Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #29281 Skrevet 20 timer siden Hasse29 skrev (4 minutter siden): Og mens mora er midt i krigen i midtøsten skal hun dra på tur til Paris. Har shoppa klær på nett for over hundre tusen til den turen nå sitter de og forteller på snap. Blir kvalm🤮 Håper faktisk alle søsknene blir stuck nå og ikke kan dra tilbake til Dubai på lenge…😅 3 10
agent Skrevet 20 timer siden #29282 Skrevet 20 timer siden (endret) Hasse29 skrev (21 minutter siden): Og mens mora er midt i krigen i midtøsten skal hun dra på tur til Paris. Har shoppa klær på nett for over hundre tusen til den turen nå sitter de og forteller på snap. Blir kvalm🤮 Orker ikke🙈 Det har hun tid og ork til i denne vanskelige situasjonen familien er i. Da skal vel gjøken direkte til Paris da, orker ikke å gå inn å se på galskapen. Takk for oppdateringen @Hasse29😀 Endret 20 timer siden av agent 6 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #29283 Skrevet 20 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Orker ikke🙈 Det har hun tid og ork til i denne vanskelige situasjonen familien er i. Da skal vel gjøken direkte til Paris da, orker ikke å gå inn å se på galskapen. Takk for oppdateringen @Hasse29😀 Enig..😂 jeg oppriktig håper de alle blir sittende fast i Europa i lang lang tid….. 2 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #29284 Skrevet 20 timer siden (endret) Haha.. husker dere den dagen hun fortalte at hennes største drøm var å få Ivorie inn på Dubai Mall?👀🙈🙈🙈 Dette sa hun når hun akkurat hadde flytta til Dubai.. Much Delulu … 😂 Endret 20 timer siden av Tuppenoglillemor12 11 1
Maia3 Skrevet 20 timer siden #29285 Skrevet 20 timer siden Hasse29 skrev (35 minutter siden): Og mens mora er midt i krigen i midtøsten skal hun dra på tur til Paris. Har shoppa klær på nett for over hundre tusen til den turen nå sitter de og forteller på snap. Blir kvalm🤮 Ikke mer enn 100? Det var da en beskjeden sum 🤣 Huff stakkars, hun har ikke så mye klær fra før vettu, så noen skarve klesfiller må jo være helt innafor å unne seg 🤑 10 2
Nobetterthanaman Skrevet 19 timer siden #29286 Skrevet 19 timer siden Hasse29 skrev (1 time siden): Og mens mora er midt i krigen i midtøsten skal hun dra på tur til Paris. Har shoppa klær på nett for over hundre tusen til den turen nå sitter de og forteller på snap. Blir kvalm🤮 Og fortsatt er det mange som nekter å se salgsteknikken for søndagens bikinilansering hvor hun begrunnet lanseringen med at dette var noe hun skyldte RS 😂 som om det var grunnen til at hun valgte å lansere i denne tøffe tiden, parallelt med at hun planlegger kjærlighetsreise til Paris og shopper klær for 100k 😂 oh my days 12 4
Snurris Skrevet 19 timer siden #29287 Skrevet 19 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Håper faktisk alle søsknene blir stuck nå og ikke kan dra tilbake til Dubai på lenge…😅 Tuppenoglillemor12 skrev (48 minutter siden): Enig..😂 jeg oppriktig håper de alle blir sittende fast i Europa i lang lang tid….. Gode eksempler på skadefryd. Dårlig egenskap å ha. 8 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #29288 Skrevet 19 timer siden Snurris skrev (3 minutter siden): Gode eksempler på skadefryd. Dårlig egenskap å ha. Jeg står for det. Syns det kunne vært en liten lærepenge når de oppfører seg sånn som de gjør. 1 3 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #29289 Skrevet 19 timer siden Nobetterthanaman skrev (6 minutter siden): Og fortsatt er det mange som nekter å se salgsteknikken for søndagens bikinilansering hvor hun begrunnet lanseringen med at dette var noe hun skyldte RS 😂 som om det var grunnen til at hun valgte å lansere i denne tøffe tiden, parallelt med at hun planlegger kjærlighetsreise til Paris og shopper klær for 100k 😂 oh my days Akkurat… verden vil bedras🙄 5 2
Sveits35 Skrevet 19 timer siden #29290 Skrevet 19 timer siden Snurris skrev (4 minutter siden): Gode eksempler på skadefryd. Dårlig egenskap å ha. Mulig det. Men folk blir sånn av snylting. En plass går grensen for hvor utnyttet velferdsstaten vår skal bli. Da kalles «litt hevngjerrig» kanskje. Jeg synes det er til pass for dem å få «kjørt seg litt». Frekke folk. 1 6 8
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #29291 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Håper faktisk alle søsknene blir stuck nå og ikke kan dra tilbake til Dubai på lenge…😅 Hvorfor håper du det? Jeg spør seriøst, for jeg skjønne ikke hvilken glede det eventuelt gir deg. For det du sier er at du håper krigen trekker ut. Du vet at det dør mennesker i angrepene hver dag?? 1 4
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #29292 Skrevet 18 timer siden Sveits35 skrev (26 minutter siden): Mulig det. Men folk blir sånn av snylting. En plass går grensen for hvor utnyttet velferdsstaten vår skal bli. Da kalles «litt hevngjerrig» kanskje. Jeg synes det er til pass for dem å få «kjørt seg litt». Frekke folk. Hva snylter søskenflokken på? 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #29293 Skrevet 18 timer siden (endret) Hallepalle2 skrev (19 minutter siden): Hvorfor håper du det? Jeg spør seriøst, for jeg skjønne ikke hvilken glede det eventuelt gir deg. For det du sier er at du håper krigen trekker ut. Du vet at det dør mennesker i angrepene hver dag?? Hva i alle dager?! Hva gir deg retten til å fortelle meg hva jeg mener? 👀 Nå mener du at jeg mener krigen skal trekke ut og folk skal dø? Du er ikke god… Om du enda ikke forstår denne familien og hvordan de utnytter så er det veldig spesielt.. Kanskje du ikke har følgt de så lenge? Endret 18 timer siden av Tuppenoglillemor12 4 13
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #29294 Skrevet 18 timer siden Hallepalle2 skrev (19 minutter siden): Hvorfor håper du det? Jeg spør seriøst, for jeg skjønne ikke hvilken glede det eventuelt gir deg. For det du sier er at du håper krigen trekker ut. Du vet at det dør mennesker i angrepene hver dag?? Du vet hva det betyr å sette ting på spissen eller?😅 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #29295 Skrevet 18 timer siden (endret) Jeg syns det er litt provoserende at denne familien får holde på slik de gjør.. Kall meg gjerne «hevngjerrig» osv.. men jeg reagerer på utnyttelse, svindel, manipulering mm… Det trigger noe i meg. Kall det rettferdighet eller oppgitthet, men jeg syns det er grusomt å sitte å se hvordan de styrer på slik de gjør mens andre som virkelig trenger hjelp osv ikke får det. Ta f.eks. disse kommunale boligene.. Der er bare ett eksempel… Kunne ramset opp en hel del her på hvordan de driver på. Så ja - jeg ønsker de får seg en liten lærepenge og blir stuck i Europa.. 😀 Endret 18 timer siden av Tuppenoglillemor12 3 13
smiiiley Skrevet 18 timer siden #29296 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Jeg syns det er litt provoserende at denne familien får holde på slik de gjør.. Kall meg gjerne «hevngjerrig» osv.. men jeg reagerer på utnyttelse, svindel, manipulering mm… Det trigger noe i meg. Kall det rettferdighet eller oppgitthet, men jeg syns det er grusomt å sitte å se hvordan de styrer på slik de gjør mens andre som virkelig trenger hjelp osv ikke får det. Ta f.eks. disse kommunale boligene.. Der er bare ett eksempel… Jeg skal tro på deg jeg hvis du kan dokumentere at de utnytter og svindler. Men per dags dato virker det som det er synsing og ikke fakta. De kommunale boligene, man kan mene at det kanskje er noen der ute som trenger det mer. Men samtidig et det ikke opp til oss og dømme, men kommunen. Så lenge kommunen godkjenner at de har leilighetene så er det ikke opp til oss å si hva som er svindel og ikke. Du kan mene at det er urettferdig, men svindel…hmmm.. Andre ting du mener er svindel? 5 2
Snurris Skrevet 18 timer siden #29297 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Jeg står for det. Syns det kunne vært en liten lærepenge når de oppfører seg sånn som de gjør. Så du håper at mennesker ikke kommer seg hjem til der de bor, pga krig. Må si det er en svært spesiell ting å håpe på. Jeg blir litt dårlig. 3 3
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #29298 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden): Hva i alle dager?! Hva gir deg retten til å fortelle meg hva jeg mener? 👀 Nå mener du at jeg mener krigen skal trekke ut og folk skal dø? Du er ikke god… Om du enda ikke forstår denne familien og hvordan de utnytter så er det veldig spesielt.. Kanskje du ikke har følgt de så lenge? Hva du mener er ikke noe jeg tar stilling til, jeg baserer kun mine svar på det du skriver. Og du skriver at du håper at det tar lang tid før Raad’s kan reise tilbake til Dubai, og det skjer kun hvis krigen trekker ut. Ergo ⬆️ Jeg skjønner ikke hva eller hvem de utnytter, så ærlig må jeg være. De jobber som influensere og gjør det influensere gjør. 1 3
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #29299 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden): Du vet hva det betyr å sette ting på spissen eller?😅 Å inderlig håpe noe er ikke å sette ting på spissen. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #29300 Skrevet 18 timer siden Snurris skrev (7 minutter siden): Så du håper at mennesker ikke kommer seg hjem til der de bor, pga krig. Må si det er en svært spesiell ting å håpe på. Jeg blir litt dårlig. Søsknene Raad tror jeg ikke akkurat lider noen nød om de blir stuck i Europa og ikke kommer seg tilbake til sitt «elskede Dubai».. Merkelig hvordan du ordlegger deg må jeg si? 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå