Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carrot skrev (8 minutter siden):

jeg hadde lett betalt for en hæsten seng om jeg hadde pengene til det :D har du ligget i en skjønner du hypen! 

En sånn seng kunne jeg også funnet på å spandert på meg om jeg hadde hatt penger til det. Man tilbringer så mye tid i sengen at det er det (nesten) verdt. Selv om jeg hadde hatt et par hundre millioner så hadde det nok sittet langt inne å brukt nesten 700.000kr på en seng, men en av de "billigere" modellene kanskje.

Jeg har selv hatt en svært dyr seng (i vanlige folks øyne) og det var verdt hver krone! Måtte bytte den ut for en tid tilbake og tok meg ikke råd til en like dyr seng igjen. Den nye kostet fremdeles nok penger for å si det sånn, men jeg angrer faktisk på at jeg ikke heller ventet litt og la til de siste 20.000 kronene. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal nok puppene til pers igjen. Så her om dagen at de ser litt malplasserte ut igjen🙆🏻‍♀️ Hu burde down size om ikke annet. Det burde kirurgen anbefale. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Bare apropos snapchat og hvordan man oppnår å tjene så mye. Leser på NH sitt vitnemål i Høiby saken og hun sier altså:

Sitat

Haukland forklarer at man tjener penger på hvor mange snaps man legger ut, fordi det genererer mer reklame:

– Hvis du legger ut 100 snaps på en dag, får du kanskje 20 reklamer. Det er derfor mange legger ut 100 ting på dagen og avslutter med en stor clickbait, sier hun.

Derfor denne EVIGE jabbingen fra I altså...

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Bare apropos snapchat og hvordan man oppnår å tjene så mye. Leser på NH sitt vitnemål i Høiby saken og hun skriver altså:

Derfor denne EVIGE jabbingen fra I altså...

Men tjener man penger selv om man bare klikker seg gjennom jabbingen, eller må man se hele snappen? For om man må se hele så vil jeg jo tro at den evinnelige jabbingen ikke kan lønne seg likevel? Jeg orker i alle fall ikke å høre på all jabbingen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Men tjener man penger selv om man bare klikker seg gjennom jabbingen, eller må man se hele snappen? For om man må se hele så vil jeg jo tro at den evinnelige jabbingen ikke kan lønne seg likevel? Jeg orker i alle fall ikke å høre på all jabbingen.

Tror ikke det spiller noen rolle om man raser gjennom alt, alt telles jo som visninger?

Jeg har rast gjennom fordi jeg orker ikke det samme tytet opp og opp igjen, ikke fordi jeg bryr meg om det gir penger i kassa.

Skrevet
Hatsumomo skrev (19 minutter siden):

Tror ikke det spiller noen rolle om man raser gjennom alt, alt telles jo som visninger?

Jeg har rast gjennom fordi jeg orker ikke det samme tytet opp og opp igjen, ikke fordi jeg bryr meg om det gir penger i kassa.

Helt sikkert, for vil jo tro det bare er de aller mest hardbarkede som ser alt. De fleste gjør vel som oss vil jeg tro. Jeg har bare tenkt på det en del ganger :) Ikke at det spiller noen rolle for meg, jeg klikker meg gjennom når jeg har lyst uansett. Men bare sånn av rein nysgjerrighet.

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (5 timer siden):

Jeg er så drittlei dobbeltmoralen til IR. Hun later som at hun er «som alle andre» fordi hun har hatt vanlig jobb når hun var yngre. 
Hun sitter nå å babler om hvor unormalt hennes liv har blitt og er, og indirekte sier «jeg og min øknonomi er bedre enn din» Noe den såklart er, men hva er dette behovet for å fortelle alle hvor rik hun er?

Det var heller ikke så lenge siden hun var på en resort, hvor det var en del pengefolk, og de fikk henne til å føle seg sååå fattig. FATTIG??? Snakk om å pisse på følgerne dine som du vet bare har en liten brøkdel av det du har å leve for i mnd. 

Når jeg ser hennes vesen, måten hun manipulerer følgerne sine på, hennes kyniske fremgangsmåte til å få undersåttene sine til å bruke sine dyrebare penger og tid på henne, og likevel er det folk som beskytter henne med nebb og klør. Hvor blind går det an å bli?

Denne dama har mistet så bakkekontakt at det er flaut, spesielt når hun samtidig later som at hun er som alle andre innerst inne. For det er jo «lille Shirog» som dras frem når hun vet at hun må spille kortene riktig. 
Ser ikke folk dette her???

Er så enig med deg 👍🏼

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Jeg vil jo anta at det ikke spiller noe rolle mtp at det er reklamene de får betalt for. Det er jo ikke selve snappen Isabel legger ut som SC betaler henne for…inntektene kommer av reklamen mellom snappene. Jo flere snapper, jo mer reklamer, jo mer penger i kassa. 

Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Nå skal nok puppene til pers igjen. Så her om dagen at de ser litt malplasserte ut igjen🙆🏻‍♀️ Hu burde down size om ikke annet. Det burde kirurgen anbefale. 

Er det bare jeg som tenkte at dette er noe hun gjør pga Jack? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Trodde virkelig ikke jeg skulle gå fra å se alle snappene, med unntak av iskaffe/morgenrutiner, til og ikke orke å klikke meg gjennom alt. Får sjelden med meg den siste 3/4 delen, og blir mindre og mindre for hver dag. 

Hun burde ta en pust i bakken, og kanskje reflektere over hva slags liv 99,9 % av hennes følgere lever. 
Det er ikke slik at jeg tenker hun ikke skal kjøpe dyre ting til villaen, det er måten hun presenterer det på. Syns hun fremstår som en helt ny person. En utgave som ikke appellerer til meg lenger i alle fall. Mulig RS fortsatt vil dyrke henne, men vi helt vanlige mann/kvinne i gata tror jeg hun vil miste om hun fortsetter i samme stilen. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Trixie99 skrev (1 time siden):

Jeg vil jo anta at det ikke spiller noe rolle mtp at det er reklamene de får betalt for. Det er jo ikke selve snappen Isabel legger ut som SC betaler henne for…inntektene kommer av reklamen mellom snappene. Jo flere snapper, jo mer reklamer, jo mer penger i kassa. 

Ja det er jo logisk :) 

Trixie99 skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som tenkte at dette er noe hun gjør pga Jack? 

Det var min første tanke også. Jeg har ikke studert puppene hennes altså, men så mye som hun trykker dem opp og frem så vil jeg nesten tro vi hadde lagt merke til det om det var noe galt?

LastebilZara skrev (57 minutter siden):

Trodde virkelig ikke jeg skulle gå fra å se alle snappene, med unntak av iskaffe/morgenrutiner, til og ikke orke å klikke meg gjennom alt. Får sjelden med meg den siste 3/4 delen, og blir mindre og mindre for hver dag. 

Hun burde ta en pust i bakken, og kanskje reflektere over hva slags liv 99,9 % av hennes følgere lever. 
Det er ikke slik at jeg tenker hun ikke skal kjøpe dyre ting til villaen, det er måten hun presenterer det på. Syns hun fremstår som en helt ny person. En utgave som ikke appellerer til meg lenger i alle fall. Mulig RS fortsatt vil dyrke henne, men vi helt vanlige mann/kvinne i gata tror jeg hun vil miste om hun fortsetter i samme stilen. 

Enig med deg... Hun er steinrik og må så klart få bruke pengene sine nøyaktig som hun selv vil. Så klart skal hun få kjøpe fine ting og det sier seg selv at det koster en arm og en nyre å innrede 700 kvadrat. Det hadde vel kostet en halv bondegård selv om man hadde valgt å dra på IKEA. 

Men må hun snakke om hva alt koster HELE tiden? Greit at prisen blir nevnt, men trenger det gå på repeat? Jeg syntes faktisk det er ganske kvalmt å høre på. Ja, vi har fått med oss at den senga koster en solid årslønn for vanlige folk, og at villaen koster 47 millioner. Det skaper bare et så enormt stort skille mellom henne og "oss" og det er vel akkurat det at hun vil skape venninnefølelsen hun ødelegger ved å skape dette skillet...

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Frika skrev (6 timer siden):

Må innrømme at jeg ikke får med meg alt hverken her på KG eller snap, så unnskyld hvis dette har vært oppe tidligere. Rosegjøken forstår jeg at det mistenkes er en eks, er han rik rik? Isabel har jo vært veldig tydelig på at hun IKKE vil være sugarmummy igjen. Og hva driver denne gjøken med som kan leve som Isabel i flere uker. Må også innrømme at jeg syns det er merkelig at en mann blir så hekta på disse seriene hun er opptatt av, og liksom elsker alt hun gjør. Red flag..Ja ja, litt negativ synsing fra meg i dag

Å leve som Isabel; sitte hjemme å bestille take away. For det er det de gjør. Med unntak av et par turer på beach club. Tror nok Jack har råd til det🫣

Skrevet (endret)
Sirah skrev (5 timer siden):

Jeg tror du har rett. For at de skal gidde å lage serie om henne så må de jo få noen ting eksklusivt. Hvorfor skal folk ellers gidde å tegne abonement på Prime? Det var foresten noen her inne som nevnte at de hadde sett reklame for serien hennes? Er det noen andre som har gjort det?

Jeg tipper det er samme som jeg så. Fikk opp reklame for Prime på TikTok hvor Isabel snakker om hva hun ønsker i en mann elns. Trodde først det var noe nytt, men så jo at hun sitter i en av de gamle kjolene fra Ivorie (?) med blomsterprint. Sikkert klipp fra Girls of Oslo elns. Men det kan jo være et frempek likevel. Reklame er sjelden tilfeldig 😅

Edit: Screen recording fra Prime. Lagt ut 12/2. Men klart gammelt klipp. 

https://jumpshare.com/s/Q1CSUwVzfIVDrdaoXCUY

Endret av refill
Skrevet
refill skrev (11 minutter siden):

Jeg tipper det er samme som jeg så. Fikk opp reklame for Prime på TikTok hvor Isabel snakker om hva hun ønsker i en mann elns. Trodde først det var noe nytt, men så jo at hun sitter i en av de gamle kjolene fra Ivorie (?) med blomsterprint. Sikkert klipp fra Girls of Oslo elns. Men det kan jo være et frempek likevel. Reklame er sjelden tilfeldig 😅

Det er nok det ja! Og ja, gammelt klipp, men neppe lagt ut tilfeldig :) Og strengt talt er jo det hun sier der akkurat like relevant nå.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tror det er noen mann jeg.. spill for tv eller galleriet? En som vil dasse i senga med take away og trash tv hver morgon. Etterfulgt av jevnlige sykt dyre blomsterkjøp. Som er slik hun har ønsket hele tiden. Jeg har sett lite på nå. Men føles ikke helt autentisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
refill skrev (13 minutter siden):

Ja gammelt klipp men er veldig aktuelt nå som hun har fått roser hver uke. Som vi ser i klippet så er det noe hun krever av en mann hver uke. 
spent på hvor lenge han holder ut .. 

men håper virkelig de er lykkelig å genuint forelsket, d unner man alle 

• Liker 1
Skrevet
Selungen skrev (6 minutter siden):

Ja gammelt klipp men er veldig aktuelt nå som hun har fått roser hver uke. Som vi ser i klippet så er det noe hun krever av en mann hver uke. 
spent på hvor lenge han holder ut .. 

men håper virkelig de er lykkelig å genuint forelsket, d unner man alle 

Rik, roser hver uke, overraskelser, fin stil, gi meg  det største bryllupet osv osv .......Høytsvevende og syke krav. Ikke bra nok mannen i gata for denne divaen,nei. Hvem f...tror hun at hun er?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Rik, roser hver uke, overraskelser, fin stil, gi meg  det største bryllupet osv osv .......Høytsvevende og syke krav. Ikke bra nok mannen i gata for denne divaen,nei. Hvem f...tror hun at hun er?

Synes de rosene er kjedelig, en klump med roser. Som står på gulvet, lite dekorativt. 

• Liker 14
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Synes de rosene er kjedelig, en klump med roser. Som står på gulvet, lite dekorativt. 

Trenger ikke å være dekorativt, det viktigste er at det er dyyyyrt 

• Liker 10
Skrevet
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Trenger ikke å være dekorativt, det viktigste er at det er dyyyyrt 

😂🙈😂

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...