Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Ting jeg SYNS er feil. 

Mener du at synsingen din er mer korrekt/rett enn andres. Hvis mann ikke tror og mener det samme som deg er meningene dems feil.

Finnes sikkert forum for dette også🥱🤔

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (50 minutter siden):

Hvorfor responderer du på mitt innlegg? Er det fordi du føler at du har noe å formidle til meg? 

Du rakker ned på andre brukere og syns at det de skriver er feil og dumt. Det er det jeg har å formidle til deg . Se deg selv i speilet  

Endret av Maia3
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (21 minutter siden):

Du rakker ned på andre brukere og syns at det de skriver er feil og dumt. Det er det jeg har å formidle til deg . Se deg selv i speilet  

Jeg må si meg enig her, det blir for mye direkte på brukerne her inne. Nå gjelder nå engang denne tråden Isabel , ikke meg eller deg. Finner hele "profilen" litt merkelig, kun basert på at den er så veldig i forsvar. Jeg kan også stå opp for Isabel hvis jeg mener noe er uriktig som blir sagt eller påstått, men ikke til det punktet som vedkommende her 😅

Til det punktet går jeg kun for mine nære og kjære ;)

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Jada… bruker noen timer på redigering.. 2-3 timer😂

Jeg har tidligere hatt noen oppdrag med å lage innhold for bedrifters SoMe kanaler. Og med den erfaringen er jeg ganske sikker på at det går noen timer til dagen med redigering, teksting og posting. Det er mye mer tidkrevende enn man kan se for seg. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (15 timer siden):

Ifølge Isabel så var han utro jo

Tror kanskje det er pga han dro rett på ferie med hun jenta, så har hun fått det for seg😏 

IMG_5671.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Markri skrev (19 minutter siden):

Tror kanskje det er pga han dro rett på ferie med hun jenta, så har hun fått det for seg😏 

IMG_5671.jpeg

Hu har jo fortalt at han oppførte seg shady, ikke svarte på melding på flere timer og sa han skulle en ting men så så hun på story at han var et sted som hu andre også var. Så på den måten la hu to og to sammen. Derfor dro hu plutselig fra England. Og etter det ble det slutt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Ønsker kun svar på spørsmålet mitt 

Jeg responderer på innlegg jeg føler for, på samme måte som de fleste andre gjør på diverse forum. Du er ikke enig med meg, betyr det at du syns du er bedre og smartere enn meg? Siden du tror at det er min tanke. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 time siden):

Jeg må si meg enig her, det blir for mye direkte på brukerne her inne. Nå gjelder nå engang denne tråden Isabel , ikke meg eller deg. Finner hele "profilen" litt merkelig, kun basert på at den er så veldig i forsvar. Jeg kan også stå opp for Isabel hvis jeg mener noe er uriktig som blir sagt eller påstått, men ikke til det punktet som vedkommende her 😅

Ohh, for en subtil (ikke så veldig) måte å antyde at jeg tilhører familien Raad på😂det ER virkelig stor underholdning her inne noen ganger. 

Jeg skriver ikke så mange innlegg, så hvor er det jeg står så voldsomt opp for Isabell egentlig? 

• Liker 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Jeg responderer på innlegg jeg føler for, på samme måte som de fleste andre gjør på diverse forum. Du er ikke enig med meg, betyr det at du syns du er bedre og smartere enn meg? Siden du tror at det er min tanke. 

Hvorfor snur du spørsmålet? Du fordummer andre brukere. Vanskelig dette?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor snur du spørsmålet? Du fordummer andre brukere. Vanskelig dette?

Jeg svarer på innlegg jeg ønsker, hvis du har problemer med det må du nesten rapportere meg eller ignorere meg. 

• Liker 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 timer siden):

Same old shit og unnskyldninger (fra den kanten) dessverre 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Ohh, for en subtil (ikke så veldig) måte å antyde at jeg tilhører familien Raad på😂det ER virkelig stor underholdning her inne noen ganger. 

Jeg skriver ikke så mange innlegg, så hvor er det jeg står så voldsomt opp for Isabell egentlig? 

Vel jeg synes du går mye på brukerne her inne å diskuterer de å ikke det som navnet på denne tråden.

Å det har absolutt ikke noe med å være uenig å gjøre, for det er bare sunt.
Men du skriver mye om brukerne som jeg ikke synes helt om, basert på deres meninger om Isabel.

Å det er den store forskjellen for meg, vi diskuterer Isabel mens du diskuterer for det meste oss og våre svar 🤷‍♀️

Hva eller hvem jeg tenker du kan være skal få være min tanke, her er det rom for alle uansett ;)

Men ja, jeg finner det merkelig at man går så hardt ut med å "arrestere brukere som bare sier sin mening" hvis man ikke er mer enn vanlig engasjert her inne.

Du sier du finner tråden underholdende, jeg klarer ikke helt å se det underholdende med å 80% gå på andre brukere bare, verre er det ikke :)

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Kan dere ikke bare slutter å svare hallepalle 🙈 Denne brukeren er jo bare her for å kverulere og lage bråk og er mer glad i å rakke ned på oss kritiske idioter enn å si noe om Isabel. Ikke heng dere på please. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
No-girl skrev (5 minutter siden):

Har denne Voldemort emirates id? 

Det har han nok da han er MYE i Dubai..  

«merkelig» det der, hvordan Dubai tiltrekker seg disse influencerene og disse «businessfolkene..»…🤔🙄

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
rock&republic skrev (7 timer siden):

det er Jack som er rosegjøken.

Nå mater hun på med hvor fantastisk romantisk, snill og god han er for at «venninnene» hennes ikke skal bli sur eller kritisere noe når det kommer frem at rosegjøken=Voldemort som hun har sagt sååååå mye stygt og negativt om

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Jeg skriver ikke så mange innlegg …

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Jeg svarer på innlegg jeg ønsker, hvis du har problemer med det må du nesten rapportere meg eller ignorere meg. 

Dette er bare 3 eksempler på din nedlatende tone overfor andre brukere her inne, i hele forumet.

«skriver ikke så mye her inne», hevder du, men likevel dukker det navnet ditt opp mer eller mindre overalt - med samme ovenfra og ned holdning til andre brukere. 

Kanskje du skal konsentrere deg om å diskutere sak og ikke hva du mener om og lurer på om andre brukere?

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvor mange ganger skal hun tyte om villaen til 47 millioner? Alle har nok fått det med seg nå. Møkklei den flashingen hennes. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
rock&republic skrev (28 minutter siden):

Nå mater hun på med hvor fantastisk romantisk, snill og god han er for at «venninnene» hennes ikke skal bli sur eller kritisere noe når det kommer frem at rosegjøken=Voldemort som hun har sagt sååååå mye stygt og negativt om

Snakk om å drite på leggen 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Markri skrev (5 timer siden):

IMG_5671.jpeg

Vent har falt av lasset siden det er 2 jack her😂😂 han jack som bodde i dubai, er han jeg mener hun sa han var utro. 
han første jack var et helvete mot hun- sikkert like mye hun tilbake. Slik vi ser moren setter eksempel for å bli i dårlige relasjoner er jeg ikke overrasket om det er jack 1 (jack som sa hun skulle bli tynnere)

btw- husker hvor utrolig fin ir var da hun ikke var så tynn som nå

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...