Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Ingen av de der har noengang klart eller evnet å holde på en 100% jobb.. Tell Me i’m wrong?🤔🙄 Latere familie skal man lete lenge etter..  

Nei det høres ut som du har fasiten her, så det er nok ikke vits for meg å si at vi ikke trenger å uttale oss om noe vi ikke vet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
smiiiley skrev (12 minutter siden):

Nei det høres ut som du har fasiten her, så det er nok ikke vits for meg å si at vi ikke trenger å uttale oss om noe vi ikke vet. 

Vet du det motsatte da kanskje?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg aner ikke noe om alle disse forskjellige gjøkene og hvem som er hvem, hva, hvor. Det er ikke interessant heller for min del.

Det jeg synes er trist er at Norge har betalt for og tatt vare på hele familien i så mange år, og når de kan gjengjelde noe som helst  så blir de skatteflyktninger og vil ikke bidra til velferden de alle har nytt godt av ….

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 19
Skrevet
smiiiley skrev (14 minutter siden):

Til å være kritisk å stille spørsmål og henvise til bevis hele tiden. Hvem er du som liksom skal kvalitetssikre alle innlegg på denne gruppen. Sitter du inne med mer informasjon enn det vi ser på SoMe til Raad's? 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden):

Vet du det motsatte da kanskje?

Haha har jeg sagt det? Jeg spurte deg. Det var du som kom med en påstand. Jeg spurte bare hvordan du vet det. 

Skrevet

Tråden stenges for moderering.

Måne, admin.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...