Livsnyter67 Skrevet mandag kl. 23:16 #28141 Skrevet mandag kl. 23:16 No-girl skrev (På 2.1.2026 den 21.14): Hvem er den karen som Seb la ut bilde av i en av sine filmer fra nyttårskvelden da? Får ikke lagt ved bilde pga ny konto, men en mørk høy fyr med skjegg. Noen som så han og vet?
Carrot Skrevet i går, 06:38 #28143 Skrevet i går, 06:38 Maia3 skrev (13 timer siden): Pass på deg selv du. Hva vet du om at jeg følger henne eller ikke? Kom opp i utforsk om du absolutt må vite det. Tjener ikke en krone på meg. Ferdig snakka da må du sjekke fakta, idet du trykker deg gjennom får hun for at du er en seer og hennes visningstall går opp, noe som bidrar til hennes inntjening.. Så vi var vel ikke helt "ferdig snakka" 🤦♀️ agent skrev (13 timer siden): Det går begge veier. Penger gir heller ikke frikort til simpel oppførsel. Vil våge påstå at en som gir så mye til andre ikke er udelt simpel, faktisk er det ennå ingen her som har konkret vist til oppførsel som defineres som simpel, Sitat Simpel oppførsel refererer til handlinger som oppfattes som tarvelige, ufine, sjofele eller av lav moralsk standard. Begrepet brukes nedsettende om oppførsel som er ufint eller utilbørlig, ofte preget av mangel på folkeskikk eller ærlighet. Det beskriver handlinger som er moralsk lavtstående, ikke bare enkle. at hun er bevisst i fhr å tjene penger er ikke å være simpel, at hun deler villig vekk om alt mellom himmel og jord er heller ikke simpelt, at hun er åpen på hvem hun er i ulike roller og situasjoner kan heller ikke defineres som simpelt i den forsstand. At noen FØLER hun er simpel derimot er en annen sak, det stammer fra deres egen veklegging.. 3 4
agent Skrevet i går, 06:56 #28144 Skrevet i går, 06:56 Carrot skrev (16 minutter siden): Begrepet brukes nedsettende om oppførsel som er ufint eller utilbørlig, ofte preget av mangel på folkeskikk eller ærlighet. Det beskriver handlinger som er moralsk lavtstående, ikke bare enkle. Stemmer ganske godt på IR det. 2 6
Carrot Skrevet i går, 07:15 #28145 Skrevet i går, 07:15 agent skrev (17 minutter siden): Stemmer ganske godt på IR det. tvert imot er hun slik hun beskrives FOR ærlig og deler FOR mye og det å være "harry" er ikke nødvendigvis mangel på folkeskikk, tvert imot er det å være trygg på hvem man er og IKKE late som man er noe annet.. Hun er slik jeg skjønner det på alle som er "imot" henne her inne tvers igjenom seg selv til stor irritasjon fordi det som irriterer er det hun tjener penger på.. Ganske smart dame forretningsmessig egentlig, å ta seg selv og gjøre det til en pengemaskin samtidig som hun får kritikerene sine til å bidra til at pengene renner inn.. 1 5
Sirah Skrevet i går, 08:23 #28146 Skrevet i går, 08:23 Ellenn skrev (9 timer siden): Hvorfor kaller dere det for falsk profil? Du heter sikkert ikke Tenkeselv i folkeregisteret.. Bare en måte å snakke på tenker jeg De fleste er jo her inne som "oss selv", selv om vi er så anonyme vi klarer. Om kjendiser og influenser er her så vil jeg tro de er trippel så anonyme som oss 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 08:59 #28147 Skrevet i går, 08:59 Bare vent å se så kommer en teatime der hun forteller at «nå er dere vel nysgjerrige på hvem kjæresten min er elsklinger??!! Da må dere inn å se serien min for å finne det ut..» 😅 2 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:00 #28148 Skrevet i går, 09:00 Carrot skrev (1 time siden): tvert imot er hun slik hun beskrives FOR ærlig og deler FOR mye og det å være "harry" er ikke nødvendigvis mangel på folkeskikk, tvert imot er det å være trygg på hvem man er og IKKE late som man er noe annet.. Hun er slik jeg skjønner det på alle som er "imot" henne her inne tvers igjenom seg selv til stor irritasjon fordi det som irriterer er det hun tjener penger på.. Ganske smart dame forretningsmessig egentlig, å ta seg selv og gjøre det til en pengemaskin samtidig som hun får kritikerene sine til å bidra til at pengene renner inn.. er det du som er Shehed kanskje? 🤔😅 2 8
Carrot Skrevet i går, 09:41 #28149 Skrevet i går, 09:41 Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden): er det du som er Shehed kanskje? 🤔😅 naaaw, så søtt! 1
agent Skrevet i går, 10:21 #28150 Skrevet i går, 10:21 Hun eiendomsmegleren til IR , har hun også tatt botox og filler's. ? Hun ser så forandret ut. 1
refill Skrevet i går, 11:04 #28151 Skrevet i går, 11:04 agent skrev (42 minutter siden): Hun eiendomsmegleren til IR , har hun også tatt botox og filler's. ? Hun ser så forandret ut. Linda har vel vært åpen om botox i hvertfall. Fillers husker jeg ikke om hun har sagt noe om så skal ikke uttale meg der. 2
Aintnofun Skrevet i går, 11:17 #28152 Skrevet i går, 11:17 Trixie99 skrev (16 timer siden): Jeg kan forstå at hun skal ha vaskedame og LITT forstå at hun skal ha kokk, men at hun skal kjøpe bil og sjåfør får jeg HEEELT ick av! Håper hennes finansrådgiver snakker henne ut av det Jeg kan ikke forstå i det hele tatt at hun skal ha kokk. Hun spiser jo det samme om og om igjen. Skal hun liksom betale en kokk for å steke egg og lage chiapudding? Hadde vært mer naturlig at hun ansatt en personlig trener/ernæringsfysiolog. Jeg tenker det er innafor at hun bruker penger på takeaway og restaurant. Med en kokk blir hun jo nesten helt isolert i huset. 7 5
Smukgid Skrevet i går, 11:38 #28153 Skrevet i går, 11:38 agent skrev (1 time siden): Hun eiendomsmegleren til IR , har hun også tatt botox og filler's. ? Hun ser så forandret ut. Ja hun gjør det og har sagt det 1
Trixie99 Skrevet i går, 11:59 #28154 Skrevet i går, 11:59 Aintnofun skrev (41 minutter siden): Jeg kan ikke forstå i det hele tatt at hun skal ha kokk. Hun spiser jo det samme om og om igjen. Skal hun liksom betale en kokk for å steke egg og lage chiapudding? Hadde vært mer naturlig at hun ansatt en personlig trener/ernæringsfysiolog. Jeg tenker det er innafor at hun bruker penger på takeaway og restaurant. Med en kokk blir hun jo nesten helt isolert i huset. True… men isolert blir hun uansett - blir det ikke kokk blir det takeaway😅 4
agent Skrevet i går, 12:16 #28155 Skrevet i går, 12:16 Smukgid skrev (37 minutter siden): Ja hun gjør det og har sagt det Hun kommer opp på utforsk, så bare bilde. Kjente henne nesten ikke igjen.🤣 Saken: oppklart 👍
agent Skrevet i går, 12:19 #28156 Skrevet i går, 12:19 Aintnofun skrev (1 time siden): Jeg kan ikke forstå i det hele tatt at hun skal ha kokk. Hun spiser jo det samme om og om igjen. Skal hun liksom betale en kokk for å steke egg og lage chiapudding? Hadde vært mer naturlig at hun ansatt en personlig trener/ernæringsfysiolog. Jeg tenker det er innafor at hun bruker penger på takeaway og restaurant. Med en kokk blir hun jo nesten helt isolert i huset. Hun skal jo ha hele familien det, samtidig alle vennene sine der. Blir nok rose og fanta party der.
Wanda_2025 Skrevet i går, 14:30 #28157 Skrevet i går, 14:30 Utrolig hvor mye negative kommentarer som har kommet etter at IR har kjøpt seg en Villa på 700 kvm. Kritikken er rettet mot Ivorie. Er det noen av de som er fullstendig avhengige av å kommersialisere barndommen til egne barn ,som er sjalu på at hun har blitt rik uten å i det hele tatt ha barn hun har solgt ut i monitor? 2
Tenkeselv Skrevet i går, 14:47 #28158 Skrevet i går, 14:47 Ellenn skrev (15 timer siden): Hvorfor kaller dere det for falsk profil? Du heter sikkert ikke Tenkeselv i folkeregisteret.. Fordi de fleste her inne bruker ikke sitt ekte navn, å dermed en "falsk profil" ? Tror du virkelig Isabel hadde vært her under eget navn ? Nei selvfølgelig ikke, hun sier selv hun har falsk profil både her inne og på andre forum. At du kanskje heter Ellenn er en annen ting, da bruker jo du ditt ekte navn. De færreste gjør det bare, hvis du ser bare i tråden her inne
Teflonhjernen Skrevet i går, 14:47 #28159 Skrevet i går, 14:47 Ser RS er mobilisert på VG kommentarfelt nå. Ser bl.a ei skriver at Isabel er et forbilde for alle unge jenter….tro ikke vi er enige der, nei…. 5 5
Tenkeselv Skrevet i går, 14:49 #28160 Skrevet i går, 14:49 Teflonhjernen skrev (18 timer siden): Helt enig, jeg har også tenkt på det mange ganger. Men, villa er vel mer riking enn «bare» hus 🏠 Ja man vil alltid ha de som sier "vi bor ikke i blokk, vi bor i høyhus" 😂😂😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå