Maia92 Skrevet søndag kl. 11:42 #28301 Skrevet søndag kl. 11:42 (endret) Nobetterthanaman skrev (18 minutter siden): Dette har jeg selv tenkt på mange ganger.. mon tro om alle kjøp på Hermés, LV og Chanel hadde vært like morro om hun ikke kunne flashe på sosiale medier. Jeg tviler😬 Alt i livet hennes handler om å skryte på sosiale medier. Må være fælt å være så materialistisk at du ikke vet om kjærlighetsforholda dine er genuine eller bare et ønske om å vise seg frem i SoMe. Virker ikke som om genuinitet er så viktig for henne uansett. Se bare på tiktoken hennes fra når hun var sammen med Jack og videoene som ble lagt ut. Det var hinsides med skryt og ‘se hvor bra mannen min er og hvor mye han skjemmer meg bort, og hvor forbanna fint vi har det’. Så var realiteten bak kulissene at de kranglet og var toxic som faen. Ja, men hun sa jo selv at det første året faktisk var så fantastisk som hun viste frem(typisk forelska mann), men at det andre året ikke var bra i det hele tatt og at hun bare fortsatte med den fasaden, så hun var jo ærlig. Også husker jeg at hun har sagt flere ganger at Jack gjorde de fine tingene for seerne. Og btw skulle ikke Isabel ta fri eing gang i uken fra snap/some? Endret søndag kl. 11:48 av Maia92 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:11 #28302 Skrevet søndag kl. 12:11 Tenkeselv skrev (9 timer siden): Skrevet i boka ? Ser du på Isabel sin snap eller ? Der bor foreldrene sammen i Rami sin leilighet osv osv... Bok eller ikke bok betyr lite i denne sammenheng. Stemmer. Fakta ikke fiction. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:18 #28303 Skrevet søndag kl. 12:18 (endret) Maia92 skrev (3 timer siden): Ok så jeg har vært sengeliggende i flere dager nå(spysjuka😭), og da har vært så investert i frøkna «vår» og denne mannen hun dater😂, jeg ser aldri på reality, så dette er min eneste reality «serie» når jeg er syk😂 Dette er uten tvil en mann hun har kjent før, det har vi for lengst konkludert med, men det kan ikke være andre en Jack, hun var DRITforelsket i han, og vi ser jo hvordan ho oppfører seg nå rundt denne mannen. Det nyeste tegnet er brevet ho fikk av han igår og idag, Jack pleide gi henne brev(youtube video av de på Maldivene så gir han henne et brev), men jeg syns samtidig at det skygge bildet ikke helt ligna på han? hmm… Hun har også vært i halvt års forhold med en som het Josh før jack, han var hun ikke forelsket i sa hun, og han var treningsfreak, så hun følte det var det eneste han brydde seg om. Også har vi han britiske millionæren hun var sammen med/datet i noen mnd som heter James(storebror til han klokkegutten som hang med raad familien for noe uker tilbake), men han er det hvertfall ikke, selv om han har hengt med hele Raad familien etter ho flytta til Dubai, og husker hun sa at de har seksuell kjemi, men at de har helt annerledes mindset. James har gjort intervju for to år siden(lenge etter de datet) om «high value women» og hva en mann som er suksessfull pleier å se etter i en kvinne, han nevner blandt annet at hun må low body count, ikke legget ut bikinibilder,ikke er partydame, hun skal være i midten av tjueårene(han nevner grunnen i videoen), at jenta ikke må komme fra en dysfunksjonell familie, og at han bryr seg ikke hvor mye jenta tjener fordi menn som han vil ha en kvinne som er hjemmeværende, han vil protect and provide. Han sier at slike kvinner har han datet og hengt med før for gøy, men aldri kunne satt ring på fingeren til en sånn kvinne. Så da veit vi at det hvertfall ikke er han😅 Link til video for de spesielt intresserte😂: For en type det der..?🤔😅🙈 Djiiiizes… han beskriver et jo Isabel til det fulle mtp hva han IKKE vil ha…. Og for en overfladisk mann👀😂😂😂 Merkef ordene han bruker og beskrivelser er ord som Isabel ofte nevner… «feminin energy» protect and provide» osv osv… Stakkar Isabel som streber etter å oppnå dette uten å riktig få det til…. Er jo bare trist?🤷🏼♀️ Endret søndag kl. 12:20 av Tuppenoglillemor12 3
Heike72 Skrevet søndag kl. 12:19 #28304 Skrevet søndag kl. 12:19 Maia92 skrev (3 timer siden): Ok så jeg har vært sengeliggende i flere dager nå(spysjuka😭), og da har vært så investert i frøkna «vår» og denne mannen hun dater😂, jeg ser aldri på reality, så dette er min eneste reality «serie» når jeg er syk😂 Dette er uten tvil en mann hun har kjent før, det har vi for lengst konkludert med, men det kan ikke være andre en Jack, hun var DRITforelsket i han, og vi ser jo hvordan ho oppfører seg nå rundt denne mannen. Det nyeste tegnet er brevet ho fikk av han igår og idag, Jack pleide gi henne brev(youtube video av de på Maldivene så gir han henne et brev), men jeg syns samtidig at det skygge bildet ikke helt ligna på han? hmm… Hun har også vært i halvt års forhold med en som het Josh før jack, han var hun ikke forelsket i sa hun, og han var treningsfreak, så hun følte det var det eneste han brydde seg om. Også har vi han britiske millionæren hun var sammen med/datet i noen mnd som heter James(storebror til han klokkegutten som hang med raad familien for noe uker tilbake), men han er det hvertfall ikke, selv om han har hengt med hele Raad familien etter ho flytta til Dubai, og husker hun sa at de har seksuell kjemi, men at de har helt annerledes mindset. James har gjort intervju for to år siden(lenge etter de datet) om «high value women» og hva en mann som er suksessfull pleier å se etter i en kvinne, han nevner blandt annet at hun må low body count, ikke legget ut bikinibilder,ikke er partydame, hun skal være i midten av tjueårene(han nevner grunnen i videoen), at jenta ikke må komme fra en dysfunksjonell familie, og at han bryr seg ikke hvor mye jenta tjener fordi menn som han vil ha en kvinne som er hjemmeværende, han vil protect and provide. Han sier at slike kvinner har han datet og hengt med før for gøy, men aldri kunne satt ring på fingeren til en sånn kvinne. Så da veit vi at det hvertfall ikke er han😅 Link til video for de spesielt intresserte😂: Om du sjekker hans Instagram har han tatt et steg tilbake fra det livet han levde i Dubai og flyttet hjem til London for litt mer «peace» også. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:19 #28305 Skrevet søndag kl. 12:19 Maia92 skrev (37 minutter siden): Ja, men hun sa jo selv at det første året faktisk var så fantastisk som hun viste frem(typisk forelska mann), men at det andre året ikke var bra i det hele tatt og at hun bare fortsatte med den fasaden, så hun var jo ærlig. Også husker jeg at hun har sagt flere ganger at Jack gjorde de fine tingene for seerne. Og btw skulle ikke Isabel ta fri eing gang i uken fra snap/some? Du må ikke tro på noe hun der forteller …. 🤡 2 3
LastebilZara Skrevet søndag kl. 13:11 #28306 Skrevet søndag kl. 13:11 Maia92 skrev (1 time siden): Ja, men hun sa jo selv at det første året faktisk var så fantastisk som hun viste frem(typisk forelska mann), men at det andre året ikke var bra i det hele tatt og at hun bare fortsatte med den fasaden, så hun var jo ærlig. Også husker jeg at hun har sagt flere ganger at Jack gjorde de fine tingene for seerne. Og btw skulle ikke Isabel ta fri eing gang i uken fra snap/some? Hun har jo også sagt at til tross for at hun svarte følgerne sine at de delte reiseutgifter etc 50/50, så var realiteten en annen. Så hvorfor skal det være annerledes denne gangen om det er han? Er han så suksessfull? 1
Vrlin Skrevet søndag kl. 13:24 #28307 Skrevet søndag kl. 13:24 Mulig jeg surrer, men mener jeg sjekket instagrammen til Jack i forrige uke, hvor det hadde vært veldig lite innlegg siste tiden. Nå er plutselig kontoen privat. Noen som følger han?
Markri Skrevet søndag kl. 13:32 #28308 Skrevet søndag kl. 13:32 Leamur skrev (På 20.2.2026 den 19.57): Jeg har hatt en lang pause fra Raad gjengen, og ble litt overrasket over at det bodde en mann hos henne og at de er så forelsket. Jeg har sendt flere meldinger fordi jeg trodde kanskje jeg hadde gått glipp av vesentlig informasjon, men jeg ser jo at alle er like forvirret 😂 veldig irriterende at hun ikke svarer på de 100 meldingene hun har fått fra alle om dette. Er så åpenbart at hun unngår det for alt det er verdt! Hun sier hun skal forklare alt osv osv senere. Så er jo veldig «åpenlyst» at dette er en hun tidligere har hatt forhold til. Alt rundt hva hun sier, hva som skjer og oppførselen hennes tyder jo på at dette er Jack🤨 Alle gangene hun og naboen gikk tilbake så var det en helt annen oppførsel. Såå Her er det så tydelig at det er en hun allerede kjenner godt😅 hun tjener jo selvfølgelig mer med å melke at han er rosegjøken og alt det «nye» de gjør sammen 😅 3
Markri Skrevet søndag kl. 13:33 #28309 Skrevet søndag kl. 13:33 Vrlin skrev (7 minutter siden): Mulig jeg surrer, men mener jeg sjekket instagrammen til Jack i forrige uke, hvor det hadde vært veldig lite innlegg siste tiden. Nå er plutselig kontoen privat. Noen som følger han? Sjekket han tidlig når det kom frem en ny fyr og man fant kjennetegn på at det var Jack, da hadde han ikke postet noe eller på story på flere måneder. Så rett etter spekulasjoner her inne og litt FBI søk😂 så stengte han kontoen. Så regner med han har fått meldinger fra litt folk 😅
Persdatter Skrevet søndag kl. 14:03 #28310 Skrevet søndag kl. 14:03 Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 1 4
Natu Skrevet søndag kl. 14:07 #28311 Skrevet søndag kl. 14:07 Ble fristet til inn og se litt. Trenger man ikke lenger merke snappene med reklame? Jeg har ramlet litt av lasset🙈 det jeg så var henne som tydelig reklamerte for Ivorie skjørtet hun hadde på seg. Men ingen reklame-merking. Jeg syns hun har vært flink til å merke tidligere så det var litt rart.
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 14:25 #28312 Skrevet søndag kl. 14:25 Persdatter skrev (22 minutter siden): Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 Det gjorde vel J når de var sammen sist og. 2 1
Maia92 Skrevet søndag kl. 14:39 #28313 Skrevet søndag kl. 14:39 Persdatter skrev (34 minutter siden): Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 hun har jo sagt at han fikk LOV å bestemme outfiten, er da ikke sånn at han tvinger henne? 1 1
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 15:03 #28314 Skrevet søndag kl. 15:03 Persdatter skrev (59 minutter siden): Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 Er han som spør hu hele tiden om sitt antrekk. Så er vel hun som er kontrollerende her 1
Heike72 Skrevet søndag kl. 15:28 #28315 Skrevet søndag kl. 15:28 Om det er Jack hun er i gang med igjen blir jeg veldig negativt overrasket. Hun har snakket så negativt og stygt om Voldemort i fire år. Hun var sugarmom. Hun betalte alt, men de latet som det var han som betalte. Han hadde jo ikke så mye penger. Han ordnet gave til henne, men hun betalte. Han fikk henne til å bruke opp hele erstatningen hun fikk fra Stavanger kommune på en Maldivene tur for de to. Hun delte mye om dette. Tror neppe No-Vu går så bra at han har blitt steinrik nå. Han behandlet henne dårlig siste året de var sammen. Hun har også sagt at han ville at hun skulle ta fettsuging for å få gap. Er det han går hun garantert på en smell. Da er hun helt blendet av forelskelse. Lurer på hvordan hun skal forklare alt om det er han. Håper det er en ny jeg. 9
Sirah Skrevet søndag kl. 15:30 #28316 Skrevet søndag kl. 15:30 refill skrev (5 timer siden): Jeg tenker at hun ønsker å være i boblen før hun sier noe fordi det kommer til å bli litt "oppstandelse" når hun forteller. I det hun sier at det er en hun har vært sammen med før så får jo alle en bekreftelse på hva de tror. Men OM det skulle være en ny (det er jo ikke det men dog) så er det i hvertfall det største røde flagget noen sinne. Ja jeg håper egentlig ikke det er Jack pga fortiden, men det er nesten mer skremmende om det er en ny. Jeg merker at jeg fremdeles er Team Naboen 🫣 Ellenn skrev (5 timer siden): Jeg tipper at han blir «avslørt» i det prosjektet hun filmer til. Mest sannsynlig ja! Vrlin skrev (2 timer siden): Mulig jeg surrer, men mener jeg sjekket instagrammen til Jack i forrige uke, hvor det hadde vært veldig lite innlegg siste tiden. Nå er plutselig kontoen privat. Noen som følger han? Jeg følger han. Han har ikke lagt ut noe på kjempelenge. Natu skrev (1 time siden): Ble fristet til inn og se litt. Trenger man ikke lenger merke snappene med reklame? Jeg har ramlet litt av lasset🙈 det jeg så var henne som tydelig reklamerte for Ivorie skjørtet hun hadde på seg. Men ingen reklame-merking. Jeg syns hun har vært flink til å merke tidligere så det var litt rart. Jeg har altid syntes hun har vært kjempeflink til å merke ting med reklame, men det kan vel glippe for henne også vil jeg tro. Å merke syntes jeg i alle fall at hun er en av de bedre på. 1 2
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 15:35 #28317 Skrevet søndag kl. 15:35 Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg har altid syntes hun har vært kjempeflink til å merke ting med reklame, men det kan vel glippe for henne også vil jeg tro. Å merke syntes jeg i alle fall at hun er en av de bedre på. ALT hu legger ut er reklame. Er så dørgende kjedelig nå med all reklame, den jævla kaffen og matcha og den Monotone pratingen hennes. Om hu er medisinert eller hva er ikke godt å si. Hu er ikke som hu en gang var. 4 8
Miumii Skrevet søndag kl. 15:55 #28318 Skrevet søndag kl. 15:55 Ellenn skrev (5 timer siden): Jeg tipper at han blir «avslørt» i det prosjektet hun filmer til. Holder en knapp på det jeg også. Tipper de har holdt på med filming lenger enn vi tror🙈 5
Maia92 Skrevet søndag kl. 15:56 #28319 Skrevet søndag kl. 15:56 Heike72 skrev (27 minutter siden): Om det er Jack hun er i gang med igjen blir jeg veldig negativt overrasket. Hun har snakket så negativt og stygt om Voldemort i fire år. Hun var sugarmom. Hun betalte alt, men de latet som det var han som betalte. Han hadde jo ikke så mye penger. Han ordnet gave til henne, men hun betalte. Han fikk henne til å bruke opp hele erstatningen hun fikk fra Stavanger kommune på en Maldivene tur for de to. Hun delte mye om dette. Tror neppe No-Vu går så bra at han har blitt steinrik nå. Han behandlet henne dårlig siste året de var sammen. Hun har også sagt at han ville at hun skulle ta fettsuging for å få gap. Er det han går hun garantert på en smell. Da er hun helt blendet av forelskelse. Lurer på hvordan hun skal forklare alt om det er han. Håper det er en ny jeg. Hun sa at han elsker fotball, og de pleide å se på flere fotballkamper sammen når de var sammen, MÅ være han. 1
Heike72 Skrevet søndag kl. 16:06 #28320 Skrevet søndag kl. 16:06 Maia92 skrev (6 minutter siden): Hun sa at han elsker fotball, og de pleide å se på flere fotballkamper sammen når de var sammen, MÅ være han. Blir spennende å se hvordan hun forklarer det etter alt som skjedde mellom dem sist i så fall. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå