refill Skrevet søndag kl. 18:52 #28001 Skrevet søndag kl. 18:52 Trixie99 skrev (1 time siden): Det er gøy med Villaen for jeg elsker å se folk innrede osv, MEN hun har falt mye i mine øyne siste uken.. stoler på svært lite på noe hun sier lenger🙄🙃 ( Bare synd vi trolig ikke får se noen innrede en 700 kvadrats villa sånn egentlig, for hun skal vel ha inn en interiørdesigner som skal dekorere i hvitt, beige og greige med elementer av marmor og gull 😂 Kunne ønske hun var kunsinteressert og fant noen kule verk og skulpturer, men tviler på at det kommer, hehe. 8
Sirah Skrevet søndag kl. 19:16 #28002 Skrevet søndag kl. 19:16 (endret) Jack sin side av saken: Kopiert fra et annet forum. Bare å slette om det ikke er lov å dele. Sannheten er mest sannsynlig en plass på mitt i mellom 🫣 Endret søndag kl. 19:22 av Sirah 3 8
Chriissas Skrevet søndag kl. 19:30 #28003 Skrevet søndag kl. 19:30 noen som ser likhet elleeeeer?🤭👏 4
smiiiley Skrevet søndag kl. 19:35 #28004 Skrevet søndag kl. 19:35 Tenkeselv skrev (32 minutter siden): Jeg tror heller ikke nødvendigvis at han var så slem som hun har sagt, å det er alltid som du sier to sider. Men det jeg virkelig stusser på uansett hvis det nå skulle vise seg å være han, er at på de årene siden det ble slutt mellom de så har hun jevnt og trutt tatt hans navn opp igjen, for gang på gang fortelle hvilken drittsekk har var/er, også i senere tid. Å det er den delen jeg i så tilfelle reagerer på hvis det som sagt nå viser seg å være han. Jeg ser den. Ser ikke for meg at det er han i og med at hun har det synet på forholdet som var. Om ikke en runde med psykologer har endret synet på hele forholdet. Who knows ☺️ Uansett utfall, så påvirker det ikke våre liv på noen som helst måte, så det betyr jo ikke så mye sånn sett. 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 19:36 #28005 Skrevet søndag kl. 19:36 refill skrev (44 minutter siden): Bare synd vi trolig ikke får se noen innrede en 700 kvadrats villa sånn egentlig, for hun skal vel ha inn en interiørdesigner som skal dekorere i hvitt, beige og greige med elementer av marmor og gull 😂 Kunne ønske hun var kunsinteressert og fant noen kule verk og skulpturer, men tviler på at det kommer, hehe. Rooooooosa 2
Anneisabell Skrevet søndag kl. 19:37 #28006 Skrevet søndag kl. 19:37 Sikkert og visst at han ikke kom inn i bilde første gangen for under 50 dager siden med den farten alt har nå håper noen føler seg lurt av hennes skuespill 2 2
smiiiley Skrevet søndag kl. 19:46 #28007 Skrevet søndag kl. 19:46 (endret) Sirah skrev (30 minutter siden): Jack sin side av saken: Kopiert fra et annet forum. Bare å slette om det ikke er lov å dele. Sannheten er mest sannsynlig en plass på mitt i mellom 🫣 Denne har jeg ikke sett før. Men ja, der har vi en helt annen side enn I har fortalt, og sannheten ligger som regel alltid en plass midt på ja. Tipper det er mye av det naboen også har følt på. At han aldri gjør nok. Endret søndag kl. 19:47 av smiiiley 6 1
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 19:53 #28008 Skrevet søndag kl. 19:53 Chriissas skrev (21 minutter siden): noen som ser likhet elleeeeer?🤭👏 Skeive tåa
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 19:58 #28009 Skrevet søndag kl. 19:58 Sirah skrev (40 minutter siden): Jack sin side av saken: Kopiert fra et annet forum. Bare å slette om det ikke er lov å dele. Sannheten er mest sannsynlig en plass på mitt i mellom 🫣 Dette er vel det inntrykket mange av oss har av Isabel etter å ha fulgt henne en stund. Det er aldri godt nok, aldri dyrt nok. Det han beskriver her er slik jeg også ser henne for meg og grunnen til at jeg sluttet å følge henne. Tror hun er ekstremt kravstor. 9
agent Skrevet søndag kl. 19:59 #28010 Skrevet søndag kl. 19:59 Chriissas skrev (28 minutter siden): noen som ser likhet elleeeeer?🤭👏 Nå ble jeg imponert 👏👏👏👏👏🤣 1
agent Skrevet søndag kl. 20:02 #28011 Skrevet søndag kl. 20:02 Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Dette er vel det inntrykket mange av oss har av Isabel etter å ha fulgt henne en stund. Det er aldri godt nok, aldri dyrt nok. Det han beskriver her er slik jeg også ser henne for meg og grunnen til at jeg sluttet å følge henne. Tror hun er ekstremt kravstor. Hvis dem er sammen til bursdagen , jul og neste valentines , hvordan skal dette menneske toppe dette.🙈 4 1
Heike72 Skrevet søndag kl. 20:11 #28012 Skrevet søndag kl. 20:11 Jack syntes jo hun var kravstor den gangen, men hun er jo ekstremt mye mer kravstor nå. Jeg tror også at dette er Jack. Ligner på No-Vu klær det vi ser. De var jo sammen i 2 år og vet jo mye om hverandre. Derfor det har gått fort nå. Så det kommer nok en teatime der hun bortforklarer all dritten hun har sagt om han i disse årene etter bruddet. 6
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 20:14 #28013 Skrevet søndag kl. 20:14 (endret) agent skrev (13 minutter siden): Hvis dem er sammen til bursdagen , jul og neste valentines , hvordan skal dette menneske toppe dette.🙈 Snakk om å drite seg ut ved å gå inn der forholdet på nytt igjen. Hun er jo ikke noe mindre kravstor nå som da - det blir jo en evig jakt på å stadig gjøre mer for jenta som påstår hun ville blitt glad for bare en liten blomsterkvast liksom. Var det ikke han som også ble sur for han ikke fikk kjøpe seg inn eller ha en prosent av Ivorie? Hun ville jo heller ikke være noens sugarmama, det skulle hun jo aldri være igjen. Men var i hele forholdet med Jack - hva som gjør at det ikke vil bli det samme denne gangen da? Jeg tror det er Jack, men samtidig får jeg det ikke til å stemme at hun skal være så dum at hun går all inn på nytt i samme fæle forholdet som ødela henne så grundig. Endret søndag kl. 20:16 av Hatsumomo 3 2 2
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 20:15 #28014 Skrevet søndag kl. 20:15 Heike72 skrev (2 minutter siden): Jack syntes jo hun var kravstor den gangen, men hun er jo ekstremt mye mer kravstor nå. Jeg tror også at dette er Jack. Ligner på No-Vu klær det vi ser. De var jo sammen i 2 år og vet jo mye om hverandre. Derfor det har gått fort nå. Så det kommer nok en teatime der hun bortforklarer all dritten hun har sagt om han i disse årene etter bruddet. Er vel en avtale mellom de om at hvis hun prater masse dritt om han så vil han hvertfall ikke bli avslørt. Hun vet jo at RS tilgir uansett og fortsetter å kjøpe som før. 1 1
Markri Skrevet søndag kl. 20:21 #28015 Skrevet søndag kl. 20:21 (endret) Fingre og tær forandrer seg jo ikke så veldig 😅 her kan man jo se samme på tommelen. Han har noe med den som man ser/kjenner igjen.. de Første 2 er fra hans IG, og siste er nå på daten 🤭 Endret søndag kl. 20:22 av Markri 4 2
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 20:25 #28016 Skrevet søndag kl. 20:25 Markri skrev (Akkurat nå): Fingre og tær forandrer seg jo ikke så veldig 😅 her kan man jo se samme på tommelen. Han har noe med den som man ser/kjenner igjen.. de Første 2 er fra hans IG, og siste er nå på daten 🤭 Sprøtt, hva folk finner ut. Skjønner ikke hvordan hun skal klare å holde dette skjult når bare her i tråden finnes det ut av. Hun må jo bli bombardert av meldinger om at det er han. 2
Sveits35 Skrevet søndag kl. 20:27 #28017 Skrevet søndag kl. 20:27 Er Jack tilbake som beiler?!!! De tærne er veldig like… Oppklaringen fra Isabel håper jeg kommer snart! I mellomtiden drister jeg meg til å tippe på at han tok kontakt da hun lå nede for telling på Maldivene. Hun har forandret seg mye de siste fire årene, det samme har nok han. Kanskje blir en god historie de nå kan skape sammen? 2 1
Markri Skrevet søndag kl. 20:29 #28018 Skrevet søndag kl. 20:29 (endret) Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Sprøtt, hva folk finner ut. Skjønner ikke hvordan hun skal klare å holde dette skjult når bare her i tråden finnes det ut av. Hun må jo bli bombardert av meldinger om at det er han. Samme med han, Stakkars ! Er sikker bombadert på Instagram 😅😂 Endret søndag kl. 20:29 av Markri 2
Snuppa82 Skrevet søndag kl. 20:37 #28019 Skrevet søndag kl. 20:37 2 hours ago, refill said: "Det er bare visninger for content" "Hun kommer aldri til å kjøpe noe" 💀 Tenkte jeg og 😅 var jo en overbevisning her inne om at det aldri kom til å skje.🙈 Artig hvor overbevist folk er av egen konspirasjon 3 4
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 20:46 #28020 Skrevet søndag kl. 20:46 (endret) Markri skrev (33 minutter siden): Fingre og tær forandrer seg jo ikke så veldig 😅 her kan man jo se samme på tommelen. Han har noe med den som man ser/kjenner igjen.. de Første 2 er fra hans IG, og siste er nå på daten 🤭 Jizzz….nå begynner det å bli skummelt her inne 🙈 Er det virkelig så interessant å finne ut hvem det er. Hvis det er en gammel eks, hva så?? Alle vet….eller burde hvertfall vite at det Isabel presenterer for jentegjengen, elsklingene og bestisene er content og for å tjene penger. Hun blåser i alle så lenge hun tjener penger. Hun går ekstremt langt for å tjene penger og det burde folk forstå nå. Endret søndag kl. 20:55 av Teflonhjernen 2 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå