Frøkenfryden Skrevet søndag kl. 19:43 #28341 Skrevet søndag kl. 19:43 Klikket innom kjapt. Orker ikke megablomstene. Synes bare det er vulgært. 4 8
Gjesti7654 Skrevet søndag kl. 20:06 #28342 Skrevet søndag kl. 20:06 Lunge2021 skrev (18 timer siden): Lurer på hvor lenge maniske Isabell varer denne gang før hun detter ned igjen ?l Hun vil nok ikke bruke medisiner da blir hun jo flat i humøret ikke bra for Snap inntektene hilsen en som er bipolar. Har tenkt det samme. Er også bipolar. 1 1 2
Mina 2 Skrevet søndag kl. 20:08 #28343 Skrevet søndag kl. 20:08 Heike72 skrev (2 timer siden): Nei, de fikk erstatning begge to pga barnevernet der ikke hadde gjort jobben sin og tatt de ut av hjemmet etter utallige bekymringsmeldinger. Ja,begge fikk erstatning,men Isabel valgte å gi sin del til søster'n. 2
Mina 2 Skrevet søndag kl. 20:09 #28344 Skrevet søndag kl. 20:09 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Feil. Isabel har selv sagt hun blåste bort de pengene på Maldivene turen hennes og Voldemort. Nei,det stemmer ikke. 2
Sirah Skrevet søndag kl. 21:21 #28345 Skrevet søndag kl. 21:21 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Klikket innom kjapt. Orker ikke megablomstene. Synes bare det er vulgært. Hvor mye var det den valentinesrosegreia kostet? Var det 26,000? Og rosene er stygge nå. Jeg fikk en bukett med roser av mannen min på valentines (jeg er helt i sjokk, han gjør jo aldri slikt, trodde ikke han viste hva valentines er engang 🤣). Den kostet 250kr på Kiwi og er like fin enda. Just sayin..... 8 1
Persdatter Skrevet søndag kl. 21:38 #28346 Skrevet søndag kl. 21:38 Sirah skrev (6 timer siden): Ja jeg håper egentlig ikke det er Jack pga fortiden, men det er nesten mer skremmende om det er en ny. Jeg merker at jeg fremdeles er Team Naboen 🫣 Mest sannsynlig ja! Jeg følger han. Han har ikke lagt ut noe på kjempelenge. Jeg har altid syntes hun har vært kjempeflink til å merke ting med reklame, men det kan vel glippe for henne også vil jeg tro. Å merke syntes jeg i alle fall at hun er en av de bedre på. Tror dere det er Jack Blackwell?
rock&republic Skrevet søndag kl. 21:41 #28347 Skrevet søndag kl. 21:41 Persdatter skrev (2 minutter siden): Tror dere det er Jack Blackwell? Jack Beaumont 1
Anonym012 Skrevet søndag kl. 22:02 #28348 Skrevet søndag kl. 22:02 agent skrev (2 timer siden): Det er veldig fint at du synes det er vanlig og aksepterer det. Hva jeg har opplevd veit du ingen ting om. Du skriver at du kan ikke skjønne hvorfor hun forblir med mannen sin etter masse mishandling. Det høres jo ikke ut som du skjønner at dette er en helt vanlig coping mekanisme for ofre. Det er veldig veldig vanskelig å gå fra slike forhold, tar mange feilede forsøk og noen klarer å komme seg ut av det. Som moren har- vært offer for vold helt fra barndommen til nå- det er ikke rart at hun ikke kommer seg vekk fra mannen som kontrollerer henne. det er usedvanlig trist, men det er realiteten. Måten du formulerte det på hørtes lite menneskelig ut, og jeg sier ikke at man skal akseptere det, men man skal ha forståelse for de som ikke klarer å gå vekk. 3
Anonym012 Skrevet søndag kl. 22:03 #28349 Skrevet søndag kl. 22:03 Persdatter skrev (23 minutter siden): Tror dere det er Jack Blackwell? Men han var jo utro… begge jack er like dårlige deltakere 1 1
Markri Skrevet søndag kl. 22:39 #28350 Skrevet søndag kl. 22:39 Anonym012 skrev (35 minutter siden): Men han var jo utro… begge jack er like dårlige deltakere Han var vell ikke utro.. Var vell Isabell som klikka helt pga han dro rett på ferie med ei ny ei etter det var blitt slutt 🤔 1
Selungen Skrevet søndag kl. 23:40 #28351 Skrevet søndag kl. 23:40 Markri skrev (1 time siden): Han var vell ikke utro.. Var vell Isabell som klikka helt pga han dro rett på ferie med ei ny ei etter det var blitt slutt 🤔 Hun som gjorde d slutt å
Aristokrat1 Skrevet mandag kl. 00:01 #28352 Skrevet mandag kl. 00:01 Markri skrev (1 time siden): Han var vell ikke utro.. Var vell Isabell som klikka helt pga han dro rett på ferie med ei ny ei etter det var blitt slutt 🤔 Ifølge Isabel så var han utro jo 2
Hallepalle2 Skrevet mandag kl. 05:20 #28353 Skrevet mandag kl. 05:20 Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Må også nevne at det er ufattelig rart hvordan hun påstår hun jobber så insane mye…😂😂😂 Er det ikke sengen og love Island er det beachdays, frisør eller negler….. At folk kjøper det hun sier er for meg utrolig!😳 Og for meg er det utrolig at du enda tror at du får se mesteparten av dagene hennes. Hennes døgn består også av 24 timer og man ser bare glimt gjennom dagen. Etter stranden, frisøren og negledamen må snapper redigeres og publiseres - eller tror du at hun bare trykker ‘send’ og publiserer i sanntid som de fleste av oss gjør? At hun jobber mer enn andre tror jeg ikke, men at hun har sine arbeidstider gjennom dagen trodde jeg de fleste skjønte nå. 5 1
Zenhouse Skrevet mandag kl. 07:44 #28354 Skrevet mandag kl. 07:44 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Og for meg er det utrolig at du enda tror at du får se mesteparten av dagene hennes. Hennes døgn består også av 24 timer og man ser bare glimt gjennom dagen. Etter stranden, frisøren og negledamen må snapper redigeres og publiseres - eller tror du at hun bare trykker ‘send’ og publiserer i sanntid som de fleste av oss gjør? At hun jobber mer enn andre tror jeg ikke, men at hun har sine arbeidstider gjennom dagen trodde jeg de fleste skjønte nå. Er rimelig sikker på at hun nevnte en gang ( usikker på når, men i løpet av det siste året hvertfall) at hun filmer i ca 3 t og redigerer i ca 3 t hver dag. 3
rock&republic Skrevet mandag kl. 07:56 #28355 Skrevet mandag kl. 07:56 Anonym012 skrev (9 timer siden): Men han var jo utro… begge jack er like dårlige deltakere James Blackwell og Jack Beaumont 1
ollie1 Skrevet mandag kl. 09:01 #28356 Skrevet mandag kl. 09:01 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Og for meg er det utrolig at du enda tror at du får se mesteparten av dagene hennes. Hennes døgn består også av 24 timer og man ser bare glimt gjennom dagen. Etter stranden, frisøren og negledamen må snapper redigeres og publiseres - eller tror du at hun bare trykker ‘send’ og publiserer i sanntid som de fleste av oss gjør? At hun jobber mer enn andre tror jeg ikke, men at hun har sine arbeidstider gjennom dagen trodde jeg de fleste skjønte nå. Og for meg er det utrolig at du orker å bruke tid på å være her inne. Du irriterer deg over alt og alle som kommenterer litt kritisk eller stiller kritiske spørsmål. Det er vel ikke du som sitter med fasiten på IR, hvis du da ikke har inside information 5 6
Hallepalle2 Skrevet mandag kl. 10:18 #28357 Skrevet mandag kl. 10:18 ollie1 skrev (1 time siden): Og for meg er det utrolig at du orker å bruke tid på å være her inne. Du irriterer deg over alt og alle som kommenterer litt kritisk eller stiller kritiske spørsmål. Det er vel ikke du som sitter med fasiten på IR, hvis du da ikke har inside information Jeg irriterer meg ikke. Jeg lar meg underholde. Og så adresserer jeg ting jeg syns er feil, morsomt eller dumt. 9 1 1
agent Skrevet mandag kl. 11:17 #28358 Skrevet mandag kl. 11:17 Hallepalle2 skrev (58 minutter siden): Jeg irriterer meg ikke. Jeg lar meg underholde. Og så adresserer jeg ting jeg syns er feil, morsomt eller dumt. Hvordan veit du hva som er feil og riktig? 3 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 11:21 #28359 Skrevet mandag kl. 11:21 Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Og for meg er det utrolig at du enda tror at du får se mesteparten av dagene hennes. Hennes døgn består også av 24 timer og man ser bare glimt gjennom dagen. Etter stranden, frisøren og negledamen må snapper redigeres og publiseres - eller tror du at hun bare trykker ‘send’ og publiserer i sanntid som de fleste av oss gjør? At hun jobber mer enn andre tror jeg ikke, men at hun har sine arbeidstider gjennom dagen trodde jeg de fleste skjønte nå. Jada… bruker noen timer på redigering.. 2-3 timer😂 2 2
Hallepalle2 Skrevet mandag kl. 11:46 #28360 Skrevet mandag kl. 11:46 agent skrev (27 minutter siden): Hvordan veit du hva som er feil og riktig? Ting jeg SYNS er feil. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå