agent Skrevet i går, 18:18 #29321 Skrevet i går, 18:18 LastebilZara skrev (21 minutter siden): Det må være kjipt for Jack om det er han hun er sammen med. Hvor mange er det hun har hatt den beste snabelsafarien ever med bare etter hun flyttet til Dubai 😳🙈 Det er mange gjøker, tror Maldive gjøken leder safari racet. Har hun kastet safari terning på Rosenkålen? (Rose gjøken)😀🙈🥱😂 4 1
Maia3 Skrevet i går, 18:24 #29322 Skrevet i går, 18:24 (endret) fredsliijle skrev (44 minutter siden): Ååå herregud, så ufordragelig du er Mildt sagt ufordragelig. Håper mange rapporterer. Ødelegger i tråden hver eneste dag . Slenger dritt til alle, som oftest uten grunnlag. Fatter ikke at hun får holde på sånn Endret i går, 18:28 av Maia3 2 9
Nobetterthanaman Skrevet i går, 18:32 #29323 Skrevet i går, 18:32 Maia3 skrev (5 minutter siden): Mildt sagt ufordragelig. Håper mange rapporterer. Ødelegger i tråden hver eneste dag . Slenger dritt til alle, som oftest uten grunnlag. Fatter ikke at hun får holde på sånn Det er bare å slutte å svare hun 😂 blir fort kjedelig å diskutere med seg selv🙈 Jeg ser forøvrig på måten hun skriver på, og ufordrageligheten, at det er veldig likt ei som er veldig aktiv i div kommentarfelt på fb. Er det henne er jeg ikke overrasket😂 Men, bare overse 🙈 3 4
Maia3 Skrevet i går, 18:36 #29324 Skrevet i går, 18:36 Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden): Det er bare å slutte å svare hun 😂 blir fort kjedelig å diskutere med seg selv🙈 Jeg ser forøvrig på måten hun skriver på, og ufordrageligheten, at det er veldig likt ei som er veldig aktiv i div kommentarfelt på fb. Er det henne er jeg ikke overrasket😂 Men, bare overse 🙈 Ikke så lett å overse sånn forferdelig oppførsel dessverre. At hun jobber på en skole, er uforståelig 3 5
Sirah Skrevet i går, 18:52 #29325 Skrevet i går, 18:52 agent skrev (33 minutter siden): Det er mange gjøker, tror Maldive gjøken leder safari racet. Har hun kastet safari terning på Rosenkålen? (Rose gjøken)😀🙈🥱😂 HAHAHAHAHA Rosenkålen 🤣 5 1 2
smiiiley Skrevet 23 timer siden #29326 Skrevet 23 timer siden Maia3 skrev (32 minutter siden): Mildt sagt ufordragelig. Håper mange rapporterer. Ødelegger i tråden hver eneste dag . Slenger dritt til alle, som oftest uten grunnlag. Fatter ikke at hun får holde på sånn Dere slenger dritt om I dagen lang, oftes uten grunnlag. Fatter ikke at dere får holde på sånn. 3 4
ollie1 Skrevet 23 timer siden #29327 Skrevet 23 timer siden LastebilZara skrev (1 time siden): Det må være kjipt for Jack om det er han hun er sammen med. Hvor mange er det hun har hatt den beste snabelsafarien ever med bare etter hun flyttet til Dubai 😳🙈 Tenker nok flere av disse gjøkene er den samme som rosegjøken, bare litt forskjellige historier. Hun reiste jo til Ibiza for å treffe en ukjent gjøk som sikkert også var rosegjøken. 5 4
spirå12 Skrevet 23 timer siden #29328 Skrevet 23 timer siden Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Hva snylter søskenflokken på? Våre skattepenger... De har fått alt oppi hendene av Norge. Beskyttelse, barnehage, skole, helsevesen, fosterhjem, nav stønader, boliger osv... Likevel gjør de alt for å unngå å "betale tilbake" i form av å selv betale skatt. 2 15
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #29329 Skrevet 23 timer siden ollie1 skrev (12 minutter siden): Tenker nok flere av disse gjøkene er den samme som rosegjøken, bare litt forskjellige historier. Hun reiste jo til Ibiza for å treffe en ukjent gjøk som sikkert også var rosegjøken. Det tenker jeg også. Var nok voldemort 6 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #29330 Skrevet 23 timer siden smiiiley skrev (14 minutter siden): Dere slenger dritt om I dagen lang, oftes uten grunnlag. Fatter ikke at dere får holde på sånn. Fordi dette er en tråd om Isabel ikke brukere. Skjønner du? 3 3 9
Snuppa82 Skrevet 23 timer siden #29331 Skrevet 23 timer siden (endret) 16 minutter siden, Tuppenoglillemor12 said: Fordi dette er en tråd om Isabel ikke brukere. Skjønner du? Men hvorfor skal dere slenge så mye dritt? Det er en influenser, ta det for hva det er. Dere snakker ned disse RS som dere mener er helt delulu, men hva så? Slutt å følge da, fyll livet med noe bedre og solskinn som ikke plager dere sånn. Nå skal visst I ordne ny leilighet til pimpen, for hun sliter med trappene, så da slipper dere å irritere dere over det. Dere lager jo også ting verre enn det er og så sitter å irriterer dere over ting dere tror er sånn... Tilfeldig at alt dette kom på din kommentar da, kunne sitert flere, men det orka jeg ikke. 😅 alt var ikke bare til deg. Endret 23 timer siden av Snuppa82 3
smiiiley Skrevet 23 timer siden #29332 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Fordi dette er en tråd om Isabel ikke brukere. Skjønner du? For meg er det bare uforståelig tankegang at man er skikkelig ufine på et forum, men så fort noen stiller spørsmål til holdningene, gjerne på en litt sarkastisk måte, så er det full offerrolle og «herregud hvordan kan du si noe sånn til meg» holdning. You reap what you sow. 5 4
Hasse29 Skrevet 23 timer siden #29333 Skrevet 23 timer siden LastebilZara skrev (1 time siden): Det må være kjipt for Jack om det er han hun er sammen med. Hvor mange er det hun har hatt den beste snabelsafarien ever med bare etter hun flyttet til Dubai 😳🙈 😂😂😂👌 Det har jeg tenkt på og. Det sier hun jo med hver eneste fyr🙈 2 4
LastebilZara Skrevet 23 timer siden #29334 Skrevet 23 timer siden Hasse29 skrev (5 minutter siden): 😂😂😂👌 Det har jeg tenkt på og. Det sier hun jo med hver eneste fyr🙈 Ja ikke sant 😜 og hvis Jack nå er bedre enn de hun har hatt i mellomtiden, der den siste danka ut den forrige, så lurer jeg på hvorfor han har blitt så mye bedre 😂😂 kjipt å tenke på at han da antagelig har vært til " opplæring" hos de han har hatt fiffisafari med 😜 Jeg bruker ikke akkurat no energi på det her asså, bare lurer på hvordan hun skal vri seg ut av den situasjonen lizzom. For det skylder hun jo å komme med, asså ikke meg/oss.... men han 😎siden hun alltid rater de 🐘 6 3
Nobetterthanaman Skrevet 23 timer siden #29335 Skrevet 23 timer siden Snuppa82 skrev (13 minutter siden): Men hvorfor skal dere slenge så mye dritt? Det er en influenser, ta det for hva det er. Dere snakker ned disse RS som dere mener er helt delulu, men hva så? Slutt å følge da, fyll livet med noe bedre og solskinn som ikke plager dere sånn. Nå skal visst I ordne ny leilighet til pimpen, for hun sliter med trappene, så da slipper dere å irritere dere over det. Dere lager jo også ting verre enn det er og så sitter å irriterer dere over ting dere tror er sånn... Tilfeldig at alt dette kom på din kommentar da, kunne sitert flere, men det orka jeg ikke. 😅 alt var ikke bare til deg. Ta ditt eget råd davel, å slutte å engasjere deg i en diskusjon som er rettet mot en influenser? Kommer det som et sjokk at IR og RS blir et tema i en tråd som er opprettet til dette? Hva annet skal diskuteres her inne da mener du? Du engasjerer deg vel heller ikke i en diskusjon om politikk, og blir irritert når politikk er et tema? Bare finn noe som interesserer deg heller så slipper du selv å bruke av tiden din her inne😄 3 1 4
Nobetterthanaman Skrevet 23 timer siden #29336 Skrevet 23 timer siden smiiiley skrev (17 minutter siden): For meg er det bare uforståelig tankegang at man er skikkelig ufine på et forum, men så fort noen stiller spørsmål til holdningene, gjerne på en litt sarkastisk måte, så er det full offerrolle og «herregud hvordan kan du si noe sånn til meg» holdning. You reap what you sow. Hva er en diskusjon uten nyanserte innlegg egentlig? Det er bare fint med mangfold av meninger! Mobbing er ikke greit, men meninger i hver ende av skalaen får man tåle! 1 8
smiiiley Skrevet 22 timer siden #29337 Skrevet 22 timer siden Nobetterthanaman skrev (16 minutter siden): Hva er en diskusjon uten nyanserte innlegg egentlig? Det er bare fint med mangfold av meninger! Mobbing er ikke greit, men meninger i hver ende av skalaen får man tåle! Helt enig med deg her. Men mye av det som er skrevet her inne siden jeg oppdaga tråden er ikke nyanserte innlegg. Noe av det er forkastelig at det kommer fra voksne folk. 3 2
Kønn Skrevet 22 timer siden #29338 Skrevet 22 timer siden Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Elles takk? Du vil ikke ta lærdom av at det du skriver betyr noe? Da må man bare regne med at du faktisk mener at det er bra det er krig slik at influensere ikke kommer tilbake til hjemmet sitt. Den er grei! Er du så dum, eller gjør du deg så dum? Det er lov å ønske de en lærepenge og samtidig håpe på at krigen slutter asap. For det er ingen av oss som kan påvirke når denne helvetes nødvendige krigen slutter uansett. Og hvis du lurer på hvor jeg står i forhold til denne krigen så kan du sjekke FB til Stortingspresidenten. Han skriver det godt. 2 6
Sveits35 Skrevet 22 timer siden #29339 Skrevet 22 timer siden Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Hva snylter søskenflokken på? Dubaigjengen er skatteflyktninger, enkelt og greit. De synes det er alt for mye skatt her i Norge. Fysj for et dyrt land Norge er. Men vi er gode nok når bombene truer Dubai gitt. Patetisk 1 19
agent Skrevet 22 timer siden #29340 Skrevet 22 timer siden smiiiley skrev (1 time siden): Dere slenger dritt om I dagen lang, oftes uten grunnlag. Fatter ikke at dere får holde på sånn. Hva mener du ? Hva er ditt grunnlag for å komme med den påstanden ? Grunnlaget er veldig godt dokumentert på diverse SoMe av IR og hennes nærmeste. 2 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå