Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er rart hun slipper å merke med reklame, når hun bruker produktene sine. Dette settet blir lansert i helgen. Til norsk publikum.

Noen som kan reglene?

Anser henne som en versting blandt influensere som jeg følger.

Mange mener det er SE, men det er IR ifølge mine observasjoner. 

Screenshot_20260227_191704_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (37 minutter siden):

Synes det er rart hun slipper å merke med reklame, når hun bruker produktene sine. Dette settet blir lansert i helgen. Til norsk publikum.

Noen som kan reglene?

Så jo bare sitat nå fra en følger - we made the right person famous

🫣😂😏

• Liker 5
Skrevet
Markri skrev (11 minutter siden):

🫣😂😏

Kødder du??!👀 Folk har jo mista det helt… 😳

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Markri skrev (50 minutter siden):

🫣😂😏

Kleint 🤣🫣

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hvorfor bruker hun ikke mikrofon som den store snapperen hun er 🫣helt jævlig å prøve å høre dem snakke inni det sterile nakne og kalde huset😨😨 Den innredninga hennes kommer til å bli helt krise jeg ser det allerede😁 hun trenger så mye møbler og interiør til å fylle det huset at hun må vel x budsjettet med både 6 eller 7 eller 8 😂

Endret av Amber
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Amber skrev (8 minutter siden):

Hvorfor bruker hun ikke mikrofon som den store snapperen hun er 🫣helt jævlig å prøve å høre dem snakke inni det sterile nakne og kalde huset😨😨 Den innredninga hennes kommer til å bli helt krise jeg ser det allerede😁 hun trenger så mye møbler og interiør til å fylle det huset at hun må vel x budsjettet med både 6 eller 7 eller 8 😂

Der sa du det huset er kaldt 🤔 Jeg liker ikke det, men gudskjelov det er ikke jeg som skal ha det .

Kjøpe møbler ting og tang til 700 kvm, blir en kostbar affære.  Men penger har hun nok av, værre med stilen hennes.

De høye nakne hvite veggene, not my cup of tea. Sorry IR

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Markri skrev (2 timer siden):

🫣😂😏

Og de folka, de kommer til å flere minner av Isabell sitt liv, enn sitt eget, når de ligger på dødsleie. Trist. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Noen som kan reglene?

Vita og Wanda er verre

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Noen som kan reglene?

Hun er virkelig en av de beste til å sette reklame på snappene sine. Kanskje det er unntak, men de er få 

• Nyttig 3
Skrevet
Høhø skrev (1 time siden):

Vita og Wanda er verre

Ok ? Men det betyr nå fint lite hvem som er verre ? Dette er en tråd om Isabel Raad AS ;)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Der sa du det huset er kaldt 🤔 Jeg liker ikke det, men gudskjelov det er ikke jeg som skal ha det .

Kjøpe møbler ting og tang til 700 kvm, blir en kostbar affære.  Men penger har hun nok av, værre med stilen hennes.

De høye nakne hvite veggene, not my cup of tea. Sorry IR

Det blir nok helt krise og blodharry, hun eier jo ikke stil. Greit hun tjener mye med klasse og stil kan ikke kjøpes for penger 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå skal hun rive ned skapene på kjøkkenet å lage bue med hyller for å få et «kaffihjørna»😭 og tapetsere vegg lysere.

Synes kjøkkenet var det som stakk seg ut i det ellers sterile rommet. 

• Liker 11
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (2 minutter siden):

Nå skal hun rive ned skapene på kjøkkenet å lage bue med hyller for å få et «kaffihjørna»😭 og tapetsere vegg lysere.

Synes kjøkkenet var det som stakk seg ut i det ellers sterile rommet. 

Så bra at det ikke er du som skal bo der da 😊

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (1 minutt siden):

Så bra at det ikke er du som skal bo der da 😊

Ja, virkelig!😊

• Liker 3
Skrevet

Dere, jeg synes ikke ho virker så forelska, jeg altså 🙊 Ikke sånn som hun var i naboen den gangen, der hun var så skjønn når han kom og leverte en matcha til henne og levde på det hele dagen. Med denne nye (gamle Jack eller whatnot) så er kun det mest materialistiske godt nok, og knapt da har hun samme glød som før jul når hun telte ned til nyttårsfeiringen og håpet på nyttårskyss.

Selv nå, når hun ikke vet når hun får se han igjen, så er det liksom ikke noe reaksjon. Det virker veldig fake, hele greia.

Jeg tror oppriktig at naboen var ekte, at følelsene for naboen var ekte, men det at enten Jack, eller en annen, skal diskutere babyrom med IR etter ca kvarter sammen, går ikke opp.

Er dette spill for galleriet? Spill for serien? Kanskje naboen egentlig skulle vært en del av serien han og, men når det tok slutt på nyttår så krasjlandet ho veldig. Jack, enkel mann, glad i penger, kjøpt og betalt av IR/produksjonen for å spille typen til Isabel som erstatning for den som egentlig hadde rollen, naboen.

Hadde hun bare virket forelsket på ekte, sånn som vi har sett henne før... men nei. Jeg tror nok vi skal bevitne et brudd også i denne kommende serien 🙊

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet
Høhø skrev (8 timer siden):

Vita og Wanda er verre

🤣🫣🤣 ser ikke på dem 

• Liker 1
Skrevet
hjerteis skrev (27 minutter siden):

Dere, jeg synes ikke ho virker så forelska, jeg altså 🙊 Ikke sånn som hun var i naboen den gangen, der hun var så skjønn når han kom og leverte en matcha til henne og levde på det hele dagen. Med denne nye (gamle Jack eller whatnot) så er kun det mest materialistiske godt nok, og knapt da har hun samme glød som før jul når hun telte ned til nyttårsfeiringen og håpet på nyttårskyss.

Selv nå, når hun ikke vet når hun får se han igjen, så er det liksom ikke noe reaksjon. Det virker veldig fake, hele greia.

Jeg tror oppriktig at naboen var ekte, at følelsene for naboen var ekte, men det at enten Jack, eller en annen, skal diskutere babyrom med IR etter ca kvarter sammen, går ikke opp.

Er dette spill for galleriet? Spill for serien? Kanskje naboen egentlig skulle vært en del av serien han og, men når det tok slutt på nyttår så krasjlandet ho veldig. Jack, enkel mann, glad i penger, kjøpt og betalt av IR/produksjonen for å spille typen til Isabel som erstatning for den som egentlig hadde rollen, naboen.

Hadde hun bare virket forelsket på ekte, sånn som vi har sett henne før... men nei. Jeg tror nok vi skal bevitne et brudd også i denne kommende serien 🙊

Den personen virker mer som en assistent.  Hun har ikke samme gløden som ved de andre gjøkene.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Den personen virker mer som en assistent.  Hun har ikke samme gløden som ved de andre gjøkene.

Eksakt!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva gjør dem nå, når det har brudd ut krig i Midtøsten. 

Skal vel fortsette å melke kua, som Rami sier. Tror dvs. Store   CLICK BAIT på snapchat. 

• Liker 7
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Hva gjør dem nå, når det har brudd ut krig i Midtøsten. 

Skal vel fortsette å melke kua, som Rami sier. Tror dvs. Store   CLICK BAIT på snapchat. 

Huff så grusomt! Krigen altså. Nå er vel hele familien i Norge, håper ikke krigen blir langvarig der nede 😭

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...