Hasse29 Skrevet søndag kl. 18:30 #29221 Skrevet søndag kl. 18:30 Høres ut som om det er gull de har sikra seg😂 8
lillemar Skrevet søndag kl. 18:36 #29222 Skrevet søndag kl. 18:36 Natu skrev (17 minutter siden): Hva er novu? Klesmerket til Jack/rosegjøken
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 18:44 #29223 Skrevet søndag kl. 18:44 (endret) ollie1 skrev (26 minutter siden): Hun har fortsatt norsk statsborgerskap. Men Norge er ikke lenger hennes hjemland, det er UAE som er henne Endret søndag kl. 18:45 av Tuppenoglillemor12 1
LorettaLynn Skrevet søndag kl. 19:23 #29224 Skrevet søndag kl. 19:23 Nobetterthanaman skrev (2 timer siden): Jeg er sikker på at det har klødd i sjela hennes etter å få lansere de nye bikiniene, men for syns skyld så er det ikke gjort. Derfor er det nå en gylden mulighet å « være så snill å grei med Raadsquad at hun gjør det likevel for deres skyld». Jeg kan da umulig være den eneste som ser dette spillet hun driver med, eller?😬 Du er ikke den eneste. Det er veldig mye det kritikken her inne har gått i de siste månedene. Spillet, uærligheten, kynismen, grådigheten. Har begynt å lure på om IR selv har blitt så vant til den fremgangsmåten så hun tror hun ikke gjør noe galt. Uansett har jeg gitt opp diskusjonen. Blir kalt hater og at man kritiserer uansett, er misunnelig osv. Vi ser ting forskjellig i denne verden. Kanskje en dag. 6 12
Nobetterthanaman Skrevet søndag kl. 19:27 #29225 Skrevet søndag kl. 19:27 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Norge er fremdeles hennes hjemland og hun er selvsagt norsk statsborger. Ellers må jeg fnise litt av kritikken av reklamen hennes. Man skal ikke mange sidene tilbake før man finner kritikk over at hun ikke jobber pga belastningen av å ikke vite at foreldre og kjæresten er i trygghet, mens når hun nå publiserer produktene så er hun kynisk og grådig. Det er jo komisk. Du må selvfølgelig bare fnise til du faller om, men dette er et forum med flere titalls medlemmer som engasjerer seg i en og samme tråd. Du skriver som om det er enkelte som bytter på hvilke meninger de har etter dagsform. Man må regne med meninger fra begge ender av skalaen i slike diskusjoner. Så komisk er det vel strengt tatt ikke? 4 9
Nobetterthanaman Skrevet søndag kl. 19:30 #29226 Skrevet søndag kl. 19:30 LorettaLynn skrev (5 minutter siden): Du er ikke den eneste. Det er veldig mye det kritikken her inne har gått i de siste månedene. Spillet, uærligheten, kynismen, grådigheten. Har begynt å lure på om IR selv har blitt så vant til den fremgangsmåten så hun tror hun ikke gjør noe galt. Uansett har jeg gitt opp diskusjonen. Blir kalt hater og at man kritiserer uansett, er misunnelig osv. Vi ser ting forskjellig i denne verden. Kanskje en dag. Takk, endelig noen som faktisk skjønner hva jeg sikter til🙈 Mulig jeg er ekstremt dårlig til å formulere meg, men poenget mitt virker å fly over hodet på de fleste. Men ja, du kan være inne på noe der. Mulig denne typen «salg» har blitt så normalisert for henne, at hun ikke lenger ser det selv. 14
LorettaLynn Skrevet søndag kl. 19:40 #29227 Skrevet søndag kl. 19:40 Nobetterthanaman skrev (6 minutter siden): Takk, endelig noen som faktisk skjønner hva jeg sikter til🙈 Mulig jeg er ekstremt dårlig til å formulere meg, men poenget mitt virker å fly over hodet på de fleste. Men ja, du kan være inne på noe der. Mulig denne typen «salg» har blitt så normalisert for henne, at hun ikke lenger ser det selv. Det skjer vel noe med deg når du kun har folk rundt deg som forteller deg hvor fantastisk du er hele tiden. Og som digger deg uansett hva. 1 12
spirå12 Skrevet søndag kl. 20:29 #29228 Skrevet søndag kl. 20:29 Heike72 skrev (3 timer siden): Hun skulle få nøkkel og overføre penger nå over helga, men alt ble satt på pause. Har hun sagt det selv ?
Ellie25 Skrevet søndag kl. 20:29 #29229 Skrevet søndag kl. 20:29 Nå har hun vært i Norge i over en uke men hun har vel bare møtt venner en gang? De øvrige dagene har hun kun vært med de samme hun henger med i Dubai + Shehed - altså sine søsken. Vi har vel diskutert dette tidligere, og det er vel forståelig at de sosiale relasjonene blir litt ødelagt når man lever av seg selv, lever av å filme seg selv og snakke om seg selv hele tiden. Blir nok ganske så selvsentrert da🙈 Men så trist egentlig. 20
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 20:45 #29230 Skrevet søndag kl. 20:45 Ellie25 skrev (14 minutter siden): Nå har hun vært i Norge i over en uke men hun har vel bare møtt venner en gang? De øvrige dagene har hun kun vært med de samme hun henger med i Dubai + Shehed - altså sine søsken. Vi har vel diskutert dette tidligere, og det er vel forståelig at de sosiale relasjonene blir litt ødelagt når man lever av seg selv, lever av å filme seg selv og snakke om seg selv hele tiden. Blir nok ganske så selvsentrert da🙈 Men så trist egentlig. Blir nok sosialt ødelagt for livet disse influenserene.. dessverre 2 3
smiiiley Skrevet søndag kl. 20:49 #29231 Skrevet søndag kl. 20:49 Ellie25 skrev (17 minutter siden): Nå har hun vært i Norge i over en uke men hun har vel bare møtt venner en gang? De øvrige dagene har hun kun vært med de samme hun henger med i Dubai + Shehed - altså sine søsken. Vi har vel diskutert dette tidligere, og det er vel forståelig at de sosiale relasjonene blir litt ødelagt når man lever av seg selv, lever av å filme seg selv og snakke om seg selv hele tiden. Blir nok ganske så selvsentrert da🙈 Men så trist egentlig. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg kunne ikke vært i omgangskrets med influensere. Jeg er nokså privat og ønsker ikke å bli filmet. Spesielt ikke i mer private settinger som «går mot og klemmer venninne jeg ikke har sett på lenge». Hadde takla dårlig å måtte filme slike settinger. Tror det er få som syns all den filmingen er ok, så det blir nok litt ensomt i lengden ja. Trist. 2
Anonym012 Skrevet søndag kl. 21:09 #29232 Skrevet søndag kl. 21:09 smiiiley skrev (16 minutter siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg kunne ikke vært i omgangskrets med influensere. Jeg er nokså privat og ønsker ikke å bli filmet. Spesielt ikke i mer private settinger som «går mot og klemmer venninne jeg ikke har sett på lenge». Hadde takla dårlig å måtte filme slike settinger. Tror det er få som syns all den filmingen er ok, så det blir nok litt ensomt i lengden ja. Trist. Tenk å filme hele tiden sammen, hadde følt meg brukt 😂 may that type of friendship never find me er vel en viss type menn som takler en dame som lever av å filme seg selv snakke om seg selv konstant og…. 7 1
Gjest Heike72 Skrevet søndag kl. 21:09 #29233 Skrevet søndag kl. 21:09 spirå12 skrev (39 minutter siden): Har hun sagt det selv ? Ja, hun skulle egentlig dra tilbake i går og så skulle det være overtakelse førstkommende tirsdag.
Ellie25 Skrevet søndag kl. 21:11 #29234 Skrevet søndag kl. 21:11 smiiiley skrev (20 minutter siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg kunne ikke vært i omgangskrets med influensere. Jeg er nokså privat og ønsker ikke å bli filmet. Spesielt ikke i mer private settinger som «går mot og klemmer venninne jeg ikke har sett på lenge». Hadde takla dårlig å måtte filme slike settinger. Tror det er få som syns all den filmingen er ok, så det blir nok litt ensomt i lengden ja. Trist. Jaa jeg synes det er irriterende nok når venninner eller folk jeg er sammen med sitter på mobilen samtidig som de er sammen med meg/ når vi er i en samtale. Tenk da hvordan det er med influensere som enten filmer eller har nesa nedi telefonen konstant 🙈 uff. Men virker så trist og ensomt på et vis. 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:14 #29235 Skrevet søndag kl. 21:14 Anonym012 skrev (3 minutter siden): Tenk å filme hele tiden sammen, hadde følt meg brukt 😂 may that type of friendship never find me er vel en viss type menn som takler en dame som lever av å filme seg selv snakke om seg selv konstant og…. Jepp. Another influencer. 🤔😂 Og hun som har sagt hun ALDRI kan være sammen med en influenser. .. 🤥 2 4
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 21:20 #29236 Skrevet søndag kl. 21:20 Ellie25 skrev (7 minutter siden): Jaa jeg synes det er irriterende nok når venninner eller folk jeg er sammen med sitter på mobilen samtidig som de er sammen med meg/ når vi er i en samtale. Tenk da hvordan det er med influensere som enten filmer eller har nesa nedi telefonen konstant 🙈 uff. Men virker så trist og ensomt på et vis. Men det går jo helt fint å si fra at man ikke vil filmes. Man må huske at det tross alt filmes bare korte snutter om gangen når de er ute. 2
Alauda Skrevet søndag kl. 21:25 #29237 Skrevet søndag kl. 21:25 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Men det går jo helt fint å si fra at man ikke vil filmes. Man må huske at det tross alt filmes bare korte snutter om gangen når de er ute. Jeg tror det filmes ganske mye mer enn de korte snuttene som legges ut Veldig glad ingen i min omgangskrets holder på sånn. Eller, da vet jeg vel egentlig at kontakten ville mer eller mindre opphørt. 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 21:30 #29238 Skrevet søndag kl. 21:30 Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Men det går jo helt fint å si fra at man ikke vil filmes. Man må huske at det tross alt filmes bare korte snutter om gangen når de er ute. Og dette vet du fordi…?🤔 5 5
Pigaloppa Skrevet søndag kl. 21:32 #29239 Skrevet søndag kl. 21:32 Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Men det går jo helt fint å si fra at man ikke vil filmes. Man må huske at det tross alt filmes bare korte snutter om gangen når de er ute. Hvordan vet du det? 4 5
Istapp Skrevet søndag kl. 21:38 #29240 Skrevet søndag kl. 21:38 Hasse29 skrev (3 timer siden): Høres ut som om det er gull de har sikra seg😂 IR er i Norge, sikter i jobbsammenheng mot det norske markedet, er utvandret fra Norge og kan derfor ikke jobbe i Norge, men det er jo i realiteten det hun nå gjør, "jobber i Norge". 1 13
Fremhevede innlegg