Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden):

Hva er mer håndfast enn alt som er nevnt over her tenker du da? 

Om det er J eller noen andre betyr nada for meg, så de lange avhandlingene om vorter på lilletåa og fregner på nesa gidder jeg ikke å lese. Det hadde holdt med et nei på spørsmålet. 

agent skrev (31 minutter siden):

Det er fortsatt ikke en domstol , vi behøver fortsatt ikke bevise noen ting for deg.

Nei, man behøver ingenting i dette forumet, så lenge man følger reglene, men det gjør ingenting om man er redelige. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Teflonhjernen skrev (6 timer siden):

Nå må jeg bare spør og jeg mener ikke å være frekk, men mener du dette seriøst?

Er du så engasjert i Isabel og KG at du er er spent og gleder deg stort? Hva er det som blir så gøy, tenker du? 

Vi er alle forskjellige, men ja…vet ikke helt hva jeg skal si. 

Jeg er i denne tråden fordi jeg lar meg underholde og ja, jeg ser frem til avsløringen om hvem denne mystiske mannen er 😅det betyr ikke at jeg tenker over det når jeg ikke leser i tråden, og det betyr ikke at det påvirker livet mitt på noen måte. 

Jeg tror at du egentlig skjønner dette, men at det ble for fristende å ha en ting å ta meg på😂det er også gøy n

• Liker 5
Skrevet
Ellie25 skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er Jack jeg. Er det noe som taler i mot det da? Spent på når hun går ut med det og hvordan hun forklarer for RS at hun er blitt sammen med Voldemort igjen 😅🙃

Jeg har ikke visst hvem Isabel var før hun flyttet til Dubai, så jeg vet ikke hvem hun var sammen med før, men folk forandrer seg jo. Hvis det er mange år siden de var sammen så har han vel muligens blitt voksen? 

• Liker 2
Gjest Hasse29
Skrevet
Sirah skrev (39 minutter siden):

Eventuelt så tenker jeg at Jack kjapt hadde avkreftet det på sine kanaler. Han har jo garantert fått meldinger han også. Han har jo bevist før at han gjerne kommer med sin versjon.

Ja! Og han hadde åpen profil på Insta som plutselig ble gjort privat når ryktene begynte å gå😂 Tilfeldig? Neppe

Skrevet
Justlooking skrev (På 10.3.2026 den 22.09):

Jeg aner ikke noe om alle disse forskjellige gjøkene og hvem som er hvem, hva, hvor. Det er ikke interessant heller for min del.

Det jeg synes er trist er at Norge har betalt for og tatt vare på hele familien i så mange år, og når de kan gjengjelde noe som helst  så blir de skatteflyktninger og vil ikke bidra til velferden de alle har nytt godt av ….

Akkurat 👏👏👏

• Liker 1
Skrevet

Profilen hans er fremdeles åpen. Kan ikke noen tagge Isabel og spørre hvorfor hun lyger da ? 

Jeg skulle gjerne gjort det, men er blitt blokkert og kan ikke tagge Isabel.

• Liker 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

«Didnt you beat her?» 👀

Leste boken og om jeg husker riktig så banket han aldri henne(mammaen). Det var hennes brødre. Derimot så banket han shehed og etter hvert Isabel. Jeg kan ikke snakke for kvinner som blir i voldelige ekteskap men en ting er sikkert. Man blir ikke med mannen eller kvinnen som banker ditt barn. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Ligger helt åpent for kommentarer. 

"Pimpen" har til og med likt det, som ville vært svært spesielt hvis de faktisk anser seg som skilt.

• Liker 10
Skrevet (endret)
spirå12 skrev (6 minutter siden):

"Pimpen" har til og med likt det, som ville vært svært spesielt hvis de faktisk anser seg som skilt.

Nemlig! Klart de er sammen og vært det lenge..  🙄

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 11
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden):

😂 Så bra du kommer til å ha det så gøy!☺️🥳😅

Altsåeventuelt nok en mann,en av mange😊så gøy..

Skrevet
Aristokrat1 skrev (20 timer siden):

Det vet vi. Men hu snakker selv om flyttelasset og. Hu «vetje» jo ikke hva hu skal prioritere av verdisaker og klær å pakke som hu selv sier

Vetje?

Hatsumomo skrev (15 timer siden):

Hm, lurer litt på om det går trått med visninger og salg av bikuber etter hun kom hjem, når hun poster den clickbaiten jeg nå ser på utforsk. «Forteller alt» type clickbait kan jeg ikke huske at hun har hatt på lenge? 

Har de begynt med Ivy home bikuber også nå?

agent skrev (9 timer siden):

Lurer på om familien Raad kjenner de brødrene og moren.🤔 

Vært så stille med krigsoppdateringene fra Midtøsten. 

Tenkte det samme. Da det smalt i Oslo la hun det ut og var helt sjokkert over at det kunne skje i Norge. Lurer på hva hun tenkte da det kom ut at det var en familie fra Irak. Eller om hun kjenner dem ja..

Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Jeg har screenshot så😏

Hva skal du med det? 🤔

• Liker 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

poenget her er hva som STÅR på bilde kjære deg! «30 års bryllups dag» Skal du ha det inn med teskje? Sorry.. ikke mening å bli irritert men det er jo teksten som er viktig her😅De er skilt i NORGE men ikke ifølge muslimsk lov.. 

Isabel lyver jo om dette til sin følger som spør? Hvorfor ?

Fordi da kan dem ha to kommunale leiligheter,samt få mere i uføretrygd som ugift. Den regelen om at man får trekk som gifte blir visst forandret nå, så da kan dem kanskje klare seg med en leilighet.  Sidra og Rami har bodd i hver din av disse,kanskje skaffe seg egne boliger nå som voksne mennesker. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
LastSummer skrev (10 minutter siden):

Vetje?

Det er jo standard uttrykket hennes; vetje Legg til Stavanger dialekt. På bokmål blir det; jeg vet ikke

• Liker 2
Skrevet

Ble veldig stille fra de nå etter bomringen av ambassaden..?🤔 Er det fordi det er en irakisk mor med sine irakiske barn som er siktet? 🤡

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
spirå12 skrev (1 time siden):

Screenshot_20260313_235941_Instagram.thumb.jpg.365f14b7c7cb70d61dcb3a11f14b18c6.jpgScreenshot_20260313_235816_Instagram.thumb.jpg.e87e56505c35b3fa3f5fcb1ba6c43c37.jpg 

fysj se på de øynene og bryna hans, sorry men han oser ondskap.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Gjest Hasse29
Skrevet (endret)

.

Endret av Hasse29
Gjest Hasse29
Skrevet
spirå12 skrev (2 timer siden):

Såpass😬

Skrevet
Maia92 skrev (4 timer siden):

fysj se på de øynene og bryna hans, sorry men han oser ondskap.

Får man spesielle øyenbryn når man er ond?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (7 timer siden):

Jeg er i denne tråden fordi jeg lar meg underholde og ja, jeg ser frem til avsløringen om hvem denne mystiske mannen er 😅det betyr ikke at jeg tenker over det når jeg ikke leser i tråden, og det betyr ikke at det påvirker livet mitt på noen måte. 

Jeg tror at du egentlig skjønner dette, men at det ble for fristende å ha en ting å ta meg på😂det er også gøy n

😆 Noe å ta deg på? Nå tøyser du fælt…

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om noen av de som er her inne, men fant det litt rart at noen er så engasjert i KG så måtte bare spør. 
Men, skjønner at du mente det og det er helt i orden. 
Vi er alle forskjellige. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...