Tenkeselv Skrevet i går, 22:31 #28441 Skrevet i går, 22:31 Sirah skrev (1 time siden): Ja 🫣 Jeg har jo lagt merke til det før også, men trodde bare det var en dum uvane hun hadde lagt til seg 🫣 Mener å huske det begynte å skje rett etter siste sesong av Kardashians Jeg reagerte på at Kim K gjorde det, for jeg har aldri sett henne gjøre det før. isabel så jo selvsagt den sesongen når den kom, å poff der var tunga på plass 😂😂😂 Det som ble idiotisk var at det var så åpenlyst for å kopiere Kim K. 5 3
vilas Skrevet i går, 22:59 #28442 Skrevet i går, 22:59 Hallepalle2 skrev (På 23.2.2026 den 12.48): Jeg har ingen problemer å tenke meg at det tar ganske lang tid å redigere, skrive tekst og legge til musikk. Hvor mange timer det er snakk om aner jeg ikke, men poenget mitt er at det er mye man ikke ser gjennom dagen hennes også. Å tro at man har kontroll på hva hun bedriver 24/7 er litt forstyrrende, faktisk. I tar jo opp snap når hun sitter på toalettet og driter 🤔 ikke mye normalt og fint av en dame. 5
Cami9 Skrevet i går, 23:01 #28443 Skrevet i går, 23:01 vilas skrev (Akkurat nå): I tar jo opp snap når hun sitter på toalettet og driter 🤔 ikke mye normalt og fint av en dame. Ja og samtidg er hun besatt av røde flagg hos menn…. Well, well😂 3 1
vilas Skrevet i går, 23:05 #28444 Skrevet i går, 23:05 (endret) Tenkeselv skrev (51 minutter siden): Mener å huske det begynte å skje rett etter siste sesong av Kardashians Jeg reagerte på at Kim K gjorde det, for jeg har aldri sett henne gjøre det før. isabel så jo selvsagt den sesongen når den kom, å poff der var tunga på plass 😂😂😂 Det som ble idiotisk var at det var så åpenlyst for å kopiere Kim K. På Jodel skriver folk at I ser ut som ett hesteansikt nå. Nå når hun har fylt opp i ansikt og kinn ( mistenker d) så det hun værre ut enn noen gang. Og nå lurer jeg på om I er uenig med Pierre etter at han la ut bilde fra nyttårsaften. For hun nevner ikke han lengre. Og han var jo tydeligvis som ett fam.medl tidligere. Endret i går, 23:24 av vilas 6 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 23:14 #28445 Skrevet i går, 23:14 vilas skrev (7 minutter siden): På Jodel skriver folk at I ser ut som ett hesteansikt nå. Nå når hun har fylt opp i ansikt og kinn ( mistenker d) så det hun bærre ut enn noen gang. Og nå lurer jeg på om I er uenig med Pierre etter at han la ut bilde fra nyårsaften. For hun nevner ikke han lengre. Og han var jo tydeligvis som ett fam.medl tidligere. De ble vel uvenner tenker jeg. Ser for meg den meltdown hun hadde gjaldt kun dette med bilde av naboen som ble lagt ut av Pierre. Ble sikkert drama der!👀😝 4 3
Maia3 Skrevet 23 timer siden #28446 Skrevet 23 timer siden Nimmii skrev (7 timer siden): Hun snakket ikke om å bytte implantater, men fjerne vev eller noe? Det så visst ikke bra ut når hun var naken. Kan jo være Jack som har påpekt noe han ikke liker.. Men hun hadde sett så mye finere ut med mindre implantater. Sist de var sammen så ville han at hun skulle operere så hun fikk tigh gap. Er nok han som ligger bak inngrep ang puppene også. Og hun GJØR det. Noen som sa lavmål ? 2 3
Nobetterthanaman Skrevet 14 timer siden #28447 Skrevet 14 timer siden Kan noen oppdatere meg på hva som skjedde mellom Isabel å Golnas? De hang jo sammen som erteris, så ble det plutselig bråstopp! Noen som vet, for jeg er nysgjerrig😂 2
Maia92 Skrevet 8 timer siden #28448 Skrevet 8 timer siden (endret) Nobetterthanaman skrev (6 timer siden): Kan noen oppdatere meg på hva som skjedde mellom Isabel å Golnas? De hang jo sammen som erteris, så ble det plutselig bråstopp! Noen som vet, for jeg er nysgjerrig😂 Det jeg husker var at det brått ble slutt med podden de hadde sammen, så folk spekulerte, og så plutselig en dag la Shehed ut en story på insta hvor hun virka pissesur, hun sa at Golnaz viste seg å være slange i familien, at ingen noen gang skulle ha kontakt med henne igjen osv. Også sletta hun den kjapt. Den familien har overhode ikke noe godt forhold til andre i slekta enn med bare hverandre, moren hennes og tanta hennes har ikke snakket sammen i over tjue år, Shehed brøt kontakt for ikke så altfor lenge siden med den eine siden av slekta osv. Endret 8 timer siden av Maia92 2 2
Sol Rampelyset Skrevet 7 timer siden #28449 Skrevet 7 timer siden Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. Sol, admin. 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #28450 Skrevet 6 timer siden Sol Rampelyset skrev (42 minutter siden): Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. Sol, admin. Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Er overhode ikke spekulasjoner men fakta. 3
Snuppa82 Skrevet 4 timer siden #28451 Skrevet 4 timer siden 3 hours ago, Maia92 said: Det jeg husker var at det brått ble slutt med podden de hadde sammen, så folk spekulerte, og så plutselig en dag la Shehed ut en story på insta hvor hun virka pissesur, hun sa at Golnaz viste seg å være slange i familien, at ingen noen gang skulle ha kontakt med henne igjen osv. Også sletta hun den kjapt. Den familien har overhode ikke noe godt forhold til andre i slekta enn med bare hverandre, moren hennes og tanta hennes har ikke snakket sammen i over tjue år, Shehed brøt kontakt for ikke så altfor lenge siden med den eine siden av slekta osv. Er det samme søster som hun la ut en forklaring på at hun selv hadde tatt feil og la seg flat?
Fiin Skrevet 4 timer siden #28452 Skrevet 4 timer siden Jeg lurer på om Isabel skal vitne, hun skal vel straks til Norge 🤔 1
Sirah Skrevet 3 timer siden #28453 Skrevet 3 timer siden Fiin skrev (15 minutter siden): Jeg lurer på om Isabel skal vitne, hun skal vel straks til Norge 🤔 Det hadde jo ikke vært helt ulogisk. De filmet jo til Girls of Oslo i den perioden så hun hadde jo en del med Nora å gjøre. Har tenkt på det flere ganger faktisk. 1
refill Skrevet 3 timer siden #28454 Skrevet 3 timer siden Anniken og Sophie skal vitne. Det er ikke noe informasjon om at Isabel skal det. Og de trenger ikke tre stykk som kan vitne om det samme. 1
Hasse29 Skrevet 3 timer siden #28455 Skrevet 3 timer siden Syns det er helt utrolig at Shehed kan leve av snap🙈 Hu gjør jo absolutt ingen verdens ting annet enn å ligge i den senga si og se på tv😂 For meg er det helt ufattelig at noen syns dette er underholdene🙄 7 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #28456 Skrevet 3 timer siden Hasse29 skrev (13 minutter siden): Syns det er helt utrolig at Shehed kan leve av snap🙈 Hu gjør jo absolutt ingen verdens ting annet enn å ligge i den senga si og se på tv😂 For meg er det helt ufattelig at noen syns dette er underholdene🙄 Åååå hadde glemt ut hun!👀😅😂 Haha… 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #28457 Skrevet 3 timer siden Maia92 skrev (4 timer siden): Det jeg husker var at det brått ble slutt med podden de hadde sammen, så folk spekulerte, og så plutselig en dag la Shehed ut en story på insta hvor hun virka pissesur, hun sa at Golnaz viste seg å være slange i familien, at ingen noen gang skulle ha kontakt med henne igjen osv. Også sletta hun den kjapt. Den familien har overhode ikke noe godt forhold til andre i slekta enn med bare hverandre, moren hennes og tanta hennes har ikke snakket sammen i over tjue år, Shehed brøt kontakt for ikke så altfor lenge siden med den eine siden av slekta osv. Sier mye om Raad familien faktisk.. 2
Sol Rampelyset Skrevet 3 timer siden #28458 Skrevet 3 timer siden Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin.
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #28459 Skrevet 3 timer siden Hasse29 skrev (17 minutter siden): Syns det er helt utrolig at Shehed kan leve av snap🙈 Hu gjør jo absolutt ingen verdens ting annet enn å ligge i den senga si og se på tv😂 For meg er det helt ufattelig at noen syns dette er underholdene🙄 Sier alt om RS, nesten som en kult. 3
Tenkeselv Skrevet 1 time siden #28460 Skrevet 1 time siden Hasse29 skrev (2 timer siden): Syns det er helt utrolig at Shehed kan leve av snap🙈 Hu gjør jo absolutt ingen verdens ting annet enn å ligge i den senga si og se på tv😂 For meg er det helt ufattelig at noen syns dette er underholdene🙄 Jeg er så enig med deg, for meg så fremstår hun litt for "sløv" uten at Jeg skal sette noen ord på "sløv". Men det er jo ulempen med Snap, man får betaling så lenge man poster noe i det hele tatt. å da kan hun bare fylle feeden med "ingenting" da 🤷♀️ Det er så mange andre som hadde fortjent å få den "gratissjansen" som hun og de andre søsknene fikk servert, men sånn er det med de hardcore RS. Man må jo følge og opphøye alle i familien 🙏🙏🙏🙏🙏 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå