agent Skrevet lørdag kl. 13:01 #28541 Skrevet lørdag kl. 13:01 Ellenn skrev (15 minutter siden): Hva vet du om det? De aller fleste klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Ikke alle tydeligvis . 5
Nimmii Skrevet lørdag kl. 13:01 #28542 Skrevet lørdag kl. 13:01 agent skrev (Akkurat nå): Ikke alle tydeligvis . Hun har avlyst shooten nå og.er hjemme med søsknene sine 1 1
Heike72 Skrevet lørdag kl. 13:31 #28543 Skrevet lørdag kl. 13:31 Hun uttrykker at hun er i sjokk. Framstår overrasket over det som skjer. Hun har nok ikke fulgt med i nyhetsbildet eller hørt Lindas story der Nrk’s Midt-Østen korrespondent forteller om situasjonen der nede og at folket holder pusten. Det tok ikke mange dagene før krigen var i gang. Bare flaks at Isabel, Rami og Sidra er i Norge nå. De kom pga jobb, ikke pga konflikten. Og Rosegjøken sitter vist i Dubai. 2 1 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 13:32 #28544 Skrevet lørdag kl. 13:32 Tenkeselv skrev (36 minutter siden): Dette har de alle vist om lenge nå, altså uroligheter. Det er ikke så lenge siden de advarte Pimpen forrige gang heller. Men hun driter åpenbart i det , så da får hun være der da. Det burde vært forbudt å fremstå så totalt virkelighetsfjern som omtrent hele den familien viser seg som. "jeg vil bare leve i min lille boble" fikk brått en mer ekkel mening, for ingen av de ser verden for det den er. Penger og lux betyr åpenbart alt. Måtte alle som ikke har valgt å være i Irak ha det bra, de som har valgt det til tross for å vite ???? Vel you knew it ✔️ Kunne ikke sagt det bedre selv! Dette har de visst lenge… 2 1 4
agent Skrevet lørdag kl. 13:35 #28545 Skrevet lørdag kl. 13:35 Heike72 skrev (1 minutt siden): Hun uttrykker at hun er i sjokk. Framstår overrasket over det som skjer. Hun har nok ikke fulgt med i nyhetsbildet eller hørt Lindas story der Nrk’s Midt-Østen korrespondent forteller om situasjonen der nede og at folket holder pusten. Det tok ikke mange dagene før krigen var i gang. Bare flaks at Isabel, Rami og Sidra er i Norge nå. De kom pga jobb, ikke pga konflikten. Og Rosegjøken sitter vist i Dubai. Sånn er det når mann bare bryr seg om realty show. Nyheter ser de bare hvis 400000 RS begynner å sende meldinger. Jeg er helt sjokket over hvor lite de har fulgt med. Helt uforståelig. 🤦♀️ 5 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 13:36 #28546 Skrevet lørdag kl. 13:36 refill skrev (1 time siden): Om moren var i Norge hadde hun vel vært med de i går da alle søsknene spiste i lag hos Shehed? Edit: Rami våknet til masse meldinger og er i sjokk over hva som skjer. Dette har jo vært varslet (til en viss grad). De følger tydeligvis ikke med på noe nei 🙈 Hva faen foregår oppi hodene demmes?🙄 De kan skylde seg selv for å havne oppi denne situasjonen nå… Med alle som frarådes reise dit… 2 6
agent Skrevet lørdag kl. 13:38 #28547 Skrevet lørdag kl. 13:38 Har Jack søsken, en bror? Eller kan det være James🫣🤣
refill Skrevet lørdag kl. 13:42 #28548 Skrevet lørdag kl. 13:42 Jeg sjekket innom Linda som jo er i Dubai og hun bare "jeg ser minst mulig på nyheter, det som står er bare skremselspropaganda". Jaja. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde håndtert situasjonen selv tbh. Når man er der så er det jo ikke så mye å gjøre. Men at foreldrene Raad har valgt å bli i Irak skjønner jeg ikke. Men igjen, de har kanskje nok erfaring til å tolke helheten. 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 13:44 #28549 Skrevet lørdag kl. 13:44 (endret) In rhe meantime ligger Ollsson søstrene på beachclub og tar livet heeelt med ro … 😅 Endret lørdag kl. 14:07 av Tuppenoglillemor12 6
Maia3 Skrevet lørdag kl. 13:51 #28550 Skrevet lørdag kl. 13:51 Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Hva faen foregår oppi hodene demmes?🙄 De kan skylde seg selv for å havne oppi denne situasjonen nå… Med alle som frarådes reise dit… Alle vet vel hva som foregår/ikke foregår i hodene til denne gjengen. Virkelighetsfjernt til tusen 2 5
rock&republic Skrevet lørdag kl. 14:04 #28551 Skrevet lørdag kl. 14:04 agent skrev (25 minutter siden): Har Jack søsken, en bror? Eller kan det være James🫣🤣 Jack har en bror 1
rock&republic Skrevet lørdag kl. 14:05 #28552 Skrevet lørdag kl. 14:05 Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden): In rhe meantime ligger Ollsson systemene på beachclub og tar livet heeelt med ro … 😅 Fullstendig tomt mellom ørene der også 4
Aristokrat1 Skrevet lørdag kl. 14:10 #28553 Skrevet lørdag kl. 14:10 (endret) agent skrev (På 26.2.2026 den 19.06): Chatten min har klikka her. Så derfor ser det slike her ut. Isabel sier at hu sitter klar til å bestille fly til foreldre og rosegjøken. Klarer ikke han å bestille dette selv tenker jeg da? Endret lørdag kl. 14:11 av Aristokrat1 3 3
Maia92 Skrevet lørdag kl. 14:10 #28554 Skrevet lørdag kl. 14:10 agent skrev (27 minutter siden): Har Jack søsken, en bror? Eller kan det være James🫣🤣 hm, aldri hørt at Isabel noen gang nevnte at Jack hadde søsken når de var sammen🤔begynner å bli usikker på om det faktisk er Jack😂😭. James sin bror hang jo med Rami for knappe to dager siden i Dubai, og for det andre James er absolutt ikke den typen til å være seriøs med Isabel, han bare brukte henne som alle andre party jenter i Dubai,(ref videoen jeg la ut for noen dager siden). 1
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl. 14:10 #28555 Skrevet lørdag kl. 14:10 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden): In rhe meantime ligger Ollsson systemene på beachclub og tar livet heeelt med ro … 😅 Glippet innom de her en dag. De virker veldig mye verre enn Isabel. Hun ene hadde nettopp operert i ansiktet og det var hvertfall ikke pent. Hun så rett og slett forferdelig ut med noen grusomme lepper. Tror hun er det verste jeg har sett. Pen ar hun hvertfall ikke. Men, måten de snakket….virket så nedlatende, selvopptatte og arrogante. Ble jo nesten redd 😟 Heller Isabel ti ganger enn de to der en gang. Endret lørdag kl. 14:14 av Teflonhjernen 3
agent Skrevet lørdag kl. 14:12 #28556 Skrevet lørdag kl. 14:12 Maia92 skrev (1 minutt siden): hm, aldri hørt at Isabel noen gang nevnte at Jack hadde søsken når de var sammen🤔begynner å bli usikker på om det faktisk er Jack😂😭. James sin bror hang jo med Rami for knappe to dager siden i Dubai, og for det andre James er absolutt ikke den typen til å være seriøs med Isabel, han bare brukte henne som alle andre party jenter i Dubai,(ref videoen jeg la ut for noen dager siden). Da er det oppklart🤣🫣
Maia92 Skrevet lørdag kl. 14:16 #28557 Skrevet lørdag kl. 14:16 Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Glippet innom de her en dag. De virker veldig mye verre enn Isabel. Hun ene hadde nettopp operert i ansiktet og det var hvertfall ikke pent. Hun så rett og slett forferdelig ut med noen grusomme lepper. Tror hun er det verste jeg har sett. Pen ar hun hvertfall ikke. Men, måten de snakket….virket så nedlatende, selvopptatte og arrogante. Heller Isabel ti ganger enn de to der en gang. Isabel har ofte sagt at hun aldri kunne vært venn med damer som kaldte andre for hore osv, men hør på Olson søsterene sin podcast, de er vel 33 og 36 år gamle tror jeg, de kaller kvinner for horer over en lav sko, veldig stygge i munnen generelt. Og hun single(tror Johanna?) er jo på manne-jakt daglig, og siste daten hun var på så gråt hun på vei hjem fordi han ikke hadde spurt henne om hun var sulten🤦🏻♀️ 3 2
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl. 14:22 #28558 Skrevet lørdag kl. 14:22 Maia92 skrev (4 minutter siden): Isabel har ofte sagt at hun aldri kunne vært venn med damer som kaldte andre for hore osv, men hør på Olson søsterene sin podcast, de er vel 33 og 36 år gamle tror jeg, de kaller kvinner for horer over en lav sko, veldig stygge i munnen generelt. Og hun single(tror Johanna?) er jo på manne-jakt daglig, og siste daten hun var på så gråt hun på vei hjem fordi han ikke hadde spurt henne om hun var sulten🤦🏻♀️ Ok, da er de jo så tomme som de fremsto på den snappen jeg så. Ble helt fascinert av utseendet og måten å prate på. Gråt fordi han ikke spurte om hun var sulten….jaja…. Lever disse av podcast og snap? Skjønner ikke at de kan ha noe fornuftig å meddele verden. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 14:24 #28559 Skrevet lørdag kl. 14:24 Aristokrat1 skrev (13 minutter siden): Hehe da er det jo åpenbart Jack da. Han er ikke rik… 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 14:32 #28560 Skrevet lørdag kl. 14:32 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Er du skadefro over at Dubai er utrygt? Tror heller det er mangelen på innsikt til Raad hun sikter til her altså… og jeg er enig her med henne 17 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå