Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sveits35 skrev (19 minutter siden):

Der gikk det tomt for argumenter ja.. 

du kjenner tydeligvis ikke til begrepet som i seg selv ER et argument. He en fin dag videre og les deg gjerne litt opp på emnet, det kan hjelpe for så mangt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carrot skrev (3 minutter siden):

du kjenner tydeligvis ikke til begrepet som i seg selv ER et argument. He en fin dag videre og les deg gjerne litt opp på emnet, det kan hjelpe for så mangt. 

Hersketeknikk er no dritt…eller skal vi kalle det bull shit😜

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Isabel vil ta med Rosegjøken til Joali, sier hun, enda hun aldri har villet ta med noen mann dit, fordi det var hennes safe space som hun ikke ville 'ødelegge' i tilfelle det skar seg med mannen. Men Rosegjøken er mannen i hennes liv! (Hun traff ham for rundt 6 uker siden?)

Og så sitter hun og Shehed og snakker, og Shehed sier at Rosegjøken har sagt til henne at han vil fri i løpet av et år!
Ifølge narrativet som presenteres har vel ikke Shehed møtt ham enda, men han har allikevel fortalt henne at han skal fri! 

Og så sier Isabel om kjærestene til Shehed og Rami, at familien elsker dem og de passer så godt inn. Og Shehed svarer, "samme med Rosegjøken også, vi elsker han!" Godt gjort på så kort tid og uten å engang ha møtt ham.

Det må jo være en de kjenner fra før, og ikke en hun møtte i slutten av januar, og det har det blitt snakket mye om her inne. Men hvis det er Jack, så synes jeg uansett det er urovekkende hvor raskt ting går. Så stygt som han såret henne, er det rart hvor raskt hun tar ham inn igjen så kjapt og så fullstendig, med store ord og store planer. 

Kanskje hun er på nippet til å avsløre hvem denne mannen er? For hvis ikke, synes jeg også det er rart at hun forteller hvor de skal sammen på neste reise. Hun pleier å være så hemmelighetsfull fordi hun ikke vil at noen skal se dem. Og det er vel en del større sjanse for at det er noen nordmenn som ser dem i Paris enn på en dyr resort på Maldivene. Men hvem vet, kanskje de slett ikke skal til Paris. 

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Ok, følger ikke Rami så det visste jeg ikke.

Men foreldrene er nå enn så lenge norske statsborgere, så det skulle i grunn bare mangle at de ikke fikk hjelp her.

Det er riktig på papiret ja. Men når han hyler ut om hvor dritt Norge er på alle områder - da spesielt skatt og helse, da reagerer folk når han fort «glemmer» alle de stygge tingene han sier om Norge! Det såkalte «hjemlabdet»… De vil ha i pose og sekk - og set er tydelig nå!

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Purpurina skrev (13 minutter siden):

Isabel vil ta med Rosegjøken til Joali, sier hun, enda hun aldri har villet ta med noen mann dit, fordi det var hennes safe space som hun ikke ville 'ødelegge' i tilfelle det skar seg med mannen. Men Rosegjøken er mannen i hennes liv! (Hun traff ham for rundt 6 uker siden?)

Og så sitter hun og Shehed og snakker, og Shehed sier at Rosegjøken har sagt til henne at han vil fri i løpet av et år!
Ifølge narrativet som presenteres har vel ikke Shehed møtt ham enda, men han har allikevel fortalt henne at han skal fri! 

Og så sier Isabel om kjærestene til Shehed og Rami, at familien elsker dem og de passer så godt inn. Og Shehed svarer, "samme med Rosegjøken også, vi elsker han!" Godt gjort på så kort tid og uten å engang ha møtt ham.

Det må jo være en de kjenner fra før, og ikke en hun møtte i slutten av januar, og det har det blitt snakket mye om her inne. Men hvis det er Jack, så synes jeg uansett det er urovekkende hvor raskt ting går. Så stygt som han såret henne, er det rart hvor raskt hun tar ham inn igjen så kjapt og så fullstendig, med store ord og store planer. 

Kanskje hun er på nippet til å avsløre hvem denne mannen er? For hvis ikke, synes jeg også det er rart at hun forteller hvor de skal sammen på neste reise. Hun pleier å være så hemmelighetsfull fordi hun ikke vil at noen skal se dem. Og det er vel en del større sjanse for at det er noen nordmenn som ser dem i Paris enn på en dyr resort på Maldivene. Men hvem vet, kanskje de slett ikke skal til Paris. 

De er allerede observert sammen i Dubai..😅

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

De er allerede observert sammen i Dubai..😅

Hun er observert med Jack?

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (11 minutter siden):

Jepp 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (12 minutter siden):

Ei venninne av en bruker her inne hadde sett de på beachclub i Dubai nylig 

• Nyttig 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Ei venninne av en bruker her inne hadde sett de på beachclub i Dubai nylig 

Da kan vi i allefall legge den diskusjonen død 😁

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Da kan vi i allefall legge den diskusjonen død 😁

Ja😅 Jeg fatter fortsatt ikke hva hun gjør tilbake med voldemort? Hun får skylde seg selv om hun blir brent igjen…. 
Denne løgnen om han blir spennende når hun skal prøve å forklare til sine elsklinger…🙈 Hadde vært flau hadde jeg vært henne.. så mye dritt hun har slengt rundt seg om han. 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Ja😅 Jeg fatter fortsatt ikke hva hun gjør tilbake med voldemort? Hun får skylde seg selv om hun blir brent igjen…. 
Denne løgnen om han blir spennende når hun skal prøve å forklare til sine elsklinger…🙈 Hadde vært flau hadde jeg vært henne.. så mye dritt hun har slengt rundt seg om han. 

Nei jeg fatter det ikke jeg heller... 

Ny konspirasjonsteori (som helt sikkert ikke stemmer 😅):

Det er Jack som har vært Naboen hele tiden! Det er derfor hun har vært så redd for hjertet sitt og for å slippe han inn (igjen). Og derfor hun har holdt han så himla hemmelig. 

Hvem pokker er det som får fullstendig mental breakdown fordi "en god venn" ikke reiser til Maldivene med deg på bursdagen din lissom? Det er Jack som har holdt igjen i sin ende. 

Nå har de endelig bestemt seg for å gå all inn.

Ja, jeg kjeder meg 😇

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Nei jeg fatter det ikke jeg heller... 

Ny konspirasjonsteori (som helt sikkert ikke stemmer 😅😞

Det er Jack som har vært Naboen hele tiden! Det er derfor hun har vært så redd for hjertet sitt og for å slippe han inn (igjen). Og derfor hun har holdt han så himla hemmelig. 

Hvem pokker er det som får fullstendig mental breakdown fordi "en god venn" ikke reiser til Maldivene med deg på bursdagen din lissom? Det er Jack som har holdt igjen i sin ende. 

Nå har de endelig bestemt seg for å gå all inn.

Ja, jeg kjeder meg 😇

Den der var slett ikke dum, den henger jeg meg på😇

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol 75 skrev (1 minutt siden):

Den der var slett ikke dum, den henger jeg meg på😇

Haha godt 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Folk har klaget over at foreldrene har kommunal bolig ca en gang i måneden over laaang tid, så tviler på at de skjelver i buksene over kvinneguiden plutselig. 

• Liker 3
Skrevet
Purpurina skrev (1 time siden):

Hun hadde en lansering på søndag. Siden det tas i bruk «kanoner» her, så mistenker jeg at den ikke gikk helt etter forventningene. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Har et rimelig ferskt eksempel fra unge Rami, som faktisk var den som åpnet øynene mine da han hadde en syk rant i fjor om den elendige norske velferdsstaten. Faren deres gikk på en dør i høst og brakk nesen. Huff og huff så dyrt dette var å fikse i Dubai. Rami sa uten skam at de skulle til Norge å fikse nesen til faren, for her er det gratis. 

Faren har vel ikke meldt flytting, og skatter vel fortsatt til Norge?

• Liker 2
Skrevet
Sol 75 skrev (12 timer siden):

Det går kanskje på måten du spør. Skal være ærlig å si at dine innlegg til enkelte brukere her inne er ikke innafor. Det har heller stått som ett personangrep. Mye mulig jeg overtenker over dine innlegg men det er det jeg oppfattet .

Jeg er nok litt sarkastisk og kvass i skrivemåte, så jeg skal ta det til etterretning når jeg skriver ☺️  
Men er man ufin her inne, må man tåle litt kvass respons. Men det er min mening da. Man kan ikke sitte her inne og spy ut hva man vil, men være skjør som glass på motsvar.
Men tilbakemelding er mottatt, og skal ha det i bakhodet 🥰 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (25 minutter siden):

Faren har vel ikke meldt flytting, og skatter vel fortsatt til Norge?

Det stemmer nok. Du ser ikke at de utnytter velferdsstaten vår til fulle. Du synes det er helt greit at når de nå kan yte noe tilbake i form av skatt, så meldes det flytting til et skatteparadis? Du synes det er innafor å prate skitt om  Norge, helsevesenet vårt, skattemodellen vår, politikerne våre osv osv, ja rett og slett spytte på oss fra Dubai, og så kravle tilbake med stor dramatikk på Snap når Dubai plutselig blir utrygt? For to år siden så satt jeg i «krigen» med deg, hallepalle, Bendie m.fl. og forsvarte Isabel og familien med nebb og klør. Men de må endre seg mye for å få godviljen min tilbake igjen. Takket være Rami.

Endret av Sveits35
  • Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Der ser dere hvor forskjellig vi leser ting som blir skrevet. Her jeg bor er pakk et skikkelig skjellsord. Det er skikkelig stygt å si om noen. Har nesten sittet med haka på knærne innimellom og tenkt: Wow, hvordan kan du skrive noe slikt om andre mennesker? Men skjønner jo nå at det kanskje ikke har samme betydning i hele landet :)

Bare som en liten digresjon til hvorfor vi kanskje misforstår hverandre.

Kanskje vi er fra samme landsdel da? 😉 For her jeg bor er det skikkelig fælt ord å si om andre (veldig rasistisk) derav har jeg har vært litt kvass tilbake på de som skriver sånn.

Men har forstått at det betyr ikke det samme over alt 🙈

• Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (3 minutter siden):

Kanskje vi er fra samme landsdel da? 😉 For her jeg bor er det skikkelig fælt ord å si om andre (veldig rasistisk) derav har jeg har vært litt kvass tilbake på de som skriver sånn.

Men har forstått at det betyr ikke det samme over alt 🙈

Det er skikkelig rasistisk og stygt her jeg bor også, så det er veldig mye mulig! Det er en av de tingene man lissom bare ikke sier om folk - med mindre de er skikkelig råtne mennesker. Og da snakker vi litt mer råtne enn å misbruke norske velferdsordninger og komme med sleivete utsagn på snap.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...