Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 20:18 #29101 Skrevet lørdag kl. 20:18 Hva sier disse Olsson søstrene da?👀 1
Classy Skrevet lørdag kl. 20:27 #29102 Skrevet lørdag kl. 20:27 Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Hva sier disse Olsson søstrene da?👀 Ingen nye oppdateringer fra søstrene enda.. Jeg vet de har sagt at det ikke er lov å filme lenger å dele det online.. Tidligere i dag ville de prøve alt de kunne for å komme seg ut av UAE, men de har også en hund så det er ikke lett for alle papirer på han må være godkjent og klare først..
Classy Skrevet lørdag kl. 20:28 #29103 Skrevet lørdag kl. 20:28 Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Joda litt samme greie her😅 men har du fått med deg dette i alternative medier eller? Er bare veldig nysgjerrig. Jeg bruker en del alternative medier og mest telegram 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 20:29 #29104 Skrevet lørdag kl. 20:29 (endret) Classy skrev (3 minutter siden): Ingen nye oppdateringer fra søstrene enda.. Jeg vet de har sagt at det ikke er lov å filme lenger å dele det online.. Tidligere i dag ville de prøve alt de kunne for å komme seg ut av UAE, men de har også en hund så det er ikke lett for alle papirer på han må være godkjent og klare først.. huffda.. Jeg må ærlig si jeg ikke kan fordra de der to søstrene. Men ingen fortjener å bli satt i en slik ubehagelig situasjon.. Syns faktisk synd på de! Men de burde aldri tatt det sånn med ro i starten.. Kanskje kommet seg bort tidligere? Men forstår jo det der med den hunden da… 💔 Endret lørdag kl. 20:31 av Tuppenoglillemor12 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 20:35 #29105 Skrevet lørdag kl. 20:35 Er det ikke en bruker her inne også som bor der nede i Dubai? 😳Husker ikke brukernavnet…
Classy Skrevet lørdag kl. 20:37 #29106 Skrevet lørdag kl. 20:37 Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): huffda.. Jeg må ærlig si jeg ikke kan fordra de der to søstrene. Men ingen fortjener å bli satt i en slik ubehagelig situasjon.. Syns faktisk synd på de! Jeg har fulgt dem nå den siste uka pga de deler hva som evt skjer i Dubai, men igår begynte de å tenke på å komme seg ut og i dag visste de at ting kom til å eskalere etter Iran hadde gått ut å bedt om unnskyldning og at de ikke skulle angripe mer.. Dubai flyplass er ikke tilfeldig for andre gang.. Dette er målrettede angrep..
Classy Skrevet lørdag kl. 20:40 #29107 Skrevet lørdag kl. 20:40 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Er det ikke en bruker her inne også som bor der nede i Dubai? 😳Husker ikke brukernavnet… Jeg tror det er Guris ? 1
Hallepalle2 Skrevet lørdag kl. 21:00 #29108 Skrevet lørdag kl. 21:00 Pippaa skrev (3 timer siden): Svare for meg? For å tilfredsstille deg, på en digital platform? Synes det er hinsides at mennesker sitter så små at de får seg til å gjøre noe sånt. Dama sitter i et land hvor luftrom er stengt, nabolandet er i krig. Og det legges frem som om hun lever et utsvevende luksusliv fordi datteren har penger og det drypper på henne innimellom. Datterens inntekt er ikke hennes inntekt og formue. Tenker at myndighetene kan snu på det jeg, se litt nærmere på hva som rører seg i livene til disse menneskene som sitter og melder i fra om dette. Store deler av verden er i knestående, og fokuset er på om moren til Isabel Raad har krav på kommunal bolig. Det er lov og ikke blande nesa si bort i alt, og ta et skritt tilbake fra influenserenes verden. Strålende kommentar 👏🏻👏🏻 2 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 21:04 #29109 Skrevet lørdag kl. 21:04 Blir «spennende» nå å følge utviklingen der nede. Unner ingen å sitte der nede nå. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 21:05 #29110 Skrevet lørdag kl. 21:05 Classy skrev (37 minutter siden): Ingen nye oppdateringer fra søstrene enda.. Jeg vet de har sagt at det ikke er lov å filme lenger å dele det online.. Tidligere i dag ville de prøve alt de kunne for å komme seg ut av UAE, men de har også en hund så det er ikke lett for alle papirer på han må være godkjent og klare først.. og der ser man nok engang regimet i Dubai. 😔 Forbudt å dokumentere fakta 5 11
Classy Skrevet lørdag kl. 21:12 #29111 Skrevet lørdag kl. 21:12 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): og der ser man nok engang regimet i Dubai. 😔 Forbudt å dokumentere fakta Fint på overflaten.. Thats it.. 9
Maia3 Skrevet lørdag kl. 21:35 #29113 Skrevet lørdag kl. 21:35 Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Off .. OMG går det virkelig an ?? Hun elsker kun pengene dine bestie, og bryr seg absolutt IKKE om deg som person. At folk ikke fatter dette snart er helt uforståelig ! 6 3 8
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 21:37 #29114 Skrevet lørdag kl. 21:37 Maia3 skrev (Akkurat nå): OMG går det virkelig an ?? Hun elsker kun pengene dine bestie, og bryr seg absolutt IKKE om deg som person. At folk ikke fatter dette snart er helt uforståelig ! Jeg bare lurer hvem disse er som får seg til å skrive slikt? Er det folk med begrensede evner? Unge naive tenåringer? Gamle damer med et eller annet vridd mors-instinkt? 14 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 21:38 #29115 Skrevet lørdag kl. 21:38 Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Off .. Stakkars folk… 🙄🙈 6
Classy Skrevet lørdag kl. 21:43 #29116 Skrevet lørdag kl. 21:43 Hatsumomo skrev (14 minutter siden): Off .. "Genuint" faktisk… Dette er rett og slett skremmende 👀🙈 7 4
Lillemy_87 Skrevet lørdag kl. 22:13 #29117 Skrevet lørdag kl. 22:13 Tror disse som tror genuint at Isabell bryr seg om de er noen av Norges mest evneveike personer. Kan umulig være særlig oppegående. 16 1
lillemar Skrevet lørdag kl. 22:27 #29118 Skrevet lørdag kl. 22:27 Hvordan tror dere folk som følger Isabel kommer til å reagere når det kommer for dagens lys at det er Jack hun dater? 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 22:29 #29119 Skrevet lørdag kl. 22:29 lillemar skrev (1 minutt siden): Hvordan tror dere folk som følger Isabel kommer til å reagere når det kommer for dagens lys at det er Jack hun dater? De vil nok hoppe i taket av glede for hun er jo dronningen deres… 11
lillemar Skrevet lørdag kl. 22:30 #29120 Skrevet lørdag kl. 22:30 Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): De vil nok hoppe i taket av glede for hun er jo dronningen deres… Helt sykt hvis det skjer. Så mye som alle raadsquad var på hate train mot Voldemort så slem han liksom var med henne og hun som var sugar mama hele forholdet og alt dritt hun har sagt om han 😵💫 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå