vilas Skrevet lørdag kl. 10:00 #28281 Skrevet lørdag kl. 10:00 Tuppenoglillemor12 skrev (På 19.2.2026 den 21.51): Å herregud… det er kanskje han da?🙄🙈 Jeg lurer på, hvem var han Maldivengjøken ? Jeg syns at skyggebilder hun og han (nåværende rosegjøken' la ut på snap igår ligna svært mye i kroppsfasong på han ( ett bilde hvor han sto bak henne og holdt rundt henne på ( hytta hennes). 1
Anonym012 Skrevet lørdag kl. 13:20 #28282 Skrevet lørdag kl. 13:20 vilas skrev (3 timer siden): Jeg lurer på, hvem var han Maldivengjøken ? Jeg syns at skyggebilder hun og han (nåværende rosegjøken' la ut på snap igår ligna svært mye i kroppsfasong på han ( ett bilde hvor han sto bak henne og holdt rundt henne på ( hytta hennes). Angående kroppsfasong, tenkte nesten at det var rami…. Det er iallefall noen andre denne gangen, mistet troen på at det er naboen pga det skyggebildet 3
Smukgid Skrevet lørdag kl. 16:50 #28283 Skrevet lørdag kl. 16:50 Sirah skrev (På 20.2.2026 den 16.46): Jeg føler det samme. Jeg har noenfåtusen følgere på instagram/tiktok og har faktisk hatt noen samarbeid. Anser jo meg selv overhodet ikke som en influenser, men glad for at det finnes mennesker som liker det jeg legger ut 🤷♀️ Bare artig om det hadde vært en definisjon. Ja jeg har over 10k på TikTok meg IKKE influenser 😋😋 liker bare å promotere bøkene jeg er ARC for😅😅 1
Sirah Skrevet lørdag kl. 17:32 #28284 Skrevet lørdag kl. 17:32 Smukgid skrev (42 minutter siden): Ja jeg har over 10k på TikTok meg IKKE influenser 😋😋 liker bare å promotere bøkene jeg er ARC for😅😅 Haha godt 😅 Jeg har stusset så på dette 🤷♀️ 1
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 18:22 #28285 Skrevet lørdag kl. 18:22 (endret) hjerteis skrev (2 minutter siden): Haha, ja 😂 Bare jabb, og et skyggebilde av henne og typen. Skyggen ligna mest på Rami 🤣 Nå klikker jeg meg raskt forbi alt hun prater om. Siden nyttår har det rett og slett tatt litt for mye av og alt går litt for fort. Kall meg gjerne Naboen, for jeg datt av karusellen samtidig som han 🤣 Hehe, ja kan ikke si jeg har noe som helst interesse av å gå inn på snappen hennes. Glodde litt når hun var på Maldivene, når hun var så sleten, men etter hun kom tilbake til Dubai har jeg falt av lasset igjen. Endret lørdag kl. 18:22 av Hatsumomo 5 1
rock&republic Skrevet lørdag kl. 18:25 #28286 Skrevet lørdag kl. 18:25 hjerteis skrev (4 minutter siden): Haha, ja 😂 Bare jabb, og et skyggebilde av henne og typen. Skyggen ligna mest på Rami 🤣 Nå klikker jeg meg raskt forbi alt hun prater om. Siden nyttår har det rett og slett tatt litt for mye av og alt går litt for fort. Kall meg gjerne Naboen, for jeg datt av karusellen samtidig som han 🤣 Det er Jack aka Voldemort 4
LastebilZara Skrevet lørdag kl. 18:56 #28287 Skrevet lørdag kl. 18:56 smiiiley skrev (4 timer siden): Ja det er en helt annen diskusjon ☺️ Enig ☺️
vilas Skrevet lørdag kl. 23:40 #28288 Skrevet lørdag kl. 23:40 Anonym012 skrev (10 timer siden): Angående kroppsfasong, tenkte nesten at det var rami…. Det er iallefall noen andre denne gangen, mistet troen på at det er naboen pga det skyggebildet Rami var ikke tilstede da dette skyggebilder ble tatt. Men mye kan manipuleres på nett så sånn og d er I opptatt av. 1
Lunge2021 Skrevet søndag kl. 01:41 #28289 Skrevet søndag kl. 01:41 Lurer på hvor lenge maniske Isabell varer denne gang før hun detter ned igjen ?l Hun vil nok ikke bruke medisiner da blir hun jo flat i humøret ikke bra for Snap inntektene hilsen en som er bipolar. 8 5 2
Maia92 Skrevet søndag kl. 09:01 #28290 Skrevet søndag kl. 09:01 Ok så jeg har vært sengeliggende i flere dager nå(spysjuka😭), og da har vært så investert i frøkna «vår» og denne mannen hun dater😂, jeg ser aldri på reality, så dette er min eneste reality «serie» når jeg er syk😂 Dette er uten tvil en mann hun har kjent før, det har vi for lengst konkludert med, men det kan ikke være andre en Jack, hun var DRITforelsket i han, og vi ser jo hvordan ho oppfører seg nå rundt denne mannen. Det nyeste tegnet er brevet ho fikk av han igår og idag, Jack pleide gi henne brev(youtube video av de på Maldivene så gir han henne et brev), men jeg syns samtidig at det skygge bildet ikke helt ligna på han? hmm… Hun har også vært i halvt års forhold med en som het Josh før jack, han var hun ikke forelsket i sa hun, og han var treningsfreak, så hun følte det var det eneste han brydde seg om. Også har vi han britiske millionæren hun var sammen med/datet i noen mnd som heter James(storebror til han klokkegutten som hang med raad familien for noe uker tilbake), men han er det hvertfall ikke, selv om han har hengt med hele Raad familien etter ho flytta til Dubai, og husker hun sa at de har seksuell kjemi, men at de har helt annerledes mindset. James har gjort intervju for to år siden(lenge etter de datet) om «high value women» og hva en mann som er suksessfull pleier å se etter i en kvinne, han nevner blandt annet at hun må low body count, ikke legget ut bikinibilder,ikke er partydame, hun skal være i midten av tjueårene(han nevner grunnen i videoen), at jenta ikke må komme fra en dysfunksjonell familie, og at han bryr seg ikke hvor mye jenta tjener fordi menn som han vil ha en kvinne som er hjemmeværende, han vil protect and provide. Han sier at slike kvinner har han datet og hengt med før for gøy, men aldri kunne satt ring på fingeren til en sånn kvinne. Så da veit vi at det hvertfall ikke er han😅 Link til video for de spesielt intresserte😂: 2
Sirah Skrevet søndag kl. 09:04 #28291 Skrevet søndag kl. 09:04 Maia92 skrev (2 minutter siden): Ok så jeg har vært sengeliggende i flere dager nå(spysjuka😭), og da har vært så investert i frøkna «vår» og denne mannen hun dater😂, jeg ser aldri på reality, så dette er min eneste reality «serie» når jeg er syk😂 Dette er uten tvil en mann hun har kjent før, det har vi for lengst konkludert med, men det kan ikke være andre en Jack, hun var DRITforelsket i han, og vi ser jo hvordan ho oppfører seg nå rundt denne mannen. Det nyeste tegnet er brevet ho fikk av han igår og idag, Jack pleide gi henne brev(youtube video av de på Maldivene så gir han henne et brev), men jeg syns samtidig at det skygge bildet ikke helt ligna på han? hmm… Hun har også vært i halvt års forhold med en som het Josh før jack, han var hun ikke forelsket i sa hun, og han var treningsfreak, så hun følte det var det eneste han brydde seg om. Også har vi han britiske millionæren hun var sammen med/datet i noen mnd som heter James(storebror til han klokkegutten som hang med raad familien for noe uker tilbake), men han er det hvertfall ikke, selv om han har hengt med hele Raad familien etter ho flytta til Dubai, og husker hun sa at de har seksuell kjemi, men at de har helt annerledes mindset. James har gjort intervju for to år siden(lenge etter de datet) om «high value women» og hva en mann som er suksessfull pleier å se etter i en kvinne, han nevner blandt annet at hun må low body count, ikke legget ut bikinibilder,ikke er partydame, hun skal være i midten av tjueårene(han nevner grunnen i videoen), at jenta ikke må komme fra en dysfunksjonell familie, og at han bryr seg ikke hvor mye jenta tjener fordi menn som han vil ha en kvinne som er hjemmeværende, han vil protect and provide. Han sier at slike kvinner har han datet og hengt med før for gøy, men aldri kunne satt ring på fingeren til en sånn kvinne. Så da veit vi at det hvertfall ikke er han😅 Link til video for de spesielt intresserte😂: Æsj, håper du er frisk igjen nå! Spysjuka er noe dritt! Han der hørtes jo ut som et sjarmtroll 🙃
Maia92 Skrevet søndag kl. 09:25 #28292 Skrevet søndag kl. 09:25 Sirah skrev (19 minutter siden): Æsj, håper du er frisk igjen nå! Spysjuka er noe dritt! Han der hørtes jo ut som et sjarmtroll 🙃 Oh yes😭takk takk❤️ haha jaja, vi kan hvertfall være helt sikre på at det ikke er han😅 1
Sirah Skrevet søndag kl. 09:27 #28293 Skrevet søndag kl. 09:27 Maia92 skrev (1 minutt siden): Oh yes😭takk takk❤️ haha jaja, vi kan hvertfall være helt sikre på at det ikke er han😅 Ja det tror jeg vi kan slå fast 😅 Lurer på hvor lenge hun skal melke denne før hun avslører hvem det er. Hun skylder oss jo ingenting og jeg forstår at hun ønsker å være i boblen sin en stund til (hennes egne ord), men hun har klart å skape nysgjerrighet i det minste 😅 1 1
Tippsi Skrevet søndag kl. 09:37 #28294 Skrevet søndag kl. 09:37 Love bombing først, så lansering 🙈🙄 1 4
Nimmii Skrevet søndag kl. 09:49 #28295 Skrevet søndag kl. 09:49 Orker ikke følge Isabel stort, klikker fort gjennom snappen. Men om det er Jack, så blir det kleint når hun skal avsløre det, siden hun skal få det til å virke som at det er en ny fyr. Men de som elsker å følge henne, støtter vel det valget og. De virker lite late i alle fall. Ligger i senga og ser love island og Isabel blir overlykkelig over roser. 1 7
refill Skrevet søndag kl. 09:54 #28296 Skrevet søndag kl. 09:54 Sirah skrev (22 minutter siden): Ja det tror jeg vi kan slå fast 😅 Lurer på hvor lenge hun skal melke denne før hun avslører hvem det er. Hun skylder oss jo ingenting og jeg forstår at hun ønsker å være i boblen sin en stund til (hennes egne ord), men hun har klart å skape nysgjerrighet i det minste 😅 Jeg tenker at hun ønsker å være i boblen før hun sier noe fordi det kommer til å bli litt "oppstandelse" når hun forteller. I det hun sier at det er en hun har vært sammen med før så får jo alle en bekreftelse på hva de tror. Men OM det skulle være en ny (det er jo ikke det men dog) så er det i hvertfall det største røde flagget noen sinne. 3 2
Ellenn Skrevet søndag kl. 10:19 #28297 Skrevet søndag kl. 10:19 Sirah skrev (51 minutter siden): Ja det tror jeg vi kan slå fast 😅 Lurer på hvor lenge hun skal melke denne før hun avslører hvem det er. Hun skylder oss jo ingenting og jeg forstår at hun ønsker å være i boblen sin en stund til (hennes egne ord), men hun har klart å skape nysgjerrighet i det minste 😅 Jeg tipper at han blir «avslørt» i det prosjektet hun filmer til. 2 1
Maia92 Skrevet søndag kl. 10:57 #28298 Skrevet søndag kl. 10:57 Noe helt annet som jeg ofte kan tenke når influensere, Isabel i dette tilfellet, når de får materialistiske ting, blomster, dates osv, om dette hadde vært tilfelle til den graden om de ikke ble dokumentert for seere? veit at Isabel ikke sier direkte til han gjør ditten og datten, men den personen har jo mest sannsynlig sett på sosiale medier hvor viktig det er for henne, og veit at hun filmer det. Vi har Rami for eksempel, når han flytta til Dubai, så syns jeg Isabel maste ofte på han «du må være gentleman», så han begynte åpne bildører for henne, ta henne imot på flyplass med svære bukketter, også senere så skryter hun så av at han er «oppdratt som en gentleman»😅. Men jeg tviler sterkt på at han hadde tatt søskene imot slik om ikke det ble filma. 9
Nobetterthanaman Skrevet søndag kl. 11:29 #28299 Skrevet søndag kl. 11:29 Maia92 skrev (26 minutter siden): Noe helt annet som jeg ofte kan tenke når influensere, Isabel i dette tilfellet, når de får materialistiske ting, blomster, dates osv, om dette hadde vært tilfelle til den graden om de ikke ble dokumentert for seere? veit at Isabel ikke sier direkte til han gjør ditten og datten, men den personen har jo mest sannsynlig sett på sosiale medier hvor viktig det er for henne, og veit at hun filmer det. Vi har Rami for eksempel, når han flytta til Dubai, så syns jeg Isabel maste ofte på han «du må være gentleman», så han begynte åpne bildører for henne, ta henne imot på flyplass med svære bukketter, også senere så skryter hun så av at han er «oppdratt som en gentleman»😅. Men jeg tviler sterkt på at han hadde tatt søskene imot slik om ikke det ble filma. Dette har jeg selv tenkt på mange ganger.. mon tro om alle kjøp på Hermés, LV og Chanel hadde vært like morro om hun ikke kunne flashe på sosiale medier. Jeg tviler😬 Alt i livet hennes handler om å skryte på sosiale medier. Må være fælt å være så materialistisk at du ikke vet om kjærlighetsforholda dine er genuine eller bare et ønske om å vise seg frem i SoMe. Virker ikke som om genuinitet er så viktig for henne uansett. Se bare på tiktoken hennes fra når hun var sammen med Jack og videoene som ble lagt ut. Det var hinsides med skryt og ‘se hvor bra mannen min er og hvor mye han skjemmer meg bort, og hvor forbanna fint vi har det’. Så var realiteten bak kulissene at de kranglet og var toxic som faen. 7 7
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 11:34 #28300 Skrevet søndag kl. 11:34 Nobetterthanaman skrev (3 minutter siden): Dette har jeg selv tenkt på mange ganger.. mon tro om alle kjøp på Hermés, LV og Chanel hadde vært like morro om hun ikke kunne flashe på sosiale medier. Jeg tviler😬 Alt i livet hennes handler om å skryte på sosiale medier. Må være fælt å være så materialistisk at du ikke vet om kjærlighetsforholda dine er genuine eller bare et ønske om å vise seg frem i SoMe. Virker ikke som om genuinitet er så viktig for henne uansett. Se bare på tiktoken hennes fra når hun var sammen med Jack og videoene som ble lagt ut. Det var hinsides med skryt og ‘se hvor bra mannen min er og hvor mye han skjemmer meg bort, og hvor forbanna fint vi har det’. Så var realiteten bak kulissene at de kranglet og var toxic som faen. En stor del av innholdet hennes er jo å flashe luksus. Hun får klikk av å shoppe på Chanel og Hermès, det er årsak og virkning. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå