Markri Skrevet 23 timer siden #28521 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Tror også det er han som kan ha påpekt dette.. Hun har jo også startet med botox igjen etter hun traff han og sminke seg igjen h er dag.. blitt en del tynnere og.. 💀 Om det i det hele tatt er mulig.. 🙄🙄 Jeg har også selv erfaring med implantater som kan se «deformert» ut når man går kraftig ned i vekt…. Just saying 🤷🏼♀️ Satt å kikket på bilder av henne fra da hun og Jack var sammen. Hun hadde så fin vekt da, rund i ansiktet og så mer sunn ut 💔 6
Sirah Skrevet 23 timer siden #28522 Skrevet 23 timer siden agent skrev (1 time siden): Bimbo gjør det også 🙈 🫣
Tenkeselv Skrevet 22 timer siden #28523 Skrevet 22 timer siden Sirah skrev (3 timer siden): Hjelpes så dette er faktisk en greie? 😅 Trodde det var en dårlig uvane hun hadde lagt seg til jeg 😅 Ja det er et par norske profiler som gjør det samme, det ser helt teit ut 🤣🤣 ser jo at Sidra også nå gjør det 🙄 At ikke de ser hvor dumt det ser ut selv 😅 3
Trixie99 Skrevet 22 timer siden #28524 Skrevet 22 timer siden Vent hva? Hva gjør de med tungen?? Haha jeg har ikke lagt merke til det 1
Sirah Skrevet 22 timer siden #28525 Skrevet 22 timer siden Tenkeselv skrev (9 minutter siden): Ja det er et par norske profiler som gjør det samme, det ser helt teit ut 🤣🤣 ser jo at Sidra også nå gjør det 🙄 At ikke de ser hvor dumt det ser ut selv 😅 Hjelpes! Nå klarer jeg ikke å ikke se det lenger 😅 2
agent Skrevet 22 timer siden #28526 Skrevet 22 timer siden Sirah skrev (8 minutter siden): Hjelpes! Nå klarer jeg ikke å ikke se det lenger 😅 Har du sett det nå 🫣
Sirah Skrevet 21 timer siden #28527 Skrevet 21 timer siden agent skrev (10 minutter siden): Har du sett det nå 🫣 Ja 🫣 Jeg har jo lagt merke til det før også, men trodde bare det var en dum uvane hun hadde lagt til seg 🫣 2
Tenkeselv Skrevet 20 timer siden #28528 Skrevet 20 timer siden Trixie99 skrev (2 timer siden): Vent hva? Hva gjør de med tungen?? Haha jeg har ikke lagt merke til det Tar tungen ned og ut i munnviken. Bare se etter så legger du merke til det 😅 Jeg husker jeg så siste sesong av Kardashians, å "Vipps" der begynte Isabel med det også. Sidra , Bianca Ingrosso osv også. Det er bare så dumt å se på 🙈 For man ser det ikke er narurlig, men plukket opp fra et av deres største idoler. 2 2
Tenkeselv Skrevet 20 timer siden #28529 Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Ja 🫣 Jeg har jo lagt merke til det før også, men trodde bare det var en dum uvane hun hadde lagt til seg 🫣 Mener å huske det begynte å skje rett etter siste sesong av Kardashians Jeg reagerte på at Kim K gjorde det, for jeg har aldri sett henne gjøre det før. isabel så jo selvsagt den sesongen når den kom, å poff der var tunga på plass 😂😂😂 Det som ble idiotisk var at det var så åpenlyst for å kopiere Kim K. 5 1
vilas Skrevet 19 timer siden #28530 Skrevet 19 timer siden Hallepalle2 skrev (På 23.2.2026 den 12.48): Jeg har ingen problemer å tenke meg at det tar ganske lang tid å redigere, skrive tekst og legge til musikk. Hvor mange timer det er snakk om aner jeg ikke, men poenget mitt er at det er mye man ikke ser gjennom dagen hennes også. Å tro at man har kontroll på hva hun bedriver 24/7 er litt forstyrrende, faktisk. I tar jo opp snap når hun sitter på toalettet og driter 🤔 ikke mye normalt og fint av en dame. 4
Cami9 Skrevet 19 timer siden #28531 Skrevet 19 timer siden vilas skrev (Akkurat nå): I tar jo opp snap når hun sitter på toalettet og driter 🤔 ikke mye normalt og fint av en dame. Ja og samtidg er hun besatt av røde flagg hos menn…. Well, well😂 3
vilas Skrevet 19 timer siden #28532 Skrevet 19 timer siden (endret) Tenkeselv skrev (51 minutter siden): Mener å huske det begynte å skje rett etter siste sesong av Kardashians Jeg reagerte på at Kim K gjorde det, for jeg har aldri sett henne gjøre det før. isabel så jo selvsagt den sesongen når den kom, å poff der var tunga på plass 😂😂😂 Det som ble idiotisk var at det var så åpenlyst for å kopiere Kim K. På Jodel skriver folk at I ser ut som ett hesteansikt nå. Nå når hun har fylt opp i ansikt og kinn ( mistenker d) så det hun værre ut enn noen gang. Og nå lurer jeg på om I er uenig med Pierre etter at han la ut bilde fra nyttårsaften. For hun nevner ikke han lengre. Og han var jo tydeligvis som ett fam.medl tidligere. Endret 19 timer siden av vilas 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #28533 Skrevet 19 timer siden vilas skrev (7 minutter siden): På Jodel skriver folk at I ser ut som ett hesteansikt nå. Nå når hun har fylt opp i ansikt og kinn ( mistenker d) så det hun bærre ut enn noen gang. Og nå lurer jeg på om I er uenig med Pierre etter at han la ut bilde fra nyårsaften. For hun nevner ikke han lengre. Og han var jo tydeligvis som ett fam.medl tidligere. De ble vel uvenner tenker jeg. Ser for meg den meltdown hun hadde gjaldt kun dette med bilde av naboen som ble lagt ut av Pierre. Ble sikkert drama der!👀😝 1 2
Maia3 Skrevet 18 timer siden #28534 Skrevet 18 timer siden Nimmii skrev (7 timer siden): Hun snakket ikke om å bytte implantater, men fjerne vev eller noe? Det så visst ikke bra ut når hun var naken. Kan jo være Jack som har påpekt noe han ikke liker.. Men hun hadde sett så mye finere ut med mindre implantater. Sist de var sammen så ville han at hun skulle operere så hun fikk tigh gap. Er nok han som ligger bak inngrep ang puppene også. Og hun GJØR det. Noen som sa lavmål ? 1 1
Nobetterthanaman Skrevet 9 timer siden #28535 Skrevet 9 timer siden Kan noen oppdatere meg på hva som skjedde mellom Isabel å Golnas? De hang jo sammen som erteris, så ble det plutselig bråstopp! Noen som vet, for jeg er nysgjerrig😂 1
Maia92 Skrevet 3 timer siden #28536 Skrevet 3 timer siden (endret) Nobetterthanaman skrev (6 timer siden): Kan noen oppdatere meg på hva som skjedde mellom Isabel å Golnas? De hang jo sammen som erteris, så ble det plutselig bråstopp! Noen som vet, for jeg er nysgjerrig😂 Det jeg husker var at det brått ble slutt med podden de hadde sammen, så folk spekulerte, og så plutselig en dag la Shehed ut en story på insta hvor hun virka pissesur, hun sa at Golnaz viste seg å være slange i familien, at ingen noen gang skulle ha kontakt med henne igjen osv. Også sletta hun den kjapt. Den familien har overhode ikke noe godt forhold til andre i slekta enn med bare hverandre, moren hennes og tanta hennes har ikke snakket sammen i over tjue år, Shehed brøt kontakt for ikke så altfor lenge siden med den eine siden av slekta osv. Endret 3 timer siden av Maia92 2
Sol Rampelyset Skrevet 2 timer siden #28537 Skrevet 2 timer siden Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. Sol, admin. 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #28538 Skrevet 1 time siden Sol Rampelyset skrev (42 minutter siden): Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. Sol, admin. Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Er overhode ikke spekulasjoner men fakta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå