smiiiley Skrevet i går, 16:34 #29001 Skrevet i går, 16:34 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (23 minutter siden): Ja sånn ca 16.000,- 😉 Joda.. enig med deg der. Bare blir irritert når mange tror det gjelder inntektskatt av hennes svimlende summer ☺️ Isabel vet jo å ordlegge seg.. 😉 Litt dumt å bli irritert på noen pga det. Det er ikke lett å vite forskjellen. Men 16000 er jo perssonskatt (hentet fra skattelistene?), og har ikke noe med hennes selskaper å gjøre. Du må se på årsregnskapet for å se selskapsskatten. Vil tro den er betydelig høyere enn 16.000. Endret i går, 16:35 av smiiiley 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:41 #29002 Skrevet i går, 16:41 smiiiley skrev (5 minutter siden): Litt dumt å bli irritert på noen pga det. Det er ikke lett å vite forskjellen. Men 16000 er jo perssonskatt (hentet fra skattelistene?), og har ikke noe med hennes selskaper å gjøre. Du må se på årsregnskapet for å se selskapsskatten. Vil tro den er betydelig høyere enn 16.000. Jeg gidder ikke forklare.. gjør heller en resesrch selv så ser du at hun kun trenger å betale litt skatt gjennom hennes firma ivorie for å slippe inntektskatt. Så du sier du ikke har kjennskap? Så ikke uttal deg heller da om du ikke vet. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:43 #29003 Skrevet i går, 16:43 smiiiley skrev (8 minutter siden): Litt dumt å bli irritert på noen pga det. Det er ikke lett å vite forskjellen. Men 16000 er jo perssonskatt (hentet fra skattelistene?), og har ikke noe med hennes selskaper å gjøre. Du må se på årsregnskapet for å se selskapsskatten. Vil tro den er betydelig høyere enn 16.000. Hun får skattenedsettelse på personinntekt, men må fortsatt skatte av inntekter fra sitt norske selskap, Ivorie. 2 2
smiiiley Skrevet i går, 16:52 #29004 Skrevet i går, 16:52 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Jeg gidder ikke forklare.. gjør heller en resesrch selv så ser du at hun kun trenger å betale litt skatt gjennom hennes firma ivorie for å slippe inntektskatt. Så du sier du ikke har kjennskap? Så ikke uttal deg heller da om du ikke vet. Jeg stilte spørsmål til deg om du har hentet tall på skattelistene, som er personsskatt/inntektsskatt. For det var jo ikke det jeg snakket om, derav spørsmål. Jeg trodde jeg var ganske tydelig på at jeg snakket om selskapsskatt, som ikke hadde noe med personsskatt og gjøre. Sist jeg sjekket så var selskapsskatt for Isabel Raad as litt over 100k og ivorie studio nærmere enn mill hvis jeg ikke husker feil. Nude har jeg ikke sjekket.
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:56 #29005 Skrevet i går, 16:56 (endret) smiiiley skrev (7 minutter siden): Jeg stilte spørsmål til deg om du har hentet tall på skattelistene, som er personsskatt/inntektsskatt. For det var jo ikke det jeg snakket om, derav spørsmål. Jeg trodde jeg var ganske tydelig på at jeg snakket om selskapsskatt, som ikke hadde noe med personsskatt og gjøre. Sist jeg sjekket så var selskapsskatt for Isabel Raad as litt over 100k og ivorie studio nærmere enn mill hvis jeg ikke husker feil. Nude har jeg ikke sjekket. Jeg orker ikke diskutere dette lengre med deg. Isabel betaler null inntektskatt av din personlige inntekt. Og hun er skatteflyktning. Nå er jeg ferdig med å bevise dette for deg. Fin kveld! Isabel Raad unngår høy norsk inntektsskatt ved å registrere seg som bosatt i Dubai, hvor inntektsskatten er null, mens hun driver sin internasjonale influenservirksomhet derfra. Endret i går, 17:00 av Tuppenoglillemor12 1 2 3
Tittitt Skrevet i går, 17:00 #29006 Skrevet i går, 17:00 Ikke rart hun skryter sånn av at hun ikke tar ut en krone i lønn fra Ivorie da, om hun ikke «kan» pga skatt?😅 1 9
Sirah Skrevet i går, 17:01 #29007 Skrevet i går, 17:01 Er vi snart ferdige med å diskutere skatt? 🫣 9 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:05 #29008 Skrevet i går, 17:05 (endret) Selskapskonstruksjon: Snapchat-inntektene går trolig til et utenlandsk selskap eller direkte til henne som bosatt i Dubai. Selskapet Isabel Raad AS i Norge brukes i dag i mindre grad til hennes internasjonale drift, noe som forklarer hvorfor tallene i norske skattelister har falt dramatisk. Ingen utbytteskatt til Norge: Siden hun ikke lenger er skattemessig bosatt i Norge, betaler hun ikke norsk utbytteskatt på 37,8 % når hun tar ut penger til privat forbruk, så lenge hun overholder reglene for utflytting. Lønn vs. Overskudd: De 16 980 kronene hun betalte i skatt i fjor, stammer sannsynligvis fra en minimal lønn hun har tatt ut fra sitt norske selskap for å dekke små utgifter her, eller skatt på formue som står igjen i Norge. Snapchat-inntekter: Selv om hun kan tjene opp mot 90 000 kroner dagen på Snapchat, skattlegges dette der hun er bosatt. I Dubai er det 0 % inntektsskattfor privatpersoner. Moss Avis +5 Oppsummert: Den store "40-millionerslønna" fra Snapchat når aldri det norske skattesystemet fordi hun har flyttet både seg selv og virksomheten til et land uten inntektsskatt før pengene utbetales. Derfor har hun opprettet nye selskaper i Dubai. Isabel Raad as er så og si avviklet.. 😉 Endret i går, 17:06 av Tuppenoglillemor12 7
agent Skrevet i går, 17:05 #29009 Skrevet i går, 17:05 smiiiley skrev (12 minutter siden): Jeg stilte spørsmål til deg om du har hentet tall på skattelistene, som er personsskatt/inntektsskatt. For det var jo ikke det jeg snakket om, derav spørsmål. Jeg trodde jeg var ganske tydelig på at jeg snakket om selskapsskatt, som ikke hadde noe med personsskatt og gjøre. Sist jeg sjekket så var selskapsskatt for Isabel Raad as litt over 100k og ivorie studio nærmere enn mill hvis jeg ikke husker feil. Nude har jeg ikke sjekket. Eier hun Nude beaty, eller er hun ansiktet utad? 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:07 #29010 Skrevet i går, 17:07 Tittitt skrev (6 minutter siden): Ikke rart hun skryter sånn av at hun ikke tar ut en krone i lønn fra Ivorie da, om hun ikke «kan» pga skatt?😅 Akkurat!!! 🎯 1 5
agent Skrevet i går, 17:07 #29011 Skrevet i går, 17:07 Sirah skrev (4 minutter siden): Er vi snart ferdige med å diskutere skatt? 🫣 Gi deg a, dette er morsomt 🫣😂 Det er jo fredagskveld, noe må vi diskutere. 🫣😂 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:07 #29012 Skrevet i går, 17:07 agent skrev (1 minutt siden): Eier hun Nude beaty, eller er hun ansiktet utad? Ansikt utad. 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:11 #29013 Skrevet i går, 17:11 agent skrev (1 minutt siden): Gi deg a, dette er morsomt 🫣😂 Det er jo fredagskveld, noe må vi diskutere. 🫣😂 Og nå står det meget godt forklart av meg hvordan hun ikke betaler skatt av den gule appen. (Som er hennes hovedinntekt) Dama er flink å manipulere sine følgers og flink å ordlegge seg riktig når det kommer til skatt osv til sine elsklinger… Slu som fy! 2 7
agent Skrevet i går, 17:13 #29014 Skrevet i går, 17:13 Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Og nå står det meget godt forklart av meg hvordan hun ikke betaler skatt av den gule appen. (Som er hennes hovedinntekt) Dama er flink å manipulere sine følgers og flink å ordlegge seg riktig når det kommer til skatt osv til sine elsklinger… Slu som fy! Dobbeltmoral lenge leve.🚩 1 4
agent Skrevet i går, 17:15 #29015 Skrevet i går, 17:15 Tuppenoglillemor12 skrev (44 minutter siden): Ja.. hva gjør man ikke for ett skatteparadis ?😉😅 Resten av tiden er det Maldivene 🫣 3
Maia3 Skrevet i går, 17:18 #29016 Skrevet i går, 17:18 (endret) Hallepalle2 skrev (1 time siden): Du er svært opptatt av meg. Hva kommer det av, tro. Hvis man har dysleksi setter man som regle pris på å bli rettet på, faktisk. Og jeg har da ikke antyder at noen har plikt til å opplyse meg om noe. Det går visst litt i surr for deg - og så tidig på en fredags ettermiddag da. Du er så ufordragelig frekk og nedlatende mot nesten alle. Hvorfor holder du på sånn? Gir det deg glede? Er visse andre det går i surr for, selv tidlig på dag. Kutt ut denne kveruleringen og nedlatenheten din mot andre. Ja, nå er jeg nedlatende selv, men det er jaggu på sin plass Endret i går, 17:18 av Maia3 2 3 2
smiiiley Skrevet i går, 17:26 #29017 Skrevet i går, 17:26 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden): Selskapskonstruksjon: Snapchat-inntektene går trolig til et utenlandsk selskap eller direkte til henne som bosatt i Dubai. Selskapet Isabel Raad AS i Norge brukes i dag i mindre grad til hennes internasjonale drift, noe som forklarer hvorfor tallene i norske skattelister har falt dramatisk. Ingen utbytteskatt til Norge: Siden hun ikke lenger er skattemessig bosatt i Norge, betaler hun ikke norsk utbytteskatt på 37,8 % når hun tar ut penger til privat forbruk, så lenge hun overholder reglene for utflytting. Lønn vs. Overskudd: De 16 980 kronene hun betalte i skatt i fjor, stammer sannsynligvis fra en minimal lønn hun har tatt ut fra sitt norske selskap for å dekke små utgifter her, eller skatt på formue som står igjen i Norge. Snapchat-inntekter: Selv om hun kan tjene opp mot 90 000 kroner dagen på Snapchat, skattlegges dette der hun er bosatt. I Dubai er det 0 % inntektsskattfor privatpersoner. Moss Avis +5 Oppsummert: Den store "40-millionerslønna" fra Snapchat når aldri det norske skattesystemet fordi hun har flyttet både seg selv og virksomheten til et land uten inntektsskatt før pengene utbetales. Derfor har hun opprettet nye selskaper i Dubai. Isabel Raad as er så og si avviklet.. 😉 Åh kjære gud, for 3 gang, jeg snakker om selskapsskatt. Nå har ikke regnskap for 2025 kommet ut enda så jeg snakker om 2024. betalbar skatt Isabel Raad As 81000. Ivorie rundt 800 000. Tror de fleste har skjønt hva du prøver å si om hennes personlige skatt og snap inntekter osv. Jeg tar deg litt i forkant, siden du sikker snart skriver «gidder ikke diskutere mer, ferdig snakka». Det var du som blanna deg inn i Hallepalle sin kommentar om skatt. Du kunne latt være å kommentere om du er lei av skattesnakk. Endret i går, 17:28 av smiiiley 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:27 #29018 Skrevet i går, 17:27 agent skrev (13 minutter siden): Dobbeltmoral lenge leve.🚩 ?
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:28 #29019 Skrevet i går, 17:28 smiiiley skrev (Akkurat nå): Åh kjære gud, for 3 gang, jeg snakker om selskapsskatt. Nå har ikke regnskap for 2025 kommet ut enda så jeg snakker om 2024. betalbar skatt Isabel Raad As 81000. Ivorie rundt 800 000. Tror de fleste har skjønt hva du prøver å si om hennes personlige skatt og snap inntekter osv. Så du ønsker ikke innrømme hun er skatteflyktning altså? 👀 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:32 #29020 Skrevet i går, 17:32 smiiiley skrev (3 minutter siden): Åh kjære gud, for 3 gang, jeg snakker om selskapsskatt. Nå har ikke regnskap for 2025 kommet ut enda så jeg snakker om 2024. betalbar skatt Isabel Raad As 81000. Ivorie rundt 800 000. Tror de fleste har skjønt hva du prøver å si om hennes personlige skatt og snap inntekter osv. Jeg tar deg litt i forkant, siden du sikker snart skriver «gidder ikke diskutere mer, ferdig snakka». Det var du som blanna deg inn i Hallepalle sin kommentar om skatt. Du kunne latt være å kommentere om du er lei av skattesnakk. Er ikke lei skattesnakk, men når vi diskuterer skatten til Isabel her inne så går jeg selvsagt utifra at det er personskatten og inntektsskatten som er tema her? Jeg driter i hva ivorie betaler i skatt jeg. 😅 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå