Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Enig. Han burde tenke på seg selv og leve sitt eget liv. Men kanskje ikke så lett med en hel måned når Sidra er helt ny i Dubai. Ikke at det egentlig er hans problem men.

Kan bli ett dilemma for han dette, håper han følger ❤️.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Princess_81 skrev (7 timer siden):

Hun gjør meg kvalm 

Motbydelig hele hun og livsstilen hennes

• Liker 7
Skrevet (endret)
Sirah skrev (1 time siden):

Enig. Han burde tenke på seg selv og leve sitt eget liv. Men kanskje ikke så lett med en hel måned når Sidra er helt ny i Dubai. Ikke at det egentlig er hans problem men.

Jeg tror aldri Sidra vil «overleve» Dubai alene. Uten venninner, uten nettverk, Isabel flytter sammen med exen (mest sannsynlig) og Tami med sitt.   Ikke kjører hun bil der nede heller…. Jobber bittelitt fra senga med Ivorie.. alle bor forskjellige steder.. Nei.. jeg gir henne 3-4 mnd 🙄

Med mindre hun blir sugarbaby for rik mann som resten av gjengen der nede …. 😅

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Kan bli ett dilemma for han dette, håper han følger ❤️.

Ja det hadde blitt et dilemma for alle ❤️ Skjønner godt at han savner dama. Håper han finner en fin balanse på det :)

Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden):

Jeg tror aldri Sidra vil «overleve» Dubai alene. Uten venninner, uten nettverk, Isabel flytter sammen med exen (mest sannsynlig) og Tami med sitt.   Ikke kjører hun bil der nede heller…. Jobber bittelitt fra senga med Ivorie.. alle bor forskjellige steder.. Nei.. jeg gir henne 3-4 mnd 🙄

Med mindre hun blir sugarbaby for rik mann som resten av gjengen der nede …. 😅

Jeg har selv flyttet to ganger til helt nye plasser uten venninner og nettverk og det er beintøft i begynnelsen. Jeg hadde heldigvis full jobb og en hobby som gjorde at man lett kom i kontakt med nye mennesker - uten det tror jeg nok at jeg helt seriøst hadde tatt halen mellom beina og rømt hjem! Den gangen jeg flyttet til et annet land så var det virkelig tøft pga språkproblemer i tillegg. Syntes hun er supertøff som tester! Men hun MÅ gjøre en innsats for å skaffe seg et eget liv der ellers blir det ekstremt tøft for henne. Hun må skaffe seg venninner på sin egen alder, om ikke kommer hun nok snart til å bo i Norge igjen ja.

Når det er sagt så syntes jeg at hun har tatt seg ekstremt opp på snap! Har fulgt litt med på henne i denne prosessen og syntes hun er overraskende morsom å følge i forhold til hva hun var tidligere :) 

• Liker 4
Skrevet (endret)
agent skrev (16 timer siden):

Nå har jeg sett hele villaen til 47 mill. 

Synes ikke den var WOW, ble litt skuffa🫣

Litt kjedelig da jeg har vært med å betale for den🤣🙈🤣

Syns ikke den var noe fin i det hele tatt😂 Hva i huleste skal hun med 700kvm alene liksom🙈 Ligger jo bare i senga store deler av dagen lell...Kunne heller kjøpt seg noe mindre som virkelig var WOW interiørmessig!

Endret av Hasse29
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Cami9 skrev (16 timer siden):

Viktig å nevne å nevne «millioner kroner» så ofte som mulig!😂 

IMG_2794.png

Ja det har vel vært nevnt en billion ganger siden hun kjøpte😂 Ikke var den noe fin interiørmessig heller. Bare alt for stort og upersonlig. Helt sykt å kjøpe noe på 700kvm når hun er alene. Venner/nettverk som renner ned dørene har hun vel heller ikke akkurat flust av...

Endret av Hasse29
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Hasse29 skrev (Akkurat nå):

Syns ikke den var noe det hele tatt😂 Hva i huleste skal hun med 700kvm alene liksom🙈 Ligger jo bare i senga store deler av dagen lell...Kunne heller kjøpt seg noe mindre som virkelig var WOW interiørmessig!

Kan heller ikke forstå at hun vil bo på 700kvm alene. Hun som er så redd og opptatt av å føle seg trygg. Hvis hun allerede tenker på å oppgradere til større og dyrere villa om 5 år, så kan jeg ikke fatte hvorfor hun kjøper en så stor villa nå for å bo i alene. 
Hun begrunner det med besøk fra familie, men det er nå som regel moren som er der på besøk🙈 Shehed vet nå ikke hva hun vil og er så frem og tilbake etter dagsform for hva som er godt nok for henne, så hun er da ikke noe fast besøk hos Isabel heller🙈 

Realiteten er at hun er stormannsgal og vil bare ha det dyreste å flashe med, derav også ørten presiseringer på snap om «Villa til 47mill». 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden):

Kan heller ikke forstå at hun vil bo på 700kvm alene. Hun som er så redd og opptatt av å føle seg trygg. Hvis hun allerede tenker på å oppgradere til større og dyrere villa om 5 år, så kan jeg ikke fatte hvorfor hun kjøper en så stor villa nå for å bo i alene. 
Hun begrunner det med besøk fra familie, men det er nå som regel moren som er der på besøk🙈 Shehed vet nå ikke hva hun vil og er så frem og tilbake etter dagsform for hva som er godt nok for henne, så hun er da ikke noe fast besøk hos Isabel heller🙈 

Realiteten er at hun er stormannsgal og vil bare ha det dyreste å flashe med, derav også ørten presiseringer på snap om «Villa til 47mill». 

Helt enig!!👌 Hvor ofte på disse årene har hun hatt venninner/venner på besøk, middag eller lignende? Det er jo kun mora, Rami og Sidra det går i....Må nesten le når hun sitter og snakker om alle poolparty's hun skal ha i villa'n osv😂 Med hvem? Sidra, Rami og noen kompiser av Rami på tjue år slik som på nyttår🤣🙈

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet

Å betale så mye for et hus uten utsikt er jo helt vilt. Hun ser jo bare rett inn i gjerder og andre husvegger. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
BellaThea skrev (1 minutt siden):

Å betale så mye for et hus uten utsikt er jo helt vilt. Hun ser jo bare rett inn i gjerder og andre husvegger. 

Tenkte det samme. Tenk å bytte ut den utsikten hun har nå, med det der🙈 hennes nåværende utsikt har jo vært en stor del av snappene hennes🙈 

Blir sikkert kjempekoselig å sitte alene i 700kvm med hus å se inn i busker og nabohus🙈 poolen og uteområdet hennes vil jo bli kjedlig når hun har hatt det i noen uker. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (22 minutter siden):

Tenkte det samme. Tenk å bytte ut den utsikten hun har nå, med det der🙈 hennes nåværende utsikt har jo vært en stor del av snappene hennes🙈 

Blir sikkert kjempekoselig å sitte alene i 700kvm med hus å se inn i busker og nabohus🙈 poolen og uteområdet hennes vil jo bli kjedlig når hun har hatt det i noen uker. 

Kan umulig bli overstimulert med den utsikten. 🤣 (overstimulert er ett ord hun bruker selv)

• Liker 3
Skrevet

Flere som reagerer og er lei Rami med alle «VI» kommentarene? Høres ut som de har kjøpt villa sammen, at han skal bo der. 
Får helt piggene ut av å høre han er the BIG boss i familien 🤮

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Lillibet skrev (1 time siden):

Flere som reagerer og er lei Rami med alle «VI» kommentarene? Høres ut som de har kjøpt villa sammen, at han skal bo der. 
Får helt piggene ut av å høre han er the BIG boss i familien 🤮

Enig, og når han går inn i det ene rommet «maids/drivers room»  og sier at her kan ingen oppholde seg. Hvor kommer han fra egentlig? Blir så uvel av hele familien og all flashing. Hadde det ikke vært for alle operasjonene til Isabel hadde ingen brydd seg med noen av de. De hadde fortsatt oppholdt seg i kommunal leilighet i Oslo. (Ingenting galt med å bo i kommunal leilighet)

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det bare reklame for Ivorie på Isabel Raad sin snapchat nå?

Var innom nå, hun fikk hjelp av Linda med noe sofa mål, så rett på reklame🥱 ikke noe mer enn det, er isåfall veldig aggresiv markedsføring. 

• Liker 6
Skrevet
rock&republic skrev (1 time siden):

Enig, og når han går inn i det ene rommet «maids/drivers room»  og sier at her kan ingen oppholde seg. Hvor kommer han fra egentlig? Blir så uvel av hele familien og all flashing. Hadde det ikke vært for alle operasjonene til Isabel hadde ingen brydd seg med noen av de. De hadde fortsatt oppholdt seg i kommunal leilighet i Oslo. (Ingenting galt med å bo i kommunal leilighet)

Enig! Og det er akkurat derfor denne familien oppfører seg så usmakelig… De har ingen klasse.. De kommer fra ingenting og har tillært seg å snylte og svindle.. Dette er min mening. De kommer fra ingenting og får plutselig ufattelig med rikdom raskt. (IR) og blir stormannsgal e.. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Tror dere ikke at alt som har skjedd de siste ukene/månedene skyldes filminnspilling, da?

Maldivene, kjæreste, villakjøp, operasjoner, Sidra flytter til Dubai osv. Det hadde jo ikke vært noe innhold hvis det kun hadde handlet om Isabel som lager kaffe i leiligheten. 
Vinn, vinn for alle involverte hvis serien slår an i Norge og utlandet. Enda mere fame & money til alle 😁

• Liker 3
  • Nyttig 15
Skrevet

Var innom snap og fikk opp reklame for Prime Video. Det var Isabel som kom med en lang oppramsing på hva hun forventer av en gjøk 🙈 Det er helt meningsløst alt hun kommer med. Fikk i hvert fall bekreftet at det tydeligvis kommer en serie da. Lurer på hva hun mener at en gjøk kan forvente av henne? 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Heike72 skrev (19 minutter siden):

Var innom snap og fikk opp reklame for Prime Video. Det var Isabel som kom med en lang oppramsing på hva hun forventer av en gjøk 🙈 Det er helt meningsløst alt hun kommer med. Fikk i hvert fall bekreftet at det tydeligvis kommer en serie da. Lurer på hva hun mener at en gjøk kan forvente av henne? 🤷🏼‍♀️

Hva hun mener en gjør bør forvente av henne? hun har samme svar som Olson søsterene og resten av sosiale medier influenserne, at «just a man being In my present should be enough for him👑», eller «I bring my lipgloss to the table»😅

• Nyttig 7
Skrevet
Maia92 skrev (5 minutter siden):

Hva hun mener en gjør bør forvente av henne? hun har samme svar som Olson søsterene og resten av sosiale medier influenserne, at «just a man being In my present should be enough for him👑», eller «I bring my lipgloss to the table»😅

De er klona hele gjengen…. Både utseende og personlighet. (Les: mangel på..) 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkelser.

Sol, admin. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...