Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig i at man skal holde seg for god til å direkte kritisere utseende hennes. Det er mer enn nok annet vi kan diskutere angående henne. Når det er sagt, så må jeg si at hun var jo nydelig og vakker fra naturens side, og jeg synes det er veldig trist at Isabel føler at hun må endre på utseendet sitt i såpass stor grad for å være bra nok/føle seg bra nok 😕

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen oppdatere meg på hva som skjedde mellom Isabel å Golnas? De hang jo sammen som erteris, så ble det plutselig bråstopp! Noen som vet, for jeg er nysgjerrig😂

• Liker 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (11 timer siden):

Mener å huske det begynte å skje rett etter siste sesong av Kardashians ;)

Jeg reagerte på at Kim K gjorde det, for jeg har aldri sett henne gjøre det før.

isabel så jo selvsagt den sesongen når den kom, å poff der var tunga på plass 😂😂😂 Det som ble idiotisk var at det var så åpenlyst for å kopiere Kim K.

Haha det er jo litt vittig også 😅

Og enig i diskusjonene om utseendet nå, det er langt over streken. Det er så mye vi kan diskutere og plukke fra hverandre at dit trenger vi virkelig ikke å synke!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (33 minutter siden):

Haha det er jo litt vittig også 😅

Og enig i diskusjonene om utseendet nå, det er langt over streken. Det er så mye vi kan diskutere og plukke fra hverandre at dit trenger vi virkelig ikke å synke!

Det med tungen er jo bare en ting hun gjør å ikke basert på utseende ;) 
Ellers enig med deg at man skriver ikke "hestetryne" osv, en plass går grensen 

• Liker 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (22 minutter siden):

Ja det med tungen er jo en "artig observasjon" så tenkte ikke på det som over streken. Mulig jeg ikke skilte det godt nok :)

Isabel har jo vært så åpen om spiseforstyrrelser osv og det er jo tydelig at hun ikke har det bra med tanke på det. Da trenger virkelig ikke vi å være med på å bidra til at hun skal få det enda værre. Vi vet jo at hun innimellom leser her inne og hadde jeg lest at folk syntes at jeg ligner på en hest så hadde det ikke gjort selvbildet mitt noe bedre. Noen ting holder man seg for god til.

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Ja det med tungen er jo en "artig observasjon" så tenkte ikke på det som over streken. Mulig jeg ikke skilte det godt nok :)

Isabel har jo vært så åpen om spiseforstyrrelser osv og det er jo tydelig at hun ikke har det bra med tanke på det. Da trenger virkelig ikke vi å være med på å bidra til at hun skal få det enda værre. Vi vet jo at hun innimellom leser her inne og hadde jeg lest at folk syntes at jeg ligner på en hest så hadde det ikke gjort selvbildet mitt noe bedre. Noen ting holder man seg for god til.

Kanskje det er bra for henne å få en virkelighetsforståelse  av problemet. 

Hun er jo ett forbilde for mange i alle aldre, den hun er nå er ikke noe godt forbilde. 

Hun har dårlig /farlig innflytelse.  Behøver ikke gå langt, det er bare å se på søsteren. 

Den siste tiden har hun blitt veldig fiksert på kropp og penger.

Tror ikke det har med noe hun leser her inne eller andre forum.

Men nå er det dette hun vil vi skal se og høre, blir veldig rart å ikke kunne ha innlegg som er saklig ang. temaet.

Vi kan ikke pakke alt inn i bomull verken ang.sp eller hennes barndom. Så lenge hun ikke gjør noe med sine problemer selv(eller innser det selv)

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er bra for henne å få en virkelighetsforståelse  av problemet. 

Hun er jo ett forbilde for mange i alle aldre, den hun er nå er ikke noe godt forbilde. 

Hun har dårlig /farlig innflytelse.  Behøver ikke gå langt, det er bare å se på søsteren. 

Den siste tiden har hun blitt veldig fiksert på kropp og penger.

Tror ikke det har med noe hun leser her inne eller andre forum.

Men nå er det dette hun vil vi skal se og høre, blir veldig rart å ikke kunne ha innlegg som er saklig ang. temaet.

Vi kan ikke pakke alt inn i bomull verken ang.sp eller hennes barndom. Så lenge hun ikke gjør noe med sine problemer selv(eller innser det selv)

Du har mange gode poenger her og jeg tror heller ikke at "vi" er årsaken til at hun har det kjipt. Men trenger vi å kalle henne for en hest? Er det nødvendig? Hva konstruktivt kommer ut av det?

Det er mange måter man kan debatere og diskutere på uten at man trår over streken eller blir ufin. Å ha saklige innlegg ang temaet er noe helt annet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 timer siden):

Man legger jo merke til hvilke nick det er som røper sine holdinger med slike kommentarer. 

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Du har mange gode poenger her og jeg tror heller ikke at "vi" er årsaken til at hun har det kjipt. Men trenger vi å kalle henne for en hest? Er det nødvendig? Hva konstruktivt kommer ut av det?

Det er mange måter man kan debatere og diskutere på uten at man trår over streken eller blir ufin. Å ha saklige innlegg ang temaet er noe helt annet.

Akkurat det er å strekke strikken for langt, enig med deg der.👍

Skrevet
agent skrev (22 minutter siden):

Akkurat det er å strekke strikken for langt, enig med deg der.👍

Ja det er noe med måten man velger ordlegger seg på. Å kommentere at hun har begynt å gjøre noe rart med tunga er noe helt annet. Det kan hun enkelt gjøre noe med. Nå er dette mest sannsynlig med overlegg siden KK og flere andre også gjør det, men dersom det hadde vært en teit uvane så hadde hun kanskje blitt oppmerksom på det. Litt som å fortelle folk at de har en buse i nesa 😅

Det er så mange måter man kan debattere og diskutere på uten å trå over til å bli slem.

• Hjerte 1
Skrevet
Maia3 skrev (12 timer siden):

Hun er kanskje midtsidepiken i bladet Våre Hester 🐴

Seriøst? Er vi på barneskolenivå nå igjen?

• Liker 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (53 minutter siden):

Man legger jo merke til hvilke nick det er som røper sine holdinger med slike kommentarer. 

Jeg har ikke sett så mange skrive slike kommentarer helt ærlig, men jeg er nok ikke den mest aktive her inne heller. Jeg kjenner igjen noen få navn som kommenterer på vanlig basis, men mage nick sier meg ikke noe helt ærlig 😅

men akkurat det med "hest" synes jeg er å tråkke over en klar grense, å det eneste jeg husker er når Isabel gikk til tannlegen fordi hun ville fikse på tennene. Å da la hun ut en kommenter der noen hadde skrevet hun så ut som en hest pga tennene. Men jeg husker ikke hvilken profil som hadde skrevet det til henne, bare at jeg ble sjokkert over at noen kan skrive slike ekstreme ting som går på utseende.

• Liker 1
Skrevet

Angående dette med Shehed og veileder nav, så er den saken blitt avsluttet pga det var visstnok opprettet falsk profil på denne nav veilederen.. Kjøper dere den? Hvorfor skulle en falsk profil skrive dette til Shehed og Shehed legge det ut? 🤔 lukter muffens… 

• Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Angående dette med Shehed og veileder nav, så er den saken blitt avsluttet pga det var visstnok opprettet falsk profil på denne nav veilederen.. Kjøper dere den? Hvorfor skulle en falsk profil skrive dette til Shehed og Shehed legge det ut? 🤔 lukter muffens… 

Er det dette som er den store nyheten hennes? Så click baiten men orket ikke å trykke meg gjennom.

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (16 minutter siden):

Det kan jo ikke stemme, Shehed sa jo selv at det var en hun kjente.

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Tenkeselv said:

men akkurat det med "hest" synes jeg er å tråkke over en klar grense, å det eneste jeg husker er når Isabel gikk til tannlegen fordi hun ville fikse på tennene. Å da la hun ut en kommenter der noen hadde skrevet hun så ut som en hest pga tennene. Men jeg husker ikke hvilken profil som hadde skrevet det til henne, bare at jeg ble sjokkert over at noen kan skrive slike ekstreme ting som går på utseende.

Husker hun sa noe om at det ble skrevet en del om det på Jodel, at hun så ut som en hest, derfor hun gikk til tannlegen. 

39 minutter siden, Tuppenoglillemor12 said:

Har Shehed gått ut og sagt det? 

Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (6 timer siden):

Kan noen oppdatere meg på hva som skjedde mellom Isabel å Golnas? De hang jo sammen som erteris, så ble det plutselig bråstopp! Noen som vet, for jeg er nysgjerrig😂

Det jeg husker var at det brått ble slutt med podden de hadde sammen, så folk spekulerte, og så plutselig en dag la Shehed ut en story på insta hvor hun virka pissesur, hun sa at Golnaz viste seg å være slange i familien, at ingen noen gang skulle ha kontakt med henne igjen osv. Også sletta hun den kjapt.

Den familien har overhode ikke noe godt forhold til andre i slekta enn med bare hverandre, moren hennes og tanta hennes har ikke snakket sammen i over tjue år, Shehed brøt kontakt for ikke så altfor lenge siden med den eine siden av slekta osv.

Endret av Maia92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...