Nimmii Skrevet fredag kl. 18:40 #28261 Skrevet fredag kl. 18:40 Hallepalle2 skrev (43 minutter siden): Hvorfor provoserer det deg at de oppholder seg i to land? Kanskje fordi de oppholder 2 store kommunale leiligheter i Oslo, men de er sjelden der? De kan være så mye i Irak de bare vil for min del, men si fra dere de leilighetene der som andre mennesker trenger. Det provoserer. 6 1 24
Leamur Skrevet fredag kl. 18:57 #28262 Skrevet fredag kl. 18:57 Jeg har hatt en lang pause fra Raad gjengen, og ble litt overrasket over at det bodde en mann hos henne og at de er så forelsket. Jeg har sendt flere meldinger fordi jeg trodde kanskje jeg hadde gått glipp av vesentlig informasjon, men jeg ser jo at alle er like forvirret 😂 veldig irriterende at hun ikke svarer på de 100 meldingene hun har fått fra alle om dette. Er så åpenbart at hun unngår det for alt det er verdt! 6
Anonym012 Skrevet fredag kl. 19:07 #28263 Skrevet fredag kl. 19:07 om det kun er sinne her inne pga de 2 kommunalleilighetene som står tomme ofte, så er det greit men på generell basis så bør man ha stor forståelse for at folk har lyst til å dra på ferie til hjemlandet sitt😅 det er tross alt flukt fra krig, altså ikke en selvbestemt flytting 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 19:16 #28264 Skrevet fredag kl. 19:16 Anonym012 skrev (9 minutter siden): om det kun er sinne her inne pga de 2 kommunalleilighetene som står tomme ofte, så er det greit men på generell basis så bør man ha stor forståelse for at folk har lyst til å dra på ferie til hjemlandet sitt😅 det er tross alt flukt fra krig, altså ikke en selvbestemt flytting Er jo mer i hjemlsbdet enn Norge…. 4 8
Sirah Skrevet fredag kl. 19:25 #28265 Skrevet fredag kl. 19:25 Anonym012 skrev (16 minutter siden): om det kun er sinne her inne pga de 2 kommunalleilighetene som står tomme ofte, så er det greit men på generell basis så bør man ha stor forståelse for at folk har lyst til å dra på ferie til hjemlandet sitt😅 det er tross alt flukt fra krig, altså ikke en selvbestemt flytting Tror det er dette som trigger de fleste ja, uten at jeg skal snakke på vegne av andre. Personlig så mener jeg at de kan reise og kose seg så mye de bare orker, det unner jeg dem Men kanskje de kommunale leilighetene kan gå videre til andre som virkelig trenger dem? Så kan de leie seg noe mindre på det private markedet. 8 8
Trixie99 Skrevet fredag kl. 23:01 #28266 Skrevet fredag kl. 23:01 (endret) Jenta sitter og forteller med stooore øyne at hun og gjøken vil kjøpe svæær villa sammen om 3 år og bruke samme interiørdesigner (som for øvrig ikke har begynt å jobbe ordentlig for henne enda) til å totalrenovere, og sier at DET er drømmen…… hun har såvidt signert papirene på sin første villa…. Mye vil ha mer! Hun virker litt manisk TBH😳 Endret fredag kl. 23:02 av Trixie99 17 9
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 23:09 #28267 Skrevet fredag kl. 23:09 Anonym012 skrev (4 timer siden): om det kun er sinne her inne pga de 2 kommunalleilighetene som står tomme ofte, så er det greit men på generell basis så bør man ha stor forståelse for at folk har lyst til å dra på ferie til hjemlandet sitt😅 det er tross alt flukt fra krig, altså ikke en selvbestemt flytting De er vel mere på ferie i Norge for tiden... 5
LastebilZara Skrevet fredag kl. 23:25 #28268 Skrevet fredag kl. 23:25 Oline5 skrev (11 timer siden): Et eller annet skjedde med Isabel (og meg 🤪) etter "nyttårs-detoxen" Nå hjelper det ikke med ny gjøk eller ny villa... jeg er rett og slett ikke så veldig interessert lenger! Jippi!!! Akkurat det samme har skjedd med meg. Og er heller ingen kritiker av henne, men nå blir det litt for meget 😜 så heller på hennes snapper på senga enn en serie, men nå orker jeg ikke all jappinga, og sjekker heller innom her for å se om det har skjedd noe "verdt" å se gjennom de ørtogfjørti snappene. 15
Tenkeselv Skrevet 23 timer siden #28269 Skrevet 23 timer siden Oline5 skrev (13 timer siden): Et eller annet skjedde med Isabel (og meg 🤪) etter "nyttårs-detoxen" Nå hjelper det ikke med ny gjøk eller ny villa... jeg er rett og slett ikke så veldig interessert lenger! Jippi!!! Så enig med deg. For meg har hun lenge "falt" ned av interesse å følge, spesielt når "hvor mye penger " ble hovedfokuset, samt alle disse "kjæresterollene" som man liksom skal tror på at har eksistert. Derfor får hun ikke en følger av meg, altfor mye som skurrer. Pr nå prøver hun hardt å opprettholde sin snap med denne liksom "mystiske fremmende mannen" som hun kjenner sååå godt, familien godkjenner inkl mor og Shehed (som hvis man skal følge hennes Snap ikke har møtt denne mannen) ? Det hele er så åpenlyst selvfølgelig en hun har kjent LENGE, alle navn på ulike gjøker tror jeg kom til en brå slutt på nyttår når ting ble som de ble, å da måtte selvsagt I skifte narrativ. "Ny gjøk, stormende forelsket, vi kjøper nok villa sammen, gifte oss, barn" osv osv osv. At ingen av sektmedlemmene spør seg selv hvordan dette kunne skje på noen uker/dager etter nyttår er skremmende å tenke på. Spesielt når følgermassen er voksne på +50 år. Men legg bare merke til hvor strategisk hun bruker Shiroq navnet, å følgerne svelger. De tygger ikke litt engang 🙄 Samt Villa Shiroq gjorde nok nå susen i tillegg. 1 11
Tenkeselv Skrevet 23 timer siden #28270 Skrevet 23 timer siden Zenhouse skrev (10 timer siden): Har gått litt inflasjon i den yrkestittelen i grunnen. Ser dem som kalles seg influensere om de så bare har bikket et par tusen følgere på ulikeplattformer, spes om de har tigget til seg et samarbeid eller to. Jeg husker ikke hvor jeg fikk det opp her en dagen, men husker spørsmålet ang 50.000 følgere som minimum på Snap, å hvorfor noen fikk betalt uten å ha så mange. Da ble det delt noe skriv fra Snap med at man trengte ikke nødvendigvis så mange følgere hvis man var relevant nok 🤷♀️ Jeg husker spørsmålet ble stilt om Fetisha som "kun" har 39.000 følgere, men husker ikke hvor jeg så det. Jeg husker bare svaret den personen ga, altså at i noen tilfeller trenger man ikke 50.000 følgere så lenge man "åpenbart" anses som relevant. 3
Tenkeselv Skrevet 22 timer siden #28271 Skrevet 22 timer siden Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Hvorfor provoserer det deg at de oppholder seg i to land? Når nå både Sidra og Rami er flyttet så må man jo spørre seg om det er riktig at foreldrene skal sitte på hver sin så store kommunale leilighet ? For meg må folk reise så mye de vil, men ikke opphold to store kommunale leiligheter som er beregnet for mer enn én person. Samt noe skurrer når de brått kan bo samme i Rami sin leilighet som bare har et soverom i opptil en mnd ? Sorry men nope. Den dagen de begge får seg hver sin egen passende hybel/leilighet de selv betaler for så kanskje jeg får litt respekt for de igjen. i mellomtiden har jeg mer vondt av alle andre familier i Norge som faktisk hadde trengt dette mer, å det for måneder siden. 7 1 8
Hallepalle2 Skrevet 17 timer siden #28272 Skrevet 17 timer siden Nimmii skrev (12 timer siden): Kanskje fordi de oppholder 2 store kommunale leiligheter i Oslo, men de er sjelden der? De kan være så mye i Irak de bare vil for min del, men si fra dere de leilighetene der som andre mennesker trenger. Det provoserer. Men dette er jo bare noe dere tror, det er ingen her som vet dette. I alle tilfeller så er det kommunen som avgjør dette, og jeg tviler på at familien får noen form for spesialbehandling. Kommunale leiligheter er heller ikke gratis, så uansett så betaler de husleie. Så jeg forstår fremdeles ikke hvorfor bosituasjonen til fremmede mennesker bryr dere. 1 5
Sirah Skrevet 17 timer siden #28273 Skrevet 17 timer siden Tenkeselv skrev (5 timer siden): Så enig med deg. For meg har hun lenge "falt" ned av interesse å følge, spesielt når "hvor mye penger " ble hovedfokuset, samt alle disse "kjæresterollene" som man liksom skal tror på at har eksistert. Derfor får hun ikke en følger av meg, altfor mye som skurrer. Pr nå prøver hun hardt å opprettholde sin snap med denne liksom "mystiske fremmende mannen" som hun kjenner sååå godt, familien godkjenner inkl mor og Shehed (som hvis man skal følge hennes Snap ikke har møtt denne mannen) ? Det hele er så åpenlyst selvfølgelig en hun har kjent LENGE, alle navn på ulike gjøker tror jeg kom til en brå slutt på nyttår når ting ble som de ble, å da måtte selvsagt I skifte narrativ. "Ny gjøk, stormende forelsket, vi kjøper nok villa sammen, gifte oss, barn" osv osv osv. At ingen av sektmedlemmene spør seg selv hvordan dette kunne skje på noen uker/dager etter nyttår er skremmende å tenke på. Spesielt når følgermassen er voksne på +50 år. Men legg bare merke til hvor strategisk hun bruker Shiroq navnet, å følgerne svelger. De tygger ikke litt engang 🙄 Samt Villa Shiroq gjorde nok nå susen i tillegg. Helt enig i det aller meste. Men jeg tror de fleste stiller spørsmål ved denne relasjonen. Vi ser jo ikke spørsmålene som kommer inn til henne som hun velger å ikke dele. Her inne er det jo enstemmig et stort spørsmålstegn rundt relasjonen (det er vel omtrent det eneste alle her inne er enige om 😅), samme på det andre forumet jeg følger. På RS gruppa på face er det vel ikke lov å stille kritiske spørsmål, så der blir de vel neppe stilt fordi at folk er redde for å bli kastet ut. 3
Hallepalle2 Skrevet 17 timer siden #28274 Skrevet 17 timer siden Leamur skrev (12 timer siden): Jeg har hatt en lang pause fra Raad gjengen, og ble litt overrasket over at det bodde en mann hos henne og at de er så forelsket. Jeg har sendt flere meldinger fordi jeg trodde kanskje jeg hadde gått glipp av vesentlig informasjon, men jeg ser jo at alle er like forvirret 😂 veldig irriterende at hun ikke svarer på de 100 meldingene hun har fått fra alle om dette. Er så åpenbart at hun unngår det for alt det er verdt! Hvorfor tror du at hun kommer til å svare deg privat når hun aktivt tjener penger på å bruke evigheter på å ikke fortelle noe på snap? Det å tease er jo hele forretningsmodellen hennes, og hun tjener millioner på det. Så du kan nok gi opp å få dm fra henne først som sist. 1
Sirah Skrevet 17 timer siden #28275 Skrevet 17 timer siden Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Men dette er jo bare noe dere tror, det er ingen her som vet dette. I alle tilfeller så er det kommunen som avgjør dette, og jeg tviler på at familien får noen form for spesialbehandling. Kommunale leiligheter er heller ikke gratis, så uansett så betaler de husleie. Så jeg forstår fremdeles ikke hvorfor bosituasjonen til fremmede mennesker bryr dere. Det har blitt nevnt flere ganger at leilighetene er kommunale, så med mindre det er en løgn så stemmer det. Det er også blitt nevnt pris på leie på Pimpen sin leilighet. Og nei, den leiligheten er virkelig ikke gratis! Derfor burde hun fint kunne leid noe mindre på det private markedet. At hun hadde den store leiligheten når Sidra bodde hjemme er forståelig. Jeg hadde overhodet ikke brydd meg om ikke leiemarkedet - spesielt på kommunale leiligheter hadde vært så presset. Det finnes så mange familier der ute som trenger en fornuftig plass å bo. Da er det veldig trist for dem at disse leilighetene står tomme store deler av året. 3 1 3
Hallepalle2 Skrevet 17 timer siden #28276 Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Det har blitt nevnt flere ganger at leilighetene er kommunale, så med mindre det er en løgn så stemmer det. Det er også blitt nevnt pris på leie på Pimpen sin leilighet. Og nei, den leiligheten er virkelig ikke gratis! Derfor burde hun fint kunne leid noe mindre på det private markedet. At hun hadde den store leiligheten når Sidra bodde hjemme er forståelig. Jeg hadde overhodet ikke brydd meg om ikke leiemarkedet - spesielt på kommunale leiligheter hadde vært så presset. Det finnes så mange familier der ute som trenger en fornuftig plass å bo. Da er det veldig trist for dem at disse leilighetene står tomme store deler av året. Så lenge de betaler husleie må det jo være greit. Jeg tipper at kommunen har regler som må følges av alle. Alle må få mene det de vil, så kan jeg mene at det er utrolig smålig og stalkeraktig å henge seg så opp i andre menneskers bosituasjon. 1 5
Snuppa82 Skrevet 17 timer siden #28277 Skrevet 17 timer siden Her jeg bor er de kommunale leilighetene ofte dyrere enn på det private markedet, i tillegg blir de prioritert til å bosette flyktninger. Så mange her inne som har meldt til nav og kommune så antar jeg de har oversikt og godt informert om hva som skrives på internet, så de har vel sjekket opp i om det er noe de må ta tak i. Sidra har vel ikke flyttet før nå? Så må vel rekke å få med seg tingene sine og melde flytting før det kreves at de gir fra seg leiligheten hvertfall. 2
Sveits35 Skrevet 16 timer siden #28278 Skrevet 16 timer siden Hallepalle2 skrev (31 minutter siden): Så lenge de betaler husleie må det jo være greit. Jeg tipper at kommunen har regler som må følges av alle. Alle må få mene det de vil, så kan jeg mene at det er utrolig smålig og stalkeraktig å henge seg så opp i andre menneskers bosituasjon. Skattebetalere som finansierer de utgiftene, så at slikt irriterer er helt naturlig. Stalk i vei! Kommunen følger garantert ikke med. Tenk at familien Raad tillater seg å håne skattemodellen i Norge… Våre skattepenger som har fødd opp hele familien. Når de selv kan bli med å bidra, stikker de. Det er til å bli kvalm av egentlig. 8 1 9
Hallepalle2 Skrevet 16 timer siden #28279 Skrevet 16 timer siden (endret) Sveits35 skrev (7 minutter siden): Skattebetalere som finansierer de utgiftene, så at slikt irriterer er helt naturlig. Stalk i vei! Kommunen følger garantert ikke med. Tenk at familien Raad tillater seg å håne skattemodellen i Norge… Våre skattepenger som har fødd opp hele familien. Når de selv kan bli med å bidra, stikker de. Det er til å bli kvalm av egentlig. Du tror ikke at noen herfra har sendt tips til kommunen? Når de sammenligner fingernegler og sender meldinger til menn de tror er i kontakt med Isabel så tipper jeg at noen har sett det som sin misjon i livet å melde fra om dette. Og skattepengene dine dekker antagelig knapt utgiftene staten har på deg fra fødsel til grav, så der kan du også slappe helt av. Jeg lurer også på hvilke utgifter som blir dekket iom at de betaler en ganske heftig husleie? De bor da vel til selvkost? Og hvordan skal jeg stalke i vei? Jeg leter da ikke opp noe om noen.., Endret 16 timer siden av Hallepalle2 2 3
Sveits35 Skrevet 16 timer siden #28280 Skrevet 16 timer siden Hallepalle2 skrev (18 minutter siden): Du tror ikke at noen herfra har sendt tips til kommunen? Når de sammenligner fingernegler og sender meldinger til menn de tror er i kontakt med Isabel så tipper jeg at noen har sett det som sin misjon i livet å melde fra om dette. Og skattepengene dine dekker antagelig knapt utgiftene staten har på deg fra fødsel til grav, så der kan du også slappe helt av. Jeg lurer også på hvilke utgifter som blir dekket iom at de betaler en ganske heftig husleie? De bor da vel til selvkost? Og hvordan skal jeg stalke i vei? Jeg leter da ikke opp noe om noen.., Det var en oppfordring til alle her inne…. Vær snushaner og aldri slutte å bry seg om urettferdighet og utnyttelse av det norske folket. 6 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå