Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 21:34 #28221 Skrevet onsdag kl. 21:34 Leste jeg rett??! At hun vurdere å foliere den eksklusive flotte natursteinen på kjøkkenet? !!👀 Dama har jo ikke peiling…. Hun er så harry stakkars.. 8 2
Aristokrat1 Skrevet onsdag kl. 22:02 #28222 Skrevet onsdag kl. 22:02 Tuppenoglillemor12 skrev (27 minutter siden): Leste jeg rett??! At hun vurdere å foliere den eksklusive flotte natursteinen på kjøkkenet? !!👀 Dama har jo ikke peiling…. Hun er så harry stakkars.. Det er nok et forslag fra Linda. Er jo altfor maskulint det huset hu har kjøpt syns nå jeg😅 2
Tenkeselv Skrevet onsdag kl. 23:36 #28223 Skrevet onsdag kl. 23:36 (endret) Ellenn skrev (15 timer siden): Falsk profil har en negativ klang. Hvorfor ikke bare kalle det anonym profil? Hvis hun er her inne er hun anonym som alle andre. For meg betyr det egentlig det samme, å du forstod jo uansett hva jeg mente For meg er en profil falsk når den ikke er med eget navn, min profil er også falsk fordi mitt navn tilsier ikke en person. Endret onsdag kl. 23:37 av Tenkeselv Manglet å skrive litt 1
Tenkeselv Skrevet onsdag kl. 23:39 #28224 Skrevet onsdag kl. 23:39 Carrot skrev (15 timer siden): Det er kanskje noen som opplever det som latterlig men det er like fullt reelle forskjeller på de ulike. Jeg har vokst opp med at det er forskjeller for egen del og har brukt dem for å beskrive de ulike, jeg er hverken fra "finere strøk" eller byjente og jeg er godt over 50 og min oppfatning stemmer godt overens med google sin: På samme måte som man skiller mellom enebolig i rekke (der garasjen er mellom boenhetene) og rekkehus mange mener det er rekkehus alt sammen.. vel nå nevnte nå bare jeg de som sier høyhus istedenfor blokk Det med bygård var ikke meg 1
Celia Skrevet 23 timer siden #28225 Skrevet 23 timer siden Hun har totalt mistet det. Hun ba følgerne si ifra hvis hun mistet bakkekontakten, vet ikke om noen har gitt henne et hint. Det er en grunn for at gamle penger består og nye penger renner ut i sanden - måten det skjer på får vi demonstrert her 17
Sirah Skrevet 22 timer siden #28226 Skrevet 22 timer siden Smukgid skrev (12 timer siden): Syns faktisk denne som skal ha bil kjøringen virker litt tullete spesielt så mye som hun er hjemme! Greit og kan ha en avtale med et firma der de sender en ved behov, ser ikke behov for bil og en til og kjøre den for hun faktisk reiser ut. Helt enig. Jeg vil jo tro at ikke denne sjåføren skal sitte parat 24 timer i døgnet på maidsroom og vente på at Isabel kanskje skal ut å kjøre. Han må vel uansett være stand by i nærheten? Uansett om det er hjemme hos seg selv eller på et kontor en vei. Så det hun basicly skal ha er vel en ubersjåfør på egen bil? Da kan man vel like greit bestille en vanlig uber 🫣 Smukgid skrev (12 timer siden): En mnd trur jeg de fikk, shit fulgt meg for mye 😂😂 Haha da er vi to 🫣 3 3
Heike72 Skrevet 20 timer siden #28227 Skrevet 20 timer siden (endret) Fint å høre Linda (eiendomsmegler) i samtale med NRK reporter i Beirut og hans tanker om framtidsutsiktene for Midt-Østen akkurat nå. De oppegående som følger med på hva som skjer politisk og rundt seg der nede holder pusten pga usikkerhet rundt hva som kan skje i Iran. Blir det krig der blir det som Pandoras eske og det kan blusse opp konflikter og uro både her og der. Krigen i Syria vil blekne i forhold til en krig i Iran, sa han. Hele Midt-Østen vil påvirkes negativt. De som lever der nede planlegger lite fram i tid og lever her og nå fordi de har opplevd at ting skjer og de vet at ting kan skje raskt. De vet ikke hva de har om f.eks. 1 år. Dette er nok ikke noe Isabel følger med på. Hun aner nok ikke hva som faktisk kan skje der nede. Dubai er heller ikke verdens tryggeste sted oppe i alt dette som kan skje. Hun lever kun i bobla si; meg, meg, meg….. Anbefaler dere å gå inn og lytte på denne samtalen. Vi er faktisk heldige som lever i velferdsstaten Norge. Endret 20 timer siden av Heike72 1 2 12
vilas Skrevet 20 timer siden #28228 Skrevet 20 timer siden I og Sidra vet ikke hvor mye feks 83 + 68 er 🤔 1
Lesehest75 Skrevet 20 timer siden #28229 Skrevet 20 timer siden Heike72 skrev (13 minutter siden): Fint å høre Linda (eiendomsmegler) i samtale med NRK reporter i Beirut og hans tanker om framtidsutsiktene for Midt-Østen akkurat nå. De oppegående som følger med på hva som skjer politisk og rundt seg der nede holder pusten pga usikkerhet rundt hva som kan skje i Iran. Blir det krig der blir det som Pandoras eske og det kan blusse opp konflikter og uro både her og der. Krigen i Syria vil blekne i forhold til en krig i Iran, sa han. Hele Midt-Østen vil påvirkes negativt. De som lever der nede planlegger lite fram i tid og lever her og nå fordi de har opplevd at ting skjer og de vet at ting kan skje raskt. De vet ikke hva de har om f.eks. 1 år. Dette er nok ikke noe Isabel følger med på. Hun aner nok ikke hva som faktisk kan skje der nede. Dubai er heller ikke verdens tryggeste sted oppe i alt dette som kan skje. Hun lever kun i bobla si; meg, meg, meg….. Anbefaler dere å gå inn og lytte på denne samtalen. Vi er faktisk heldige som lever i velferdsstaten Norge. Veldig bra skrevet! Kanskje hun har lest her, jeg skrev her inne at jeg synes hun har mistet bakkekontakten. Husker at moren hennes sa noe om at hun ikke måtte miste den en gang også. Jeg unner henne virkelig et godt liv og det hun ønsker seg, etter alt hun har vært gjennom i livet, men jeg kommer aldri til å skjønne at hun ikke lever litt mer nøkternt økonomisk og legger opp mye mer penger. Hadde hun gjort det hadde hun kunnet leve på formuen sin resten av livet. Er det noe vi vet om verden i dag er at ting kan skifte fort og om det plutselig tar av i Midtøsten med kriger osv, ville hun kunnet reise vekk uten å risikere så veldig mye av pengene sine. Med mye penger i eiendom risikerer hun å måtte reise fra mye / at verdien dunster bort i krig og konflikt. Jeg håper virkelig jeg tar feil, men slik verden er nå er det mye som kan skje. 5 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #28230 Skrevet 20 timer siden (endret) Aristokrat1 skrev (11 timer siden): Det er nok et forslag fra Linda. Er jo altfor maskulint det huset hu har kjøpt syns nå jeg😅 Jeg syns ikke det er det. Men nå liker jeg litt stram maskulin stil da. Syns dette huset er et typisk Dubai hus. Og de flisene er der for en grunn. Mye pga varmen der nede. Jeg syns huset var rålekkert! Men innreder man dette feil (rosa blogger stil) så blir det helt feil… Jeg ville gått all im japandi style med store kunstverk på vegger. ☺️ Endret 20 timer siden av Tuppenoglillemor12 2
smiiiley Skrevet 16 timer siden #28231 Skrevet 16 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden): Jeg syns ikke det er det. Men nå liker jeg litt stram maskulin stil da. Syns dette huset er et typisk Dubai hus. Og de flisene er der for en grunn. Mye pga varmen der nede. Jeg syns huset var rålekkert! Men innreder man dette feil (rosa blogger stil) så blir det helt feil… Jeg ville gått all im japandi style med store kunstverk på vegger. ☺️ Av det lille jeg har sett av huset som er kjøpt, så tror jeg også den stilen du nevner her kan bli veldig fint. håper hun ikke drar med seg alt det rosa interiøret fra leiligheten. Er jo smak og behag da, men håper hun hører på deg ang stil ☺️ Endret 12 timer siden av smiiiley
Maia3 Skrevet 15 timer siden #28232 Skrevet 15 timer siden Lesehest75 skrev (4 timer siden): Veldig bra skrevet! Kanskje hun har lest her, jeg skrev her inne at jeg synes hun har mistet bakkekontakten. Husker at moren hennes sa noe om at hun ikke måtte miste den en gang også. Jeg unner henne virkelig et godt liv og det hun ønsker seg, etter alt hun har vært gjennom i livet, men jeg kommer aldri til å skjønne at hun ikke lever litt mer nøkternt økonomisk og legger opp mye mer penger. Hadde hun gjort det hadde hun kunnet leve på formuen sin resten av livet. Er det noe vi vet om verden i dag er at ting kan skifte fort og om det plutselig tar av i Midtøsten med kriger osv, ville hun kunnet reise vekk uten å risikere så veldig mye av pengene sine. Med mye penger i eiendom risikerer hun å måtte reise fra mye / at verdien dunster bort i krig og konflikt. Jeg håper virkelig jeg tar feil, men slik verden er nå er det mye som kan skje. Er ikke i nærheten av å ha bakkekontakt den dama der. Er blitt f...ings stormannsgal 2
Sirah Skrevet 13 timer siden #28233 Skrevet 13 timer siden Heike72 skrev (7 timer siden): Fint å høre Linda (eiendomsmegler) i samtale med NRK reporter i Beirut og hans tanker om framtidsutsiktene for Midt-Østen akkurat nå. De oppegående som følger med på hva som skjer politisk og rundt seg der nede holder pusten pga usikkerhet rundt hva som kan skje i Iran. Blir det krig der blir det som Pandoras eske og det kan blusse opp konflikter og uro både her og der. Krigen i Syria vil blekne i forhold til en krig i Iran, sa han. Hele Midt-Østen vil påvirkes negativt. De som lever der nede planlegger lite fram i tid og lever her og nå fordi de har opplevd at ting skjer og de vet at ting kan skje raskt. De vet ikke hva de har om f.eks. 1 år. Dette er nok ikke noe Isabel følger med på. Hun aner nok ikke hva som faktisk kan skje der nede. Dubai er heller ikke verdens tryggeste sted oppe i alt dette som kan skje. Hun lever kun i bobla si; meg, meg, meg….. Anbefaler dere å gå inn og lytte på denne samtalen. Vi er faktisk heldige som lever i velferdsstaten Norge. Hvor finner jeg dette? Hadde vært spennende å se. Huff håper virkelig ikke det smeller der nede. Stakkars alle menneskene som bor i hele Midt-Østen. Vi er så ufattelig heldige på alle mulige måter her i nord. 2
Heike72 Skrevet 12 timer siden #28234 Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Hvor finner jeg dette? Hadde vært spennende å se. Huff håper virkelig ikke det smeller der nede. Stakkars alle menneskene som bor i hele Midt-Østen. Vi er så ufattelig heldige på alle mulige måter her i nord. https://snapchat.com/t/FOmBePsa Hun har lagt det under historier Dubai Real Estate Linda om linken ikke fungerer
Sirah Skrevet 12 timer siden #28235 Skrevet 12 timer siden Heike72 skrev (1 minutt siden): https://snapchat.com/t/FOmBePsa Hun har lagt det under historier Dubai Real Estate Linda om linken ikke fungerer Tusen takk
Sol Rampelyset Skrevet 11 timer siden #28236 Skrevet 11 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol. Admin.
Sirah Skrevet 10 timer siden #28237 Skrevet 10 timer siden Heike72 skrev (1 time siden): https://snapchat.com/t/FOmBePsa Hun har lagt det under historier Dubai Real Estate Linda om linken ikke fungerer Jeg siterer deg bare igjen jeg. Det er svært sjeldent jeg blir sittende å se/høre på så mye jabbing, men her var det veldig mye bra! Anbefaler å høre dette jeg også. Vi er svært heldige her i Norge...
Selungen Skrevet 10 timer siden #28239 Skrevet 10 timer siden Slitsomt med tilbakeblikk på 4 dager på snappen. Henger seg opp å må trykke gjennom høydepunktene hu har lagt ut for 4 dager her melkes det vel å få mest mulig inntjening på snap 2 1
LANEXZA Skrevet 9 timer siden #28240 Skrevet 9 timer siden 10 hours ago, Heike72 said: Fint å høre Linda (eiendomsmegler) i samtale med NRK reporter i Beirut og hans tanker om framtidsutsiktene for Midt-Østen akkurat nå. De oppegående som følger med på hva som skjer politisk og rundt seg der nede holder pusten pga usikkerhet rundt hva som kan skje i Iran. Blir det krig der blir det som Pandoras eske og det kan blusse opp konflikter og uro både her og der. Krigen i Syria vil blekne i forhold til en krig i Iran, sa han. Hele Midt-Østen vil påvirkes negativt. De som lever der nede planlegger lite fram i tid og lever her og nå fordi de har opplevd at ting skjer og de vet at ting kan skje raskt. De vet ikke hva de har om f.eks. 1 år. Dette er nok ikke noe Isabel følger med på. Hun aner nok ikke hva som faktisk kan skje der nede. Dubai er heller ikke verdens tryggeste sted oppe i alt dette som kan skje. Hun lever kun i bobla si; meg, meg, meg….. Anbefaler dere å gå inn og lytte på denne samtalen. Vi er faktisk heldige som lever i velferdsstaten Norge. Husk at Linda ønsker å få nordmenn til å investere i boligmarkedet i Dubai og Midtøsten, fordi det er der hun selv tjener mest. Hvis du hører nøye på samtalen, virker det som hun forsøker å fremstille Midtøsten mer positivt enn det NRK-journalisten gjør. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå