Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 08:41 #27941 Skrevet søndag kl. 08:41 Giu skrev (13 timer siden): Noen fler som legger merke til at hun la ut bilde av seg selv i undertøy på sofaen? I alle dager så sinnsykt blodharry dette ser ut…hele bildet og situasjonen . 🙈 6 9
rock&republic Skrevet søndag kl. 08:47 #27942 Skrevet søndag kl. 08:47 Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): I alle dager så sinnsykt blodharry dette ser ut…hele bildet og situasjonen . 🙈 Hun er jo ikke annet enn blodharry 5 6
Sirah Skrevet søndag kl. 08:53 #27943 Skrevet søndag kl. 08:53 Er det bare meg som syntes at de rosebukettene blir alt for mye? Jeg elsker en fin blomsterbukett, men de der blir too much i mine øyne. Syntes ikke de er noe fine en gang 🫣 9 17
Ellie25 Skrevet søndag kl. 09:23 #27944 Skrevet søndag kl. 09:23 Sirah skrev (28 minutter siden): Er det bare meg som syntes at de rosebukettene blir alt for mye? Jeg elsker en fin blomsterbukett, men de der blir too much i mine øyne. Syntes ikke de er noe fine en gang 🫣 Helt enig! Tenkte det samme selv. Så helt stappa ut inni den kurven. Kan tenke meg utrolig mye annet jeg heller ville hatt til 24 000🙈 9 1
Zenhouse Skrevet søndag kl. 09:26 #27945 Skrevet søndag kl. 09:26 Ellie25 skrev (1 minutt siden): Helt enig! Tenkte det samme selv. Så helt stappa ut inni den kurven. Kan tenke meg utrolig mye annet jeg heller ville hatt til 24 000🙈 Har hun fått en «rød ball» til 24 000? 😆😆 7 3
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 09:31 #27946 Skrevet søndag kl. 09:31 Sirah skrev (35 minutter siden): Er det bare meg som syntes at de rosebukettene blir alt for mye? Jeg elsker en fin blomsterbukett, men de der blir too much i mine øyne. Syntes ikke de er noe fine en gang 🫣 Enig, blir for voldsomt. Når hun attpåtil hadde fått en med 365 roser noen dager før, så ble det bare helt merkelig. Ja, han får jo fulltidsjobb med å bare bære Isabel på gullstol gjennom livet 🥵 10 5
agent Skrevet søndag kl. 09:38 #27947 Skrevet søndag kl. 09:38 Sirah skrev (43 minutter siden): Er det bare meg som syntes at de rosebukettene blir alt for mye? Jeg elsker en fin blomsterbukett, men de der blir too much i mine øyne. Syntes ikke de er noe fine en gang 🫣 Vanskelig å få det fint, når den står som en klump på gulvet. Lite dekorativt. 😅 6
agent Skrevet søndag kl. 09:38 #27948 Skrevet søndag kl. 09:38 Ellie25 skrev (15 minutter siden): Helt enig! Tenkte det samme selv. Så helt stappa ut inni den kurven. Kan tenke meg utrolig mye annet jeg heller ville hatt til 24 000🙈 #metoo 4
hjerteis Skrevet søndag kl. 10:31 #27949 Skrevet søndag kl. 10:31 Jeg måtte le av kortet til rosene, altså..i en verden full av vakre røde roser, er du den malplasserte fargeløse 🙈 4 8
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 11:05 #27950 Skrevet søndag kl. 11:05 hjerteis skrev (32 minutter siden): Jeg måtte le av kortet til rosene, altså..i en verden full av vakre røde roser, er du den malplasserte fargeløse 🙈 Ellers er det mulig å tolke det i beste mening, som at hun skiller seg ut i massen. Men da kan man vel ikke håne henne. Jeg er enig i at bukettene ikke er så pene, jeg vil personlig heller har èn enkel rose enn en bøtte, men man har forskjellige preferanser. 3 7
Heike72 Skrevet søndag kl. 11:07 #27951 Skrevet søndag kl. 11:07 Zenhouse skrev (1 time siden): Har hun fått en «rød ball» til 24 000? 😆😆 Jepp, som hun kaster i søpla om en uke. De var jo allerede litt gamle også. Kronbladene hadde allerede krøllet seg utover. 3
hjerteis Skrevet søndag kl. 11:12 #27952 Skrevet søndag kl. 11:12 Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Ellers er det mulig å tolke det i beste mening, som at hun skiller seg ut i massen. Men da kan man vel ikke håne henne. Jeg er enig i at bukettene ikke er så pene, jeg vil personlig heller har èn enkel rose enn en bøtte, men man har forskjellige preferanser. Hehe, jeg vet 😂 Enig med deg, markblomster ftw any day!
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 11:13 #27953 Skrevet søndag kl. 11:13 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Enig, blir for voldsomt. Når hun attpåtil hadde fått en med 365 roser noen dager før, så ble det bare helt merkelig. Ja, han får jo fulltidsjobb med å bare bære Isabel på gullstol gjennom livet 🥵 365 roser..🤔 Hvs betyr det da? Feiring av 1 år sammen??! 2
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 11:19 #27954 Skrevet søndag kl. 11:19 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): 365 roser..🤔 Hvs betyr det da? Feiring av 1 år sammen??! Har ikke peiling, leste det her inne….men, ja kan jo virke som ett år sammen, jeg tenkte ikke den tanken engang, men det gir jo absolutt mening. 3
Maia3 Skrevet søndag kl. 11:49 #27955 Skrevet søndag kl. 11:49 Hallepalle2 skrev (39 minutter siden): Ellers er det mulig å tolke det i beste mening, som at hun skiller seg ut i massen. Men da kan man vel ikke håne henne. Jeg er enig i at bukettene ikke er så pene, jeg vil personlig heller har èn enkel rose enn en bøtte, men man har forskjellige preferanser. Du må la folk få ha sine egne meninger, uten at du skal rette pekefingeren mot alle som ikke er enige med deg. 4 5
Smukgid Skrevet søndag kl. 12:09 #27956 Skrevet søndag kl. 12:09 Kløvereng skrev (16 timer siden): Jeg tror egentlig at det er en eks-kjæreste, men vet ikke hvem👀 Har lagt merke til at hun har hatt en ekstremt britisk aksent et par ganger ganger de siste dagene… Og det må være en hun har kjent lenge. Hun viste oss kun et eller 2 bilder fra ballongene, der sto måned og år…. De har nok opplevd mye sammen tidligere. Jeg nekter å tro at dette er en helt ny som hun bare har kjent noen uker. Gøy å gjette litt🔎😅 Ja gjetningen som er morsom. Derfor jeg kom inn hit 😅 Trykker meg gjennom SÅ mye mer en før, orker ikke alt som har blitt sagt 100 ganger før, og generelt kjedeligere.Så da er det morsommere her inne 😅😅 4
Selungen Skrevet søndag kl. 13:16 #27957 Skrevet søndag kl. 13:16 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Har ikke peiling, leste det her inne….men, ja kan jo virke som ett år sammen, jeg tenkte ikke den tanken engang, men det gir jo absolutt mening. Han elsket henne hver eneste dag i året 2
Hermines Skrevet søndag kl. 13:17 #27958 Skrevet søndag kl. 13:17 Har hun fått kjøpt den villaen? La hun ikke inn bud her om dagen? 1
Women123 Skrevet søndag kl. 14:37 #27960 Skrevet søndag kl. 14:37 Sunniva K skrev (21 minutter siden): 100% Jack🤣🤣 🫣🫣begynner å tro det etter det her 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå