Istapp Skrevet 11 timer siden #28921 Skrevet 11 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ikke pent gjort av henne, min tanke er at fosterfamilen kan umulig bety så mye for henne sånn egentlig . Det måtte jo vært godt og trygt å være sammen med de i den situasjonen. Du dropper bare ikke en barnedåp der du har fått den tilliten å være fadder. Så egoistisk. Fosterfamilien er bare betydningsfull når den er nyttig og det f.eks. filmes slik at det gagner IR til syvende og sist. Ellers stiller fosterfamilien langt bak i rekken, som de fleste andre i den boblen IR lever i. 3 11
Margit777 Skrevet 11 timer siden #28922 Skrevet 11 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): F.eks. hun selv 👀🙈 Ja, blir kanskje ikke første gangen? 😄 1
Monky Skrevet 11 timer siden #28923 Skrevet 11 timer siden Istapp skrev (25 minutter siden): Fosterfamilien er bare betydningsfull når den er nyttig og det f.eks. filmes slik at det gagner IR til syvende og sist. Ellers stiller fosterfamilien langt bak i rekken, som de fleste andre i den boblen IR lever i. Det der er BS og sier medt om deg - men uansett - IR er nok ikke døpt og kan uansett ikke være fadder (om det er snakk om kristelig dåp)
Aristokrat1 Skrevet 10 timer siden #28924 Skrevet 10 timer siden Monky skrev (21 minutter siden): Det der er BS og sier medt om deg - men uansett - IR er nok ikke døpt og kan uansett ikke være fadder (om det er snakk om kristelig dåp) IR er døpt. Og jo, hun kunne vært fadder uansett. 5 3
fredsliijle Skrevet 10 timer siden #28925 Skrevet 10 timer siden (endret) Monky skrev (25 minutter siden): Det der er BS og sier medt om deg - men uansett - IR er nok ikke døpt og kan uansett ikke være fadder (om det er snakk om kristelig dåp) Spiller vell ingen rolle om hun er døpt eller ikke..! Du stiller opp, uansett om du er døpt eller ikke. Du fikk invitasjon og du takket ja!!!! Men nå plutselig , er det ikke så viktig for hun lengre, for rosegjøken sitter fast i Dubai, og ja alt handler om han, selvom hun later som hun bryr seg om mor og far, men de har det bra der nede... og de klarer seg helt fint. Alt handler om click bait, få mest mulig penger inn... og ja, før du begynner med hva vet du? Eg vet, er selv fra Irak, er ikke så tragisk der nede som journalistene skal ha det til... Endret 10 timer siden av fredsliijle 2 9
Pølsevann Skrevet 4 timer siden #28926 Skrevet 4 timer siden Sorry hvis det er delt før, men denne episoden må dere høre. Fra ca 26-27 min 😂😂😂 Ler meg i hjel! https://radio.nrk.no/podkast/med_all_respekt/l_664a5f88-7269-42bd-8a5f-887269b2bd5d?utm_source=nrkradio&utm_medium=delelenke-ios&utm_content=podcast:l_664a5f88-7269-42bd-8a5f-887269b2bd5d 1
Tittitt Skrevet 3 timer siden #28927 Skrevet 3 timer siden Monky skrev (7 timer siden): Det der er BS og sier medt om deg - men uansett - IR er nok ikke døpt og kan uansett ikke være fadder (om det er snakk om kristelig dåp) Hun er både døpt og konfirmert, hun vokste opp i en kristen fosterfamilie og ville være «norsk» som de andre(ihvertfall det som står i boken og hva hun har sagt selv). 1 3
Celia Skrevet 2 timer siden #28928 Skrevet 2 timer siden https://www.vg.no/nyheter/i/9pz4kM/shazia-majid-om-merkevaren-dubai-som-rakner-grunnet-iran-krigen 3
Zenhouse Skrevet 2 timer siden #28929 Skrevet 2 timer siden Celia skrev (21 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/9pz4kM/shazia-majid-om-merkevaren-dubai-som-rakner-grunnet-iran-krigen True! 👍🏼
Hasse29 Skrevet 1 time siden #28931 Skrevet 1 time siden Teflonhjernen skrev (11 timer siden): Ikke pent gjort av henne, min tanke er at fosterfamilen kan umulig bety så mye for henne sånn egentlig . Det måtte jo vært godt og trygt å være sammen med de i den situasjonen. Du dropper bare ikke en barnedåp der du har fått den tilliten å være fadder. Så egoistisk. Er så enig! Da skal det være en så alvorlig og graverende grunn, at det ikke lar seg gjøre å komme. Sannheten (uavhengig av situasjon) er jo at de helst vil subbe rundt i nattkjoler og sove hele dagene. Aldri sett en latere familie i hele mitt liv🙈 5
Iso1 Skrevet 1 time siden #28932 Skrevet 1 time siden Hasse29 skrev (1 minutt siden): Er så enig! Da skal det være en så alvorlig og graverende grunn, at det ikke lar seg gjøre å komme. Sannheten (uavhengig av situasjon) er jo at de helst vil subbe rundt i nattkjoler og sove hele dagene. Aldri sett en latere familie i hele mitt liv🙈 Og hadde de ikke sittet hjemme og fulgt med på nyheter døgnet rundt hadde noen nok sagt noe om det og. Uansett hva en gjør blir det feil for noen. Riktigste er de gjør som de føler er riktig for dem selv. Utenforstående ser ikke hele hverdagen deres. 1
Grinch Skrevet 1 time siden #28933 Skrevet 1 time siden Hva er verdien på den 43 mill villaen i dag? 😀 De som solgte den må juble hele veien til banken. 1 5
Hasse29 Skrevet 1 time siden #28934 Skrevet 1 time siden Iso1 skrev (1 minutt siden): Og hadde de ikke sittet hjemme og fulgt med på nyheter døgnet rundt hadde noen nok sagt noe om det og. Uansett hva en gjør blir det feil for noen. Riktigste er de gjør som de føler er riktig for dem selv. Utenforstående ser ikke hele hverdagen deres. Kan jo ikke være en særlig variert hverdag ellers heller, når det som legges ut er kun å ligge i senga, bestille take away og subbe rundt i nattkjole😂 Uansett så lar en ikke være å møte opp i en dåp en skal være fadder i for å sitte og følge med på tv! 1 1
Hasse29 Skrevet 1 time siden #28935 Skrevet 1 time siden Grinch skrev (5 minutter siden): Hva er verdien på den 43 mill villaen i dag? 😀 De som solgte den må juble hele veien til banken. Ja du kan så si🙄 Er jo ikke mulig å vite hvordan markedet og fremtiden blir der nå. 1
Grinch Skrevet 1 time siden #28936 Skrevet 1 time siden Hasse29 skrev (1 minutt siden): Ja du kan så si🙄 Er jo ikke mulig å vite hvordan markedet og fremtiden blir der nå. Jeg tror Dubai vil se en forandring for alltid. At mange rike, spesielt fra vestlige land, har innsett at Dubai uansett aldri skal være et helt trygt sted. At geografien der gjør at man aldri kan stole på trygghet i forhold til nabolandene. For hva skal feks skje i Iran nå? Ayatollah er død, men sønnen hans tar over. De kan drepe han også, men da skal neste ta over. Samme type regime. Ikke sjans at USA skal invadere et land med nesten 100 mill innb for å få et regimeskifte. Denne balansegangen med å skulle være et midtøstens Las Vegas og samtidig forfekte strenge islamske leveregler er nesten en umulig ønskedrøm i Dubai. 2
Hasse29 Skrevet 1 time siden #28937 Skrevet 1 time siden (endret) Grinch skrev (8 minutter siden): Jeg tror Dubai vil se en forandring for alltid. At mange rike, spesielt fra vestlige land, har innsett at Dubai uansett aldri skal være et helt trygt sted. At geografien der gjør at man aldri kan stole på trygghet i forhold til nabolandene. For hva skal feks skje i Iran nå? Ayatollah er død, men sønnen hans tar over. De kan drepe han også, men da skal neste ta over. Samme type regime. Ikke sjans at USA skal invadere et land med nesten 100 mill innb for å få et regimeskifte. Denne balansegangen med å skulle være et midtøstens Las Vegas og samtidig forfekte strenge islamske leveregler er nesten en umulig ønskedrøm i Dubai. Bra skrevet!👌 og jeg er veldig enig. Jeg hadde iallefall aldri turt med tanke på framtiden, å bosette meg i et land som ligger sånn til som det gjør geografisk. Ikke hadde jeg ønsket noen gang i mitt liv heller, å bo i et land med et sånt levesett og regler heller.. Endret 1 time siden av Hasse29 1
Grinch Skrevet 1 time siden #28938 Skrevet 1 time siden Hasse29 skrev (7 minutter siden): Bra skrevet!👌 og jeg er veldig enig. Jeg hadde iallefall aldri turt med tanke på framtiden, å bosette meg i et land som ligger sånn til som det gjør geografisk. Ikke hadde jeg ønsket noen gang i mitt liv heller, å bo i et land med et sånt levesett og regler heller.. Det er mulig Dubai fortsatt vil kunne tiltrekke seg turister som bare er der for et kort opphold. Men for de som evt skulle ha planer om å bo der over lengre tid, bosette seg, kjøpe bolig og investere? Der ser det mørkt ut. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #28939 Skrevet 1 time siden (endret) Grinch skrev (35 minutter siden): Hva er verdien på den 43 mill villaen i dag? 😀 De som solgte den må juble hele veien til banken. Ja nå «sliter» hun nok litt… Dubai er ikke så perfekt allikevel. Trygge fantastiske Dubai., 😏 Blir vel å selge med tap nå og innta Sveits eller Cayman Islands nå da siden hun ønsker å bo i skatteparadis. 😅 Endret 1 time siden av Tuppenoglillemor12 1 4
Hasse29 Skrevet 1 time siden #28940 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Ja nå «sliter» hun nok litt… Dubai er ikke så perfekt allikevel. Trygge fantastiske Dubai., 😏 Blir vel å selge med tap nå og innta Sveits eller Cayman Islands nå da siden hun ønsker å bo i skatteparadis. 😅 😂👌 Ellers så kommer det teatiiiiiime om et par mnd, om at hun har flyttet til sin STORE kjærlighet sitt land. Som hun forøvrig kun har datet litt over en mnd og allerede snakker om som om de hadde vært sammen i 5 år🙈 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå