smiiiley Skrevet 7 timer siden #29441 Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (3 timer siden): Der ser dere hvor forskjellig vi leser ting som blir skrevet. Her jeg bor er pakk et skikkelig skjellsord. Det er skikkelig stygt å si om noen. Har nesten sittet med haka på knærne innimellom og tenkt: Wow, hvordan kan du skrive noe slikt om andre mennesker? Men skjønner jo nå at det kanskje ikke har samme betydning i hele landet Bare som en liten digresjon til hvorfor vi kanskje misforstår hverandre. Kanskje vi er fra samme landsdel da? 😉 For her jeg bor er det skikkelig fælt ord å si om andre (veldig rasistisk) derav har jeg har vært litt kvass tilbake på de som skriver sånn. Men har forstått at det betyr ikke det samme over alt 🙈 1
Sirah Skrevet 7 timer siden #29442 Skrevet 7 timer siden smiiiley skrev (3 minutter siden): Kanskje vi er fra samme landsdel da? 😉 For her jeg bor er det skikkelig fælt ord å si om andre (veldig rasistisk) derav har jeg har vært litt kvass tilbake på de som skriver sånn. Men har forstått at det betyr ikke det samme over alt 🙈 Det er skikkelig rasistisk og stygt her jeg bor også, så det er veldig mye mulig! Det er en av de tingene man lissom bare ikke sier om folk - med mindre de er skikkelig råtne mennesker. Og da snakker vi litt mer råtne enn å misbruke norske velferdsordninger og komme med sleivete utsagn på snap. 1
Ellie25 Skrevet 7 timer siden #29443 Skrevet 7 timer siden smiiiley skrev (16 minutter siden): Kanskje vi er fra samme landsdel da? 😉 For her jeg bor er det skikkelig fælt ord å si om andre (veldig rasistisk) derav har jeg har vært litt kvass tilbake på de som skriver sånn. Men har forstått at det betyr ikke det samme over alt 🙈 Sirah skrev (10 minutter siden): Det er skikkelig rasistisk og stygt her jeg bor også, så det er veldig mye mulig! Det er en av de tingene man lissom bare ikke sier om folk - med mindre de er skikkelig råtne mennesker. Og da snakker vi litt mer råtne enn å misbruke norske velferdsordninger og komme med sleivete utsagn på snap. Samme her.
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #29444 Skrevet 6 timer siden (endret) Sveits35 skrev (1 time siden): Hun hadde en lansering på søndag. Siden det tas i bruk «kanoner» her, så mistenker jeg at den ikke gikk helt etter forventningene. Det er vel begrenset hvor mange bikinier den jevne nordmann trenger her i Norge. Om RS kjøpte fra henne ifjor, vil jeg ikke tro hun blir utsolgt i år med neste runde. Syntes i grunn det er litt rart at hun satser så mye på det, Norge er ikke et varmt land og de aller fleste vil jeg tro nøyer seg med noen bikinier fra Hennes og Mauritz liksom når de skal til varmere strøk en gang i året. Endret 6 timer siden av Hatsumomo 6
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #29445 Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (33 minutter siden): Det stemmer nok. Du ser ikke at de utnytter velferdsstaten vår til fulle. Du synes det er helt greit at når de nå kan yte noe tilbake i form av skatt, så meldes det flytting til et skatteparadis? Du synes det er innafor å prate skitt om Norge, helsevesenet vårt, skattemodellen vår, politikerne våre osv osv, ja rett og slett spytte på oss fra Dubai, og så kravle tilbake med stor dramatikk på Snap når Dubai plutselig blir utrygt? For to år siden så satt jeg i «krigen» med deg, hallepalle, Bendie m.fl. og forsvarte Isabel og familien med nebb og klør. Men de må endre seg mye for å få godviljen min tilbake igjen. Takket være Rami. Men Rami er vel litt spesiell da, er han ikke? Han er vel prototypen på å få alt opp i hendene nå når han fikk stjerna. Han har heller ikke hatt noe kjip oppvekst slik I og S har hatt, så at han blir cocky er vel ganske naturlig. Isabel SIER jo ihvertfall at hun er takknemlig og hvilke kår hun kom fra. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #29446 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Nei jeg fatter det ikke jeg heller... Ny konspirasjonsteori (som helt sikkert ikke stemmer 😅😞 Det er Jack som har vært Naboen hele tiden! Det er derfor hun har vært så redd for hjertet sitt og for å slippe han inn (igjen). Og derfor hun har holdt han så himla hemmelig. Hvem pokker er det som får fullstendig mental breakdown fordi "en god venn" ikke reiser til Maldivene med deg på bursdagen din lissom? Det er Jack som har holdt igjen i sin ende. Nå har de endelig bestemt seg for å gå all inn. Ja, jeg kjeder meg 😇 Elsker det!🥰👏👏👏🥳 3
vilas Skrevet 6 timer siden #29447 Skrevet 6 timer siden agent skrev (15 timer siden): Men er det greit å synes at hun begynner å ligne på Katie Price. De har de samme kirurgiske/kosmetiske inngrepene. At noen synes dem er pakk må de få mene, akkurat som noen mener hun er dronningen, elskling osv. Men det med hest har jeg ikke fått med meg. Men synes du det er greit med personangrep på brukere på dette forumet, fordi man ikke er enig med innhold i innlegg som blir skrevet. Det med at I ser ut som ett hesteansikt etter alle innsprøytinger,så var vel det skrevet på Jodel ,og at hun er blitt så tynn i ansiktet de siste mnd. Ingen her inne som har skrevet d av seg selv. 3
smiiiley Skrevet 6 timer siden #29448 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Det er skikkelig rasistisk og stygt her jeg bor også, så det er veldig mye mulig! Det er en av de tingene man lissom bare ikke sier om folk - med mindre de er skikkelig råtne mennesker. Og da snakker vi litt mer råtne enn å misbruke norske velferdsordninger og komme med sleivete utsagn på snap. Da skjønner nok folk mer hvorfor det ble så kraftige reaksjoner på akkurat dette hos noen, mens andre ikke skjønte bæret 😉 Takk for oppklaring ☺️ 3
Maia92 Skrevet 6 timer siden #29449 Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg tror alle har vært forskjellige gjøker, slik hun har fortalt, og at Jack er den siste etter jul. Han naboen som hun kaldte han, husker jeg hun satt seg ned på golvet en dag og gråt så mye og Shehed holdt rundt henne prøvde å trøste, for Isabel sa at hun tørr ikke å la naboen slippe inn siden breakupet med voldemort, og at en annen riking hun hadde datet(mest sannsynlig James) hadde sagt at rike menn ikke ønsker å gifte seg med en kvinne som har hatt ett turbulent oppvekst, og nevnte andre ting også. Så hun syns dette var så vondt(som jeg forstår). Om dette er faktisk Jack så ja er jeg også spent på åssen hun skal forklare seg. Men hvis jeg skal dømme etter de her postene de la ut når Isabel slo opp med han, og vi kjenner Isabel såpass, med alt hun har gjort og selv fortalt om sine tanker og psyke, så er det ikke rart Jack også har fått nok til slutt. Endret 6 timer siden av Maia92 1 5
spirå12 Skrevet 5 timer siden #29451 Skrevet 5 timer siden Ellenn skrev (2 timer siden): Faren har vel ikke meldt flytting, og skatter vel fortsatt til Norge? Faren er ufør og benytter enhver anledning til å dra til Irak, landet han opprinnelig flyktet fra, men s han beholder en stor kommunal leilighet i Oslo. (Som det er kamp om beinet for barnefamilier å få) Leiligheten står tom mesteparten av året. Faren oppholder seg kun i Norge den tiden han må for å beholde trygden sin. I tillegg er han og Isabels mor "skilt" med alle fordelene det innebærer for trygden og bolig anskaffelse, mens de lever sammen mesteparten av året utenlands. Utnytter vårt velferdssystem ? Et rungende ja fra min side. Den skatten han betaler fra trygden sin, får han og fortsetter å få tilbake igjen og igjen og igjen... 3 1 18
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #29452 Skrevet 4 timer siden spirå12 skrev (43 minutter siden): Faren er ufør og benytter enhver anledning til å dra til Irak, landet han opprinnelig flyktet fra, men s han beholder en stor kommunal leilighet i Oslo. (Som det er kamp om beinet for barnefamilier å få) Leiligheten står tom mesteparten av året. Faren oppholder seg kun i Norge den tiden han må for å beholde trygden sin. I tillegg er han og Isabels mor "skilt" med alle fordelene det innebærer for trygden og bolig anskaffelse, mens de lever sammen mesteparten av året utenlands. Utnytter vårt velferdssystem ? Et rungende ja fra min side. Den skatten han betaler fra trygden sin, får han og fortsetter å få tilbake igjen og igjen og igjen... Veldig bra skrevet! Og det er akkurat dette jeg også mener. Det er skammelig ! At ikke folk ser det er for meg uforståelig.. Dette er full utnyttelse av samfunnet! Forferdelige mennesker! 6 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #29453 Skrevet 4 timer siden Og begge foreldre på uføretrygd. Ingen av barna har «jobber». Hadde det ikke vært for den gule appen så hadde nok resten av familien også vært uføre… Eller «uføre»..🙄 Flotte verdier denne familien har 2 9
smiiiley Skrevet 4 timer siden #29454 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Og begge foreldre på uføretrygd. Ingen av barna har «jobber». Hadde det ikke vært for den gule appen så hadde nok resten av familien også vært uføre… Eller «uføre»..🙄 Flotte verdier denne familien har Nå skal jeg prøve å spørre på en fin måte uten å angripe deg som bruker 😂😉 Jeg syns ikke det er ok å pålegge noen verdier ut i fra hva man selv tror. Jobbet ikke Sidra både på flyplassen og som servitør? Trodde også Rami jobbet på flyplassen en stund? 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #29455 Skrevet 4 timer siden smiiiley skrev (27 minutter siden): Nå skal jeg prøve å spørre på en fin måte uten å angripe deg som bruker 😂😉 Jeg syns ikke det er ok å pålegge noen verdier ut i fra hva man selv tror. Jobbet ikke Sidra både på flyplassen og som servitør? Trodde også Rami jobbet på flyplassen en stund? Jeg snakker om nåtid og evt fremtid. Ikke små ekstrajobber de hadde for noen år siden. 4 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #29456 Skrevet 4 timer siden smiiiley skrev (28 minutter siden): Nå skal jeg prøve å spørre på en fin måte uten å angripe deg som bruker 😂😉 Jeg syns ikke det er ok å pålegge noen verdier ut i fra hva man selv tror. Jobbet ikke Sidra både på flyplassen og som servitør? Trodde også Rami jobbet på flyplassen en stund? Syns det er ganske åpenbart hvilke verdier de har om dagen jeg.🤔😊 bare å se på den gule appen det 11
agent Skrevet 3 timer siden #29457 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Det med at I ser ut som ett hesteansikt etter alle innsprøytinger,så var vel det skrevet på Jodel ,og at hun er blitt så tynn i ansiktet de siste mnd. Ingen her inne som har skrevet d av seg selv. Da er det oppklart 👍 Veit bare at det er ikke meg som har skrevet det, har ikke lest lest det heller.👀 3
smiiiley Skrevet 3 timer siden #29458 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (30 minutter siden): Jeg snakker om nåtid og evt fremtid. Ikke små ekstrajobber de hadde for noen år siden. Jeg svarte ut i fra det du skrev at «hvis ikke det hadde vært for den gule appen, så hadde nok resten også vært uføre». Så derfor henviste jeg til at de jobbet før de hadde inntekt på snap, derav ikke grunnlag til å pålegge noen denne verdien du snakker om, selv om det er nåtid. Måten du skriver på så tolker jeg du mener «hadde de ikke tjent penger på snap så hadde de løyet til seg en uføretrygd». Med det spurte jeg, på hvilket grunnlag kan du påstå noe sånn. Thats all 😉 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29459 Skrevet 3 timer siden (endret) smiiiley skrev (6 minutter siden): Jeg svarte ut i fra det du skrev at «hvis ikke det hadde vært for den gule appen, så hadde nok resten også vært uføre». Så derfor henviste jeg til at de jobbet før de hadde inntekt på snap, derav ikke grunnlag til å pålegge noen denne verdien du snakker om, selv om det er nåtid. Måten du skriver på så tolker jeg du mener «hadde de ikke tjent penger på snap så hadde de løyet til seg en uføretrygd». Med det spurte jeg, på hvilket grunnlag kan du påstå noe sånn. Thats all 😉 Ja det er min mening at dette kunne de gjort. Utifra mitt personlige inntrykk av denne gjengen.. Endret 3 timer siden av Tuppenoglillemor12 5 3
Zenhouse Skrevet 3 timer siden #29460 Skrevet 3 timer siden Jeg hiver meg også på «teori-båten» her! Jeg tror naboen var ekte og at de holdt på i begynnelsen, men at de har havna helt i friendszonen etter hvert. Etter Maldivene-gjøken har hun gjenopptatt kontakten med Jack, mens hun har fortsatt og pratet om naboen som om det var en greie enda. På nyttårsaften var Jack ikke tilstede ( eller var han?). Uansett, så var naboen der- som en venn. Han ble «outa» av Pierre på snap og dette ble det problemer av. Jack ble sur - enten 1: fordi han da fikk vite at naboen hadde vært der, eller fordi at 2: det ble endring i planer og de nå ble kanskje nødt til å offentliggjøre forholdet . Derav tårer og depping etter nyttår. Slik oppsto rose-gjøken og forholdet blomstret bokstavelig talt. Så kom krigen og snipp snapp snute, her slutter hvertfall min fortelling. 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå