Maia92 Skrevet i går, 14:39 #28401 Skrevet i går, 14:39 Persdatter skrev (34 minutter siden): Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 hun har jo sagt at han fikk LOV å bestemme outfiten, er da ikke sånn at han tvinger henne? 1 1
Aristokrat1 Skrevet i går, 15:03 #28402 Skrevet i går, 15:03 Persdatter skrev (59 minutter siden): Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 Er han som spør hu hele tiden om sitt antrekk. Så er vel hun som er kontrollerende her 1
Heike72 Skrevet i går, 15:28 #28403 Skrevet i går, 15:28 Om det er Jack hun er i gang med igjen blir jeg veldig negativt overrasket. Hun har snakket så negativt og stygt om Voldemort i fire år. Hun var sugarmom. Hun betalte alt, men de latet som det var han som betalte. Han hadde jo ikke så mye penger. Han ordnet gave til henne, men hun betalte. Han fikk henne til å bruke opp hele erstatningen hun fikk fra Stavanger kommune på en Maldivene tur for de to. Hun delte mye om dette. Tror neppe No-Vu går så bra at han har blitt steinrik nå. Han behandlet henne dårlig siste året de var sammen. Hun har også sagt at han ville at hun skulle ta fettsuging for å få gap. Er det han går hun garantert på en smell. Da er hun helt blendet av forelskelse. Lurer på hvordan hun skal forklare alt om det er han. Håper det er en ny jeg. 8
Sirah Skrevet i går, 15:30 #28404 Skrevet i går, 15:30 refill skrev (5 timer siden): Jeg tenker at hun ønsker å være i boblen før hun sier noe fordi det kommer til å bli litt "oppstandelse" når hun forteller. I det hun sier at det er en hun har vært sammen med før så får jo alle en bekreftelse på hva de tror. Men OM det skulle være en ny (det er jo ikke det men dog) så er det i hvertfall det største røde flagget noen sinne. Ja jeg håper egentlig ikke det er Jack pga fortiden, men det er nesten mer skremmende om det er en ny. Jeg merker at jeg fremdeles er Team Naboen 🫣 Ellenn skrev (5 timer siden): Jeg tipper at han blir «avslørt» i det prosjektet hun filmer til. Mest sannsynlig ja! Vrlin skrev (2 timer siden): Mulig jeg surrer, men mener jeg sjekket instagrammen til Jack i forrige uke, hvor det hadde vært veldig lite innlegg siste tiden. Nå er plutselig kontoen privat. Noen som følger han? Jeg følger han. Han har ikke lagt ut noe på kjempelenge. Natu skrev (1 time siden): Ble fristet til inn og se litt. Trenger man ikke lenger merke snappene med reklame? Jeg har ramlet litt av lasset🙈 det jeg så var henne som tydelig reklamerte for Ivorie skjørtet hun hadde på seg. Men ingen reklame-merking. Jeg syns hun har vært flink til å merke tidligere så det var litt rart. Jeg har altid syntes hun har vært kjempeflink til å merke ting med reklame, men det kan vel glippe for henne også vil jeg tro. Å merke syntes jeg i alle fall at hun er en av de bedre på. 1 2
Aristokrat1 Skrevet i går, 15:35 #28405 Skrevet i går, 15:35 Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg har altid syntes hun har vært kjempeflink til å merke ting med reklame, men det kan vel glippe for henne også vil jeg tro. Å merke syntes jeg i alle fall at hun er en av de bedre på. ALT hu legger ut er reklame. Er så dørgende kjedelig nå med all reklame, den jævla kaffen og matcha og den Monotone pratingen hennes. Om hu er medisinert eller hva er ikke godt å si. Hu er ikke som hu en gang var. 3 7
Miumii Skrevet i går, 15:55 #28406 Skrevet i går, 15:55 Ellenn skrev (5 timer siden): Jeg tipper at han blir «avslørt» i det prosjektet hun filmer til. Holder en knapp på det jeg også. Tipper de har holdt på med filming lenger enn vi tror🙈 4
Maia92 Skrevet i går, 15:56 #28407 Skrevet i går, 15:56 Heike72 skrev (27 minutter siden): Om det er Jack hun er i gang med igjen blir jeg veldig negativt overrasket. Hun har snakket så negativt og stygt om Voldemort i fire år. Hun var sugarmom. Hun betalte alt, men de latet som det var han som betalte. Han hadde jo ikke så mye penger. Han ordnet gave til henne, men hun betalte. Han fikk henne til å bruke opp hele erstatningen hun fikk fra Stavanger kommune på en Maldivene tur for de to. Hun delte mye om dette. Tror neppe No-Vu går så bra at han har blitt steinrik nå. Han behandlet henne dårlig siste året de var sammen. Hun har også sagt at han ville at hun skulle ta fettsuging for å få gap. Er det han går hun garantert på en smell. Da er hun helt blendet av forelskelse. Lurer på hvordan hun skal forklare alt om det er han. Håper det er en ny jeg. Hun sa at han elsker fotball, og de pleide å se på flere fotballkamper sammen når de var sammen, MÅ være han.
Heike72 Skrevet i går, 16:06 #28408 Skrevet i går, 16:06 Maia92 skrev (6 minutter siden): Hun sa at han elsker fotball, og de pleide å se på flere fotballkamper sammen når de var sammen, MÅ være han. Blir spennende å se hvordan hun forklarer det etter alt som skjedde mellom dem sist i så fall. 3
Markri Skrevet i går, 16:14 #28409 Skrevet i går, 16:14 Heike72 skrev (5 minutter siden): Blir spennende å se hvordan hun forklarer det etter alt som skjedde mellom dem sist i så fall. Sound Healing, growth, moved on, terapi som hun sier😅🥲 etter mye dating så var det ingen som kunne måle seg og det var meant to be osv 😅 1 2
Maia92 Skrevet i går, 16:20 #28410 Skrevet i går, 16:20 Heike72 skrev (13 minutter siden): Blir spennende å se hvordan hun forklarer det etter alt som skjedde mellom dem sist i så fall. Enig! Da er begge delulu, men de har jo vært ifra hverandre i 4 år, begge har vokst 1
Hatsumomo Skrevet i går, 16:33 #28411 Skrevet i går, 16:33 Miumii skrev (37 minutter siden): Holder en knapp på det jeg også. Tipper de har holdt på med filming lenger enn vi tror🙈 Det vil jo ta år og dag før det de filmer kommer. Forholdet kan være over før den tid. 1 5
Hatsumomo Skrevet i går, 16:33 #28412 Skrevet i går, 16:33 Maia92 skrev (13 minutter siden): men de har jo vært ifra hverandre i 4 år, begge har vokst Ja, hun har jo fått mer penger i banken, så det fristet vel ganske mye for en som ikke har den slags cash. 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:42 #28413 Skrevet i går, 16:42 Persdatter skrev (2 timer siden): Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 Hun er vel bra nok for han nå når hun har blitt enormt mye tynnere (ref. thighgap som han var obsessed med) fikset både rumpa og pupper og ikke minst har blitt styrtrik. Ikke rart han går «all in» nå når hun er blitt «molded» til hans drømmedame 👀😂 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:43 #28414 Skrevet i går, 16:43 Må også nevne at det er ufattelig rart hvordan hun påstår hun jobber så insane mye…😂😂😂 Er det ikke sengen og love Island er det beachdays, frisør eller negler….. At folk kjøper det hun sier er for meg utrolig!😳 4 8
Selungen Skrevet i går, 16:53 #28415 Skrevet i går, 16:53 Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Må også nevne at det er ufattelig rart hvordan hun påstår hun jobber så insane mye…😂😂😂 Er det ikke sengen og love Island er det beachdays, frisør eller negler….. At folk kjøper det hun sier er for meg utrolig!😳 Alt dette er jo jobb, må legge ut alt å se fin ut.. beachday i dag for å vise bikini reklamen, nye negler for lanseringen av en joggedress … Han er ikke redd for brann å reise fra levende lys for å trene, d e skummelt 1 1
Maia92 Skrevet i går, 16:54 #28416 Skrevet i går, 16:54 Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Må også nevne at det er ufattelig rart hvordan hun påstår hun jobber så insane mye…😂😂😂 Er det ikke sengen og love Island er det beachdays, frisør eller negler….. At folk kjøper det hun sier er for meg utrolig!😳 Hun har jobbet hardt, det kan ingen ta fra henne. Men at hun sier hun har fått de millionene av blod, svette og tårer, så er jeg litt midt imellom om jeg er enig, for hun hadde aldri tjent så mye om man tok vekk lønna fra snap, er jo etter snap økte summen at hun har blitt millioner. 3 3
Maia92 Skrevet i går, 16:55 #28417 Skrevet i går, 16:55 Selungen skrev (1 minutt siden): Alt dette er jo jobb, må legge ut alt å se fin ut.. beachday i dag for å vise bikini reklamen, nye negler for lanseringen av en joggedress … Han er ikke redd for brann å reise fra levende lys for å trene, d e skummelt kan jo være at han visste hun var like ved bygningen før han tente lysene og dro da. 1 1
Selungen Skrevet 23 timer siden #28418 Skrevet 23 timer siden Maia92 skrev (Akkurat nå): kan jo være at han visste hun var like ved bygningen før han tente lysene og dro da. Kan hende ja 👏🏻 1
Mina 2 Skrevet 23 timer siden #28419 Skrevet 23 timer siden Heike72 skrev (1 time siden): Om det er Jack hun er i gang med igjen blir jeg veldig negativt overrasket. Hun har snakket så negativt og stygt om Voldemort i fire år. Hun var sugarmom. Hun betalte alt, men de latet som det var han som betalte. Han hadde jo ikke så mye penger. Han ordnet gave til henne, men hun betalte. Han fikk henne til å bruke opp hele erstatningen hun fikk fra Stavanger kommune på en Maldivene tur for de to. Hun delte mye om dette. Tror neppe No-Vu går så bra at han har blitt steinrik nå. Han behandlet henne dårlig siste året de var sammen. Hun har også sagt at han ville at hun skulle ta fettsuging for å få gap. Er det han går hun garantert på en smell. Da er hun helt blendet av forelskelse. Lurer på hvordan hun skal forklare alt om det er han. Håper det er en ny jeg. Den erstatningen hun fikk ga hun til storesøsteren sin. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #28420 Skrevet 23 timer siden Mina 2 skrev (11 minutter siden): Den erstatningen hun fikk ga hun til storesøsteren sin. Feil. Isabel har selv sagt hun blåste bort de pengene på Maldivene turen hennes og Voldemort. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå