Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vanilje70 skrev (1 minutt siden):

Har jo sett linda gjøre det på kontoret for andre. Hun har jo fortalt om det. Er jo ikke sånn at alle må reise dit personlig

D kan jo være med folk som ikke har tatt lån å finansiere bolig kjøp 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er rimelig desperate etter klikk 🫣Godt å kjenne at jeg har absolutt null interesse for å gå inne og se. IMG_3687.jpeg.4fb375ad2e063ce3364f82add55df668.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Noen som er rimelig desperate etter klikk 🫣Godt å kjenne at jeg har absolutt null interesse for å gå inne og se. IMG_3687.jpeg.4fb375ad2e063ce3364f82add55df668.jpeg

Vel jeg var så syndig å gikk inn 🙄🙈 Det var kun referanse til et gammelt blogginnlegg hun vistnok hadde skrevet en gang ang en "hemmelig operasjon" , men som hun aldri fortalte.
Men det hele var bare at hun hadde ikke tatt 2 rumpeoperasjoner men 3.

Temmelig despo hvis man må begynne å lage clickbait av slikt gammelt "nytt".

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Teflonhjernen skrev (49 minutter siden):

Dette som hun har fortalt 100 ganger før… 😅 Despo….

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det er sjelden jeg kjenner på spenning i forbindelse med influensere og KG, men jeg gleder meg stort til kjæresten blir presentert (om det da skjer noe gang). Man kan jo bare tenke seg gjengen her inne om det viser seg at det ikke er denne mannen det plutselig er vedtatt at det er. Det blir så gøy! 

😂 Så bra du kommer til å ha det så gøy!☺️🥳😅

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Hermines skrev (6 timer siden):

Dette kan gjøres via fullmakt til advokat.

Forskjellige land har forskjellige regler. En kollega av meg måtte møte personlig da hun kjøpte hus i Kroatia, mener jeg det var. 

Hvis Isabel sier at hun må møte personlig kan vi vel gå ut fra at det stemmer. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Det er sjelden jeg kjenner på spenning i forbindelse med influensere og KG, men jeg gleder meg stort til kjæresten blir presentert (om det da skjer noe gang). Man kan jo bare tenke seg gjengen her inne om det viser seg at det ikke er denne mannen det plutselig er vedtatt at det er. Det blir så gøy! 

Jeg tror 100% det ikke er ham. Det går ikke an, så dum er hun ikke.  Men selvfølgelig sier hun ikke noe da hun vet dette temaet skapet stort engasjement 🥳

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Hasse29
Skrevet (endret)
Natu skrev (16 minutter siden):

Jeg tror 100% det ikke er ham. Det går ikke an, så dum er hun ikke.  Men selvfølgelig sier hun ikke noe da hun vet dette temaet skapet stort engasjement 🥳

Tror 100% at det er Jack. Er litt for mange ting som tilsier at det er han, kontra at det skulle være noen andre. Blir mere overaska om det ikke er han. Eller blir vel nærmere sagt skremt om det ikke er han, eller evt noen hun ikke kjenner fra før. Så "dum" er hun jo absolutt!. Bare å kjøre på med "lovebombing" det, så får en jo henne......

Endret av Hasse29
Skrevet
Hasse29 skrev (18 minutter siden):

Tror 100% at det er Jack. Er litt for mange ting som tilsier at det er han, kontra at det skulle være noen andre. Blir mere overaska om det ikke er han. Eller blir vel nærmere sagt skremt om det ikke er han, eller evt noen hun ikke kjenner fra før. Så "dum" er hun jo absolutt!. Bare å kjøre på med "lovebombing" det, så får en jo henne......

Leste ett sted at noen hadde sett dem sammen i Dubai (JB). Om det sant vet jeg ikke.🫣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på om familien Raad kjenner de brødrene og moren.🤔 

Vært så stille med krigsoppdateringene fra Midtøsten. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Hehe ja det blir faktisk veldig spennende! Mye mulig alt vi tror er feil, men det kan jeg leve helt fint med det også :) Hun er flink til å engasjere, det skal hun ha!

• Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Nå må jeg bare spør og jeg mener ikke å være frekk, men mener du dette seriøst?

Er du så engasjert i Isabel og KG at du er er spent og gleder deg stort? Hva er det som blir så gøy, tenker du? 

Vi er alle forskjellige, men ja…vet ikke helt hva jeg skal si. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Sjekk ut jasos56 på insta...flott bilde av mor og far raad...

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
BobbyAn skrev (13 minutter siden):

Sjekk ut jasos56 på insta...flott bilde av mor og far raad...

Fint bilde det .. fra 2023.. 

hvorfor grave fram d? 

Skrevet (endret)
Selungen skrev (26 minutter siden):

Fint bilde det .. fra 2023.. 

hvorfor grave fram d? 

Kanskje fordi de blir fortsatt sett sammen hele tiden den dag i dag? Og kanskje fordi de ikke er skilt i muslimsk lov? Har du tenkt over det?🤔 I tillegg er dette mannen som skambanka henne…. Hmmm… jaja 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

De er observert sammen på beachclub i Dubai…. Så det er han 

• Nyttig 2
Skrevet

Oversatt til Norsk: «30 års ekteskap/bryllupsdag»

Ikke kom her å fortell meg at de ikke utnytter velferdssystemet vårt! 
Bilde er fra 2023

IMG_0328.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 24
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden):

Kanskje fordi de blir fortsatt sett sammen hele tiden den dag i dag? Og kanskje fordi de ikke er skilt i muslimsk lov? Har du tenkt over det?🤔 I tillegg er dette mannen som skambanka henne…. Hmmm… jaja 

Ganske merkverdig hele det opplegget der. 

Men hun har vel fortsatt følelser for han da, folk har jo det selv om de bli banket opp (jevnfør Marius og sine damer). Har vel tilgitt og begge har jo blitt gamle så sikkert forandret seg - det er rart hva folk kan gjøre når man blir eldre.

At Isabel derimot tolerer å være rundt han, den har jeg verre for å skjønne. Det hadde aldri vært meg (og er ikke meg, selv om jeg ikke opplevde fysisk vold).

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Og var det ikke Isabel selv som la ut svar på en kommentar fra en følger om foreldrene var gift fortsatt? 🤔 Sp svarer dronninga at de hadde vært skilt i mange herrens år…?🤔 Da lyver hun jo? For de feiret 30 år  i 2023.  Så denne er til de her inne som klager på at jeg ikke kommer med fakta når jeg sier hun lyver…  For er det en ting den dame er god på er det å lyve og manipulere…

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 21
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden):

Oversatt til Norsk: «30 års ekteskap/bryllupsdag»

Ikke kom her å fortell meg at de ikke utnytter velferdssystemet vårt! 
Bilde er fra 2023

IMG_0328.jpeg

Han ser slem ut og 

• Liker 8
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...