Heike72 Skrevet 17 timer siden #28421 Skrevet 17 timer siden Mina 2 skrev (16 minutter siden): Den erstatningen hun fikk ga hun til storesøsteren sin. Nei, de fikk erstatning begge to pga barnevernet der ikke hadde gjort jobben sin og tatt de ut av hjemmet etter utallige bekymringsmeldinger. 2
refill Skrevet 16 timer siden #28422 Skrevet 16 timer siden Ikke at hun har så jækla spennende content ellers, men nå er det i hvertfall snork. 5
agent Skrevet 16 timer siden #28423 Skrevet 16 timer siden Heike72 skrev (3 timer siden): Om det er Jack hun er i gang med igjen blir jeg veldig negativt overrasket. Hun har snakket så negativt og stygt om Voldemort i fire år. Hun var sugarmom. Hun betalte alt, men de latet som det var han som betalte. Han hadde jo ikke så mye penger. Han ordnet gave til henne, men hun betalte. Han fikk henne til å bruke opp hele erstatningen hun fikk fra Stavanger kommune på en Maldivene tur for de to. Hun delte mye om dette. Tror neppe No-Vu går så bra at han har blitt steinrik nå. Han behandlet henne dårlig siste året de var sammen. Hun har også sagt at han ville at hun skulle ta fettsuging for å få gap. Er det han går hun garantert på en smell. Da er hun helt blendet av forelskelse. Lurer på hvordan hun skal forklare alt om det er han. Håper det er en ny jeg. Kan virke som hun er forelsket i forelskelsen og desperat etter å finne en å dele den med. Jeg hadde aldri trodd hun skulle gå tilbake til Jack.Men det kan vel hende det har noe med genene å gjøre, moren er jo også sammen og gift med en mishandler. NB. Sier ikke at J har fysisk mishandlet henne, men psykisk. 3 1
Persdatter Skrevet 16 timer siden #28424 Skrevet 16 timer siden Maia92 skrev (4 timer siden): hun har jo sagt at han fikk LOV å bestemme outfiten, er da ikke sånn at han tvinger henne? Men husker en dag hun skulle i ørkenen med Seb så hadde han bestemt outfiten hennes🤔 1
agent Skrevet 16 timer siden #28425 Skrevet 16 timer siden refill skrev (5 minutter siden): Ikke at hun har så jækla spennende content ellers, men nå er det i hvertfall snork. Det har blitt en ren reklame konto for Ivorie. 2 4
agent Skrevet 16 timer siden #28426 Skrevet 16 timer siden Natu skrev (4 timer siden): Ble fristet til inn og se litt. Trenger man ikke lenger merke snappene med reklame? Jeg har ramlet litt av lasset🙈 det jeg så var henne som tydelig reklamerte for Ivorie skjørtet hun hadde på seg. Men ingen reklame-merking. Jeg syns hun har vært flink til å merke tidligere så det var litt rart. Hun er veldig dårlig på å merke. 3
agent Skrevet 16 timer siden #28427 Skrevet 16 timer siden Anonym012 skrev (18 timer siden): Så fint at du ikke kan skjønne dette. Da har du sikkert ikke oppøevd det selv. Du vil se at det er svært vanlig at ofre ikke klarer å dra fra mannen sin akkurat pga dette. Frykt og kontroll. Det er common knowledge dette her, så er litt overrasket over de som ikke skjønner d. Søk litt på google og du vil nok finne mye statistikk der. mannen har vært iallefall vært voldelig i form av psykisk vold ved å kontrollere henne, og vi alle ser resultatet- som er at hun aldri klarte å dra fra han. Utrolig trist. Det er desverre veldig vanlig.. husker ikke hva som ble sagt i boka, men ifølge hun selv så har han gitt restriksjoner på hva slags aktivitet hun får og ikke får være med på. Måtte slutte på jobb, fikk ikke gå på norskskole. Med tanke på at hun enda er med han så sier det iallefall meg at hun aldri kommer til å våge å si «mer» hun sliter nå med nakkeproblemer pga det hun gjenomgikk som voldsoffer edit: husker det ble skrevet at de bodde på krisehjem flere ganger i barndommen til shehed og ir. Det tyder på at det var veldig ille hjemme, mens faren hadde kommet tilbake Det er veldig fint at du synes det er vanlig og aksepterer det. Hva jeg har opplevd veit du ingen ting om. 1
agent Skrevet 16 timer siden #28428 Skrevet 16 timer siden Aristokrat1 skrev (3 timer siden): ALT hu legger ut er reklame. Er så dørgende kjedelig nå med all reklame, den jævla kaffen og matcha og den Monotone pratingen hennes. Om hu er medisinert eller hva er ikke godt å si. Hu er ikke som hu en gang var. Det har skjedd noe, på en eller annen måte.🤔 1
Frøkenfryden Skrevet 15 timer siden #28429 Skrevet 15 timer siden Klikket innom kjapt. Orker ikke megablomstene. Synes bare det er vulgært. 3 7
Gjesti7654 Skrevet 15 timer siden #28430 Skrevet 15 timer siden Lunge2021 skrev (18 timer siden): Lurer på hvor lenge maniske Isabell varer denne gang før hun detter ned igjen ?l Hun vil nok ikke bruke medisiner da blir hun jo flat i humøret ikke bra for Snap inntektene hilsen en som er bipolar. Har tenkt det samme. Er også bipolar. 1 2
Mina 2 Skrevet 15 timer siden #28431 Skrevet 15 timer siden Heike72 skrev (2 timer siden): Nei, de fikk erstatning begge to pga barnevernet der ikke hadde gjort jobben sin og tatt de ut av hjemmet etter utallige bekymringsmeldinger. Ja,begge fikk erstatning,men Isabel valgte å gi sin del til søster'n.
Mina 2 Skrevet 14 timer siden #28432 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Feil. Isabel har selv sagt hun blåste bort de pengene på Maldivene turen hennes og Voldemort. Nei,det stemmer ikke. 1
Sirah Skrevet 13 timer siden #28433 Skrevet 13 timer siden Frøkenfryden skrev (1 time siden): Klikket innom kjapt. Orker ikke megablomstene. Synes bare det er vulgært. Hvor mye var det den valentinesrosegreia kostet? Var det 26,000? Og rosene er stygge nå. Jeg fikk en bukett med roser av mannen min på valentines (jeg er helt i sjokk, han gjør jo aldri slikt, trodde ikke han viste hva valentines er engang 🤣). Den kostet 250kr på Kiwi og er like fin enda. Just sayin..... 5 1
Persdatter Skrevet 13 timer siden #28434 Skrevet 13 timer siden Sirah skrev (6 timer siden): Ja jeg håper egentlig ikke det er Jack pga fortiden, men det er nesten mer skremmende om det er en ny. Jeg merker at jeg fremdeles er Team Naboen 🫣 Mest sannsynlig ja! Jeg følger han. Han har ikke lagt ut noe på kjempelenge. Jeg har altid syntes hun har vært kjempeflink til å merke ting med reklame, men det kan vel glippe for henne også vil jeg tro. Å merke syntes jeg i alle fall at hun er en av de bedre på. Tror dere det er Jack Blackwell?
rock&republic Skrevet 13 timer siden #28435 Skrevet 13 timer siden Persdatter skrev (2 minutter siden): Tror dere det er Jack Blackwell? Jack Beaumont 1
Anonym012 Skrevet 13 timer siden #28436 Skrevet 13 timer siden agent skrev (2 timer siden): Det er veldig fint at du synes det er vanlig og aksepterer det. Hva jeg har opplevd veit du ingen ting om. Du skriver at du kan ikke skjønne hvorfor hun forblir med mannen sin etter masse mishandling. Det høres jo ikke ut som du skjønner at dette er en helt vanlig coping mekanisme for ofre. Det er veldig veldig vanskelig å gå fra slike forhold, tar mange feilede forsøk og noen klarer å komme seg ut av det. Som moren har- vært offer for vold helt fra barndommen til nå- det er ikke rart at hun ikke kommer seg vekk fra mannen som kontrollerer henne. det er usedvanlig trist, men det er realiteten. Måten du formulerte det på hørtes lite menneskelig ut, og jeg sier ikke at man skal akseptere det, men man skal ha forståelse for de som ikke klarer å gå vekk. 1
Anonym012 Skrevet 13 timer siden #28437 Skrevet 13 timer siden Persdatter skrev (23 minutter siden): Tror dere det er Jack Blackwell? Men han var jo utro… begge jack er like dårlige deltakere 1
Markri Skrevet 12 timer siden #28438 Skrevet 12 timer siden Anonym012 skrev (35 minutter siden): Men han var jo utro… begge jack er like dårlige deltakere Han var vell ikke utro.. Var vell Isabell som klikka helt pga han dro rett på ferie med ei ny ei etter det var blitt slutt 🤔
Selungen Skrevet 11 timer siden #28439 Skrevet 11 timer siden Markri skrev (1 time siden): Han var vell ikke utro.. Var vell Isabell som klikka helt pga han dro rett på ferie med ei ny ei etter det var blitt slutt 🤔 Hun som gjorde d slutt å
Aristokrat1 Skrevet 11 timer siden #28440 Skrevet 11 timer siden Markri skrev (1 time siden): Han var vell ikke utro.. Var vell Isabell som klikka helt pga han dro rett på ferie med ei ny ei etter det var blitt slutt 🤔 Ifølge Isabel så var han utro jo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå