Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #29041 Skrevet 21 timer siden smiiiley skrev (3 minutter siden): Bare så det ikke bryter ut krig på KG her nå, så skal jeg oppklare samtalen TOL = tuppenoglillemor bare for jeg ikke orker å skrive hele navnet mer enn jeg må • TOL kommenterer; kanskje du ikke vet forskjellen? (Om skatt). • Hallepalle svarer: kanskje det? Du klarer nok å overbevise deg selv om det. •TOL: hva babler du om da? • Hallepalle: 🤦🏻♀️ ps. Ja jeg kjeder meg 😂😂 😂 2
agent Skrevet 21 timer siden #29042 Skrevet 21 timer siden smiiiley skrev (3 minutter siden): Bare så det ikke bryter ut krig på KG her nå, så skal jeg oppklare samtalen TOL = tuppenoglillemor bare for jeg ikke orker å skrive hele navnet mer enn jeg må • TOL kommenterer; kanskje du ikke vet forskjellen? (Om skatt). • Hallepalle svarer: kanskje det? Du klarer nok å overbevise deg selv om det. •TOL: hva babler du om da? • Hallepalle: 🤦🏻♀️ ps. Ja jeg kjeder meg 😂😂 Rart du gidder å skrive Hallepalle 😂 4 3
agent Skrevet 21 timer siden #29043 Skrevet 21 timer siden Lurer på hva brukernavnene til familien Raad og Synnøve er her inne..Noen ganger får man en feeling. 🫣😂 12 2
smiiiley Skrevet 21 timer siden #29044 Skrevet 21 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Rart du gidder å skrive Hallepalle 😂 Myye lettere navn å taste 😂 ser i ettertid jeg kunne skrevet HP 😉 2
smiiiley Skrevet 21 timer siden #29045 Skrevet 21 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Lurer på hva brukernavnene til familien Raad og Synnøve er her inne..Noen ganger får man en feeling. 🫣😂 Haha meg? 😉
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #29046 Skrevet 21 timer siden Ok, skal vi legge ballen død nå angående skatt? 😅 Enn så lenge i hvert fall., Hvordan står det til i kveld da med flyktningene fra Dubai?☺️ 5 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #29047 Skrevet 21 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Lurer på hva brukernavnene til familien Raad og Synnøve er her inne..Noen ganger får man en feeling. 🫣😂 Fått den flere ganger jeg og.. 😅 De ligger her inne å lurer…😂 2 2
Olivia97658 Skrevet 21 timer siden #29048 Skrevet 21 timer siden Noen som stusser over hvor fort hun møtte «rosegjøken» og hvor fort det ble seriøst? Litt spesielt at hun sier han er mannen i hennes liv etter kort tid? Siden alt med alle andre har tatt så lang tid og hun har vært så fram og tilbake med hva hun har villet.. Svaret er at hun ikke dater noen ny, det er en hun har vært sammen med før, nemlig «Voldermort». Jepp, de er sammen igjen. Spennende når hun skal fortelle det på snappen! 11 3
smiiiley Skrevet 21 timer siden #29049 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Ok, skal vi legge ballen død nå angående skatt? 😅 Enn så lenge i hvert fall., Hvordan står det til i kveld da med flyktningene fra Dubai?☺️ Kan legge den død jeg. Plutselig er vi i samme loop om 4 uker, men det er jo lenge til så det går fint.
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #29050 Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (51 minutter siden): Haha javel da 😅 Skjønn det den som kan, at det skal være gøy å snakke om? Kan livet blir kjedeligere liksom? Det er vel førtiende gang denne skatten debatteres her inne - så vanvittig snork. 💤 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #29051 Skrevet 21 timer siden Olivia97658 skrev (18 minutter siden): Noen som stusser over hvor fort hun møtte «rosegjøken» og hvor fort det ble seriøst? Litt spesielt at hun sier han er mannen i hennes liv etter kort tid? Siden alt med alle andre har tatt så lang tid og hun har vært så fram og tilbake med hva hun har villet.. Svaret er at hun ikke dater noen ny, det er en hun har vært sammen med før, nemlig «Voldermort». Jepp, de er sammen igjen. Spennende når hun skal fortelle det på snappen! Ja dette vil jeg faktisk få med meg!😅😂😂 Har nok lagt en plan om løgner igjen.. 4 5
Justlooking Skrevet 21 timer siden #29052 Skrevet 21 timer siden Personlig hadde jeg blitt nervøs om jeg hadde kjøpt en dyr bolig i Dubai nylig. Men siden hun tjener 3-4 millioner i måneden på snap er det faktisk en årslønn for henne da hun ikke betaler skatt av dette. Så det er jo ikke all verden for henne sånn sett 😊 2 1
Olivia97658 Skrevet 20 timer siden #29053 Skrevet 20 timer siden 4 minutter siden, Tuppenoglillemor12 said: Ja dette vil jeg faktisk få med meg!😅😂😂 Har nok lagt en plan om løgner igjen.. Nettopp😅 Og det morsomme er også hvor mye hun har sagt om hvor forferdelig han var og at hun aldri vil tilgi han. Navnet Voldermort har hun jo kalt han av en grunn😅 Så hvordan forsvarer hun det nå liksom? 6 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #29054 Skrevet 20 timer siden Olivia97658 skrev (3 minutter siden): Nettopp😅 Og det morsomme er også hvor mye hun har sagt om hvor forferdelig han var og at hun aldri vil tilgi han. Navnet Voldermort har hun jo kalt han av en grunn😅 Så hvordan forsvarer hun det nå liksom? Ser for meg elsklingene hennes : «ååååå jeg er så ufattelig glad for deg og Voldemort!» 🙈 4 2
Sirah Skrevet 20 timer siden #29055 Skrevet 20 timer siden Hatsumomo skrev (36 minutter siden): Skjønn det den som kan, at det skal være gøy å snakke om? Kan livet blir kjedeligere liksom? Det er vel førtiende gang denne skatten debatteres her inne - så vanvittig snork. 💤 Ser ut som om det løsner litt nå, så tar vi den på repeat om en liten stund 🙃 Jeg har lært mer om norske skatteregler og NAV i denne tråden enn jeg har gjort på noe som helt annet plan i livet tror jeg 😅 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #29056 Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Ser ut som om det løsner litt nå, så tar vi den på repeat om en liten stund 🙃 Jeg har lært mer om norske skatteregler og NAV i denne tråden enn jeg har gjort på noe som helt annet plan i livet tror jeg 😅 Så flott at du lærte noe da!😀 2
smiiiley Skrevet 20 timer siden #29057 Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (7 minutter siden): Ser ut som om det løsner litt nå, så tar vi den på repeat om en liten stund 🙃 Jeg har lært mer om norske skatteregler og NAV i denne tråden enn jeg har gjort på noe som helt annet plan i livet tror jeg 😅 Knowlege is power, eller noe sånn 😂
Sirah Skrevet 20 timer siden #29058 Skrevet 20 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Så flott at du lærte noe da!😀 Aldri så galt at det ikke er godt for noe 😎 smiiiley skrev (6 minutter siden): Knowlege is power, eller noe sånn 😂 Eller noe 😅
Istapp Skrevet 19 timer siden #29059 Skrevet 19 timer siden Justlooking skrev (1 time siden): Personlig hadde jeg blitt nervøs om jeg hadde kjøpt en dyr bolig i Dubai nylig. Men siden hun tjener 3-4 millioner i måneden på snap er det faktisk en årslønn for henne da hun ikke betaler skatt av dette. Så det er jo ikke all verden for henne sånn sett 😊 Ikke all verden for henne i Dubai-verdenen, men dagene flyr, hun sitter (eller sliter sengetilværelsen) i Norge, og plutselig så har hun vært i Norge for mange dager som utflyttet og "jobbe" i landet kan hun ikke gjøre, så blir det skattelegging til Norge osv. Det blir gøy og lese den contenten. 5
Hallepalle2 Skrevet 18 timer siden #29060 Skrevet 18 timer siden Istapp skrev (1 time siden): Ikke all verden for henne i Dubai-verdenen, men dagene flyr, hun sitter (eller sliter sengetilværelsen) i Norge, og plutselig så har hun vært i Norge for mange dager som utflyttet og "jobbe" i landet kan hun ikke gjøre, så blir det skattelegging til Norge osv. Det blir gøy og lese den contenten. Jeg som knapt ser en story har jo fått med meg at hun er/skal i dialog med advokat om unntakene for reglene for antall dager hun kan være i landet. Både hun og broren er svært bevisste på dette og snakket om å reise til bl.a Spania, London og Paris. Tipper de har hele kontrollen. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå