill skrev (4 minutter siden):

Jeg føler meg ikke viktig (og hadde cringet av rød løper), men om jeg hadde hatt råd hadde jeg 100% betalt 7000 kr for å slippe å forholde meg til en flyterminal. Ikke tenk på det en gang 😅

Hadde jeg hatt så mye penger at det hadde vært lommerusk for meg, hadde jeg heller brukt pengene mine på å få min mor ut av en kommunal bolig som noen andre sårt hadde hatt behov for😉 

Skrevet
Jenzen skrev (12 minutter siden):

Det er jo jobben hennes,å snakke…selvsagt forteller hun d!! Let her live. 💫✈️

Lo godt da rami sa hu hadde jabba fra Oslo til kløfta😄😂 Det er en uting hu har, sitter og filmer og prater hver gang de kjører bil. Jeg hadde klikka🫣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (På 13.3.2026 den 17.31):

Oversatt til Norsk: «30 års ekteskap/bryllupsdag»

Ikke kom her å fortell meg at de ikke utnytter velferdssystemet vårt! 
Bilde er fra 2023

Importert over at du kan arabisk! Og de lyver 🤥 om at de er skilt… fælt det forholdet der. Og fælt at Shehed og I bare må leve med at de er med faren hele tiden, man kan si at man har tilgitt men tror ikke de har det. 

Jenter er FBI nesten, finner alt😂 gikk utifra at en dame fant dette bildet uten å vite helt sikkert😂 jeg har alltid lurt på hvordan faren såg ut, og han ser ikke snill ut 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hasse29 skrev (8 minutter siden):

Hadde jeg hatt så mye penger at det hadde vært lommerusk for meg, hadde jeg heller brukt pengene mine på å få min mor ut av en kommunal bolig som noen andre sårt hadde hatt behov for😉 

Her er premien din 🏆

• Liker 2
Skrevet
Hasse29 skrev (29 minutter siden):

Ok😘 Syns oppriktig synd på deg. Håper du har noe i livet ditt utenom 5000 innlegg på KG...(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kanskje du skulle vurdert å komme tilbake til internett når frontallappen din er ferdig utviklet? Du vet, når man faktisk vet hvordan man snakker til og om andre mennesker. 

• Liker 6
Skrevet
Hasse29 skrev (47 minutter siden):

De tenker ikke sånn vet du😉 Leve her og nå, kjøpe mest mulig lux og ikke tenke på investeringer i fremtiden. Dette er klassisk eksempel på simpel nyrik holdning.🤡

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Hun ene med hunden har ikke kommet seg ut enda, skulle dra om noen dager tror jeg det var?

Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Ene søsteren er blitt «fløyet inn» på date i sør Frankrike. (Les sugarbaby..) og hun andre drar vel ut av Dubai på mandag…

Takk for oppdatering :)

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Lever veldig godt med det :fnise:

Eller hva sier du @Sirah, jeg har litt å gå på før jeg når deg ;) 

Det er faktisk ganske flaut 😅 Nesten så jeg har vurdert å lage ny konto 🫣

Til mitt forsvar er kontoen straks 15 år gammel og jeg har aldri vært utestengt 😇 Med litt enkel opprunding og hoderegning så er det 1000 innlegg i året og ca 2,7 om dagen. Er rimelig sikker på at hovedvekten av dem er i denne tråden 😅 Shitt ass, jeg må skaffe meg et liv 🫣

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Bare meg som var lite imponert av den vip loungen? Ok du slipper å forholde deg til andre folk på terminalen osv , men syns de kunne gjort loungesn så mye mer lyx.. ser ut som et alminnelig kjedelig venterom. Og maten du får er frukt og twist? 🫠

• Liker 10
Skrevet

Ok nå forstår vi hvorfor hun er på vip lounge…. Ser ut som hun har med seg kameracrew på slep. Ser ut som mikrofon på jakka også.

IMG_7391.png

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...