Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Var sikkert ikke så lurt å «investere» 50 mill i villa nå for frøken Raad…🙈 

Nei, men å kjøpe bolig i Dubai i den ustabile situasjonen som har vært over lang tid nå... Ja, hva skal man si ?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
49 minutter siden, Maia3 said:

At unge følgere kan påvirkes er ikke så vanskelig å forstå, men at godt VOKSNE folk (med utviklet?hjerne)  lar seg manipulere og nærmest tilber bl.a IR er totalt ubegripelig 

Men gjør de det? Hva manipuleres de til? Å handle? Jeg tror de fleste handler det de vil og fornøyd med det, de følger for underholdning og "tar det for hva det er". Man skal ikke fordumme folk heller. Selv om jeg syns mye er idiotisk og ikke skjønner at folk gjør ting,  betyr jo ikke at jeg har rett og de feil. Å de velger det jo selv. Med det sagt så har man jo alltid en mindre prosent som er ekstreme i begge ender av skalaen , akkurat som her inne, og burde beskyttes mot seg selv, men de er vel ikke så mange? 

Å hvorfor plager det folk at folk handler og følger og sånn? Folk må da underholdes av hva de vil?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
spirå12 skrev (16 minutter siden):

Nei, men å kjøpe bolig i Dubai i den ustabile situasjonen som har vært over lang tid nå... Ja, hva skal man si ?

Folk lever i sin lille Dubai boble vet du.. ☺️🏼

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (51 minutter siden):

Hva I alle dager har det med influensere å gjøre? 

At mange voksne også trenger å beskyttes mot seg selv?

• Liker 3
Skrevet

Norske nyheter rapporter om at minst 16 nordmenn oppholder seg nå i Iran og at det reelle tallet nok er betraktelig mye høyere.. Og han som ble drept der nede (kondolerer selvsagt😔) var i Iran med kone og barn på såkalt foreldrepermisjon..  😒 Forstå det den som kan..?! Hva i helsike tenker våre nye landsmenn om å reise på ferie der nå i disse tider?! Sikter også til mamma Raad som er stuck i Irak nå…. Får skylde seg selv!

• Liker 13
Skrevet
Snuppa82 skrev (På 2.3.2026 den 16.27):

Maia92 skrev (På 2.3.2026 den 16.34):

Men hvorfor da har Golnaz flere ganger sagt til Isabel på podcasten at de er kurdere, og Isabel nekta for det. Idk altså men det er litt spesielt.

Shehed har en annen far enn Isabel,Rami og Sidra. Shehed har sagt selv at moren er halvt kurder. Mormoren deres er kurder og morfaren er araber fra Irak. Hun forklarte da at når de fikk barn så ble barna arabere, fordi de føler far sine gener. Da er de ikke kurdere. Men i gener så er de det da moren er egentlig halvt kurder men siden faren hennes er Araber så blir moren "automatisk" hel araber. 

Så derfor nekter de utenom shehed at de er kurdere. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde en magefølelse da Isabel kjøpte den villaen til 47 mill.at det ville skje et eller annet. At det ville krasje.

Den magefølelsen stemmer alltid. Kan selvfølgelig gå bra å flytter vel tilbake når alt har roet seg igjen. Men jeg ville aldri følt meg trygg der igjen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Norske nyheter rapporter om at minst 16 nordmenn oppholder seg nå i Iran og at det reelle tallet nok er betraktelig mye høyere.. Og han som ble drept der nede (kondolerer selvsagt😔) var i Iran med kone og barn på såkalt foreldrepermisjon..  😒 Forstå det den som kan..?! Hva i helsike tenker våre nye landsmenn om å reise på ferie der nå i disse tider?! Sikter også til mamma Raad som er stuck i Irak nå…. Får skylde seg selv!

Så en ung småbarnsfar får skylde seg selv. Menneskeligheten og empatien har harde kår i denne tråden. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden):

Var sikkert ikke så lurt å «investere» 50 mill i villa nå for frøken Raad…🙈 

Kanskje transaksjonen / kjøpet ikke er gjennomført så hun kan kansellere det?

Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Så en ung småbarnsfar får skylde seg selv. Menneskeligheten og empatien har harde kår i denne tråden. 

Da skjønte du ikke poenget mitt… Les innlegget mitt igjen du.👌

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
Skrevet
Glitter_eyes skrev (7 timer siden):

Shehed har en annen far enn Isabel,Rami og Sidra. Shehed har sagt selv at moren er halvt kurder. Mormoren deres er kurder og morfaren er araber fra Irak. Hun forklarte da at når de fikk barn så ble barna arabere, fordi de føler far sine gener. Da er de ikke kurdere. Men i gener så er de det da moren er egentlig halvt kurder men siden faren hennes er Araber så blir moren "automatisk" hel araber. 

Så derfor nekter de utenom shehed at de er kurdere. 

Så da er Isabel kurder.. og ikke fra Iran som hun tidligere har sagt men Irak. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Isabel kan være glad hun dro til Norge før det smalt for hun hadde nok ikke fått hjelp fra UD der nede som andre norske statsborgere vel? Da hun er utflyttet helt? Lurer på hvor mange dagen hun har til gode å oppholde seg i Norge nå..🥱 Er vel derfor hun skal en tur til UK….

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden):

Isabel kan være glad hun dro til Norge før det smalt for hun hadde nok ikke fått hjelp fra UD der nede som andre norske statsborgere vel? Da hun er utflyttet helt? Lurer på hvor mange dagen hun har til gode å oppholde seg i Norge nå..🥱 Er vel derfor hun skal en tur til UK….

Jeg tror hun hadde 56 dager totalt eller noe sånt hun kan oppholde seg i Norge? så it makes sense at hun må reise litt rundt for ikke å gå på en smell hvis hun tenker det tar en stund før hun kan reise tilbake til Dubai. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
refill skrev (16 timer siden):

Ja. Ekte parmesan lages av animalsk løpe fra kalvemager. Du må drepe kalven for å utvinne enzymet som brukes. Høres ut som skremselspropaganda fra veganere, men det stemmer. 

Det stemmer at det benyttes løpe fra magesekken til kalver, men dette er et biprodukt fra slakt; man dreper ikke kalven for å få tak i den.

(så i ettertid at flere allerede hadde skrevet om dette)

Endret av Alauda
Skrevet

Det er godt Raad fam er i Norge, ellers ville jeg sett for meg massiv mobilisering av RaadSquad for å få dem hjem, sikkert noen dedikerte som også hadde dratt ned personlig på ett eller annet vis (tatt bilen fatt) og prøvd å få dem ut og risikert det som er.

Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

• Liker 2
Skrevet
Trixie99 skrev (2 timer siden):

Jeg tror hun hadde 56 dager totalt eller noe sånt hun kan oppholde seg i Norge? så it makes sense at hun må reise litt rundt for ikke å gå på en smell hvis hun tenker det tar en stund før hun kan reise tilbake til Dubai. 

62 dager sa hun her om dagen. Ja, hun må reise litt rundt for å ikke gå på en smell. Hun hadde vel en del hun skulle i norge i år?

Skrevet
Sirah skrev (11 timer siden):

At mange voksne også trenger å beskyttes mot seg selv?

Det kan man jo strengt tatt si om mange her inne også 😅😮‍💨

• Liker 5
Skrevet
Eplemose skrev (3 minutter siden):

Det kan man jo strengt tatt si om mange her inne også 😅😮‍💨

Uten tvil 😁😅 

Skrevet

Isabell som sitter her i norge , griner og er så stresset ovenfor rosegjøken vs olsson søstrene som ligger på stranden i dubai og tar tan🤣

IMG_7242.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...