Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Får man spesielle øyenbryn når man er ond?

Vet om en hvertfall. 

IMG_0108.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Vet om en hvertfall. 

IMG_0108.jpeg

😂😂

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnnaLovise skrev (3 timer siden):

Tenker mer på loven som kom 1 februar, før krigen. Legger til en screenshot fra X: 

Screenshot_20260314_085220_Chrome.jpg

Det har i alle år vært kjent for de som bor der at man ikke bør uttale seg negativt om for eksempel sjeiken og familien hans. Sjeiken i Dubai døde rundt 2005 og det var mye snakk om det i dagene før. Gikk rykter om at folk som snakket negativt om det bare forsvant. Kun rykter, men nok til at man ikke snakket om det. Og sånn vil det nok være med dagens situasjon også siden dette kan endre Dubai som en turistdestinasjon med mye negativitet (selv om jeg ikke tror at det har så mye å si nå som bombene faller).

Endret av elisabeth30
La til litt ekstra tekst
  • Liker 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Får man spesielle øyenbryn når man er ond?

ja visste du ikke det? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Carrot skrev (3 timer siden):

helt klart men så er det jo en gang slik at mennesker er uberegnelige og at man ikke alltid har kontroll over hva andre gjør eller ikke, og det er i så fall ikke et "bevis" på at JEG lyver om HAN velger poste noe slikt - that´s all.. 

jeg kan ikke skjønne at det er mer halmstrå enn å mene at et flere år gammelt bilde postet for en årrekke siden på en konto med TO poster er på noen måte et "bevis" på at Raad`s "Lyver" om at moren og faren er skilt i grunnen.

Flere år? Hvis det er flere år siden er det rart ikke faren ser yngre ut. Mor klipte seg i fjor. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (Akkurat nå):

Flere år? Hvis det er flere år siden er det rart ikke faren ser yngre ut. Mor klipte seg i fjor. 

Det er fra 2023

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Carrot skrev (3 timer siden):

helt klart men så er det jo en gang slik at mennesker er uberegnelige og at man ikke alltid har kontroll over hva andre gjør eller ikke, og det er i så fall ikke et "bevis" på at JEG lyver om HAN velger poste noe slikt - that´s all.. 

jeg kan ikke skjønne at det er mer halmstrå enn å mene at et flere år gammelt bilde postet for en årrekke siden på en konto med TO poster er på noen måte et "bevis" på at Raad`s "Lyver" om at moren og faren er skilt i grunnen.

Antyder du det ikke er farens egen konto?🤔😅 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Det er fra 2023

Ja, nettopp. Men den jeg siterte skriver at det er flere år gammelt. Tre år er ikke så lenge. Har kjenninger som bor i nærheten. De er også fra Irak og er fly forbanna for hvordan de holder på. De er kanskje skilt på norsk vis, men på muslimsk vis er de fortsatt gift. Hvorfor bor de ikke sammen i Norge når de kan bo sammen store deler av året i Dubai og Bagdad? Noen må bare stikke fingeren i jorda og begynne å tenke litt. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Kønn skrev (12 minutter siden):

Ja, nettopp. Men den jeg siterte skriver at det er flere år gammelt. Tre år er ikke så lenge. Har kjenninger som bor i nærheten. De er også fra Irak og er fly forbanna for hvordan de holder på. De er kanskje skilt på norsk vis, men på muslimsk vis er de fortsatt gift. Hvorfor bor de ikke sammen i Norge når de kan bo sammen store deler av året i Dubai og Bagdad? Noen må bare stikke fingeren i jorda og begynne å tenke litt. 

Helt enig!! 👏👏 Jeg har også hørt av andre som er naboer av de at Raad familien ikke er så godt likt mye pga måten de har snyltet lurt og svindlet i alle år…

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg har ikke fulgt så godt med, hva er det Jack har gjort mot Isabel? 

Skrevet
AnnaLovise skrev (5 timer siden):

Tenker mer på loven som kom 1 februar, før krigen. Legger til en screenshot fra X: 

Screenshot_20260314_085220_Chrome.jpg

Oj ja. Det er jo rimelig spesielt.

• Liker 3
Skrevet

Nå forteller Mathilda om hvitvasking i Dubai 🫣 Burde kanskje være litt forsiktig med det🙆🏻‍♀️ sikkert ingen hemmelighet akkurat at det foregår men alikevel 

• Liker 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (8 minutter siden):

Nå forteller Mathilda om hvitvasking i Dubai 🫣 Burde kanskje være litt forsiktig med det🙆🏻‍♀️ sikkert ingen hemmelighet akkurat at det foregår men alikevel 

Hun er vel «trygg» nå i sør Frankrike 👀😅 Hadde nok ikke pratet om det mens hun var i Dubai..  kan jo bli kastet i fengsel..🤡

• Nyttig 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (15 minutter siden):

Hvilken Mathilda da?

Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Hvilken Mathilda da?

Ene søsteren (svenske Olsson Søstene som er venninner med Isabel) 

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Ene søsteren (svenske Olsson Søstene som er venninner med Isabel) 

Takk! Har du sett og vil komme med en kort oppsummering? Godt de kom seg ut foresten. Håper de fikk med hunden...

Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Takk! Har du sett og vil komme med en kort oppsummering? Godt de kom seg ut foresten. Håper de fikk med hunden...

Hun ene med hunden har ikke kommet seg ut enda, skulle dra om noen dager tror jeg det var?

Skrevet
Sirah skrev (14 minutter siden):

Ene søsteren er blitt «fløyet inn» på date i sør Frankrike. (Les sugarbaby..) og hun andre drar vel ut av Dubai på mandag…

• Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Ene søsteren er blitt «fløyet inn» på date i sør Frankrike. (Les sugarbaby..) og hun andre drar vel ut av Dubai på mandag…

Er vel det samme IR gjorde i sommer med Europagjøken 🤔🤣🫣

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

IR burde fått lovpålagt verge, når hun skal handle klær og interiør.

Den haulen var noe for seg selv🤣🤔🫣

• Liker 8
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...