Tenkeselv Skrevet søndag kl. 22:27 #28061 Skrevet søndag kl. 22:27 Sirah skrev (12 minutter siden): Jeg trodde faktisk hun kom til å ende opp med å kjøpe leilighet i området hun bor i nå. Ikke den hun bor i så klart pga alle feilene, men en lignende leilighet i området. Håper ikke hun vil bli veldig ensom i villaen. Der er jeg enig med deg, jeg var også sikker på at hun ville bo i sentrum. Jeg tror at hun nok brått kan føle seg ensom "ute på landet", å ser heller ikke bort fra at Sidra eller Rami flytter inn med henne. For meg er ikke hun laget for å sitte alene i en så stor villa. Men hvem vet, typen flytter kanskje inn ganske så raskt 😅🤷♀️ 4
agent Skrevet søndag kl. 22:28 #28062 Skrevet søndag kl. 22:28 Sirah skrev (5 minutter siden): Ja jeg skjønte egentlig det etter at jeg hadde postet 😅 Var en likhet 🤣 folk er flinke 🤣
vilas Skrevet søndag kl. 22:38 #28063 Skrevet søndag kl. 22:38 Hvem betaler lønnen til de 11 ansatte hun påsto hun har, på en snap for ett par dgr siden. Kan ikke tenke meg at de som jobber med henne / for henne jobber for luselønn,🤔 I tillegg har hun div advokater og rådgivere. Hun bestiller mat hjem for ca 30/40000 kr pr mnd ( iflg henne på snap) hun går hos frisør/ manicure/fotpleie for tusenvis pr mnd. Hun betaler leiligheten for moren ( og faren) i Irak. Mulig hun bidrar for dem i Norge også. For begge foreldre er jo uføretrygdet. De har fått tildelt hver sin leilighet i kommunal regi i Oslo som står mye tomme pga foreldre oppholder seg i utlandet. De påstår de er skilte men er sammen på turer til Irak, julefeiringer, hytteleie osv. Hun har betalt husleien til både Rami og Shehed I lang tid og nå skal hun betale for Sidra. Pluss innrede hennes leilighet.I tillegg har hun hatt to store visninger på sine klær fra Ivory i det siste halve året hvor hun har leid inn fasiliteter og modeller og det ene kostet 200000 kr og den andre over 200000 kr. Hun betalte over 600000 kr på en Maldivene tur i fjor ( en mnd) hun kjøpte Porsche Cayenne til Rami for ove 450000 kr. Pluss,pluss,pluss ... Går ikke ann å forstå seg på hvor alle penger kommer fra. 2 9
Trixie99 Skrevet søndag kl. 22:55 #28064 Skrevet søndag kl. 22:55 vilas skrev (16 minutter siden): Hvem betaler lønnen til de 11 ansatte hun påsto hun har, på en snap for ett par dgr siden. Kan ikke tenke meg at de som jobber med henne / for henne jobber for luselønn,🤔 I tillegg har hun div advokater og rådgivere. Hun bestiller mat hjem for ca 30/40000 kr pr mnd ( iflg henne på snap) hun går hos frisør/ manicure/fotpleie for tusenvis pr mnd. Hun betaler leiligheten for moren ( og faren) i Irak. Mulig hun bidrar for dem i Norge også. For begge foreldre er jo uføretrygdet. De har fått tildelt hver sin leilighet i kommunal regi i Oslo som står mye tomme pga foreldre oppholder seg i utlandet. De påstår de er skilte men er sammen på turer til Irak, julefeiringer, hytteleie osv. Hun har betalt husleien til både Rami og Shehed I lang tid og nå skal hun betale for Sidra. Pluss innrede hennes leilighet.I tillegg har hun hatt to store visninger på sine klær fra Ivory i det siste halve året hvor hun har leid inn fasiliteter og modeller og det ene kostet 200000 kr og den andre over 200000 kr. Hun betalte over 600000 kr på en Maldivene tur i fjor ( en mnd) hun kjøpte Porsche Cayenne til Rami for ove 450000 kr. Pluss,pluss,pluss ... Går ikke ann å forstå seg på hvor alle penger kommer fra. Snapchat 8
Tenkeselv Skrevet søndag kl. 23:01 #28065 Skrevet søndag kl. 23:01 vilas skrev (22 minutter siden): Hvem betaler lønnen til de 11 ansatte hun påsto hun har, på en snap for ett par dgr siden. Kan ikke tenke meg at de som jobber med henne / for henne jobber for luselønn,🤔 I tillegg har hun div advokater og rådgivere. Hun bestiller mat hjem for ca 30/40000 kr pr mnd ( iflg henne på snap) hun går hos frisør/ manicure/fotpleie for tusenvis pr mnd. Hun betaler leiligheten for moren ( og faren) i Irak. Mulig hun bidrar for dem i Norge også. For begge foreldre er jo uføretrygdet. De har fått tildelt hver sin leilighet i kommunal regi i Oslo som står mye tomme pga foreldre oppholder seg i utlandet. De påstår de er skilte men er sammen på turer til Irak, julefeiringer, hytteleie osv. Hun har betalt husleien til både Rami og Shehed I lang tid og nå skal hun betale for Sidra. Pluss innrede hennes leilighet.I tillegg har hun hatt to store visninger på sine klær fra Ivory i det siste halve året hvor hun har leid inn fasiliteter og modeller og det ene kostet 200000 kr og den andre over 200000 kr. Hun betalte over 600000 kr på en Maldivene tur i fjor ( en mnd) hun kjøpte Porsche Cayenne til Rami for ove 450000 kr. Pluss,pluss,pluss ... Går ikke ann å forstå seg på hvor alle penger kommer fra. Hun svarte en følger tidligere at det var Snapchat som genererte mesteparten av pengene hennes vs Ivory osv. 1
Tenkeselv Skrevet søndag kl. 23:05 #28066 Skrevet søndag kl. 23:05 Men i forhold til denne stormende forelskelsen som har så magisk skjedd på knappe 6 uker, der hele familien godkjenner osv osv.. Hva tenker dere om snapen Sebastian la ut da han og Isabel var i ørkenen og filmer. Der Sebastian er litt full å japper i vei, mens man hører Isabel og det jeg vil anta er kvinne i filmcrewet til det de holder på å filme sier i bakgrunnen: "Har de godkjent Jack da ? Har de godkjent han ? Der hun svarer jaaaaa 😅 jeg vet ikke om det er lov å laste opp slike klipp her 🙈 2
AnnaLovise Skrevet søndag kl. 23:13 #28067 Skrevet søndag kl. 23:13 vilas skrev (33 minutter siden): Hvem betaler lønnen til de 11 ansatte hun påsto hun har, på en snap for ett par dgr siden. Kan ikke tenke meg at de som jobber med henne / for henne jobber for luselønn,🤔 I tillegg har hun div advokater og rådgivere. Hun bestiller mat hjem for ca 30/40000 kr pr mnd ( iflg henne på snap) hun går hos frisør/ manicure/fotpleie for tusenvis pr mnd. Hun betaler leiligheten for moren ( og faren) i Irak. Mulig hun bidrar for dem i Norge også. For begge foreldre er jo uføretrygdet. De har fått tildelt hver sin leilighet i kommunal regi i Oslo som står mye tomme pga foreldre oppholder seg i utlandet. De påstår de er skilte men er sammen på turer til Irak, julefeiringer, hytteleie osv. Hun har betalt husleien til både Rami og Shehed I lang tid og nå skal hun betale for Sidra. Pluss innrede hennes leilighet.I tillegg har hun hatt to store visninger på sine klær fra Ivory i det siste halve året hvor hun har leid inn fasiliteter og modeller og det ene kostet 200000 kr og den andre over 200000 kr. Hun betalte over 600000 kr på en Maldivene tur i fjor ( en mnd) hun kjøpte Porsche Cayenne til Rami for ove 450000 kr. Pluss,pluss,pluss ... Går ikke ann å forstå seg på hvor alle penger kommer fra. Hun tjener jo 3 eller 4 milloner i måneden på snap 🤯 1 1
Sirah Skrevet søndag kl. 23:19 #28068 Skrevet søndag kl. 23:19 agent skrev (50 minutter siden): Bare bråk, grining og skriking. 🫣🫣🫣 Tenkeselv skrev (49 minutter siden): Der er jeg enig med deg, jeg var også sikker på at hun ville bo i sentrum. Jeg tror at hun nok brått kan føle seg ensom "ute på landet", å ser heller ikke bort fra at Sidra eller Rami flytter inn med henne. For meg er ikke hun laget for å sitte alene i en så stor villa. Men hvem vet, typen flytter kanskje inn ganske så raskt 😅🤷♀️ Ja nå har hun muligheten til å stikke ut å se folk om hun ønsker. Leiligheten blir også et naturlig samlingspunkt for Rami og Sidra siden den ligger i sentrum. Ikke sikkert det er så spennende for dem å henge «på landet». Du skal ikke se bort fra det 🫣 agent skrev (48 minutter siden): Var en likhet 🤣 folk er flinke 🤣 Folk er flinke ja 😅 Jeg hadde aldri funnet på å sammenligne tær, tomler og føflekker 😅 Så god fantasi har jeg ikke 🤣
Maia3 Skrevet søndag kl. 23:26 #28069 Skrevet søndag kl. 23:26 (endret) vilas skrev (1 time siden): Hvem betaler lønnen til de 11 ansatte hun påsto hun har, på en snap for ett par dgr siden. Kan ikke tenke meg at de som jobber med henne / for henne jobber for luselønn,🤔 I tillegg har hun div advokater og rådgivere. Hun bestiller mat hjem for ca 30/40000 kr pr mnd ( iflg henne på snap) hun går hos frisør/ manicure/fotpleie for tusenvis pr mnd. Hun betaler leiligheten for moren ( og faren) i Irak. Mulig hun bidrar for dem i Norge også. For begge foreldre er jo uføretrygdet. De har fått tildelt hver sin leilighet i kommunal regi i Oslo som står mye tomme pga foreldre oppholder seg i utlandet. De påstår de er skilte men er sammen på turer til Irak, julefeiringer, hytteleie osv. Hun har betalt husleien til både Rami og Shehed I lang tid og nå skal hun betale for Sidra. Pluss innrede hennes leilighet.I tillegg har hun hatt to store visninger på sine klær fra Ivory i det siste halve året hvor hun har leid inn fasiliteter og modeller og det ene kostet 200000 kr og den andre over 200000 kr. Hun betalte over 600000 kr på en Maldivene tur i fjor ( en mnd) hun kjøpte Porsche Cayenne til Rami for ove 450000 kr. Pluss,pluss,pluss ... Går ikke ann å forstå seg på hvor alle penger kommer fra. Dette bildet viser bare hvor høy hun er på seg selv (fly med banner) Åååå gud nå må jeg skaffe meg maid, kokk, sjåfør og kjøpe Rolls Royce . FOR et overfladisk liv Endret i går, 00:17 av Maia3 2 4
Celia Skrevet i går, 01:49 #28070 Skrevet i går, 01:49 vilas skrev (3 timer siden): Hvem betaler lønnen til de 11 ansatte hun påsto hun har, på en snap for ett par dgr siden. Kan ikke tenke meg at de som jobber med henne / for henne jobber for luselønn,🤔 I tillegg har hun div advokater og rådgivere. Hun bestiller mat hjem for ca 30/40000 kr pr mnd ( iflg henne på snap) hun går hos frisør/ manicure/fotpleie for tusenvis pr mnd. Hun betaler leiligheten for moren ( og faren) i Irak. Mulig hun bidrar for dem i Norge også. For begge foreldre er jo uføretrygdet. De har fått tildelt hver sin leilighet i kommunal regi i Oslo som står mye tomme pga foreldre oppholder seg i utlandet. De påstår de er skilte men er sammen på turer til Irak, julefeiringer, hytteleie osv. Hun har betalt husleien til både Rami og Shehed I lang tid og nå skal hun betale for Sidra. Pluss innrede hennes leilighet.I tillegg har hun hatt to store visninger på sine klær fra Ivory i det siste halve året hvor hun har leid inn fasiliteter og modeller og det ene kostet 200000 kr og den andre over 200000 kr. Hun betalte over 600000 kr på en Maldivene tur i fjor ( en mnd) hun kjøpte Porsche Cayenne til Rami for ove 450000 kr. Pluss,pluss,pluss ... Går ikke ann å forstå seg på hvor alle penger kommer fra. Hun skal også ha kokk, maid og sjåfør i det nye huset..
Harnoejegvilsi Skrevet i går, 02:13 #28071 Skrevet i går, 02:13 Celia skrev (21 minutter siden): Hun skal også ha kokk, maid og sjåfør i det nye huset.. Jenta er åpenbart styrtrik. Nesten så man må ta av seg hatten og gratulere. 1 3
elisabeth30 Skrevet i går, 06:16 #28072 Skrevet i går, 06:16 Har hun sagt hvor i Dubai hun har kjøpt villa? Jeg har blokkert henne på snap for ikke å bidra til den gærne lønna 2 2
Ellie25 Skrevet i går, 09:12 #28073 Skrevet i går, 09:12 (endret) vilas skrev (10 timer siden): Hvem betaler lønnen til de 11 ansatte hun påsto hun har, på en snap for ett par dgr siden. Kan ikke tenke meg at de som jobber med henne / for henne jobber for luselønn,🤔 I tillegg har hun div advokater og rådgivere. Hun bestiller mat hjem for ca 30/40000 kr pr mnd ( iflg henne på snap) hun går hos frisør/ manicure/fotpleie for tusenvis pr mnd. Hun betaler leiligheten for moren ( og faren) i Irak. Mulig hun bidrar for dem i Norge også. For begge foreldre er jo uføretrygdet. De har fått tildelt hver sin leilighet i kommunal regi i Oslo som står mye tomme pga foreldre oppholder seg i utlandet. De påstår de er skilte men er sammen på turer til Irak, julefeiringer, hytteleie osv. Hun har betalt husleien til både Rami og Shehed I lang tid og nå skal hun betale for Sidra. Pluss innrede hennes leilighet.I tillegg har hun hatt to store visninger på sine klær fra Ivory i det siste halve året hvor hun har leid inn fasiliteter og modeller og det ene kostet 200000 kr og den andre over 200000 kr. Hun betalte over 600000 kr på en Maldivene tur i fjor ( en mnd) hun kjøpte Porsche Cayenne til Rami for ove 450000 kr. Pluss,pluss,pluss ... Går ikke ann å forstå seg på hvor alle penger kommer fra. De 11 ansatte er ansatt i Ivorie så de får lønn fra det selskapet. Det meste annet kommer fra Snapchat ja🙈 Helt sinnsyke summer hun får utbetalt fra snap. Endret i går, 09:28 av Ellie25 Endret fra alt til det meste 1 1
Nobetterthanaman Skrevet i går, 09:26 #28074 Skrevet i går, 09:26 Ellie25 skrev (12 minutter siden): De 11 ansatte er ansatt i Ivorie så de får lønn fra det selskapet. Alt annet kommer fra Snapchat ja🙈 Helt sinnsyke summer hun får utbetalt fra snap. Men hva skjer om det nå plutselig skulle skje at Snap ikke betaler mer, så har man lagt seg opp til et helt slikt sinnsykt forbruk og utgifter?😅 jeg håper for hennes del at det ikke stopper opp. 1
Ellie25 Skrevet i går, 09:28 #28075 Skrevet i går, 09:28 Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden): Men hva skjer om det nå plutselig skulle skje at Snap ikke betaler mer, så har man lagt seg opp til et helt slikt sinnsykt forbruk og utgifter?😅 jeg håper for hennes del at det ikke stopper opp. Ja dersom det plutselig skulle stoppe opp må hun vel selge. Men det er vel ikke så mye som tilsier at det skal stoppe opp, folk ser jo på snap chat som aldri før 😅🙈 1 1
Ellenn Skrevet i går, 09:30 #28076 Skrevet i går, 09:30 Nobetterthanaman skrev (3 minutter siden): Men hva skjer om det nå plutselig skulle skje at Snap ikke betaler mer, så har man lagt seg opp til et helt slikt sinnsykt forbruk og utgifter?😅 jeg håper for hennes del at det ikke stopper opp. Da må hun gjøre som alle andre som av en eller annen grunn mister inntekten sin.. hun må nedskalere.. 1
Nobetterthanaman Skrevet i går, 09:33 #28077 Skrevet i går, 09:33 Ellenn skrev (2 minutter siden): Da må hun gjøre som alle andre som av en eller annen grunn mister inntekten sin.. hun må nedskalere.. Ja, det blir sikkert enkelt med den standarden hun har satt seg..🙈 1
Hatsumomo Skrevet i går, 09:38 #28078 Skrevet i går, 09:38 Nobetterthanaman skrev (5 minutter siden): Ja, det blir sikkert enkelt med den standarden hun har satt seg..🙈 Bare å selge villaen igjen ville jo nok ha generert millioner da, så hun ville nok ikke lidd noe nød. Uansett, må man så man, det er utrolig hva man kan venne seg til når man må. 1 2
Purpurina Skrevet i går, 09:57 #28079 Skrevet i går, 09:57 Jeg tror også at det må være Jack, noe annet gir ingen mening. Det gir ikke så mye mening at det skulle være Jack heller, men så forsiktig som hun var med naboen, så tror jeg ikke han plutselig er mannen i hennes liv, at hun er stormende forelsket, og at han gjør disse store romantic gestures. "Min eneste sanne kjærlighet - I love you forever" passer perfekt inn i dette narrativet. De elsket hverandre, gikk fra hverandre og har funnet sammen igjen. Et slikt utsagn kommer ikke etter å ha kjent hverandre i noen uker, og antakelig heller ikke fra en du har datet forsiktig av og på i et par år uten å forplikte deg. (Hvis vi da skal tro på det hun har sagt tidligere om naboen.) Vi vet bare bruddstykker av forholdet og bruddet til henne og Jack. Det er mange som går tilbake til en eks. Og nå har de hatt fire år på å vokse og utvikle seg på hver sin kant, og kanskje innse hva de vil ha, og hvis de vil ha hverandre, så er det jo bare å gratulere. 3 1 1
Drittsekken Skrevet i går, 10:50 #28080 Skrevet i går, 10:50 Fra et bilde på instagram: «Gratulerer min eneste sanne kjærlighet. I love you forever» Det må jo være en nordmann hun er blitt sammen med!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå