Smukgid Skrevet 21 timer siden #28101 Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Tror ikke vi skal stole noe som helst på noe hun sier om han. Hun er garantert livredd for at noen skal finne ut av hvem han er. Det at hun sier at han ikke er norsk kan like gjerne være en avledningsmanøver. Det er jo sånn hun opererer 🫣 Jeg har faktisk joggedressen og den er tro det eller ei skikkelig god! Fant et par stk til salgs på en lokal facebookgruppe - noen som hadde kjøpt feil str. Syntes den er for dyr til fullpris, men når jeg fikk kjøpt et par deler til under halv pris så tenkte jeg at det var verdt å teste 🙃 Jeg har omtrent bodd i mine (hjemme så klart) siden jeg kjøpte dem i høst en gang og har vasket dem mange ganger. De er akkurat like fine. Jeg har tråkket dem litt opp i bunnen, men det er jo strengt tatt ikke Ivorie sin feil. Har blant annet genseren i burgunder og fargen holder seg veldig fin. Bare som et tips dersom noen andre skulle ha lyst på den. Men for all del - kjøp den en str mindre! Når hun sa den var stor i str så overdreiv hun ikke 😅 Ja 😅 Stoler 100% det hun sier ganger henne 😝. Men selv glamor blir kjedelig i lengden 😋😋 så bra, leste noen som hadde kjøpt den rosa to ganger forside var så fornøyd me den første, men demanded var noe helt annet… men igjen, ikke sett det med egne øyne. eneste jeg stoler på! Når jeg kan se det selv:)
Maia3 Skrevet 21 timer siden #28102 Skrevet 21 timer siden Carrot skrev (3 timer siden): dette viser jo at du følge rmed på alt hun legger ut da og på den måten bidrar til at hun fortsetter tjene penger 🤦♀️og kan leve sitt "overflaiske liv" etter din definisjon.. Hva har det med deg å gjøre? 2
Sirah Skrevet 20 timer siden #28103 Skrevet 20 timer siden Annus horribilis skrev (31 minutter siden): Er den dama der mye på party i Dubai? Greit å vite at det ikke er vits å anmelde voldtekt der nede, siden du i retur i stedet vil bli siktet for ulovlig sex. Ellers greit å vite at den voksne dattera til Dubais overhode, al Maktoum, rømte fra Dubai, kom seg til det indiske hav, før faren greide å innhente henne med makt tilbake i Dubai. Nå sitter hun i "husarrest" i Dubai, trolig med brutal mishandling. Men dette er hysj hysj. Noe INGEN i Dubai bør driste seg å snakke om. Så da vet man hvordan kvinner verdsettes i Dubai. Nå er vel den loven ang sex utenfor ekteskap forandret i Dubai for en stund siden? Smukgid skrev (26 minutter siden): Ja 😅 Stoler 100% det hun sier ganger henne 😝. Men selv glamor blir kjedelig i lengden 😋😋 så bra, leste noen som hadde kjøpt den rosa to ganger forside var så fornøyd me den første, men demanded var noe helt annet… men igjen, ikke sett det med egne øyne. eneste jeg stoler på! Når jeg kan se det selv:) Ja det beste er å oppleve det selv Jeg er i alle fall veldig fornøyd, den holder mye bedre enn de fleste andre joggedresser/kosedresser jeg har hatt. Den slår blant annet Juicy Couture (som også er dyr) og Kari Traa langt ned i støvlene på slitestyrke Bare for å sammenligne med noe. 2
Harnoejegvilsi Skrevet 20 timer siden #28104 Skrevet 20 timer siden Annus horribilis skrev (31 minutter siden): Er den dama der mye på party i Dubai? Greit å vite at det ikke er vits å anmelde voldtekt der nede, siden du i retur i stedet vil bli siktet for ulovlig sex. Ellers greit å vite at den voksne dattera til Dubais overhode, al Maktoum, rømte fra Dubai, kom seg til det indiske hav, før faren greide å innhente henne med makt tilbake i Dubai. Nå sitter hun i "husarrest" i Dubai, trolig med brutal mishandling. Men dette er hysj hysj. Noe INGEN i Dubai bør driste seg å snakke om. Så da vet man hvordan kvinner verdsettes i Dubai. Tenker det du her skriver er meget relevant. Man sitter som forventningsfulle valper å venter på oppdateringer fra denne luksuriøse tilværelsen, og regelrett driter i, hvordan dét fullstendige bildet, egentlig i Dubai. Det er skremmende hvor villige vi er til å se bort fra realitetene,i begjæret etter å få mer fra lyx livet i Dubai. Jeg merker meg at Sidra også er flyttet dit. Fra en reell jobb, bort fra venner og et øvrig samfunn hun kunne speilet seg i, der hun ble bekreftet, utfordret og vokst. Dette er definitivt ikke et liv jeg hadde ønsket for noen av mine nære. Om noen år, tror jeg vi vil skamme oss, over hva vi var villige til å bruke tiden vår på i denne snapæraen. Jeg har selv valgt å avfølge og blokkere mange profiler. Jeg fikk abstinenser, men etter noen dager var det over. Når jeg nå fikk Isabel opp i utforsk, kjente jeg ikke et sekunds behov for å gå tilbake til der jeg var, tidligere. Jeg trenger ikke vite hva hun tjener, hvilken kaffekopp hun bruker i dag, hvordan utsikten er når hun trekker fra gardinene om morgenen osv osv. Jeg trenger heller ikke bli påvirket av all reklamen, hun med flere prakker på oss alle. Jeg håper virkelig at dette blir året, der vi alle blir mer bevisste på hvem vi spanderer tid på, og hvordan den spanderingen kommer til utrykk. 5 2 6
Aristokrat1 Skrevet 20 timer siden #28105 Skrevet 20 timer siden Harnoejegvilsi skrev (10 minutter siden): Tenker det du her skriver er meget relevant. Man sitter som forventningsfulle valper å venter på oppdateringer fra denne luksuriøse tilværelsen, og regelrett driter i, hvordan dét fullstendige bildet, egentlig i Dubai. Det er skremmende hvor villige vi er til å se bort fra realitetene,i begjæret etter å få mer fra lyx livet i Dubai. Jeg merker meg at Sidra også er flyttet dit. Fra en reell jobb, bort fra venner og et øvrig samfunn hun kunne speilet seg i, der hun ble bekreftet, utfordret og vokst. Dette er definitivt ikke et liv jeg hadde ønsket for noen av mine nære. Om noen år, tror jeg vi vil skamme oss, over hva vi var villige til å bruke tiden vår på i denne snapæraen. Jeg har selv valgt å avfølge og blokkere mange profiler. Jeg fikk abstinenser, men etter noen dager var det over. Når jeg nå fikk Isabel opp i utforsk, kjente jeg ikke et sekunds behov for å gå tilbake til der jeg var, tidligere. Jeg trenger ikke vite hva hun tjener, hvilken kaffekopp hun bruker i dag, hvordan utsikten er når hun trekker fra gardinene om morgenen osv osv. Jeg trenger heller ikke bli påvirket av all reklamen, hun med flere prakker på oss alle. Jeg håper virkelig at dette blir året, der vi alle blir mer bevisste på hvem vi spanderer tid på, og hvordan den spanderingen kommer til utrykk. Den reelle jobben beholder hun. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #28106 Skrevet 20 timer siden Dubai - ett mekka for prostitusjon, menneskehandel og hvitvasking…🤷🏼♀️ Og der velger de å bo…. Å ja!! Pga skatten…. 😎 5 8
Kønn Skrevet 20 timer siden #28107 Skrevet 20 timer siden Hva har skjedd med henne? Hun virker som en annen person😳 2
Annus horribilis Skrevet 20 timer siden #28108 Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (24 minutter siden): Nå er vel den loven ang sex utenfor ekteskap forandret i Dubai for en stund siden? Det er mulig de på papiret har forandret lovverket for ikke-muslimer. Men for muslimer er det fortsatt sharia som gjelder i Dubai og UAE. Men uansett om de har lettet på lovverket for ikke-muslimer, tror du politiet der har snudd på femøringen og plutselig behandler voldtektsofre med en helt ny respekt og empati? 3 3
Sirah Skrevet 20 timer siden #28109 Skrevet 20 timer siden Annus horribilis skrev (1 minutt siden): Det er mulig de på papiret har forandret lovverket for ikke-muslimer. Men for muslimer er det fortsatt sharia som gjelder i Dubai og UAE. Men uansett om de har lettet på lovverket for ikke-muslimer, tror du politiet der har snudd på femøringen og plutselig behandler voldtektsofre med en helt ny respekt og empati? Skal ikke uttale meg for mye om hva politiet ville gjort eller ikke gjort for den situasjonen har jeg heldigvis aldri stått i. Jeg bare leste at loven var forandret for en tid tilbake. 1
Carrot Skrevet 19 timer siden #28110 Skrevet 19 timer siden agent skrev (2 timer siden): I Norge har vi ytringsfrihet, så vi kan mene og si hva vil. Vi kan tilogmed skrive og snakke om hva vi vil, det kan dem ikke i Dubai. Ja til ytringsfrihet, Nei til statlig sensor av meninger. ytringfrihet gir ikke frikort til dårlig oppførsel. Maia3 skrev (1 time siden): Hva har det med deg å gjøre? har jeg skrevet noe som får deg til å tro det har noe med meg å gjøre? Jeg kommenterte det du siterte fordi slik jeg ser det er det ikke annet enn litt vel twofaced å på den ene siden kritisere hennes inntektskilde og på den andre være en del av den siden man blar seg gjennom innholdet og screenshotter det for å kritisere det man selv leter frem osv osv (men jeg skjønner at det for noen kan være vanskelig åskille "snørr og bart" når det gjelder seg selv og sånn) 4
Maia3 Skrevet 19 timer siden #28111 Skrevet 19 timer siden Carrot skrev (2 minutter siden): ytringfrihet gir ikke frikort til dårlig oppførsel. har jeg skrevet noe som får deg til å tro det har noe med meg å gjøre? Jeg kommenterte det du siterte fordi slik jeg ser det er det ikke annet enn litt vel twofaced å på den ene siden kritisere hennes inntektskilde og på den andre være en del av den siden man blar seg gjennom innholdet og screenshotter det for å kritisere det man selv leter frem osv osv (men jeg skjønner at det for noen kan være vanskelig åskille "snørr og bart" når det gjelder seg selv og sånn) Pass på deg selv du. Hva vet du om at jeg følger henne eller ikke? Kom opp i utforsk om du absolutt må vite det. Tjener ikke en krone på meg. Ferdig snakka 6
agent Skrevet 19 timer siden #28112 Skrevet 19 timer siden Carrot skrev (14 minutter siden): ytringfrihet gir ikke frikort til dårlig oppførsel. har jeg skrevet noe som får deg til å tro det har noe med meg å gjøre? Jeg kommenterte det du siterte fordi slik jeg ser det er det ikke annet enn litt vel twofaced å på den ene siden kritisere hennes inntektskilde og på den andre være en del av den siden man blar seg gjennom innholdet og screenshotter det for å kritisere det man selv leter frem osv osv (men jeg skjønner at det for noen kan være vanskelig åskille "snørr og bart" når det gjelder seg selv og sånn) Det går begge veier. Penger gir heller ikke frikort til simpel oppførsel. 6 2
Hatsumomo Skrevet 19 timer siden #28113 Skrevet 19 timer siden (endret) Maia3 skrev (11 minutter siden): Pass på deg selv du. Hva vet du om at jeg følger henne eller ikke? Kom opp i utforsk om du absolutt må vite det. Tjener ikke en krone på meg. Ferdig snakka MM dette er en feil oppfatning faktisk. Man blir regnet med. Bare sånn apropos. 📌 2. Du trenger ikke å følge en influencer for at hen skal tjene Hvis en influencer er kvalifisert for utbetalinger, kan innholdet deres vises for alle (f.eks. i Utforsk/Discover). Det å se en Snap via Utforsk kan bidra til total visningstall som del av deres inntektsgrunnlag — men det gir ingen separat betaling per bruker eller per visning isolert. ✅ Betaling kommer via et monetiseringsprogram der kontoen må kvalifisere seg — utbetaling er basert på total engasjement/annonseinntekter, ikke hvem som følger eller ikke følger. Endret 19 timer siden av Hatsumomo 3
Aristokrat1 Skrevet 18 timer siden #28114 Skrevet 18 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Hva har skjedd med henne? Hun virker som en annen person😳 Enig. Er som en robot. 3 3
smiiiley Skrevet 18 timer siden #28115 Skrevet 18 timer siden Maia3 skrev (1 time siden): Pass på deg selv du. Hva vet du om at jeg følger henne eller ikke? Kom opp i utforsk om du absolutt må vite det. Tjener ikke en krone på meg. Ferdig snakka Trenger ikke å følge for at de skal tjene penger på deg. De tusenvis av screenshottene dine har nok gitt en god del kronasj i kassa 💵💵 2 6
Teflonhjernen Skrevet 18 timer siden #28116 Skrevet 18 timer siden 🤔 Lurer på hvem som er Isabel her inne? Regner med at Shehed og muligens Sidra også er her. 4 2
Lesehest75 Skrevet 18 timer siden #28117 Skrevet 18 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Dubai - ett mekka for prostitusjon, menneskehandel og hvitvasking…🤷🏼♀️ Og der velger de å bo…. Å ja!! Pga skatten…. 😎 Ja, jeg forbauser meg over hvor lite kritiske de er! Det er kriminelle som gjemmer seg i Dubai og lever livets glade dager, på flukt fra lovens lange arm i hjemlandet. Hvem vet, kanskje naboen var en slik, det vet ikke nyrike frk Raad mye om. Likte å følge henne i starten, men hun virker jo helt å ha mistet bakkekontakten. Spørs åssen det går det dagen snap slutter å betale. Og hva skjer hvis det bryter ut storkrig i Midtøsten med USA og Iran? Er ikke mange sjømilene over "fjorden" til Iran hvor de slakter befolkningen sin. Lite å høre om det fra disse Raad - folka. Ikke mye dybde, bare penger og glam. 4 8
Sirah Skrevet 18 timer siden #28118 Skrevet 18 timer siden Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): 🤔 Lurer på hvem som er Isabel her inne? Regner med at Shehed og muligens Sidra også er her. Så klart er de her. Det hadde jeg vært om jeg var dem i alle fall. Lurer på det jeg også, men tror du ikke bare de er "spøkelser"? 1
Teflonhjernen Skrevet 18 timer siden #28119 Skrevet 18 timer siden Sirah skrev (11 minutter siden): Så klart er de her. Det hadde jeg vært om jeg var dem i alle fall. Lurer på det jeg også, men tror du ikke bare de er "spøkelser"? Jo, de stalker nok rundt her inne 😂Ja, jeg hadde også gjort det hadde det vært meg.
Sirah Skrevet 18 timer siden #28120 Skrevet 18 timer siden Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Jo, de stalker nok rundt her inne 😂Ja, jeg hadde også gjort det hadde det vært meg. Definitivt! Det virker jo som om hun tar til seg ting innimellom som har stått her inne også. Kommer ikke på noen eksempler i farta. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå