Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår at mange har andre interesser enn å følge med politisk. Og det å sette seg inn i dette er krevende. Om man på en enkel måte vil sette seg litt inn i hva det dreier seg om kan man gå inn på FB til Stortingspresidenten. Han er selv Iraner❤️ 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 time siden):

Vel, driter i pengene akkurat nå gjør hun vel ikke ? Da hadde hun ikke slått på reklamene når det som skjer nå skjer. Må hun melke dette også ? Kunne hun ikke vist seg fra en side der de som er veldig blodfans kunne fått fulgt med hva som skjer med de alle UTEN å måtte trykke gjennom all reklame ? Spesielt med noe så alvorlig som dette.

Hadde hun gjort det så hadde hun fått litt kudos av meg i hvert fall. Men ikke å melke en krig.

Tenkte jeg skulle holde meg, med å ikke skrive noe idag.

Regner med at hun bruker denne forferdelige situasjonen til det fulle.

Går utifra at det blir masse sympati handling på Ivorie nå.

Så klart hun må kjøre masse reklame, smi mens jernet er varmt.

Som sagt hun er kynisk,  manipulerende og kalkulerende. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Tenkeselv skrev (34 minutter siden):

Selvfølgelig ska det melkes 🥛🥛🥛

Det "dumme" med dette her er jo at nå fikk de alle mer gratis content å melke. 
Samt så mye negativt som blir sagt om Norge, skattesystemet osv osv kjenner jeg gjør meg kvalm. Spesielt nå som de er såååå glad for å være hjemme i det som brått er "vakre,gode,trygge" Norge.

Jeg følger ingen av de lenger fordi de fortjener ikke en ekstra følger på antallet  , men titter inn på utforsk innimellom.
Å når jeg nå tittet innom Rami å ser teksten / samt han sier "jeg ELSKER Norge" 🙄🙄 Han og Isabel er to av de verste synes jeg med sin nærmest daglige negative omtale av Norge, om det er vær, skatt +++, men nå er Norge "godt" nok.

Burde langskjemmes hele gjengen, å det burde mor og far i Irak også !

Rami elsker Norge i dag? Skulle ønske det han virkelig mener og har sagt på Snap flere ganger kom i « tvangsreprise» hver gang han lyver. Motbydelig!!!!!

• Liker 7
  • Nyttig 15
Skrevet

Rami har ikke tatt seg bryet med å lære seg ordentlig norsk engang, virker ikke interessert i å bli integrert i det landet han er så heldig med å få bo i. Han virker rett og slett utakknemlig. Og hun eldste snakker jo vanvittig dårlig for å ha bodd så lenge i Norge og i tillegg studert her. 

• Liker 9
  • Nyttig 13
Skrevet
AnnaLovise skrev (3 timer siden):

Shehed har en god sak om hun søker statsforvalteren om å få igjen skolepenger 😆

🤣🤣🤣🤣🤣👌

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnnaLovise skrev (3 timer siden):

Shehed har en god sak om hun søker statsforvalteren om å få igjen skolepenger 😆

Må vel være Lånekassen og eller NAV som burde få tilbake de pengene. Enkelte får jo dekket alt, mens andre må skatte av nedbetalt bolig. Folk som har spinket og spart for å trygge alderdommen. Korrupte elite politikere som meler sin egen kake med penger som skal gå til fattige mennesker i nød. Våre skattepenger!!!! 

Endret av Kønn
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (55 minutter siden):

Selvfølgelig ska det melkes 🥛🥛🥛

Det "dumme" med dette her er jo at nå fikk de alle mer gratis content å melke. 
Samt så mye negativt som blir sagt om Norge, skattesystemet osv osv kjenner jeg gjør meg kvalm. Spesielt nå som de er såååå glad for å være hjemme i det som brått er "vakre,gode,trygge" Norge.

Jeg følger ingen av de lenger fordi de fortjener ikke en ekstra følger på antallet  , men titter inn på utforsk innimellom.
Å når jeg nå tittet innom Rami å ser teksten / samt han sier "jeg ELSKER Norge" 🙄🙄 Han og Isabel er to av de verste synes jeg med sin nærmest daglige negative omtale av Norge, om det er vær, skatt +++, men nå er Norge "godt" nok.

Burde langskjemmes hele gjengen, å det burde mor og far i Irak også !

At IR snakker så mye negativt om skatten i Norge (også daglig, til og med) er vel en «sannhet» som har blitt til her inne. De gangene hun nevner skatt er det fordi hun fortsatt skatter til Norge. Hun flyttet til Dubai på grunn av været. Tenker du det samme om de som flykter til Spania om vinteren? At hun valgte Dubai fremfor Spania er vel ganske naturlig, med de røttene hun har. 

agent skrev (21 minutter siden):

Tenkte jeg skulle holde meg, med å ikke skrive noe idag.

Regner med at hun bruker denne forferdelige situasjonen til det fulle.

Går utifra at det blir masse sympati handling på Ivorie nå.

Så klart hun må kjøre masse reklame, smi mens jernet er varmt.

Som sagt hun er kynisk,  manipulerende og kalkulerende. 

Er det derfor hun har utsatt lanseringen av badetøy i dag? Hvis hun er så kynisk, manipulerende og kalkulerende som du mener, er jo det en veldig merkelig avgjørelse. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (17 minutter siden):

Er det derfor hun har utsatt lanseringen av badetøy i dag? Hvis hun er så kynisk, manipulerende og kalkulerende som du mener, er jo det en veldig merkelig avgjørelse. 

Nytter ikke si noe til de mest rabiate her, de har bestemt seg på forhånd at alt Isabel gjør er GALT i en eller annen kontekst.

Man må bare se på dem som hunder som spytter i vei mens de bjeffer voldsomt, de driter seg ut.

Det er mye man kan si om Isabel, men det folk har holdt på med av kommentarer i det siste mnd i denne tråden, enten det er psyken eller nå være regelrett glad for ulykken som rammer disse, viser bare at veldig mange her på Kvinneguiden er stusselige kvinner som er sykelig sjalu og drives av skadefryd fremfor alt.

Det er rett og slett bare patetisk å lese enkeltes poster her inne, og man skal være klar over en ting - man kan beskylde RaadSquad for å være ekstreme i sin idolisering av Raad familien, men flere her inne er like ekstreme andre veien. Disse folka - og jeg har veldig lyst å tagge alle nickene her, men skal holde meg god for det - har vel så mye de bør skamme seg over som Raadsquad gjengen.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Hatsumomo skrev (48 minutter siden):

Nytter ikke si noe til de mest rabiate her, de har bestemt seg på forhånd at alt Isabel gjør er GALT i en eller annen kontekst.

Man må bare se på dem som hunder som spytter i vei mens de bjeffer voldsomt, de driter seg ut.

Det er mye man kan si om Isabel, men det folk har holdt på med av kommentarer i det siste mnd i denne tråden, enten det er psyken eller nå være regelrett glad for ulykken som rammer disse, viser bare at veldig mange her på Kvinneguiden er stusselige kvinner som er sykelig sjalu og drives av skadefryd fremfor alt.

Det er rett og slett bare patetisk å lese enkeltes poster her inne, og man skal være klar over en ting - man kan beskylde RaadSquad for å være ekstreme i sin idolisering av Raad familien, men flere her inne er like ekstreme andre veien. Disse folka - og jeg har veldig lyst å tagge alle nickene her, men skal holde meg god for det - har vel så mye de bør skamme seg over som Raadsquad gjengen.

Noen ganger når jeg leser de værste kommentarene her inne så lurer jeg veldig på hvordan disse personene EGENTLIG har det med seg selv 🤷🏻‍♀️ Sånn innerst inne. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
BellaThea skrev (2 timer siden):

Rami har ikke tatt seg bryet med å lære seg ordentlig norsk engang, virker ikke interessert i å bli integrert i det landet han er så heldig med å få bo i. Han virker rett og slett utakknemlig. Og hun eldste snakker jo vanvittig dårlig for å ha bodd så lenge i Norge og i tillegg studert her. 

Følger ikke veldig med, men er ikke alle søskene født i Norge? Trodde de to elste var i fosterhjem her

• Liker 2
Skrevet
tausen skrev (22 minutter siden):

Følger ikke veldig med, men er ikke alle søskene født i Norge? Trodde de to elste var i fosterhjem her

Shehed er født i Irak, kom til norge når hun var liten. Resten er født i Norge, men Rami og Sidra bodde noen år i Irak når de var små.

• Liker 4
Skrevet

'Sånn helt ærlig! Slutt å bo under en stein..Sånn serr' Shehed sitt svar til denne kommentaren🤣 Joda! Intelligensen lyser lang vei. Er det mulig🙈. Hun fremstår rett og slett svært lite begavet. Både når det kommer til ordforåd og det meste annet🙄

Screenshot_20260301_191839_Snapchat.jpg

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
smiiiley skrev (4 timer siden):

Noen ganger når jeg leser de værste kommentarene her inne så lurer jeg veldig på hvordan disse personene EGENTLIG har det med seg selv 🤷🏻‍♀️ Sånn innerst inne. 

Tenker det er værre for IR å lese her inne, når hun skjønner at det er mange som gjennomskuer agendaen hennes.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Å bruke Instagram som nyhetskilde er spesielt!! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Hasse29 skrev (2 timer siden):

'Sånn helt ærlig! Slutt å bo under en stein..Sånn serr' Shehed sitt svar til denne kommentaren🤣 Joda! Intelligensen lyser lang vei. Er det mulig🙈. Hun fremstår rett og slett svært lite begavet. Både når det kommer til ordforåd og det meste annet🙄

Screenshot_20260301_191839_Snapchat.jpg

Shehed har egen trå på KG. 

• Liker 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (3 minutter siden):

Shehed har egen trå på KG. 

Det har de alle, men er jo ikke en kjeft her i tråden som evner å bruke dem.

• Liker 3
Skrevet
Ellenn skrev (5 timer siden):

At IR snakker så mye negativt om skatten i Norge (også daglig, til og med) er vel en «sannhet» som har blitt til her inne. De gangene hun nevner skatt er det fordi hun fortsatt skatter til Norge. Hun flyttet til Dubai på grunn av været. Tenker du det samme om de som flykter til Spania om vinteren? At hun valgte Dubai fremfor Spania er vel ganske naturlig, med de røttene hun har. 

Isabel har sagt MANGE ganger at hun flyttet fra Norge for Norge er KJEDELIG. Det er mora som sier hun oppholder seg minst mulig i Norge pga. været, hun får mer vondt når det er høst/vinter her. Trygghet kan ofte forveksles med kjedsomhet. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Isabel har sagt MANGE ganger at hun flyttet fra Norge for Norge er KJEDELIG. Det er mora som sier hun oppholder seg minst mulig i Norge pga. været, hun får mer vondt når det er høst/vinter her. Trygghet kan ofte forveksles med kjedsomhet. 

Hvorfor kom mora til Norge da?

• Liker 5
Skrevet
Taddah skrev (16 minutter siden):

Hvorfor kom mora til Norge da?

Aner ikke. Prøver ikke forsvare dem, syns de blåst hele gjengen. Blir så merkelig å høre dem sitte og lovprise Norge akkurat nå, etter all sytinga og klaginga de kommer med til vanlig. Norge er dyrt, kjedelig, kaldt osv osv. Isabel har jo virkelig stått på for å flytte hele familien til Dubai. Men POFF så var visst Norge fantastisk likevel- helt til faren er over selvsagt, og de kan flytte tilbake. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Natu skrev (1 minutt siden):

Aner ikke. Prøver ikke forsvare dem, syns de blåst hele gjengen. Blir så merkelig å høre dem sitte og lovprise Norge akkurat nå, etter all sytinga og klaginga de kommer med til vanlig. Norge er dyrt, kjedelig, kaldt osv osv. Isabel har jo virkelig stått på for å flytte hele familien til Dubai. Men POFF så var visst Norge fantastisk likevel- helt til faren er over selvsagt, og de kan flytte tilbake. 

Er vel ofte sånn med nordmenn også som flytter til utlandet. Alt er galt med Norge, men så fort helsa svikter, så skal de visst hjem igjen til Norge. 

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...