agent Skrevet onsdag kl. 18:49 #28861 Skrevet onsdag kl. 18:49 Minipilla skrev (8 minutter siden): Kjenner at jeg bør ikke gå innpå snappen for å se. Blir oppgitt nok av å lese her. Hun er flau!! Stay strong to day, like meeeeeeee👏🫣😂 6 1
Minipilla Skrevet onsdag kl. 18:55 #28862 Skrevet onsdag kl. 18:55 agent skrev (6 minutter siden): Stay strong to day, like meeeeeeee👏🫣😂 😅😅😅
Snuppa82 Skrevet onsdag kl. 19:19 #28863 Skrevet onsdag kl. 19:19 1 hour ago, Selungen said: Men tenk om hun hadde dratt på shot, hold foredrag om sitt liv - da hadde dere klaget ennå mer for hun ikke bryr seg, tenker kun på seg selv å sitt liv å alt hun har oppnådd tenker det er rett å avlyse men de burde leve mer å vært sosiale å gått ute Det har jeg tenkt og, ville vært galt det og. Her er det mange som praktiserer "alt du sier (og gjør), skal og vil bli brukt mot deg" 6
Gjesti7654 Skrevet onsdag kl. 19:23 #28864 Skrevet onsdag kl. 19:23 Smukgid skrev (4 timer siden): jeg har full sympati for alle som er berørte av denne krigen så ikke tolk dette feil! jeg syns dette er forferdelig for de som er rammet hjerte mitt blør for alle som mister sine mennesker. Men maken til sympati klaging fra to av de som nå sitter i Norge 😮💨Orker ikke følge med en gang. «Jeg har et så tettpakket program» til «jeg avlyser alt fordi det blir for tøft for meg» ja så var det det og bli voksen, ja sier ikke at hun må gjennomføre alt, nei men det og sitte tenkte på ting som ikke her skjedd som kan gå galt gjør det ikke bedre, fikk opp Sidra på utforsk og hun har hvert på photo shot sammen med Rami, De klarer og fungere som voksene mennesker mer en de to eldste. De to av de som faktisk har opplevd boming på nært hold. tenk på ALLE de menneskene som igjen ikke får gjort sin jobb fordi hun , har det tøft med at Rose gjøken og mamma er i Midtøsten, og pappa da han må vi huske innimellom. tipper RS hadde kjøpt billett til foredraget hun skulle holde, tv team som nå bare sitter og venter. Og hva annet hun skulle gjøre i Norge. jeg skjønner at situasjonen er dritt! Helt klart! Men skal hun sitte sånn i 4 uker da vis de ikke kommer seg ut? alle på gjøre ting på hennes premisser, ALTID om det er søsken eller de hun jobber eller forholder seg til. Jeg har selv har et eget selskap der jeg hadde et stort møte planlagt da min mormor døde brått. Jeg planla for møtet og begravelse på samme tid, var ikke mulig og flytte verken møtet eller begravelsen, så jeg møtte opp i møte i helsvarte klær fra begravelsen og hadde presentasjonen som i dag har gjort at jeg har fått ordnet flere jobber til andre mennesker som trenger de. livet er tøft men man må vokse opp for og leve det ✌🏻(ø 🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 20:21 #28865 Skrevet onsdag kl. 20:21 Snuppa82 skrev (2 timer siden): Er luftrommet stengt så spiller det vel ingen rolle om man har det? Hun har sikkert venner som har det, men om man får brukt det og i hvilken grad er vel noe annet. Da burde vel fler ha flydd ut derfra? Folk flyr jo fra Saudi… så?! 3
agent Skrevet onsdag kl. 20:51 #28866 Skrevet onsdag kl. 20:51 Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden): Folk flyr jo fra Saudi… så?! UK har sendt fly til Oman, har hun nevnt noe om at gjøken har reist dit? 1
fredsliijle Skrevet onsdag kl. 21:12 #28868 Skrevet onsdag kl. 21:12 agent skrev (9 minutter siden): Har hun avlyst puppe jobben? 🤣👏 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:26 #28869 Skrevet onsdag kl. 21:26 agent skrev (34 minutter siden): UK har sendt fly til Oman, har hun nevnt noe om at gjøken har reist dit? Aner ikke… jeg har ikke sett innom snappen hennes på en ukes tid 5 1
slettkri Skrevet i går, 00:23 #28870 Skrevet i går, 00:23 Jeg vill også være med her i denne samtalen om denne rosegjøken. Han som overøste henne med blomster nesten daglig. Og med så store buketter at det ikke var mulig å flytte på. Men nå, nå når de sitter i hvert sitt land og situasjonen er som den er. Hvor er blomstene nå? Hadde ikke det vert naturlig å sendt blomster nå? Bare for å gi litt ekstra kjærlighet nå når Isabel har det ekstra kjipt Selv om det er en utygg og ubehagelig situasjon der nede så funker jo fremdeles nett og blomsterbutikker på nett tar imot bestillinger på nett hele døgnet. . 15 2
Selungen Skrevet i går, 00:32 #28871 Skrevet i går, 00:32 slettkri skrev (6 minutter siden): Jeg vill også være med her i denne samtalen om denne rosegjøken. Han som overøste henne med blomster nesten daglig. Og med så store buketter at det ikke var mulig å flytte på. Men nå, nå når de sitter i hvert sitt land og situasjonen er som den er. Hvor er blomstene nå? Hadde ikke det vert naturlig å sendt blomster nå? Bare for å gi litt ekstra kjærlighet nå når Isabel har det ekstra kjipt Selv om det er en utygg og ubehagelig situasjon der nede så funker jo fremdeles nett og blomsterbutikker på nett tar imot bestillinger på nett hele døgnet. . Da måtte det vært en liten oppmerksomhet evt ellers hadde nettet gått helt av skaftet om hun fikk svært bukett i en krig .. tenker de har andre ting å tenke på enn å sende blomster nå… 3 2
Tenkeselv Skrevet i går, 00:52 #28872 Skrevet i går, 00:52 Snuppa82 skrev (5 timer siden): Det har jeg tenkt og, ville vært galt det og. Her er det mange som praktiserer "alt du sier (og gjør), skal og vil bli brukt mot deg" Men finner ikke du det litt "merkelig" at hun bare "måtte" avlyse alt, men både Rami og Sidra går enda på en fotoshoot ? De søsknene der er så åpenbare med "hva den ene får lov å si/dele/poste osv" når det gjelder alt. Men de kunne gå på det i denne ufattelig tiden der de andre føler for pysjen 24/7 ? Det hele blir så dobbelmoralsk , å det gir absolutt ingen mening. Men klart de må reklamere litt i det skjulte for dette de ikke kan si 🙄🙄🙄🙄🙄 4 4
Tenkeselv Skrevet i går, 00:57 #28873 Skrevet i går, 00:57 slettkri skrev (33 minutter siden): Jeg vill også være med her i denne samtalen om denne rosegjøken. Han som overøste henne med blomster nesten daglig. Og med så store buketter at det ikke var mulig å flytte på. Men nå, nå når de sitter i hvert sitt land og situasjonen er som den er. Hvor er blomstene nå? Hadde ikke det vert naturlig å sendt blomster nå? Bare for å gi litt ekstra kjærlighet nå når Isabel har det ekstra kjipt Selv om det er en utygg og ubehagelig situasjon der nede så funker jo fremdeles nett og blomsterbutikker på nett tar imot bestillinger på nett hele døgnet. . Bare vent å se, med tanke på at hun leser her inne så tar hun deg nok på ordet 😂 Wait for it. 4 5
Hallepalle2 Skrevet i går, 02:45 #28874 Skrevet i går, 02:45 Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): For en dramaqueen!🥱 Og jeg lurer på hvorfor hun ikke bare kan få ut rosegjøken lett som en plett, siden naboen har private jet..? Og flere gode venner har det…. Hmmm.. kanskje litt løgner igjen av frøken Raad?😅 Hva er det med stengt flyrom du ikke skjønner, tro? Maia3 skrev (9 timer siden): Oppvekstkortet drar hun frem med jevne mellomrom. Det er henne det er mest synd på i hele verden, må vite Man kan være uenige om mye, men at en vond barndom kan sette spor gjennom hele livet trodde jeg at de fleste voksne mennesker hadde forståelse for. Men unntak finnes, tydeligvis. Selungen skrev (9 timer siden): Men tenk om hun hadde dratt på shot, hold foredrag om sitt liv - da hadde dere klaget ennå mer for hun ikke bryr seg, tenker kun på seg selv å sitt liv å alt hun har oppnådd tenker det er rett å avlyse men de burde leve mer å vært sosiale å gått ute Helt sant. Man kan jo bare tenke seg kommentarene her om hvor grådig og iskald hun hadde vært da. Her inne kan ingen vinne uansett hva de gjør. 2 3 2
Snuppa82 Skrevet i går, 06:13 #28875 Skrevet i går, 06:13 (endret) 5 hours ago, Tenkeselv said: Men finner ikke du det litt "merkelig" at hun bare "måtte" avlyse alt, men både Rami og Sidra går enda på en fotoshoot ? De søsknene der er så åpenbare med "hva den ene får lov å si/dele/poste osv" når det gjelder alt. Men de kunne gå på det i denne ufattelig tiden der de andre føler for pysjen 24/7 ? Det hele blir så dobbelmoralsk , å det gir absolutt ingen mening. Men klart de må reklamere litt i det skjulte for dette de ikke kan si 🙄🙄🙄🙄🙄 Merkelig? Nei.. for ingen kjenner andres smerte og ingen har gått i andres sko. Vi vet ikke hvordan de føler rundt dette og de har forskjellige opplevelser av ting. Ikke gidder jeg å sitte og bruke tid på å finne merkelige ting eller lese mindre eller mer inn i andres liv. Jeg kikker innom, blar forbi noe i rasende tempo og ser ferdig noe annet. Når det er gjort er jeg ferdig med det. Kikker innom her av og til å undres over at man kan ha så ulik oppfattelse av en ukjent persons snap og glimt fra dens liv. Å hvis hun har noen av diagnosene hun mistenker selv og fått herfra, ikke merkelig i det hele tatt. Så min personlige mening om det har ingen betydning, jeg har ikke vært i en slik situasjon og vet ikke hvordan man hadde reagert. Man kan jo håpe, men man vet ikke før man står der. De gjør nok det som føles best for seg og sitt. Noen blir overveldet og handlingslammet, noen skal løse alt, noen distanserer seg.. reaksjoner er individuelt basert på livserfaring. Normale reaksjoner på unormale hendelser, som man sier 😊 Endret i går, 06:31 av Snuppa82 9
Teflonhjernen Skrevet i går, 06:13 #28876 Skrevet i går, 06:13 Det er jo en forferdelig situasjon de er i og alle involverte har jeg full sympati med. Men, å kansellere alt for å sitte hjemme i pysjen syntes jeg er drøyt. En har tross all forpliktelser i livet. Jeg har en kollega som har barn/ barnebarn boende i Dubai og ha syntes jo ikke det er grei i det hele tatt, men han kommer jo på jobb som vanlig. Datteren som bor der sier det er stille og rolig. Men, syntes de viser litt hvor lite ansvarlig Isabel (og Shehed) er. Hun hadde flere oppgaver her i Norge og droppet bare alt. Det rammer mye mennesker, men det virker ikke som om hun ofrer det en tanke. igjen så vil jeg presisere at jeg syntes krig er forferdelig og det skjærer i hjertet alle de sivile som rammes, men i dette tilfellet så er jo verken moren eller kjæresten direkte involvert. Jeg har bare lest her og sett det er kommet på utforsk, men har ikke gått inn da det ser ut som om de bare har sittet og gnagd på dette i dagesvis. 3 16
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 06:44 #28877 Skrevet i går, 06:44 (endret) Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Hva er det med stengt flyrom du ikke skjønner, tro? Man kan være uenige om mye, men at en vond barndom kan sette spor gjennom hele livet trodde jeg at de fleste voksne mennesker hadde forståelse for. Men unntak finnes, tydeligvis. Helt sant. Man kan jo bare tenke seg kommentarene her om hvor grådig og iskald hun hadde vært da. Her inne kan ingen vinne uansett hva de gjør. Det er ikke stengt flyrom i Saudi… Har du ikke fått med deg at rikingene flyr ut fra Ryadh i Saudi?? Du må begynne å lese innleggene til folk her inne skikkelig før du hopper rett i forsvar.. 😉 Endret i går, 06:52 av Tuppenoglillemor12 7 8
Tenkeselv Skrevet i går, 10:12 #28878 Skrevet i går, 10:12 Snuppa82 skrev (3 timer siden): Merkelig? Nei.. for ingen kjenner andres smerte og ingen har gått i andres sko. Vi vet ikke hvordan de føler rundt dette og de har forskjellige opplevelser av ting. Ikke gidder jeg å sitte og bruke tid på å finne merkelige ting eller lese mindre eller mer inn i andres liv. Jeg kikker innom, blar forbi noe i rasende tempo og ser ferdig noe annet. Når det er gjort er jeg ferdig med det. Kikker innom her av og til å undres over at man kan ha så ulik oppfattelse av en ukjent persons snap og glimt fra dens liv. Å hvis hun har noen av diagnosene hun mistenker selv og fått herfra, ikke merkelig i det hele tatt. Så min personlige mening om det har ingen betydning, jeg har ikke vært i en slik situasjon og vet ikke hvordan man hadde reagert. Man kan jo håpe, men man vet ikke før man står der. De gjør nok det som føles best for seg og sitt. Noen blir overveldet og handlingslammet, noen skal løse alt, noen distanserer seg.. reaksjoner er individuelt basert på livserfaring. Normale reaksjoner på unormale hendelser, som man sier 😊 Nei du har rett i at vi leser og tolker nok ting veldig forskjellig For meg går det ikke alltid på hva hun gjør vs en annen ting, men hun kunne vist seg fra en litt tøffere side synes jeg. Hun kaller seg businesswoman, "selfmade" sådan, men inntar en offerrolle/stakkars meg så snart det er mulig. Tenk den respekten hun hadde fått hvis hun sa noe i duren "vel, jeg må bare vite tenna sammen å få det overstått. Folk har tross alt betalt for å komme å høre på meg, å som jeg alltid sier : Det finnes bare plan A. Men ja vi ser nok på dette med to totalt ulike synsvinkler, for meg var dette med Rami og Sidras Photoshoot veldig åpenlyst så viktig å få gjort uansett hvor "fryktelig bekymret" de var for moren noen timer før. Men jeg er ikke dum som ikke forstår hvorfor, fordi den TV-serien som alle forstår de filmer inn kommer til å generere de mye penger. Å nå vet ikke jeg hvilken sum Isabel hadde fått på det seminaret hun skulle på, men jeg er 100% sikker på at å velge å være hjemme , det man nå kan spille på følgerne, stakkars meg som måtte utsette lanseringen ++++ vil generere mye mer penger inn for henne. 💰💰💰💰💰💰 5 9
Smukgid Skrevet i går, 10:13 #28879 Skrevet i går, 10:13 (endret) Selungen skrev (16 timer siden): Men tenk om hun hadde dratt på shot, hold foredrag om sitt liv - da hadde dere klaget ennå mer for hun ikke bryr seg, tenker kun på seg selv å sitt liv å alt hun har oppnådd tenker det er rett å avlyse men de burde leve mer å vært sosiale å gått ute Som jeg skrev så jeg ikke at hun måtte gjennom føre alt vis hun ikk har mentaliteten til og stå foran et rom fult av mennesker, helt greit, men ta noen bilder? Reise til den plastiske kirurgen for og sjekke om puppene er som de skal? Kan jo tas pauser og ta telefonen vis det er noe? Rami og Sidra klarte det helt fint. Jeg har ikke noe i mot Isabel, slik hun har bygget opp seg selv og sine merker er en HELT FANTASTISK JOBB! Og det skal hun få lov til og være stolt av! Hun fortjener hver krone! Og noen er sikkert uenige i det, men det er fakta, sier ikke at hun forteller 100% sannheten, eller er et godt eller dårlig menneske. Jeg sier den jobben hun har gjort , det hun har bygget opp sitt merke perfekt . selv om noen mener influensere utnytter mennesker, men dessverre så lar de menneskene seg utnytte. Og hadde inne influensere gjort det hadde de blitt det på en annen måte (Er min menig) Håret mitt Elsker Rissprayen! Men har hår oljen. Jeg kjøper da ikke hårolje fordi hun reklamerer for den, men Rissprayen fordi den funker gull PÅ MITT HÅR, og jeg syns den lukter godt. men ja noen ville nok kritisert vis hun gjennomførte, det har du nok rett i. Og jeg sier ikke din mening er feil, fordi det er DIN menig, å hadde jeg hatt et problem med den, hadde det hvert mitt problem ikke ditt 🫶🏻🫶🏻🫶🏻 Endret i går, 10:20 av Smukgid 1
Hallepalle2 Skrevet i går, 10:26 #28880 Skrevet i går, 10:26 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Det er ikke stengt flyrom i Saudi… Har du ikke fått med deg at rikingene flyr ut fra Ryadh i Saudi?? Du må begynne å lese innleggene til folk her inne skikkelig før du hopper rett i forsvar.. 😉 Nei, det har jeg ikke fått med meg, jeg har ikke tid eller interesse for å lese alle innleggene i tråden. Så jeg beklager at jeg tok feil. Resten av innlegget mitt står seg da. Det svarte du ikke noe på n
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå