Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Markri skrev (46 minutter siden):

Ser Jack har gjort IG’n sin privat nå😏 

Å herregud… det er kanskje han da?🙄🙈

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå så jeg akkurat storyen hvor hun forteller at hun vil kokken skal lage div ferskpressset juice hver morgen, chiapudding, snacks osv…

Hun vil vel egentlig rett og slett ha Maldivene buffetfrokost hver morgen, hun. Det er det hun vil…leve som at hun er på ferie hver dag.  Stormannsgalskap……. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Markri skrev (1 time siden):

Han har ikke lagt ut noe spennende 🙃

• Liker 1
Skrevet

Hun spiser jo så lite, så han kokken får en enkel jobb og masse rester å ta med hjem til familien sikkert 😆

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Trixie99 skrev (2 timer siden):

Nå så jeg akkurat storyen hvor hun forteller at hun vil kokken skal lage div ferskpressset juice hver morgen, chiapudding, snacks osv…

Hun vil vel egentlig rett og slett ha Maldivene buffetfrokost hver morgen, hun. Det er det hun vil…leve som at hun er på ferie hver dag.  Stormannsgalskap……. 

Mange av de som faktisk er rike, har ikke kokk engang🫣 De vil jo leve så normalt som mulig, de fleste av de.

Isabel er ‘ny-rik’, og bruker penger som en full sjømann. 
Hun kjøper seg lykke. Jeg ser at med henne så er det ‘mye vil ha mer’, og slik har det vært siden hun begynte å tjene greit med penger. Men én dag så blir alt gammelt nytt for henne, hva skjer da? 
For livet hennes er ganske tomt, tror jeg. Hva ska gjøre henne lykkelig når shopping og kjøp av dyre villaer og reiser ikke gjør det for henne lenger? 
Eller når hun kommer til et punkt der hun kanskje ikke appelerer til menn på samme måte lenger og ikke kan sveve på menns oppmerksomhet? 
Jeg tror også at et liv som mamma for henne vil bli som å være fanget. Tror det blir dorgende kjedlig for henne, fordi hun nå har blitt vant til et liv som bare er ‘meg meg meg’. Syns jeg ser henne når det er lite søvn, skjitbleier som må byttes midt i natten, syke barn osv.

• Hjerte 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Mange av de som faktisk er rike, har ikke kokk engang🫣 De vil jo leve så normalt som mulig, de fleste av de.

Isabel er ‘ny-rik’, og bruker penger som en full sjømann. 
Hun kjøper seg lykke. Jeg ser at med henne så er det ‘mye vil ha mer’, og slik har det vært siden hun begynte å tjene greit med penger. Men én dag så blir alt gammelt nytt for henne, hva skjer da? 
For livet hennes er ganske tomt, tror jeg. Hva ska gjøre henne lykkelig når shopping og kjøp av dyre villaer og reiser ikke gjør det for henne lenger? 
Eller når hun kommer til et punkt der hun kanskje ikke appelerer til menn på samme måte lenger og ikke kan sveve på menns oppmerksomhet? 
Jeg tror også at et liv som mamma for henne vil bli som å være fanget. Tror det blir dorgende kjedlig for henne, fordi hun nå har blitt vant til et liv som bare er ‘meg meg meg’. Syns jeg ser henne når det er lite søvn, skjitbleier som må byttes midt i natten, syke barn osv.

Hun har sagt at den dagen hun får barn, så skal hun så klart ha nanny 

• Liker 2
Skrevet

Dette er interessant! 

Sitat:

"Rapporten kaller fenomenet for «influenserparadokset».

Jo mer profesjonell, kommersiell og suksessfull en profil fremstår, desto mindre stoler de unge på dem.

For Johanna kan avstanden til de største stjernene bli for stor når hun ikke kjenner seg igjen i livene deres.

– Til slutt blir det for godt til å være sant å se hvor mye de oppnår. Da mister man kanskje litt tilliten til at det går an, og derfor velger man å avfølge."

https://www.nrk.no/artikkel/det-ligger-mye-makt-i-a-trykke-unfollow-15

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
LANEXZA skrev (10 timer siden):

Husk at Linda ønsker å få nordmenn til å investere i boligmarkedet i Dubai og Midtøsten, fordi det er der hun selv tjener mest. Hvis du hører nøye på samtalen, virker det som hun forsøker å fremstille Midtøsten mer positivt enn det NRK-journalisten gjør.

Ja, syntes det jeg også, men jeg fokuserte mest på det han sa. Det er fra han den viktige infoen kommer.

Raad-gjengen som sitter «lykkelig» i Dubai har garantert ikke noe kunnskap om denne infoen journalisten kommer med. De følger jo ikke med på hva som skjer rundt seg de vil jeg tro. De lever kun i sine egne bobler der nede. 

Endret av Heike72
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Lesehest75 skrev (1 time siden):

Dette er interessant! 

Sitat:

"Rapporten kaller fenomenet for «influenserparadokset».

Jo mer profesjonell, kommersiell og suksessfull en profil fremstår, desto mindre stoler de unge på dem.

For Johanna kan avstanden til de største stjernene bli for stor når hun ikke kjenner seg igjen i livene deres.

– Til slutt blir det for godt til å være sant å se hvor mye de oppnår. Da mister man kanskje litt tilliten til at det går an, og derfor velger man å avfølge."

https://www.nrk.no/artikkel/det-ligger-mye-makt-i-a-trykke-unfollow-15

Men hovedgruppen til Isabels følgere ligger vel på 35 år og oppover? Hun er lite interessant for de unge. Vi som engasjeres positivt og negativt i livet hennes har altså noen år på baken og burde vite bedre, mens de unge styrer (klokelig) unna. Er vi dummere? Mer lettlurte? I målgruppen for vi er mer villige til å bruke penger?

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Men hovedgruppen til Isabels følgere ligger vel på 35 år og oppover? Hun er lite interessant for de unge. Vi som engasjeres positivt og negativt i livet hennes har altså noen år på baken og burde vite bedre, mens de unge styrer (klokelig) unna. Er vi dummere? Mer lettlurte? I målgruppen for vi er mer villige til å bruke penger?

Isabel har vist skjermbilde av statistikken til følgerne sine ganger og det er ganske påfallende at det jevnt over er voksne damer som følger. Det var omtrent ingen under 18 år. Jeg kjenner en del ungdom gjennom jobb og av rein nysgjerrighet så spurte jeg dem en gang om de viste hvem Isabel var. De fleste hadde ingen anelse. De viste hvem Sophie E var, men de fulgte henne ikke. Hun var jo en gammel dame (takk for den lissom 😅). Flere av de influensene vi voksne er redde for at de skal ha som forbilder er fullstendig uinteressante for dem. Det er VI som følger med. Ganske interessant og man kan jo lure på hvorfor? 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Isabel har vist skjermbilde av statistikken til følgerne sine ganger og det er ganske påfallende at det jevnt over er voksne damer som følger. Det var omtrent ingen under 18 år. Jeg kjenner en del ungdom gjennom jobb og av rein nysgjerrighet så spurte jeg dem en gang om de viste hvem Isabel var. De fleste hadde ingen anelse. De viste hvem Sophie E var, men de fulgte henne ikke. Hun var jo en gammel dame (takk for den lissom 😅). Flere av de influensene vi voksne er redde for at de skal ha som forbilder er fullstendig uinteressante for dem. Det er VI som følger med. Ganske interessant og man kan jo lure på hvorfor? 

Sophie E får jo også kritikk for at HUN har ansatt både kokk og barnevakt :P så noen både elsker å følge og elsker å kritisere det de ikke selv kan se for seg i eget liv. 
Personlig skulle jeg gjerne kunne spent av 30 000+ på kokk for eksempel for det ER unektelig et sabla PES å skulle ha ansvar for maten i AS familien hver eneste dag :D  for ikke å snakke om vaskehjelp! Kjenner mange osm har vaskehjelp som med letthet kunne vasket driten sin selv liksom, spesielt siden mange av dem "klager" på at de må rydde før vaskehjelpen kommer dagen etter som om det er et ork.. Nei, jeg hadde nok tatt mange valg som det kritiseres for her inne om jeg tjente hundre tusen etter skatt hver dag liksom (fiktivt tall men dog) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Carrot skrev (1 minutt siden):

Sophie E får jo også kritikk for at HUN har ansatt både kokk og barnevakt :P så noen både elsker å følge og elsker å kritisere det de ikke selv kan se for seg i eget liv. 
Personlig skulle jeg gjerne kunne spent av 30 000+ på kokk for eksempel for det ER unektelig et sabla PES å skulle ha ansvar for maten i AS familien hver eneste dag :D  for ikke å snakke om vaskehjelp! Kjenner mange osm har vaskehjelp som med letthet kunne vasket driten sin selv liksom, spesielt siden mange av dem "klager" på at de må rydde før vaskehjelpen kommer dagen etter som om det er et ork.. Nei, jeg hadde nok tatt mange valg som det kritiseres for her inne om jeg tjente hundre tusen etter skatt hver dag liksom (fiktivt tall men dog) 

Samme her. Hadde gladelig hatt både kokk og vaskehjelp dersom jeg hadde råd til det. Nanny og sjåfør hadde jeg droppet da😅 Så lenge folk ikke bruker over evne eller skader andre med pengebruken sin legger jeg meg ikke oppi hva folk velger å bruke/sløse pengene sine på. Sånn sett kan man jo argumentere for at det er bedre at Isabel bruker penger på kokk, sjåfør, PT og vaskepersonell enn enda mer unødvendig shopping. Førstnevnte genererer i det minste arbeidsplasser og er ikke like miljøskadelig som den voldsomme shoppingen hennes.. 

• Liker 2
Skrevet
Carrot skrev (7 minutter siden):

Hehe ja hun får kritikk for det samme.

Ja jeg skulle gjerne hatt både kokk og vaskehjelp jeg også. Hadde jeg hatt pengene hadde jeg i alle fall hatt vaskehjelp! Kokk hadde jeg nok mer leid inn til spesielle anledninger og ikke i hverdagen. Akkurat de to tingene skjønner jeg godt at hun vil ha (selv om jeg nok syntes det er litt overkill med en kokk til å lage chiapudding). Sjåfør derimot ser jeg ikke poenget med så lenge taxi/uber fungerer så bra som det gjør. 

Jeg hadde nok også tatt mange valg jeg hadde fått kritikk for, forskjellen er nok at jeg hadde gjort det "i skjul" og ikke foran de 400.000 nærmeste venninnene mine 😅 Men for all del, det er hennes penger og hun skaper masse god underholdning så kjør på 😎

Skrevet

Slik menn som rosegjøken er som jeg ser på Isabel sin snap denne gangen er jo slike menn fleste av oss er vandt til, men jeg tror ikke Isabel er vandt til det FORDI hun er kravstor.

Hadde jeg blitt ansatt som kokk av Isabel så hadde jeg foreslått han Eyvind Hellstrøm og så vet jeg at det hadde blitt masse grønnsaker og en variert meny på Isabel.

• Liker 1
Skrevet
Janne Berit skrev (2 minutter siden):

Slik menn som rosegjøken er som jeg ser på Isabel sin snap denne gangen er jo slike menn fleste av oss er vandt til, men jeg tror ikke Isabel er vandt til det FORDI hun er kravstor.

Hadde jeg blitt ansatt som kokk av Isabel så hadde jeg foreslått han Eyvind Hellstrøm og så vet jeg at det hadde blitt masse grønnsaker og en variert meny på Isabel.

Haha se for deg Hellstrøm og Isabel rundt samme bord 😅 Det tror jeg hadde blitt SKIKKELIG god underholdning 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Natu skrev (49 minutter siden):

Du vet for - for 60-70åringene som følger Isabel så rører nok hele «Shirog» beskytterinstinktet deres, så de følger jo pga det. Har jo flere ganger vært at hun legger ut kommentarer fra de som skriver de er rundt 60/70 år. 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har hun kjæreste?

Skrevet (endret)
Markri skrev (14 timer siden):

Kanskje ikke så rart. De crazy raadsquadene har jo garantert bombadert han med meldinger siden de nå mistenker at han er rosegjøken. 

Endret av Heike72
  • Liker 3
Skrevet

Er mor Raad i Irak nå tro? Så provoserende hvordan hele familien holder på. Nesten så man ønsker at de skal bli "fanget" i midtøsten en periode, for å få perspektiv på livet og tryggheten Norge kan gi. 

• Liker 4
Skrevet
Nimmii skrev (13 timer siden):

Hun spiser jo så lite, så han kokken får en enkel jobb og masse rester å ta med hjem til familien sikkert 😆

Kommer bokstavlig talt bli lønnet for å lage mat til seg selv 🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...