Cami9 Skrevet 19 timer siden #28481 Skrevet 19 timer siden rock&republic skrev (1 time siden): Hvor mange ganger skal hun tyte om villaen til 47 millioner? Alle har nok fått det med seg nå. Møkklei den flashingen hennes. Du glemte «47 millioner NORSKE kroner» 😂 Hun er så besatt av summer, verdier, innkjøp og flash at det er til å bli kvalm av… Hun som skulle få føttene ned på jorda. Hun tror hun er Georgina😂 5 1 8
Maia3 Skrevet 19 timer siden #28482 Skrevet 19 timer siden rock&republic skrev (1 time siden): Hvor mange ganger skal hun tyte om villaen til 47 millioner? Alle har nok fått det med seg nå. Møkklei den flashingen hennes. Det er så barnslig. Ingen normale mennesker skryter i det uendelige av hvor mye alt koster. Det er utrolig viktig for henne å å fortelle alle hvor rik hun er. Blir nok mye flashing fremover når hun skal innrede villaen til 47 MILLIONER 💰👑 4 2
Sirah Skrevet 19 timer siden #28483 Skrevet 19 timer siden Håper ikke hun ender med å velge møbler selv 🤯 4 1
agent Skrevet 19 timer siden #28484 Skrevet 19 timer siden (endret) Maia3 skrev (48 minutter siden): Det er så barnslig. Ingen normale mennesker skryter i det uendelige av hvor mye alt koster. Det er utrolig viktig for henne å å fortelle alle hvor rik hun er. Blir nok mye flashing fremover når hun skal innrede villaen til 47 MILLIONER 💰👑 Er visst inne på å kjøpe seng til 670 000 kroner og sofa til 300 000 kroner. Budsjettet var vel 2 000 000, det viser bare hvor realistisk hun er NOT 🥱 Kan virke som hun svever høyt for tiden. Endret 19 timer siden av agent 5 3
-Turtle Skrevet 19 timer siden #28485 Skrevet 19 timer siden Anonym012 skrev (1 time siden): Vent har falt av lasset siden det er 2 jack her😂😂 han jack som bodde i dubai, er han jeg mener hun sa han var utro. han første jack var et helvete mot hun- sikkert like mye hun tilbake. Slik vi ser moren setter eksempel for å bli i dårlige relasjoner er jeg ikke overrasket om det er jack 1 (jack som sa hun skulle bli tynnere) btw- husker hvor utrolig fin ir var da hun ikke var så tynn som nå Det er bare 1 Jack. Han andre (Dubaigjøken) heter James.
Anonym012 Skrevet 17 timer siden #28486 Skrevet 17 timer siden -Turtle skrev (1 time siden): Det er bare 1 Jack. Han andre (Dubaigjøken) heter James. Takk for oppklaring, sånn var det😂
Anneisabell Skrevet 14 timer siden #28487 Skrevet 14 timer siden agent skrev (4 timer siden): Er visst inne på å kjøpe seng til 670 000 kroner og sofa til 300 000 kroner. Budsjettet var vel 2 000 000, det viser bare hvor realistisk hun er NOT 🥱 Kan virke som hun svever høyt for tiden. Det er rett og slett motbydelig å høre hvordan hun sitter og snakker om innkjøp og summer, jeg lever jo tross alt ikkecet normalt liv lengre Ærsj 6 1
agent Skrevet 12 timer siden #28488 Skrevet 12 timer siden Anneisabell skrev (1 time siden): Det er rett og slett motbydelig å høre hvordan hun sitter og snakker om innkjøp og summer, jeg lever jo tross alt ikkecet normalt liv lengre Ærsj Hun hadde satt opp budsjett på 2 mill Hvis hun går for sengen og sofaen, mener jeg hun har mistet all bakkekontakt med virkeligheten. 2 7
Nobetterthanaman Skrevet 10 timer siden #28489 Skrevet 10 timer siden Jeg er så drittlei dobbeltmoralen til IR. Hun later som at hun er «som alle andre» fordi hun har hatt vanlig jobb når hun var yngre. Hun sitter nå å babler om hvor unormalt hennes liv har blitt og er, og indirekte sier «jeg og min øknonomi er bedre enn din» Noe den såklart er, men hva er dette behovet for å fortelle alle hvor rik hun er? Det var heller ikke så lenge siden hun var på en resort, hvor det var en del pengefolk, og de fikk henne til å føle seg sååå fattig. FATTIG??? Snakk om å pisse på følgerne dine som du vet bare har en liten brøkdel av det du har å leve for i mnd. Når jeg ser hennes vesen, måten hun manipulerer følgerne sine på, hennes kyniske fremgangsmåte til å få undersåttene sine til å bruke sine dyrebare penger og tid på henne, og likevel er det folk som beskytter henne med nebb og klør. Hvor blind går det an å bli? Denne dama har mistet så bakkekontakt at det er flaut, spesielt når hun samtidig later som at hun er som alle andre innerst inne. For det er jo «lille Shirog» som dras frem når hun vet at hun må spille kortene riktig. Ser ikke folk dette her??? 4 1 17
Sølvpilen Skrevet 10 timer siden #28490 Skrevet 10 timer siden agent skrev (8 timer siden): Er visst inne på å kjøpe seng til 670 000 kroner og sofa til 300 000 kroner. Budsjettet var vel 2 000 000, det viser bare hvor realistisk hun er NOT 🥱 Kan virke som hun svever høyt for tiden. Jeg fatter ikke at noen kan betale kr 670000 for en seng. 3 3
agent Skrevet 10 timer siden #28491 Skrevet 10 timer siden Sølvpilen skrev (1 minutt siden): Jeg fatter ikke at noen kan betale kr 670000 for en seng. Helt utrolig 🫣 Det er så viktig for henne å bevise at hun har lyktes. Men når hun svever så høyt at hun virker så lite reflektert og down to earth. Skulle tro hun var med i en realty som heter dummere enn dummeste. Budsjett 2 mill på 700 kvm, hun har funnet 2 ting. De koster 1 mill😂 Hun har blitt så virkelighetsfjern. 2 6
Frika Skrevet 10 timer siden #28492 Skrevet 10 timer siden Må innrømme at jeg ikke får med meg alt hverken her på KG eller snap, så unnskyld hvis dette har vært oppe tidligere. Rosegjøken forstår jeg at det mistenkes er en eks, er han rik rik? Isabel har jo vært veldig tydelig på at hun IKKE vil være sugarmummy igjen. Og hva driver denne gjøken med som kan leve som Isabel i flere uker. Må også innrømme at jeg syns det er merkelig at en mann blir så hekta på disse seriene hun er opptatt av, og liksom elsker alt hun gjør. Red flag..Ja ja, litt negativ synsing fra meg i dag 3 11
lillemar Skrevet 8 timer siden #28493 Skrevet 8 timer siden lotti__s skrev (20 timer siden): Lurer på om hun kommer ut med hvem som er rosegjøken... må ha truffet han ganske raskt etter maldiveturen... siden det var naoben på nyttår.... Vedder på det kommer ut når nye serien de spiller/har spilt inn kommer ut. Siden hun og Sebastian skulle snakke om Jack på kamera og om seb har godkjent han. Nå må hun bare trykke inn så mye positivt hun kan om han på snap så raadsquad venninnene hennes forhåpentligvis skal glemme alt hun har sagt om Voldemort. Jeg er interessert i hvordan hun skal forklare hvordan de ble sammen igjen, da jeg kan tenke meg at mange har spørsmål til dette. Især med tanke på hvordan de avsluttet det sist, og hvor mye stygt som er blitt sagt om hverandre offentlig. (Og ja, jeg er ganske sikker på at det er Voldemort Jack både pga av alle sammenligninger som har blitt omtalt, faktum at hun ikke lar han snakke på kamera, ikke har fortalt historien om hvordan de møttes(som hun har gjort med nesten alle hun har datet i Dubai mens hun har bodd der), at hun er så komfortabel med han allerede, og de lille faktum at ei bekjent av meg så de på Drift beach club for noen dager siden i forbipassering og hun var rimelig sikker på at det så ut som Jack) 1 9
Sirah Skrevet 8 timer siden #28494 Skrevet 8 timer siden lillemar skrev (10 minutter siden): Vedder på det kommer ut når nye serien de spiller/har spilt inn kommer ut. Siden hun og Sebastian skulle snakke om Jack på kamera og om seb har godkjent han. Nå må hun bare trykke inn så mye positivt hun kan om han på snap så raadsquad venninnene hennes forhåpentligvis skal glemme alt hun har sagt om Voldemort. Jeg er interessert i hvordan hun skal forklare hvordan de ble sammen igjen, da jeg kan tenke meg at mange har spørsmål til dette. Især med tanke på hvordan de avsluttet det sist, og hvor mye stygt som er blitt sagt om hverandre offentlig. (Og ja, jeg er ganske sikker på at det er Voldemort Jack både pga av alle sammenligninger som har blitt omtalt, faktum at hun ikke lar han snakke på kamera, ikke har fortalt historien om hvordan de møttes(som hun har gjort med nesten alle hun har datet i Dubai mens hun har bodd der), at hun er så komfortabel med han allerede, og de lille faktum at ei bekjent av meg så de på Drift beach club for noen dager siden i forbipassering og hun var rimelig sikker på at det så ut som Jack) Jeg tror du har rett. For at de skal gidde å lage serie om henne så må de jo få noen ting eksklusivt. Hvorfor skal folk ellers gidde å tegne abonement på Prime? Det var foresten noen her inne som nevnte at de hadde sett reklame for serien hennes? Er det noen andre som har gjort det? Jeg tror også det er Jack. Vil tro de har begynt å snakke litt igjen for en stund siden og at det er mye av grunnen til at hun har holdt så igjen med naboen. Når Pierre feilpostet på nyttår så fikk vel naboen nok og Isabel skjønte at hun måtte la han gå en gang for alle. Det er jo ikke alle som kan leve et sånt liv. Det er jo fire år siden hun og Jack var sammen sist, mye kan skje på fire år med to mennesker. Forhåpentligvis er de på et bedre sted sammen nå begge to og kan få dette til å funke. Jeg håper det for begges skyld. Det gir i allefall ingen mening at det er en helt ny en! Enten må det være Jack eller så er det Naboen som virkelig har stepped up the game. Jeg tror det første. Spesielt siden du skriver at de er observert sammen og at instagramkontoen hans har stått stille kjempelenge. Jeg har fulgt han en god stund og han bruker jo å legge ut i story jevnlig. Ikke at jeg følger himla godt med, men det dukker jo som regel opp! Alt dette er så klart bare spekulasjoner 8
Carrot Skrevet 8 timer siden #28495 Skrevet 8 timer siden Sølvpilen skrev (2 timer siden): Jeg fatter ikke at noen kan betale kr 670000 for en seng. jeg hadde lett betalt for en hæsten seng om jeg hadde pengene til det har du ligget i en skjønner du hypen! 3
Nobetterthanaman Skrevet 7 timer siden #28496 Skrevet 7 timer siden Hvor mange ganger skal hun egentlig presisere at hun har «kjøpt villa til føhtisyvmillionarkhronar». Er hun så redd for at ikke ALLE skal få med seg hva hun har råd til? Hærregud 1 8
Sirah Skrevet 7 timer siden #28497 Skrevet 7 timer siden Carrot skrev (8 minutter siden): jeg hadde lett betalt for en hæsten seng om jeg hadde pengene til det har du ligget i en skjønner du hypen! En sånn seng kunne jeg også funnet på å spandert på meg om jeg hadde hatt penger til det. Man tilbringer så mye tid i sengen at det er det (nesten) verdt. Selv om jeg hadde hatt et par hundre millioner så hadde det nok sittet langt inne å brukt nesten 700.000kr på en seng, men en av de "billigere" modellene kanskje. Jeg har selv hatt en svært dyr seng (i vanlige folks øyne) og det var verdt hver krone! Måtte bytte den ut for en tid tilbake og tok meg ikke råd til en like dyr seng igjen. Den nye kostet fremdeles nok penger for å si det sånn, men jeg angrer faktisk på at jeg ikke heller ventet litt og la til de siste 20.000 kronene. 2
Aristokrat1 Skrevet 6 timer siden #28498 Skrevet 6 timer siden Nå skal nok puppene til pers igjen. Så her om dagen at de ser litt malplasserte ut igjen🙆🏻♀️ Hu burde down size om ikke annet. Det burde kirurgen anbefale. 3
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #28499 Skrevet 6 timer siden (endret) Bare apropos snapchat og hvordan man oppnår å tjene så mye. Leser på NH sitt vitnemål i Høiby saken og hun sier altså: Sitat Haukland forklarer at man tjener penger på hvor mange snaps man legger ut, fordi det genererer mer reklame: – Hvis du legger ut 100 snaps på en dag, får du kanskje 20 reklamer. Det er derfor mange legger ut 100 ting på dagen og avslutter med en stor clickbait, sier hun. Derfor denne EVIGE jabbingen fra I altså... Endret 6 timer siden av Hatsumomo 1 3
Sirah Skrevet 6 timer siden #28500 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Bare apropos snapchat og hvordan man oppnår å tjene så mye. Leser på NH sitt vitnemål i Høiby saken og hun skriver altså: Derfor denne EVIGE jabbingen fra I altså... Men tjener man penger selv om man bare klikker seg gjennom jabbingen, eller må man se hele snappen? For om man må se hele så vil jeg jo tro at den evinnelige jabbingen ikke kan lønne seg likevel? Jeg orker i alle fall ikke å høre på all jabbingen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå