Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia92 skrev (26 minutter siden):

Noe helt annet som jeg ofte kan tenke når influensere, Isabel i dette tilfellet, når de får materialistiske ting, blomster, dates osv, om dette hadde vært tilfelle til den graden om de ikke ble dokumentert for seere? veit at Isabel ikke sier direkte til han gjør ditten og datten, men den personen har jo mest sannsynlig sett på sosiale medier hvor viktig det er for henne, og veit at hun filmer det. Vi har Rami for eksempel, når han flytta til Dubai, så syns jeg Isabel maste ofte på han «du må være gentleman», så han begynte åpne bildører for henne, ta henne imot på flyplass med svære bukketter, også senere så skryter hun så av at han er «oppdratt som en gentleman»😅. Men jeg tviler sterkt på at han hadde tatt søskene imot slik om ikke det ble filma. 

Dette har jeg selv tenkt på mange ganger.. mon tro om alle kjøp på Hermés, LV og Chanel hadde vært like morro om hun ikke kunne flashe på sosiale medier. Jeg tviler😬 Alt i livet hennes handler om å skryte på sosiale medier. Må være fælt å være så materialistisk at du ikke vet om kjærlighetsforholda dine er genuine eller bare et ønske om å vise seg frem i SoMe. 
Virker ikke som om genuinitet er så viktig for henne uansett. Se bare på tiktoken hennes fra når hun var sammen med Jack og videoene som ble lagt ut. 
Det var hinsides med skryt og ‘se hvor bra mannen min er og hvor mye han skjemmer meg bort, og hvor forbanna fint vi har det’. 
Så var realiteten bak kulissene at de kranglet og var toxic som faen. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (3 minutter siden):

Dette har jeg selv tenkt på mange ganger.. mon tro om alle kjøp på Hermés, LV og Chanel hadde vært like morro om hun ikke kunne flashe på sosiale medier. Jeg tviler😬 Alt i livet hennes handler om å skryte på sosiale medier. Må være fælt å være så materialistisk at du ikke vet om kjærlighetsforholda dine er genuine eller bare et ønske om å vise seg frem i SoMe. 
Virker ikke som om genuinitet er så viktig for henne uansett. Se bare på tiktoken hennes fra når hun var sammen med Jack og videoene som ble lagt ut. 
Det var hinsides med skryt og ‘se hvor bra mannen min er og hvor mye han skjemmer meg bort, og hvor forbanna fint vi har det’. 

En stor del av innholdet hennes er jo å flashe luksus. Hun får klikk av å shoppe på Chanel og Hermès, det er årsak og virkning.  

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (18 minutter siden):

Ja, men hun sa jo selv at det første året faktisk var så fantastisk som hun viste frem(typisk forelska mann), men at det andre året ikke var bra i det hele tatt og at hun bare fortsatte med den fasaden, så hun var jo ærlig. Også husker jeg at hun har sagt flere ganger at Jack gjorde de fine tingene for seerne.

Og btw skulle ikke Isabel ta fri eing gang i uken fra snap/some? 

Endret av Maia92
  • Liker 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (9 timer siden):

Skrevet i boka ?

Ser du på Isabel sin snap eller ? Der bor foreldrene sammen i Rami sin leilighet osv osv... Bok eller ikke bok betyr lite i denne sammenheng.

Stemmer. Fakta ikke fiction. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Maia92 skrev (3 timer siden):

Ok så jeg har vært sengeliggende i flere dager nå(spysjuka😭), og da har vært så investert i frøkna «vår» og denne mannen hun dater😂, jeg ser aldri på reality,  så dette er min eneste reality «serie» når jeg er syk😂

Dette er uten tvil en mann hun har kjent før, det har vi for lengst konkludert med, men det kan ikke være andre en Jack, hun var DRITforelsket i han, og vi ser jo hvordan ho oppfører seg nå rundt denne mannen. Det nyeste tegnet er brevet ho fikk av han igår og idag, Jack pleide gi henne brev(youtube video av de på Maldivene så gir han henne et brev), men jeg syns samtidig at det skygge bildet ikke helt ligna på han? hmm…

Hun har også vært i halvt års forhold med en som het Josh før jack, han var hun ikke forelsket i sa hun, og han var treningsfreak, så hun følte det var det eneste han brydde seg om. Også har vi han britiske millionæren hun var sammen med/datet i noen mnd som heter James(storebror til han klokkegutten som hang med raad familien for noe uker tilbake), men han er det hvertfall ikke, selv om han har hengt med hele Raad familien etter ho flytta til Dubai, og husker hun sa at de har seksuell kjemi, men at de har helt annerledes mindset. James har gjort intervju for to år siden(lenge etter de datet) om «high value women» og hva en mann som er suksessfull pleier å se etter i en kvinne, han nevner blandt annet at hun må low body count, ikke legget ut bikinibilder,ikke er partydame, hun skal være i midten av tjueårene(han nevner grunnen i videoen), at jenta ikke må komme fra en dysfunksjonell familie, og at han bryr seg ikke hvor mye jenta tjener fordi menn som han vil ha en kvinne som er hjemmeværende, han vil protect and provide. Han sier at slike kvinner har han datet og hengt med før for gøy, men aldri kunne satt ring på fingeren til en sånn kvinne. Så da veit vi at det hvertfall ikke er han😅 

Link til video for de spesielt intresserte😂:

For en type det der..?🤔😅🙈 Djiiiizes… 

han beskriver et jo Isabel til det fulle mtp hva han IKKE vil ha….  Og for en overfladisk mann👀😂😂😂 
Merkef ordene han bruker og beskrivelser er ord som Isabel ofte nevner… «feminin energy» protect and provide» osv osv… Stakkar Isabel som streber etter å oppnå dette uten å riktig få det til…. Er jo bare trist?🤷🏼‍♀️

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
Skrevet
Maia92 skrev (3 timer siden):

Ok så jeg har vært sengeliggende i flere dager nå(spysjuka😭), og da har vært så investert i frøkna «vår» og denne mannen hun dater😂, jeg ser aldri på reality,  så dette er min eneste reality «serie» når jeg er syk😂

Dette er uten tvil en mann hun har kjent før, det har vi for lengst konkludert med, men det kan ikke være andre en Jack, hun var DRITforelsket i han, og vi ser jo hvordan ho oppfører seg nå rundt denne mannen. Det nyeste tegnet er brevet ho fikk av han igår og idag, Jack pleide gi henne brev(youtube video av de på Maldivene så gir han henne et brev), men jeg syns samtidig at det skygge bildet ikke helt ligna på han? hmm…

Hun har også vært i halvt års forhold med en som het Josh før jack, han var hun ikke forelsket i sa hun, og han var treningsfreak, så hun følte det var det eneste han brydde seg om. Også har vi han britiske millionæren hun var sammen med/datet i noen mnd som heter James(storebror til han klokkegutten som hang med raad familien for noe uker tilbake), men han er det hvertfall ikke, selv om han har hengt med hele Raad familien etter ho flytta til Dubai, og husker hun sa at de har seksuell kjemi, men at de har helt annerledes mindset. James har gjort intervju for to år siden(lenge etter de datet) om «high value women» og hva en mann som er suksessfull pleier å se etter i en kvinne, han nevner blandt annet at hun må low body count, ikke legget ut bikinibilder,ikke er partydame, hun skal være i midten av tjueårene(han nevner grunnen i videoen), at jenta ikke må komme fra en dysfunksjonell familie, og at han bryr seg ikke hvor mye jenta tjener fordi menn som han vil ha en kvinne som er hjemmeværende, han vil protect and provide. Han sier at slike kvinner har han datet og hengt med før for gøy, men aldri kunne satt ring på fingeren til en sånn kvinne. Så da veit vi at det hvertfall ikke er han😅 

Link til video for de spesielt intresserte😂:

Om du sjekker hans Instagram har han tatt et steg tilbake fra det livet han levde i Dubai og flyttet hjem til London for litt mer «peace» også. 

• Liker 1
Skrevet
Maia92 skrev (37 minutter siden):

Ja, men hun sa jo selv at det første året faktisk var så fantastisk som hun viste frem(typisk forelska mann), men at det andre året ikke var bra i det hele tatt og at hun bare fortsatte med den fasaden, så hun var jo ærlig. Også husker jeg at hun har sagt flere ganger at Jack gjorde de fine tingene for seerne.

Du må ikke tro på noe hun der forteller …. 🤡

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Men VET du at de sitter på hver sin treroms som de har fått gjennom kommunen? VET du kriteriene de oppfylte for å (eventuelt) få dette? 

De fleste med ordinær inntekt betaler ikke mer i skatt enn at det dekke utgiftene staten har på seg selv, i stor grad. 

Man betaler vel skatt etter inntekt, ikke etter utgiftene staten har på en person eller.... for det er jo veldig individuelt

• Liker 3
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Dette er feil. De fleste av oss betaler langt mer skatt enn de/vi får «tilbake», dette må til for å dekke opp for syke, uføre og andre som ikke skatter noe særlig. Det er dette vår velferdsmodell bygger på.

Jeg er nysgjerrig på regnestykket ditt. 
La oss si at en person med gjennomsnittlig lønn betaler ca 200.000 i året i skatt. Grovt regnet på et ca 40 år langt arbeidsliv vil si ca 8-10 mill. 

Hvordan kan gratis skole hele livet, helsehjelp, kanskje føde noen barn, kanskje noen sykemeldinger inni her, pensjon når man er ferdig å jobbe osv osv koste mindre enn 8-10 mill? Bare et barn vil jeg tro koster staten en god slant av skattepengene du har betalt om man legger sammen kostnaden for selve fødselen på sykehus, permisjonspenger, barnehage. 

Jeg tror det er det Hallepalle mener med at en person med gjennomsnittslønn ikke betaler mer enn man selv koster. De rike derimot betaler nok mer enn det de selv koster. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia92 skrev (1 time siden):

Hun har jo også sagt at til tross for at hun svarte følgerne sine at de delte reiseutgifter etc 50/50, så var realiteten en annen. Så hvorfor skal det være annerledes denne gangen om det er han? Er han så suksessfull? 

Skrevet
Tenkeselv skrev (10 timer siden):

Skrevet i boka ?

Ser du på Isabel sin snap eller ? Der bor foreldrene sammen i Rami sin leilighet osv osv... Bok eller ikke bok betyr lite i denne sammenheng.

Hva mener du nå egt? Det er jo derfor de bor sammen😅😅 tror ikke du skjønte poenget mitt. Å historie har alt å si for hvordan ting er idag…

Skrevet

Mulig jeg surrer, men mener jeg sjekket instagrammen til Jack i forrige uke, hvor det hadde vært veldig lite innlegg siste tiden. Nå er plutselig kontoen privat. Noen som følger han?

Skrevet
Leamur skrev (På 20.2.2026 den 19.57):

Jeg har hatt en lang pause fra Raad gjengen, og ble litt overrasket over at det bodde en mann hos henne og at de er så forelsket. Jeg har sendt flere meldinger fordi jeg trodde kanskje jeg hadde gått glipp av vesentlig informasjon, men jeg ser jo at alle er like forvirret 😂 veldig irriterende at hun ikke svarer på de 100 meldingene hun har fått fra alle om dette. Er så åpenbart at hun unngår det for alt det er verdt!

Hun sier hun skal forklare alt osv osv senere. Så er jo veldig «åpenlyst» at dette er en hun tidligere har hatt forhold til. Alt rundt hva hun sier, hva som skjer og oppførselen hennes tyder  jo på at dette er Jack🤨 Alle gangene hun og naboen gikk tilbake så var det en helt annen oppførsel. Såå Her er det så tydelig at det er en hun allerede kjenner godt😅

hun tjener jo selvfølgelig mer med å melke at han er rosegjøken og alt det «nye» de gjør sammen 😅 

• Liker 2
Skrevet
Vrlin skrev (7 minutter siden):

Mulig jeg surrer, men mener jeg sjekket instagrammen til Jack i forrige uke, hvor det hadde vært veldig lite innlegg siste tiden. Nå er plutselig kontoen privat. Noen som følger han?

Sjekket han tidlig når det kom frem en ny fyr og man fant kjennetegn på at det var Jack, da hadde han ikke postet noe eller på story på flere måneder. Så rett etter spekulasjoner her inne og litt FBI søk😂 så stengte han kontoen. Så regner med han har fått meldinger fra litt folk 😅

Skrevet
Hallepalle2 skrev (7 timer siden):

Men VET du at de sitter på hver sin treroms som de har fått gjennom kommunen? VET du kriteriene de oppfylte

At de sitter på hver sin 3 roms har Isabel sagt på Snap, å du mener vel ikke at hun kan ha tendenser til å "lyve"?

kriteriene var kanskje på plass når barna var små, men det er virkelig ikke det nå.Jeg sier ikke at de kanskje ikke har krav på kommunal leilighet, men ikke så store når andre sårt trenger det.

Finner det merkverdig at du fremstår å synes det er ok at to kommunale boliger står omtrent ledig store deler av året. At Rami og Sidra bodde hjemme betyr lite, de trenger fremdeles ikke en 3 roms.

Å ang skatten ? Jeg er ikke en av de rikeste, men så absolutt bidrar jeg til felleskapet/staten med min skatt også. At du ikke føler det er bare trist, for dine skattepenger bidrar også :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Stemmer. Fakta ikke fiction. 

Ja jeg blir matt jeg altså 😅 Snakke meg om å være blendet basert på ord i en bok fra da hun var liten , når realiteten nå er jo at de stadig bor sammen både i Dubai og Irak. Så også at på farens IG så er det lagt ut bilde av de to (mener i 2023), å de ser langt fra skilt ut i det ekte liv.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Anonym012 skrev (32 minutter siden):

Hva mener du nå egt? Det er jo derfor de bor sammen😅😅 tror ikke du skjønte poenget mitt. Å historie har alt å si for hvordan ting er idag…

Forklar meg gjerne det du mener jeg misforstår deg 😊 Jeg kan gjøre feil som alle andre :)

• Nyttig 1
Skrevet

Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ble fristet til inn og se litt. Trenger man ikke lenger merke snappene med reklame? Jeg har ramlet litt av lasset🙈 det jeg så var henne som tydelig reklamerte for Ivorie skjørtet hun hadde på seg. Men ingen reklame-merking. Jeg syns hun har vært flink til å merke tidligere så det var litt rart. 

Skrevet
Persdatter skrev (22 minutter siden):

Er det flere enn meg som er litt bekymret for at rosegjøken bestemmer hva Isabel skal ha på seg av klær? Eller er det normalt i ett forhold i dag? Jeg har vært sammens med mannen i snart 20 år og han har aldri bestemt hva jeg skal ha på meg for en date. Håper bare at dette er en geuin mann og at han ikke er kontrollerende🤔 

Det gjorde vel J når de var sammen sist og.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...