agent Skrevet 4 timer siden #28861 Skrevet 4 timer siden Minipilla skrev (8 minutter siden): Kjenner at jeg bør ikke gå innpå snappen for å se. Blir oppgitt nok av å lese her. Hun er flau!! Stay strong to day, like meeeeeeee👏🫣😂 5 1
Minipilla Skrevet 4 timer siden #28862 Skrevet 4 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Stay strong to day, like meeeeeeee👏🫣😂 😅😅😅
Snuppa82 Skrevet 4 timer siden #28863 Skrevet 4 timer siden 1 hour ago, Selungen said: Men tenk om hun hadde dratt på shot, hold foredrag om sitt liv - da hadde dere klaget ennå mer for hun ikke bryr seg, tenker kun på seg selv å sitt liv å alt hun har oppnådd tenker det er rett å avlyse men de burde leve mer å vært sosiale å gått ute Det har jeg tenkt og, ville vært galt det og. Her er det mange som praktiserer "alt du sier (og gjør), skal og vil bli brukt mot deg" 2
Gjesti7654 Skrevet 4 timer siden #28864 Skrevet 4 timer siden Smukgid skrev (4 timer siden): jeg har full sympati for alle som er berørte av denne krigen så ikke tolk dette feil! jeg syns dette er forferdelig for de som er rammet hjerte mitt blør for alle som mister sine mennesker. Men maken til sympati klaging fra to av de som nå sitter i Norge 😮💨Orker ikke følge med en gang. «Jeg har et så tettpakket program» til «jeg avlyser alt fordi det blir for tøft for meg» ja så var det det og bli voksen, ja sier ikke at hun må gjennomføre alt, nei men det og sitte tenkte på ting som ikke her skjedd som kan gå galt gjør det ikke bedre, fikk opp Sidra på utforsk og hun har hvert på photo shot sammen med Rami, De klarer og fungere som voksene mennesker mer en de to eldste. De to av de som faktisk har opplevd boming på nært hold. tenk på ALLE de menneskene som igjen ikke får gjort sin jobb fordi hun , har det tøft med at Rose gjøken og mamma er i Midtøsten, og pappa da han må vi huske innimellom. tipper RS hadde kjøpt billett til foredraget hun skulle holde, tv team som nå bare sitter og venter. Og hva annet hun skulle gjøre i Norge. jeg skjønner at situasjonen er dritt! Helt klart! Men skal hun sitte sånn i 4 uker da vis de ikke kommer seg ut? alle på gjøre ting på hennes premisser, ALTID om det er søsken eller de hun jobber eller forholder seg til. Jeg har selv har et eget selskap der jeg hadde et stort møte planlagt da min mormor døde brått. Jeg planla for møtet og begravelse på samme tid, var ikke mulig og flytte verken møtet eller begravelsen, så jeg møtte opp i møte i helsvarte klær fra begravelsen og hadde presentasjonen som i dag har gjort at jeg har fått ordnet flere jobber til andre mennesker som trenger de. livet er tøft men man må vokse opp for og leve det ✌🏻(ø 🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #28865 Skrevet 3 timer siden Snuppa82 skrev (2 timer siden): Er luftrommet stengt så spiller det vel ingen rolle om man har det? Hun har sikkert venner som har det, men om man får brukt det og i hvilken grad er vel noe annet. Da burde vel fler ha flydd ut derfra? Folk flyr jo fra Saudi… så?! 2
agent Skrevet 2 timer siden #28866 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden): Folk flyr jo fra Saudi… så?! UK har sendt fly til Oman, har hun nevnt noe om at gjøken har reist dit? 1
fredsliijle Skrevet 2 timer siden #28868 Skrevet 2 timer siden agent skrev (9 minutter siden): Har hun avlyst puppe jobben? 🤣👏
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #28869 Skrevet 2 timer siden agent skrev (34 minutter siden): UK har sendt fly til Oman, har hun nevnt noe om at gjøken har reist dit? Aner ikke… jeg har ikke sett innom snappen hennes på en ukes tid 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå