Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 10:52 #28181 Skrevet i går, 10:52 (endret) Murukleiven skrev (1 time siden): Skulle til å kommentere det samme. Sidra har aldri vært så skrapet tynn. Jeg husker når I var krise tynn for noen år siden og tenkte; håper hun ikke påvirker Sidra… Nå er de omtrent samme str De sto i heisen i går og kommenterte seg selv og kroppen i speilet mens de filmet. Sidra klaget på sin flate rumpe….. Så får vi se hva Sidra vil operere neste gang da..🙄 Dette er galskap! At de får lov å drive med sånn usunt kroppspress?! Endret i går, 10:53 av Tuppenoglillemor12 3 8
Seva Skrevet i går, 11:49 #28182 Skrevet i går, 11:49 Blir litt oppgitt når I svarer at hun ikke har tenkt på økt strømkostnad i større hus, før en følger spurte om det. Tror ikke hun forstår hva det koster å drive hus med alt som følger. De kjenner jo bare til leiemarkedet. Hun går 4 mill over budsjett i huskjøp og skal ansette haug med mennesker. Kommer til å trenge poolboy, gartner, kokk, vaskehjelp og en som står på vent med bilen. Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter.
Miumii Skrevet i går, 12:07 #28183 Skrevet i går, 12:07 Seva skrev (17 minutter siden): Blir litt oppgitt når I svarer at hun ikke har tenkt på økt strømkostnad i større hus, før en følger spurte om det. Tror ikke hun forstår hva det koster å drive hus med alt som følger. De kjenner jo bare til leiemarkedet. Hun går 4 mill over budsjett i huskjøp og skal ansette haug med mennesker. Kommer til å trenge poolboy, gartner, kokk, vaskehjelp og en som står på vent med bilen. Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter. Det kan jo bli spennende med strømutgiftene hennes ja😅 og alle andre utgifter som følger med å eie et hus selv. 1
Hatsumomo Skrevet i går, 12:10 #28184 Skrevet i går, 12:10 Seva skrev (20 minutter siden): . Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter. Hun betaler ikke lenger leie for Rami, han tjener sine egne penger på Snap. Regner med det samme skjer etterhvert med Sidra og Shehed når de nå tjener penger selv. Det skulle bare mangle. 1
Hatsumomo Skrevet i går, 12:12 #28185 Skrevet i går, 12:12 Miumii skrev (3 minutter siden): Det kan jo bli spennende med strømutgiftene hennes ja😅 og alle andre utgifter som følger med å eie et hus selv. For en underlig kommentar - altså Spennende? Skjønner ikke hvordan det vil være spennende, vil det være at hun klager på strømmen på snap? Så dere kan sitte og peke finger? Høres absolutt ultraspennende ut ja..må jo virkelig følge med på snappene fremover for å få med seg dette Tror uansett ik skjer, hun har nok mer enn nok til å betale det ene og det andre. 4 1
agent Skrevet i går, 12:17 #28186 Skrevet i går, 12:17 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): For en underlig kommentar - altså Spennende? Skjønner ikke hvordan det vil være spennende, vil det være at hun klager på strømmen på snap? Så dere kan sitte og peke finger? Høres absolutt ultraspennende ut ja..må jo virkelig følge med på snappene fremover for å få med seg dette Tror uansett ik skjer, hun har nok mer enn nok til å betale det ene og det andre. Mer interessant det enn å se gardinene går opp eller se kaffen renner ned i glasset.🫣😂 6 4
Hatsumomo Skrevet i går, 12:31 #28187 Skrevet i går, 12:31 agent skrev (13 minutter siden): Mer interessant det enn å se gardinene går opp eller se kaffen renner ned i glasset.🫣😂 Tenker jeg likestiller alle tre av de. 1
agent Skrevet i går, 12:50 #28188 Skrevet i går, 12:50 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): De sto i heisen i går og kommenterte seg selv og kroppen i speilet mens de filmet. Sidra klaget på sin flate rumpe….. Så får vi se hva Sidra vil operere neste gang da..🙄 Dette er galskap! At de får lov å drive med sånn usunt kroppspress?! Så hun liksom trente rompa. Det er ikke mye å gå på , armer og bein er faretruende tynne. 4 1
Miumii Skrevet i går, 14:05 #28189 Skrevet i går, 14:05 (endret) Hatsumomo skrev (1 time siden): For en underlig kommentar - altså Spennende? Skjønner ikke hvordan det vil være spennende, vil det være at hun klager på strømmen på snap? Så dere kan sitte og peke finger? Høres absolutt ultraspennende ut ja..må jo virkelig følge med på snappene fremover for å få med seg dette Tror uansett ik skjer, hun har nok mer enn nok til å betale det ene og det andre. Ja jeg synes det hadde vært interessant å høre om kostnadene rundt et så enormt hus. Synes ikke kommentaren var rar. For jeg har ingen begrep om hva f.eks en strømregning vil ligge på med et så stort hus. Så vidt jeg vet snakkes det sjeldent om, mulig I kommer til å snakke om det i fremtiden. Ikke ta alt så bokstavlig da, du leste vel den jeg kommenterte på😅Det at jeg brukte ordet spennende er vel bare en måte å snakke på for meg. Mener ikke at jeg skal sitte og følge med på alt, for det har jeg ikke tid eller interesse av. Men titter innom her i blant og på snap innimellom. Og jeg peker ikke finger, hva får deg til å tro det? 🤷🏻♀️ Jeg tviler ikke et sekund på at I har rikelig med penger til å betale for både det ene og det andre, det viser hun jo støtt og stadig. Hun vet hva hun driver med for å øke inntekten sin. Endret i går, 14:15 av Miumii 1 1 3
Maia3 Skrevet i går, 14:10 #28190 Skrevet i går, 14:10 Seva skrev (2 timer siden): Blir litt oppgitt når I svarer at hun ikke har tenkt på økt strømkostnad i større hus, før en følger spurte om det. Tror ikke hun forstår hva det koster å drive hus med alt som følger. De kjenner jo bare til leiemarkedet. Hun går 4 mill over budsjett i huskjøp og skal ansette haug med mennesker. Kommer til å trenge poolboy, gartner, kokk, vaskehjelp og en som står på vent med bilen. Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter. Hun tenker tydeligvis ikke på hverken det ene eller det andre. Hun vil bare HA og HA. Viser hvor lite voksen og reflektert hun er 2 5
Cami9 Skrevet i går, 14:16 #28191 Skrevet i går, 14:16 (endret) Miumii skrev (7 timer siden): Det ser hel feil ut, og sykelig.. men de digger seg selv. Hadde min datter kledd seg som Sidra hadde jeg blitt veldig flau. Har kun sett henne i veldig stramme klær. Er da ikke noe galt i å kle seg i stramme klær? Men å posere og redigere i hytt og pine ser galt ut😆 Endret i går, 15:50 av Cami9 Skrivefeil 2
Turkis Sau Skrevet i går, 14:20 #28192 Skrevet i går, 14:20 Sirah skrev (På 15.2.2026 den 22.53): De sandalene er vel nesten obligatorisk når man bor i Dubai 😅 Dubai-crocs🤭 4 2
Miumii Skrevet i går, 14:36 #28193 Skrevet i går, 14:36 Cami9 skrev (19 minutter siden): Er da ikke noe galt i å kle seg i stramme klær? Men å posere og redigere i hytt og pinne ser galt ut😆 Neida, stramme klær kan være fint det. Men slik hun fremstår nå mener jeg er et usunt forbilde. 2 5
Teflonhjernen Skrevet i går, 14:54 #28194 Skrevet i går, 14:54 Så house touren hun la ut nå, og faktisk så er det bare ett ord som dukker opp i hodet mitt og det er stormannsgalskap! Hva i alle dager skal hun med deg giga store huset? Hun ligger jo mest i sengen likevel. Leste her inne at hun skulle ha kokk og sjåfør? Det virker jo helt vilt. Skjønner det om det er en rik person som jobber mye, har barn og famile og er stadig på farten. Men, hennes hverdag er gardiner, kaffe, noen møter og yappe i telefonen. Hun trener jo ikke engang. Hun er jo ikke ute engang omtrent 🙈 Tydelig at hun er svært høyt oppe nå med både hus (eh….villa selvfølgelig) og denne mannen. Tror aldri jeg har sett noen være så materialistisk og opptatt av fasade og penger som henne, syntes det er rett og slett groteskt å se på. At noen kaller henne et forbilde for unge jenter er for meg totalt uforståelig. 4 2 18
agent Skrevet i går, 14:58 #28195 Skrevet i går, 14:58 Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Så house touren hun la ut nå, og faktisk så er det bare ett ord som dukker opp i hodet mitt og det er stormannsgalskap! Hva i alle dager skal hun med deg giga store huset? Hun ligger jo mest i sengen likevel. Leste her inne at hun skulle ha kokk og sjåfør? Det virker jo helt vilt. Skjønner det om det er en rik person som jobber mye, har barn og famile og er stadig på farten. Men, hennes hverdag er gardiner, kaffe, noen møter og yappe i telefonen. Hun trener jo ikke engang. Hun er jo ikke ute engang omtrent 🙈 Tydelig at hun er svært høyt oppe nå med både hus (eh….villa selvfølgelig) og denne mannen. Tror aldri jeg har sett noen være så materialistisk og opptatt av fasade og penger som henne, syntes det er rett og slett groteskt å se på. At noen kaller henne et forbilde for unge jenter er for meg totalt uforståelig. Helt enig, her var du spot on 🎯 1 6
Linazer Skrevet i går, 15:11 #28196 Skrevet i går, 15:11 Teflonhjernen skrev (14 minutter siden): Så house touren hun la ut nå, og faktisk så er det bare ett ord som dukker opp i hodet mitt og det er stormannsgalskap! Hva i alle dager skal hun med deg giga store huset? Hun ligger jo mest i sengen likevel. Leste her inne at hun skulle ha kokk og sjåfør? Det virker jo helt vilt. Skjønner det om det er en rik person som jobber mye, har barn og famile og er stadig på farten. Men, hennes hverdag er gardiner, kaffe, noen møter og yappe i telefonen. Hun trener jo ikke engang. Hun er jo ikke ute engang omtrent 🙈 Tydelig at hun er svært høyt oppe nå med både hus (eh….villa selvfølgelig) og denne mannen. Tror aldri jeg har sett noen være så materialistisk og opptatt av fasade og penger som henne, syntes det er rett og slett groteskt å se på. At noen kaller henne et forbilde for unge jenter er for meg totalt uforståelig. Jeg sitter kun igjen med ett inntrykk. Hun lever et utrolig "tomt" liv. Jeg kan innimellom kjenne på at jeg hadde mer penger. Til å reise mer og restaurere kjelleren hjemme. Men hennes livsstil misunner jeg overhodet ikke. Det er egentlig bare trist! 8 2 3
Sirah Skrevet i går, 15:28 #28197 Skrevet i går, 15:28 Turkis Sau skrev (1 time siden): Dubai-crocs🤭 🤣👏❤️ 1 1
Cami9 Skrevet i går, 15:50 #28198 Skrevet i går, 15:50 Miumii skrev (1 time siden): Neida, stramme klær kan være fint det. Men slik hun fremstår nå mener jeg er et usunt forbilde. 100 % enig 5
Ewisti Skrevet i går, 16:07 #28199 Skrevet i går, 16:07 (endret) Seva skrev (4 timer siden): Blir litt oppgitt når I svarer at hun ikke har tenkt på økt strømkostnad i større hus, før en følger spurte om det. Tror ikke hun forstår hva det koster å drive hus med alt som følger. De kjenner jo bare til leiemarkedet. Hun går 4 mill over budsjett i huskjøp og skal ansette haug med mennesker. Kommer til å trenge poolboy, gartner, kokk, vaskehjelp og en som står på vent med bilen. Håper hun blir mer fornuftig nå og strammer litt på forbruk og gaver til familien. Koselig for all del, men hun må tenke litt på seg selv økonomisk og de utgiftene som venter. Med hennes inntekt så trenger hun jo egentlig ikke å tenke så mye på det. Hun har jo veldig god råd. At hun har kjøpt hus til 45 millioner høres mye ut, men når man tenker på det i forhold til inntekten hennes så er det egentlig ikke så mye. Hvis jeg husker rett så har hun har uttalt seg om at hun tjener 2-4 millioner i måneden på snap. Så hvis man deler 45 000 000 kr på månedsinntekt 3 000 000, så koster huset hennes 15 månedslønner. Hvis noen med vanlig lønn har en leilighet til 3 000 000 og tjener 45 000 i mnd. Før skatt så koster leiligheten til 3 mill hele 66 månedslønner 🥲 Endret i går, 16:07 av Ewisti 5
Sirah Skrevet i går, 16:08 #28200 Skrevet i går, 16:08 Ewisti skrev (Akkurat nå): Med hennes inntekt så trenger hun jo egentlig ikke å tenke så mye på det. Hun har jo veldig god råd. At hun har kjøpt hus til 45 millioner høres mye ut, men når man tenker på det i forhold til inntekten hennes så er det egentlig ikke så mye. Hvis jeg husker rett så har hun har uttalt seg om at hun tjener 2-4 millioner i måneden på snap. Så hvis man deler 45 000 000 kr på månedsinntekt 3 000 000, så koster huset hennes 15 månedslønner. Hvis noen med vanlig lønn har en leilighet til 3 000 000 og tjener 45 000 i mnd. Før skatt så koster leiligheten 66 månedslønner 🥲 Veldig godt poeng dette. Det er vel heller det at 45 millioner er en så svimlende sum for oss vanlige dødelige at vi omtrent ikke klarer å forholde oss til det. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå