Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 13:12 #27881 Skrevet i går, 13:12 Isabel later som hun er i sjokk når hun sjekker prisen på rosebuketten hun fikk mens sannheten er at hun hadde blitt sur om han ikke han gitt denne størrelsen… Men hey, det er vel bare «the bare minimum» en prinsesse kan forvente..?!🤷🏼♀️ 4 4
Princess_81 Skrevet i går, 13:33 #27882 Skrevet i går, 13:33 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Om det er Jack, så kommer tidenes nedtur før eller senere, når man tenker på alt han har sagt og gjort mot henne - og at fyren på ingen måte er til å stole på. Helt ærlig tror jeg det vil ta knekken på I. Ja Jack var jo sugar babyen hennes og hun måtte betale alt men sa at de lata som han betalte og ikke bare det men Jack mobbet hun jo for vekta og påpekte at hun var tjukk 😠😠😠 noe hun absolutt ikke har vært 2
Velinda Skrevet i går, 13:46 #27883 Skrevet i går, 13:46 Princess_81 skrev (8 minutter siden): Ja Jack var jo sugar babyen hennes og hun måtte betale alt men sa at de lata som han betalte og ikke bare det men Jack mobbet hun jo for vekta og påpekte at hun var tjukk 😠😠😠 noe hun absolutt ikke har vært Tenk å leve med en manne baby🙈tror ikke hun var så snill heller,tenk når hun må avduke han for alle følgerene sine,tadaaa😱 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 13:47 #27884 Skrevet i går, 13:47 Princess_81 skrev (12 minutter siden): Ja Jack var jo sugar babyen hennes og hun måtte betale alt men sa at de lata som han betalte og ikke bare det men Jack mobbet hun jo for vekta og påpekte at hun var tjukk 😠😠😠 noe hun absolutt ikke har vært Kanskje han nå har blitt rik? Og er verdt å bli sammen med nå…🤷🏼♀️😅 3
Velinda Skrevet i går, 13:51 #27885 Skrevet i går, 13:51 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Kanskje han nå har blitt rik? Og er verdt å bli sammen med nå…🤷🏼♀️😅 Har mye penger til roser hvertfall🙈
Rikkemor Skrevet i går, 14:04 #27886 Skrevet i går, 14:04 Er jeg den eneste som er positiv til at det kan være Jack? Tenker at det er 4 år siden de var sammen sist, og at de har vokst mye begge to siden den gang. Hun har aldri hatt så mye kjærlighet til noen, og hun hadde aldri sluppet noen «nye» inn så lett. Jeg håper det er Jack, og at de får den lykkelige slutten som begge fortjener. 4 2
LorettaLynn Skrevet i går, 14:09 #27887 Skrevet i går, 14:09 Jeg måtte dessverre inn å se og det angrer jeg på. Det var helt spiselig frem til hun var tilbake i leiligheten sin og begynte å snakke om hvor langt hun har nådd fordi hun har satset på karriere. Hvor hardt hun har jobbet, at hun bare vil mer og mer, at hun aldri gir seg osv. Er det ingen som forteller henne sannheten og får henne ned på jorda? Man må gjerne beundre henne for at hun har solgt sjela si til Snap, men det er ikke hardt arbeid og å satse på en karriere. Håper jeg aldri mer går inn og ser. Når det gjelder hvem HAN er så er det Wilhelm. Med forbehold om at jeg ikke egentlig har fulgt med 🥸 2 8
Purpurina Skrevet i går, 14:09 #27888 Skrevet i går, 14:09 "Mannen i mitt liv"!!! En mann som hun liksom traff for noen uker siden? Hun som er har vært så redd for hjertet sitt at hun måtte ta ting så rolig. Jeg unner henne å finne kjærligheten, men dette blir bare så irriterende lite troverdig (og det irriterer meg også at jeg lar meg irritere over det 😁) 1 8
Trixie99 Skrevet i går, 14:18 #27889 Skrevet i går, 14:18 LorettaLynn skrev (4 minutter siden): Jeg måtte dessverre inn å se og det angrer jeg på. Det var helt spiselig frem til hun var tilbake i leiligheten sin og begynte å snakke om hvor langt hun har nådd fordi hun har satset på karriere. Hvor hardt hun har jobbet, at hun bare vil mer og mer, at hun aldri gir seg osv. Er det ingen som forteller henne sannheten og får henne ned på jorda? Man må gjerne beundre henne for at hun har solgt sjela si til Snap, men det er ikke hardt arbeid og å satse på en karriere. Håper jeg aldri mer går inn og ser. Når det gjelder hvem HAN er så er det Wilhelm. Med forbehold om at jeg ikke egentlig har fulgt med 🥸 Jeg reagerer også på at hun snakker om hvor langt hun har nådd pga «imperiet» hun har bygget. GIRL alle pengene du bruker på villa og shopping og reiser kommer jo fra snap! Hun sier jo selv at hun ikke har tatt ut lønn fra Ivorie? Og ikke kom og fortell meg at hun har kommet dit hun er økonomisk pga Lyko og nude reklame. Hun har jo jobbet «hardt» og lenge for å nå den statusen hun har influenser-messig, det sier jeg ikke noe imot, men hun legger det frem som at den økonomiske suksessen kommer fra selskapene sine. 1 7
LANEXZA Skrevet i går, 14:24 #27890 Skrevet i går, 14:24 1 minutt siden, Trixie99 said: Jeg reagerer også på at hun snakker om hvor langt hun har nådd pga «imperiet» hun har bygget. GIRL alle pengene du bruker på villa og shopping og reiser kommer jo fra snap! Hun sier jo selv at hun ikke har tatt ut lønn fra Ivorie? Og ikke kom og fortell meg at hun har kommet dit hun er økonomisk pga Lyko og nude reklame. Hun har jo jobbet «hardt» og lenge for å nå den statusen hun har influenser-messig, det sier jeg ikke noe imot, men hun legger det frem som at den økonomiske suksessen kommer fra selskapene sine. Jeg tror virkelig at de fleste fine meldinger om hennes produkter er fra IR selv (fake account) , for massakren er klumpete, courage perfum kastet jeg i søpla, og fatter ikke at disse produktene vinner best /utsolgt!!!!!! 1 13
rock&republic Skrevet i går, 14:29 #27891 Skrevet i går, 14:29 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Isabel later som hun er i sjokk når hun sjekker prisen på rosebuketten hun fikk mens sannheten er at hun hadde blitt sur om han ikke han gitt denne størrelsen… Men hey, det er vel bare «the bare minimum» en prinsesse kan forvente..?!🤷🏼♀️ Blir så kvalm av henne 6 1
Hatsumomo Skrevet i går, 14:29 #27892 Skrevet i går, 14:29 Princess_81 skrev (56 minutter siden): Ja Jack var jo sugar babyen hennes og hun måtte betale alt men sa at de lata som han betalte og ikke bare det men Jack mobbet hun jo for vekta og påpekte at hun var tjukk 😠😠😠 noe hun absolutt ikke har vært Hun har thigh gap nå da, så da kan han ikke klage på det igjen. Ja, den karen er IKKE bra for sf hun har - det kan man ihvertfall si. 1 1
Hatsumomo Skrevet i går, 14:31 #27893 Skrevet i går, 14:31 (endret) Trixie99 skrev (13 minutter siden): Jeg reagerer også på at hun snakker om hvor langt hun har nådd pga «imperiet» hun har bygget. GIRL alle pengene du bruker på villa og shopping og reiser kommer jo fra snap! Hun sier jo selv at hun ikke har tatt ut lønn fra Ivorie? Og ikke kom og fortell meg at hun har kommet dit hun er økonomisk pga Lyko og nude reklame. Hun har jo jobbet «hardt» og lenge for å nå den statusen hun har influenser-messig, det sier jeg ikke noe imot, men hun legger det frem som at den økonomiske suksessen kommer fra selskapene sine. og "inntekten" som evnt kommer fra Ivorie er det jo ene og alene RS som sørger før. Mister hun dem, så mister hun hele inntjeningen til Ivorie. Hva da? Endret i går, 14:32 av Hatsumomo 1 7
rock&republic Skrevet i går, 14:32 #27894 Skrevet i går, 14:32 LANEXZA skrev (7 minutter siden): Jeg tror virkelig at de fleste fine meldinger om hennes produkter er fra IR selv (fake account) , for massakren er klumpete, courage perfum kastet jeg i søpla, og fatter ikke at disse produktene vinner best /utsolgt!!!!!! Enig, mascaraen er helt ubrukelig. Aldri vært borti en mer klumpete mascara 10 1
Sirah Skrevet i går, 14:48 #27895 Skrevet i går, 14:48 rock&republic skrev (4 timer siden): Var myyye bråk utenfor den andre også Ja men ikke en lekeplass vel? Sier jo seg selv at det ikke er helt rolig midt i et boligfelt refill skrev (4 timer siden): Ja, det er nok han, eller Jack. Men det kan i hvert fall umulig være en hun har møtt nylig. Det er ikke mulig på noen måter. Enig. Noe annet gir virkelig ingen mening. Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Isabel har blitt så påvirket av disse Olsson søstrene etter hun kom til Dubai. De blir bare likere og likere.. 🙄 Snakker om «the bare minimum» «put in the effort» «exaaaaaact»….. osv osv…. De der skyhøye kravene de har til disse stakkars mannfolkene..?! 👀😅 Samboeren min har enda ikke kommet frem til at det er valentines i dag. Og helt ærlig så er jeg helt ok med det. Stakkars han om han hadde vært sammen med henne 🤣 Hatsumomo skrev (4 timer siden): Hm. Filmer hun tilbakeblikk fra livet sitt med tv crewet? Det kan det jo fort være? De er vel ferdig med å filme i denne omgang? refill skrev (3 timer siden): Hvorfor leser noen alt om Marius Borg Høiby. Ser alt av OL. Fotball. Farmen. Epstein dokumentene. Underholdning. Nysgjerrighet. Kjedsomhet. Hang up. Who cares 😅 Vi elsker jo å velte oss i andres drama 🫣 Vi mennesker er vel bare skrudd sammen sånn.
Natu Skrevet i går, 14:51 #27896 Skrevet i går, 14:51 anna93 skrev (På 12.2.2026 den 18.19): Håper Isabel leser her!! Den Ritz Carlton resorten i Masai Mara er bygget rett ved den elven der millioner av gnu og zebra krysser på deres årlige vandringer, så de forstyrres såklart av hotellet, gjestene osv... Er lawsuits og greier mot Ritz. Har sendt hun kommentar på snap men det er no way at hun ser det… Altså, om hun ser det, tror du faktisk hun bryr seg? 2 2
Natu Skrevet i går, 15:04 #27897 Skrevet i går, 15:04 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Mye av engasjementet her inne går langt over underholding og nysgjerrighet. Men for all del, dere skader jo ingen og I tjener store penger på engasjementet. Og hvorfor er du her inne, om du ikke er nysgjerrig selv? 6 1
Hallepalle2 Skrevet 23 timer siden #27898 Skrevet 23 timer siden Natu skrev (1 time siden): Og hvorfor er du her inne, om du ikke er nysgjerrig selv? Jeg er ikke det minste nysgjerrig på hvem manne er, hvem naboen er eller om det er en eller ti menn det er snakk om. Med hånden på hjertet så skjønner jeg ikke at noen som ikke kjenner henne bryr seg om det. Jeg er her for tidtrøyte og underholdning, jeg syns det er stor humor å følge alle som liksom haaater henne, men som bruker timer for å lete med lupe etter skjulte meninger og/eller glipper på snap. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #27899 Skrevet 23 timer siden Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke det minste nysgjerrig på hvem manne er, hvem naboen er eller om det er en eller ti menn det er snakk om. Med hånden på hjertet så skjønner jeg ikke at noen som ikke kjenner henne bryr seg om det. Jeg er her for tidtrøyte og underholdning, jeg syns det er stor humor å følge alle som liksom haaater henne, men som bruker timer for å lete med lupe etter skjulte meninger og/eller glipper på snap. Da høres det ut som du ikke har noe her inne å gjøre da?🤔 om det kun er fordi du er nysgjerrig på oss og hva vi mener og tenker? 4 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #27900 Skrevet 23 timer siden LANEXZA skrev (2 timer siden): Jeg tror virkelig at de fleste fine meldinger om hennes produkter er fra IR selv (fake account) , for massakren er klumpete, courage perfum kastet jeg i søpla, og fatter ikke at disse produktene vinner best /utsolgt!!!!!! Jeg er sykt kresen på parfyme.. og lukta på alle de der. De stinker gammel dame!😳 4 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå