Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Taddah skrev (22 minutter siden):

Hvorfor kom mora til Norge da?

Mulig at hun ikke var syk da. 

Jeg syns det er rart at flere mener at Isabel er kynisk fordi hun fortsetter å gjøre jobben sin selv om verden er i krise. Det er jo ikke slik at folk stopper livene sine fordi fæle ting skjer. Naboen min har sønn, svigerdatter og barnebarn strandet i Dubai, men han var jo på jobb i dag likevel. Og ingen (bortsett fra de allvitende på KG) kunne tenke seg at Dubai skulle bli så involvert i en krig heller ingen visste om/når startet. Det er mange norske som sitter fast i Dubai fordi de har vært der på vinterferie. Så det har ikke vært en allmenn kunnskap at det er utrygt. 

Snakk om flaks at de kom seg hjem dagen før det smalt! De har nok brukt opp flaksen sin for en stund nå. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Tenkte jeg skulle holde meg, med å ikke skrive noe idag.

Regner med at hun bruker denne forferdelige situasjonen til det fulle.

Går utifra at det blir masse sympati handling på Ivorie nå.

Så klart hun må kjøre masse reklame, smi mens jernet er varmt.

Som sagt hun er kynisk,  manipulerende og kalkulerende. 

Her er vi alle like , så skriv i vei 😅🙈

Selvfølgelig brukes dette til det fulle, hadde man forventet noe annet.

Når Ivorie droppen kommer så sier hun garantert noe i duren "jeg beklager så veldig at jeg måtte utsette denne droppen, men dere husker jo hvor redd jeg var med mamma og pappa i Irak bla bla bla bla bla" 

Som igjen gir sympati, å RS stiller garantert mannsterke opp for å legge igjen sine kroner slik at de kan få sin kommentar delt på Snap 🙄 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (7 timer siden):

Rami elsker Norge i dag? Skulle ønske det han virkelig mener og har sagt på Snap flere ganger kom i « tvangsreprise» hver gang han lyver. Motbydelig!!!!!

Akkurat det jeg tenker også, det er så provoserende. "Dritten" er bare at jeg må legge han til for å faktisk få skrive det til han, hvor dobbelmoralsk han er, å det vil jeg ikke  (altså legge han til)

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Visste ikke at sidra har kontakt med newa? Ser hun la ut skjermbilde på hennes snap. Er isabel og newa venner igjen?

• Liker 1
Skrevet
Ellenn skrev (6 timer siden):

At IR snakker så mye negativt om skatten i Norge (også daglig, til og med) er vel en «sannhet» som har blitt til her inne. De gangene hun nevner skatt er det fordi hun fortsatt skatter til Norge. Hun flyttet til Dubai på grunn av været. Tenker du det samme om de som flykter til Spania om vinteren? At hun valgte Dubai fremfor Spania er vel ganske naturlig, med de røttene hun har. 

Er det derfor hun har utsatt lanseringen av badetøy i dag? Hvis hun er så kynisk, manipulerende og kalkulerende som du mener, er jo det en veldig merkelig avgjørelse. 

Hun flyttet til Dubai pga av været ?

Følger du med på hennes Snap eller ? Hun har selv sagt det "1000 ganger" at hun flyttet ut pga skattenivået, å har valgte også derfor måten med 3 år der hun ikke kan være hjemme i Norge lenger enn x-antall dager i året. Hun kunne valgt en annen løsning der hun kunne oppholdt seg lengre i Norge pr år,  men da hadde hun måttet skatte mer enn de 3 årene.

At du mener det er pga været skal du få lov å mene, men det er mest pga skatten. Å derfor også Rami valgte samme greie, altså med 3 år. Dette har begge to sagt selv.

• Nyttig 12
Skrevet
smiiiley skrev (5 timer siden):

Noen ganger når jeg leser de værste kommentarene her inne så lurer jeg veldig på hvordan disse personene EGENTLIG har det med seg selv 🤷🏻‍♀️ Sånn innerst inne. 

Bare teksten din med "sånn innerst inne" gir RS vibes. Skriver eller prater vanlige mennesker slik ? For Isabel sier dette jo hele tiden ? 

Jeg har det veldig godt med meg selv, ikke lar jeg meg melkes, ikke går jeg blind i egen skog osv osv. 

Ups holdt på å glemme å skrive at det mener "jeg helt sånn på ekte/innerst inne"

• Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet
Sparks skrev (8 minutter siden):

Visste ikke at sidra har kontakt med newa? Ser hun la ut skjermbilde på hennes snap. Er isabel og newa venner igjen?

Ja, det er de

Skrevet
Sparks skrev (31 minutter siden):

ja

Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Mulig at hun ikke var syk da. 

Jeg syns det er rart at flere mener at Isabel er kynisk fordi hun fortsetter å gjøre jobben sin selv om verden er i krise. Det er jo ikke slik at folk stopper livene sine fordi fæle ting skjer. Naboen min har sønn, svigerdatter og barnebarn strandet i Dubai, men han var jo på jobb i dag likevel. Og ingen (bortsett fra de allvitende på KG) kunne tenke seg at Dubai skulle bli så involvert i en krig heller ingen visste om/når startet. Det er mange norske som sitter fast i Dubai fordi de har vært der på vinterferie. Så det har ikke vært en allmenn kunnskap at det er utrygt. 

Snakk om flaks at de kom seg hjem dagen før det smalt! De har nok brukt opp flaksen sin for en stund nå. 

Uffa meg. Nå blir det sikkert mye uflaks fremover 

Endret av Maia3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (49 minutter siden):

Hun flyttet til Dubai pga av været ?

Følger du med på hennes Snap eller ? Hun har selv sagt det "1000 ganger" at hun flyttet ut pga skattenivået, å har valgte også derfor måten med 3 år der hun ikke kan være hjemme i Norge lenger enn x-antall dager i året. Hun kunne valgt en annen løsning der hun kunne oppholdt seg lengre i Norge pr år,  men da hadde hun måttet skatte mer enn de 3 årene.

At du mener det er pga været skal du få lov å mene, men det er mest pga skatten. Å derfor også Rami valgte samme greie, altså med 3 år. Dette har begge to sagt selv.

Jeg følger henne ikke slavisk, sånn som en del andre her, men jeg har aldri hørt henne si at skatten var hovedårsaken til at hun flyttet. Hun flyttet fordi hun ble deprimert av den norske vinteren, noe som er fult forståelig. Helseforsikringen hennes i Dubai koster mer enn de fleste har i årslønn i Norge, foresten, og levekostnadene er høyere, så hvis planen var og beholde mer av pengene sine selv hadde hun nok valgt et annet land enn Dubai. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 time siden):

Her er vi alle like , så skriv i vei 😅🙈

Selvfølgelig brukes dette til det fulle, hadde man forventet noe annet.

Når Ivorie droppen kommer så sier hun garantert noe i duren "jeg beklager så veldig at jeg måtte utsette denne droppen, men dere husker jo hvor redd jeg var med mamma og pappa i Irak bla bla bla bla bla" 

Som igjen gir sympati, å RS stiller garantert mannsterke opp for å legge igjen sine kroner slik at de kan få sin kommentar delt på Snap 🙄 

Nei nei, ikke mamma og pappa hun er redd for men mamma og rosegjøken. Pappa nevner hun ikke at hun er redd for

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (53 minutter siden):

Bare teksten din med "sånn innerst inne" gir RS vibes. Skriver eller prater vanlige mennesker slik ? For Isabel sier dette jo hele tiden ? 

Jeg har det veldig godt med meg selv, ikke lar jeg meg melkes, ikke går jeg blind i egen skog osv osv. 

Ups holdt på å glemme å skrive at det mener "jeg helt sånn på ekte/innerst inne"

Jeg har ikke vært innom snappen hennes siden tidlig januar, men om jeg er RS fordi jeg sier noe som hun ofte sier så kan du godt få kalle meg RS. Gjør meg ingenting det. Jeg har gått en del til psykolog de siste årene, så kanskje jeg og hun har samme psykolog? 🤷🏻‍♀️😅
Jeg tror ikke jeg er så langt i fra sannheten når jeg sier at jeg sikker er en av de som følger minst med på hennes liv.  Tar da utgangspunkt i at det ser ut som dere andre har FULL kontroll på hver minste ting. 
Jeg har heller ikke kjøpt et eneste av hennes produkter, så vet ikke om jeg kan si jeg melkes heller. 
Men du må gjerne kalle meg RS om det føles riktig for deg, null stress 😉 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke vært inne på forumet her på flere mnd.jeg blir sjokkert over hva enkelte klarer å lire ut av seg. Trenger ikke være fan av IR,er ikke tilhenger selv,men hvor er empatien i en sånn situasjon verden står i,inkludert IR og familien.Uansett hvor kynisk,manipulerende mange syns hun er,så har hun sin fulle rett til å være redd for familien og kjæresten.  

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet

Klart hun må få mest mulig ut av dette.  Det er jobben hennes, og desuten virker det nå som hun også må betale for rosegjøken på hotellet,  kanskje vennene hans også + evt fly, så litt ekstra  kommer godt med. Uansett er det bra hun og søskna kom seg ut. Så kan storesøster heller spare Isabel litt, hun virker som et persille blad, så hun kan klare de oppgavene som skulle gjøres i Norge. Tviler på at å sitte foran tv er bra for henne

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (29 minutter siden):

Jeg følger henne ikke slavisk, sånn som en del andre her, men jeg har aldri hørt henne si at skatten var hovedårsaken til at hun flyttet. Hun flyttet fordi hun ble deprimert av den norske vinteren, noe som er fult forståelig. Helseforsikringen hennes i Dubai koster mer enn de fleste har i årslønn i Norge, foresten, og levekostnadene er høyere, så hvis planen var og beholde mer av pengene sine selv hadde hun nok valgt et annet land enn Dubai. 

Renspikka tull. Hun har vært tydelig på at skattenivået i Norge er en av årsakene til at hun meldte flytting til Dubai. 
Isolert sett har jeg ikke noe imot nordmenn som velger å melde flytting fra Norge. Du har jo mange rikinger som har flyttet til Sveits de senere årene. Fortrinnsvis for å slippe formuesskatten. Men da bør man stå for det. 
Det er ikke slik at de som feks flytter til Sveits ikke bidrar til samfunnet og ikke betaler skatt. De betaler fortsatt inntektsskatt og en liten del formuesskatt der. 
Men i Dubai er det overhodet ingen inntektsskatt, formuesskatt eller eiendomsskatt. Noe som gjør det ekstremt lukrativt for de med høy inntekt. Helseforsikringen utgjør bare en liten promille i kostnader for rike. 
Jeg håper Skatteetaten følger nøye med hvor mange dager IR oppholder seg i Norge. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Juraibura skrev (1 time siden):

Renspikka tull. Hun har vært tydelig på at skattenivået i Norge er en av årsakene til at hun meldte flytting til Dubai. 
Isolert sett har jeg ikke noe imot nordmenn som velger å melde flytting fra Norge. Du har jo mange rikinger som har flyttet til Sveits de senere årene. Fortrinnsvis for å slippe formuesskatten. Men da bør man stå for det. 
Det er ikke slik at de som feks flytter til Sveits ikke bidrar til samfunnet og ikke betaler skatt. De betaler fortsatt inntektsskatt og en liten del formuesskatt der. 
Men i Dubai er det overhodet ingen inntektsskatt, formuesskatt eller eiendomsskatt. Noe som gjør det ekstremt lukrativt for de med høy inntekt. Helseforsikringen utgjør bare en liten promille i kostnader for rike. 
Jeg håper Skatteetaten følger nøye med hvor mange dager IR oppholder seg i Norge. 

Det med skatten har hun vært tydelig på at er grunnen til at hun bor i Dubai ja.

Så noen skrev at hun hadde betalt mer i skatt til Norge enn noen av oss ville gjøre. Så naivt, jeg har betalt mye mer enn henne men over flere år. Har ingen planer om å flytte heller så det kommer noen millioner til de neste årene. Kjenner folk som betaler i året det hun har betalt til sammen og de har ingen planer om å flytte til verken Dubai eller Sveits. Hun har i tillegg bodd hos fosterforeldre mange år og fikk leilighet av nav da hun flyttet ut. Så hva hun har tilført i pluss til staten er nok ikke mer en folk flest nei …. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (11 timer siden):

Nytter ikke si noe til de mest rabiate her, de har bestemt seg på forhånd at alt Isabel gjør er GALT i en eller annen kontekst.

Man må bare se på dem som hunder som spytter i vei mens de bjeffer voldsomt, de driter seg ut.

Det er mye man kan si om Isabel, men det folk har holdt på med av kommentarer i det siste mnd i denne tråden, enten det er psyken eller nå være regelrett glad for ulykken som rammer disse, viser bare at veldig mange her på Kvinneguiden er stusselige kvinner som er sykelig sjalu og drives av skadefryd fremfor alt.

Det er rett og slett bare patetisk å lese enkeltes poster her inne, og man skal være klar over en ting - man kan beskylde RaadSquad for å være ekstreme i sin idolisering av Raad familien, men flere her inne er like ekstreme andre veien. Disse folka - og jeg har veldig lyst å tagge alle nickene her, men skal holde meg god for det - har vel så mye de bør skamme seg over som Raadsquad gjengen.

Sannheten er vond å svelge !

Skrevet (endret)
Ellenn skrev (4 timer siden):

Er det dummeste jeg har hørt! Isabel har gang på gang klaget  på skatt! Ja, hun har også klaget på vinter! 

Endret av Sol 75
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (4 timer siden):

Ok, "følger henne ikke slavisk som en del andre gjør" skriver du ? 
Helseforsikring, levekostnader ?? Har du enda ikke forstått at hun tjener på det til slutt ??

Endret av Tenkeselv
Manglet noen ord
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Fantastisk å se hvor mange slår ned på oppegående tilbakemeldinger fra flere her som ser hva fam. Raad står for! Blir bare oppgitt og skremt at ikke enkelte kan stikke fingeren i løken og se hvor falske disse folka er ! Kontent for alle penga, i krig og kjærlighet er alt lov🤮

• Liker 11
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...